بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دانستنی‌های سفر » عجیب ترین وسایل سفر
قفل های هوشمند eGee touch
دانستنی‌های سفر

عجیب ترین وسایل سفر

۱۷ دی ۱۳۹۷ 7۰1,643

در دنیای امروز که رد پای پیشرفت تکنولوژی را در تمام جوانب زندگی براحتی احساس می کنیم، عجیب ترین وسایل سفر گاهی ما را بفکر فرو میبرند و باعث میشوند تا رنگ و چهره ی جدیدی به شیوه های سفرمان ببخشیم. عجیب ترین وسایل سفر که در این مطلب قصد داریم به آنها اشاره کنیم، شامل وسایل سفرهای دریایی، جاده ای، هوایی و دیگر انواع سفر می باشد که میتوانند راهنمای خوبی برای تجربه ی سفری راحت و آسوده باشند.

برای آشنایی با عجیب ترین وسایل مسافرت و حرفه ای سفر کردن، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

 

مقاله مرتبط : “نوستالژی سفر”

مقاله مرتبط : “وسایل مورد نیاز برای سفر به شمال”

 

عجیب ترین وسایل سفر؛ سفرهای جاده ای

 

 

ماساژور الکترونیکی پا

ماساژور الکترونیکی پا

یکی از وسایل سفر که برای سفرهای جاده ای که مدت زمان طولانی پاها حالت آویزان دارند، کاربرد دارد، ماساژور پا است که محصولی از شرکت پاناسونیک می باشد. این ماساژور دارای کنترل از راه دور است و ۱۲ قسمت از پا را ماساژ می دهد و باعث میشود جریان خون براحتی در طول سفر تنظیم شود. یکی از ویژگی های خوب این ماساژور، رنگ صورتی آن است که مورد علاقه ی خانم ها می باشد.

 

لباس های تهویه دار

لباس های تهویه دار

برای سفرهای جاده ای مخصوصا در روزهای گرم سال، لباس های تهویه دار را می توان به عنوان عجیب ترین وسایل سفر در نظر گرفت. در این نوع لباس، پنکه یا فن دارای باتری قابل شارژ قرار گرفته که با روشن کردن آن، باد خنک شروع به وزیدن می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این لباس، شارژ شدن سایر وسایل الکترونیکی، با باتری تعبیه شده در این لباس می باشد.

 

لباس های تهویه دار

تکیه گاه سر

یکی از مشکلاتی که اغلب انسان ها در سفرهای جاده ای با آن مواجه می شویم، نداشتن تکیه گاه مناسب برای سر است که باعث میشود بعد از چند ساعت نشستن در اتوبوس یا خودروی شخصی، درد و خستگی را در گردن احساس کنیم. تکیه گاه های سر شباهت بسیار زیادی به آتل گردن دارد.

 

بالش های مسافرتی

بالش های مسافرتی

علاوه بر تکیه گاه سر که در بالا به آن اشاره کردیم، بالش های مسافرتی تحت عنوان napanywhere یکی از عجیب ترین وسایل سفر هستند که موفق شده اند جایزه ی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه کالاهای مسافرتی را به خود اختصاص دهند. خواب و استراحت کوتاه در سفرهای جاده ای با این نوع بالش بدون شک خستگی زیادی را از تن دور می کند.

 

عجیب ترین وسایل سفر در سفرهای دریایی

سفرهای دریایی یکی از بهترین شیوه های سفر می باشند که تجربیات زیادی را به همراه خواهد داشت. دنیای رو به پیشرفت امروز از این نوع سفر غافل نشده و برای سفرهای دریایی وسایلی را ارائه داده که قابل تامل می باشند.

پیاده روی روی آب با توپ

تا بحال به قدم زدن روی آب دریا فکر کرده اید؟ اگر شما هم با تماشای فیلم های تخیلی، آرزوی قدم زدن روی آب های روان دریا را دارید، باید بدانید که با توپ های مقاوم و شفاف، این امکان برایتان فراهم شده است. توپ های بزرگ و با دوام که براحتی یک فرد بزرگسال وارد آن شود، یکی از بهترین وسایل سفر برای عاشقان دریانوردی می باشد.

