بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دانستنی‌های سفر » درآمد زایی در سفر
درآمد زایی در سفر
دانستنی‌های سفر

درآمد زایی در سفر

۱۶ دی ۱۳۹۷ 7۰1,566

برای دور شدن از مشغله های کاری و زندگی و خستگی هایی که همگی بارها با آنها مواجه شده ایم، سفر یکی از بهترین راه کارهاست. اما ترس از هزینه های سفر و آشنا نبودن با راه های درآمد زایی در سفر، بزرگترین مانع بوده و همین عامل باعث میشود تا بهترین فرصت های زندگی را از دست بدهیم. درآمد زایی در سفر برای خیلی ها غیر قابل باور است، اما راه های زیادی وجود دارد که هزینه های سفر را به شدت کاهش میدهند و راه را برای داشتن سفرهای بیشتر هموار می سازد.

برای اینکه با درآمدزایی در سفر، جاهای بیشتری از این دنیای پهناور را ببینید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “تفاوت رزرو هتل در سفر های تفریحی و سفر های تجاری”

درآمد زایی در سفر

درآمد زایی در سفر با اپلیکیشن

یکی از بهترین راه های درآمد زایی در سفر که به جرأت می توان گفت، اکثر گردشگران از آن اطلاع ندارند، استفاده از اپلیکیشن می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در طول سفر می توانید با اپلیکیشن هایی مانند سوآگباکس (Swagbucks Watch)  به راحتی ویدئو تماشا کنید و پول بگیرید. یکی دیگر از اپلیکیشن های بسیار کاربردی و مفید، foap هست که برای علاقه مندان به عکاسی می تواند یک انتخاب عالی باشد. با این نرم افزار می توانید در طول سفر از سوژه های ناب عکس بگیرید و به سایت ها و مجلات گردشگری بفروشید و ۵ دلار به ازای هر عکس دریافت نمایید.

اپلیکیشن fieldsgent یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای پیدا کردن کار نزدیک به مقصدتان در سفر می باشد. با این برنامه می توانید به راحتی شغل مناسب و متناسب با مهارت هایتان پیدا کنید و به درآمد خوبی در طول سفر دست پیدا نمایید.

درآمد زایی در سفر

درآمد زایی در سفر با خرید کردن

هر اندازه هم که بخواهید در طول سفر خرید را از برنامه هایتان حذف کنید، باز هم خواسته یا ناخواسته زمانی را برای خرید سوغات و لوازم ضروری در طول سفر اختصاص خواهید داد. با اپلیکیشن هایی مانند Ibotta، Recepit Hog و Ncponline می توانید از رسید خریدتان عکس بگیرید و کارت هدیه دریافت کنید.

درآمد زایی در سفر

تدریس و ترجمه

برای سفر به هر نقطه از دنیا، بدون شک تسلط به زبان انگلیسی تا حد زیادی لازم و ضروری می باشد و می توان گفت قدم گذاشتن به سفرهای خارجی بدون این مهارت یکی از بزرگترین اشتباهات می باشد. شاید باور نکنید که تسلط به زبان انگلیسی می تواند یک گام بزرگ برای درآمد زایی در سفر باشد. شک نکنید که در طول سفر افراد زیادی هستند که مانند شما مسافر هستند و زبان انگلیسی را به خوبی نیاموخته اند. شما می توانید به این فرصت به عنوان یک منبع درآمد نگاه کنید. هر علم و مهارت و دانشی که قبلا کسب کرده اید را در طول سفر برای رسیدن به درآمد به کار بگیرید تا به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید.

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که حتما لازم نیست برای تدریس زبان و سایر علوم، کلاس هایتان حضوری برگزار شود. با سایت های مختلفی مانند skype که امکان برقراری تماس تلفنی اینترنتی را به صورت رایگان برقرار میکند، می توانید با آموزش های آنلاین، درآمد کسب کنید.

درآمد زایی در سفر

کسب درآمد با هنر

زندگی با هنر چهره ی مهربان تری پیدا میکند، اما این پایان خوبی های هنر نیست! با تسلط به یک هنر خاص مانند درست کردن وسایل زینتی با چوب، سنگ، نقاشی و غیره می توانید به خوبی درآمد داشته باشید. افراد زیادی هستند که همیشه عاشق کارهای هنری کشورهای دیگر هستند و این فرصت را باید جدی گرفت.

علاوه براین، با عکاسی می توانید سوژه های ناب و خلاقانه را در طول سفرتان شناسایی و ثبت کنید و آنها را برای مجلات گردشگری ارسال و به فروش برسانید.

