» گوناگون » وحشتناک ترین شهربازی های دنیا
scary amusement park4
گوناگون

وحشتناک ترین شهربازی های دنیا

۱۰ آذر ۱۳۹۷ 26۰4,152

امروزه سفرها به دلایل گوناگونی در جهان شکل گرفته، هر فرد به یک دلیل گوشه ایی از جهان هستی را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب کرده و به آن سفر می کند. جاذبه های طبیعی زیبا، مکان های تاریخی ارزشمند و بناهای شگفت انگیز، برخی از دلایل سفر گردشگران بوده و همه روزه سفر های زیادی با دلیل های مشابهی در جهان صورت می گیرد. اما شهر بازی ها نیز یکی از دلایل سفر به برخی از شهر های جهان بوده و به افرادی زیادی به برخی از شهر هایی که از شهربازی های مهیج و شناخته شده ای برخوردار هستند سفر می کنند.

در این مطلب وبلاگ اقامت ۲۴ به سراغ وحشتناک ترین شهر بازی های جهان رفته تا علاوه بر معرفی آنها، دلیل معروفیت این شهر بازی ها را عنوان کند.

مقاله مرتبط : “گورستان جن قبرستانی راز آلود در ایران”

وحشتناک ترین شهربازی های دنیا

شهربازی باکو آذربایجان

در شهر باکو آذربایجان، شهربازی وجود داشته که به دلیل برخورداری از وسیله بازی با نام قطار ارواح خبیثه در دنیا شهرت دارد. در این قطار وحشت شما در یک کابین تنها نشسته و مسیری تاریک و وحشت آوری را به پیش می روید و هر لحظه انتظار اتفاق ترسناکی را می کشید. در همین حین ناگهان پارچه ای سفید بزرگی بر روی سر شما افتاده و راه دهان و بینی شما را مسدود کرده و قدرت فریاد کشیدن را از شما می گیرد.

تاریکی محیط، پارچه روی سر و ترس مسیر پیش رو همه و همه زمانی همراه با وحشت را برای هر فردی به وجود آورده و سبب شده تا این شهربازی به عنوان یکی از وحشتناک ترین شهربازی های جهان شناخته شود.

شهربازی پیونگ یانگ کره شمالی

شهربازی پیونگ یانگ کره شمالی با برخورداری ترن هوایی مهیج و ترسناک، در لیست وحشتناک ترین شهر بازی های جهان قرار گرفته است. این ترن هوایی یکی از طولانی ترین و مرتفع ترین ترن های هوایی در جهان بوده که توسط متخصصان ایتالیایی طراحی و اجرا شده است.

پارک ارم تهران

جالب است که بدانید یکی از وحشتناک ترین شهر بازی های جهان شهر بازی پارک ارم تهران بوده و این عنوان را به سبب ترن هوایی خود کسب کرده است. ترن پارک ارم تهران یکی از ترسناک ترین و هیجان انگیز ترین ترن های جهان بوده که به واسطه سرعت بالا و ارتفاع زیاد تنها کسانی که عاشق هیجان بوده و هیچگونه ترس از ارتفاع و سرعت ندارند از آن استفاده می کنند.

مقاله مرتبط : “چند واقعیت جالب در مورد مثلث برمودا : راز مثلث برمودا”

[quote]سرعت این ترن به حدی بالا است که شما حتی لحظه ای امکان چرخاندن سر خود را پیدا نکرده و نمی توانید منظره اطراف را از بلندای ترن تماشا کنید.[/quote]

وحشتناک ترین شهربازی های دنیا

شهر بازی فانتا وایلد شهر چینگدائو چین

در شهر چینگدائو چین شهر بازی مدرن با نام فانتا وایلدا وجود داشته که تمام تصورات را از یک تاب برهم زده و تجربه ای ترسناک و جدید از تاب سواری را برای افراد به ارمغان می آورد. این تاب افرادی را که در آن سوار شده اند از سطح زمین با فاصله زیادی به بالا برده و سپس با سرعت زیادی شروع به چرخش می کند. ارتفاع زیاد، چرخش و سرعت زیاد همه و همه باعث شده تا وحشتی عجیب سراسر وجود انسان را فرا گرفته و همچنین باعث می شود که نام این شهربازی در میان شهر بازی های ترسناک جهان دیده شود.

شهربازی نپال

در شهر نپال شهر بازی با چرخ فلکی عجیب وجود داشته که بر خلاف دیگر چرخ فلک  های جهان سرعتی بسیار سرسام آوری دارد. این چرخ فلک با سرعت بالا همواره درحال چرخش بوده و به همین سبب صدای تمام افرادی را که در آن سوار هستند را در آورده و بسیار وحشت انگیز است.

وحشتناک ترین شهربازی های دنیا

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۹/۵ - (۱۰۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×