 

گوش دادن به موسیقی زیر آب با هدفون های ضد آب

گوش دادن به موسیقی زیر آب با هدفون های ضد آب

اگر عاشق غواصی و تماشای دنیای زیر آب هستید و دوست دارید رقص ماهی ها را در شرایطی مشاهده کنید که موسیقی آرام و لایتی در حال نواختن باشد، باید بدانید که هدفون های ضد آب می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشند. این نوع هدفون به عنوان وسایل عجیب در سفرهای دریایی معرفی شده و دارای قابلیت کنترل لیست پخش می باشد.

 

عجیب ترین وسایل سفر؛ سفرهای هوایی

سفرهای هوایی علاوه بر راحتی و آسایش گاهی اوقات بخاطر طولانی بودن مسیر، مشکلاتی مانند خستگی و نداشتن خواب کافی را برای مسافران به همراه دارد. با توجه به رشد روز افزون سفرهای هوایی، هر روز شاهد روی کار آمدن وسایل عجیب و البته کارآمد در این حوزه هستیم که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تکیه گاه صورت

تکیه گاه صورت

تکیه گاه صورت همان طور که از نامش مشخص است، شرایط خوبی را برای خوابیدن در طول پرواز فراهم میکند. برخلاف برخی از صندلی های هواپیما در کلاس های فرست و بیزینس، سایر صندلی ها شرایط مطلوبی برای خوابیدن در مسیرهای طولانی را ندارند و ورود عجیب ترین وسایل سفر برای مقابله با مشکلات موجود در این نوع سفرها کاملا ضروری می باشد. با نصب این وسیله بر روی تکیه گاه صندلی، می توانید براحتی بخوابید.

 

ایجاد حریم خصوصی در پرواز با B-tourist

اگر تجربه ی سفرهای هوایی را داشته باشید، ممکن است بارها بخاطر نداشتن حریم خصوصی و راحت نبودن در زمان استراحت و کتاب خواندن و غیره، احساس خوبی از سفر نداشته باشید. با b-tourist band براحتی می توانید برای خودتان در هواپیما یا حتی اتوبوس حریم خصوصی ایجاد کنید.

 

بالش شترمرغ حلقه ای

علاوه بر بالش شترمرغی که در چند سال گذشته به عنوان عجیب ترین وسایل سفر معرفی می شد، نوع تغییر یافته ی دیگری از این محصول معرفی شده که چند منظوره می باشد. این بالش، چشم بند، محافظ گوش و شال گردن هست که براحتی مانع از ورود ۹۹.۹ درصد از نور محیط شده و قسمتی که روی گوش قرار میگیرد، راه ورود صدا را مسدود می کند. در شرایطی که نمی خواهید از آن به عنوان چشم بند استفاده کنید، می توانید بالش را به شال گردن تبدیل کنید.

 

قفل های هوشمند eGee touch

قفل های هوشمند eGee touch

هر اندازه به امنیت موجود در داخل هواپیما و قسمت تحویل بار اطمینان داشته باشید، باز هم احتیاط لازم است و بهتر است چمدان و کیف هایی که وسایل با ارزش خود را در آن قرار داده اید را قفل کنید. یکی از وسایل سفر که انواع مختلف با قابلیت های متنوع دارد، قفل های هوشمند می باشد که برای باز کردن آنها نیاز به گوشی تلفن همراه اندروید یا ios خودتان می باشد. با این قفل خیالتان تا حد زیادی از امنیت وسایل راحت خواهد بود.

 

عینک های re-Timer

عینک های re-Timer

از بزرگترین معضلات در پروازهای طولانی مدت، تنظیم نبودن بدن با ساعت مقصد و خوابیدن در روز و بیدار شدن در شب می باشد، به این پدیده اصطلاحا Jet lag گفته میشود. یکی از راه های مقابله با این اختلال، استفاده از عینک های re-timer می باشد که می توانید با استفاده از آنها برای یک مدت مشخص، خواب خوب و راحتی داشته باشید و بدنتان با شرایط جدید سازگار خواهد شد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، هر روز شاهد معرفی گجت ها و وسایل متنوع زیادی برای سفرهای هوایی، دریایی، کمپینگ و غیره هستیم که باعث میشوند شرایط ایده آلی را برای داشتن سفرهایی آرام و امن فراهم کنند. بدون شک هر اندازه مجهزتر سفر کنید، روزهای بهتری را پیش رو خواهید داشت.

شما هم به راحتی و آسایش در طول سفر اهمیت می دهید؟

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

 

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×