درآمد زایی در سفر

انجام دادن کارهای موقت

یکی از تفاوت های بزرگ اکثر کشورهای خارجی با ایران در عدم وجود محدودیت برای انتخاب شغل می باشد، به طوری که بسیاری از دانشجویان در زمان بیکاری به کار در رستوران، هتل و غیره مشغول هستند. برای اینکه بتوانید درآمد زایی در سفر را با کارهای ساده که نیاز به مهارت خاصی ندارند تجربه کنید، می توانید کارهای فصلی مانند کار کردن در مزارع یا کار در هتل، رستوران، رانندگی و غیره را انتخاب کنید.

در طول سفر حتی می توانید با نگهداری از خانه و حیوانات خانگی دیگران نیز به درآمد خوبی دست پیدا کنید. برای این منظور کافیست از سایت هایی مانند trusted housesitters، mind my house و house carers استفاده کنید. با کمی جستجو در اینترنت سایت های زیادی را پیدا خواهید کرد که این امکان را به شما می دهند تا با نگهبانی و نگهداری از خانه و حیوانات خانگی، درآمد داشته باشید.

درآمد زایی در سفر

وب سایت های کاربردی

در دنیای امروز به هر گوشه از دنیا که سفر کنید، به راحتی به اینترنت دسترسی خواهید داشت و می توانید با این امکان، به کسب و کار در سفر فکر کنید. برای مثال با ورود به وب سایت upwork.com این امکان در اختیارتان قرار میگیرد تا یکی از پروژه های کاری کوچک که معرفی شده اند را انتخاب و با توجه به مهارتهایی که دارید، آنها را انجام داده و به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد. همیشه افرادی هستند که به دنبال آموزش درس های مدرسه و دانشگاه یا نرم افزارهای کاربردی هستند، یکی از راه های داشتن درآمد، آموزش آنلاین می باشد که با ورود به سایت takelessons.com می توانید دانش آموزان زیادی را جستجو و تدریس را شروع کنید.

پول درآوردن در سفر کار سخت و پیچیده ای نیست و شاید برایتان جالب باشد که با کارهای بسیار ساده هم می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید، برای این منظور پیشنهاد می کنیم در طول سفر وارد سایت fivere.com شوید و از لیست کارهای مختلف، یکی را با توجه به توانایی هایتان انتخاب و انجام دهید.

درآمد زایی در سفر

درآمد زایی در سفر با نویسندگی

در نهایت لازم است بدانید که اگر ذوق و هنر نوشتن را در وجودتان احساس می کنید، می توانید خاطرات سفر خود را با دیگران در وبلاگ یا سایت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از این طریق به درآمد مناسبی در سفر دست پیدا کنید. لازم است بدانید که اغلب جهانگردان در دنیای امروز یک بلاگر حرفه ای هستند.

درآمد زایی در سفر یعنی داشتن کوله باری آماده که با بدست آمدن کوچکترین فرصت ها، بدون هیچ گونه نگرانی، به مقصدی زیبا برداشته میشود و روزهایی بی نظیر را در زندگی ثبت می کند…

طراحی پلن سفر و سفرنامه نویسی

شما می‌توانید از سفرهای خود و اتفاقات آن سفرنامه بنویسید و در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی برای استفاده دیگران قرار دهید. برای مثال در این سفرنامه باید روش ‌های حمل و نقل، اقامت، هزینه‌ها و … مقصد سفر خود را شرح دهید و برنامه و پلن جامعی برای افراد دیگری که قصد سفر به آنجا را دارند تهیه کنید.

سایت ها و صفحه‌های گردشگری و مربوط به سفر در فضای مجازی می‌توانند سفرنامه و پلن و طرح تور یا سفر شما را با مبلغی از شما خریداری نمایند و در مجموعه خود منتشر کنند.

Digital nomad blogger copy
Travelling Person working on Laptop Computer at Roof Top Cafe sitting at table with Coffee Cookies and orange Juice Istanbul city Landscape on background Morning Sunlight

تولید محتوا و دورکاری

یکی از راه‌های کسب درامد در سفر می‌تواند تولید محتواهای مختلف برای شرکت‌ها به صورت دورکاری و از طریق اینترنت باشد. برای مثال می‌توانید برای یک مجموعه آموزشی یا تبلیغاتی تولید محتوا انجام دهید و مقالات و مطالب مورد نیاز آن‌ها را بنویسید. با استفاده از این روش در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید کار کنید و درامد کسب نمایید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×