بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » لیست شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا
expensive food
گوناگون

لیست شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا

۲۵ آبان ۱۳۹۷ 10۰1,641

سفر به شهر های و کشورهای گوناگون تجربه ای لذت بخش بوده که بی تردید می توان گفت با حضور در رستوران ها و چشیدن مزه غذاهای دنیا کامل تر می شود. اما گاهی برخی از غذا های از قیمت های بالایی برخوردار بوده  و تجربه غذاهای جدید بسیار گران تمام شده و می تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر می خواهید با غذاهای دنیا و خوراکی های عجیب و گران قیمت جهان آشنا شوید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “بهترین غذاهای ایرانی”

مقاله مرتبط : “گرانترین غذاهای دنیا ؛ عکس و قیمت”

شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا
امروزه پیتزا به یکی از غذاهای پر مخاطب در جهان تبدیل شده و نامی آشنا در میان غذاها بشمار می آید

پیتزا ۴۶ میلیون تومانی

امروزه پیتزا به یکی از غذاهای دنیا که  پر مخاطب در جهان است تبدیل شده و نامی آشنا در میان غذاها بشمار می آید. خوردن پیتزا به عنوان یک وعده غذایی شاید آنچنان گران به نظر نرسیده مگر اینکه بخواهید نوعی خاص از آن را تجربه کنید که قیمتی در حدود ۴۶ میلیون تومان دارد. آشپز این پیتزا که آنچنان بزرگ هم نبوده و تنها ۲۰ سانت قطر دارد، برای تهیه آن سه روز وقت گذاشته و برای طبخ آن از نمک صورتی استرالیا، آرد سفید ارگانیک، موزارلای بوفالو، میگوی قرمز، چهار نوع خاویار، خرچنگ خاردارد و نوعی میگو گران قیمت و کم یاب استفاده کرده است.

این پیتزا به همراه نوشیدنی بسیار گرانقیمت سرو شده و سبب شده تا در دسته غذاهای گران قیمت جهان قرار گیرد.

شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا
در تهیه این املت از خرچنگ، ۲۸۰ گرم خاویار و ۶ عدد تخم مرغ استفاده شده

املت ۴ میلیونی

املت یکی از دم دست ترین، ساده ترین، سریع ترین و ارزان ترین غذاهای جهان بوده که هر کسی بنا به سلیقه خود آن را به سبک های گوناگون طبخ می کند. اما نوعی املت اسپانیایی بوده که به دلیل مواد اولیه خاص از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و در دسته غذاهای عجیب و گرانقیمت جهان قرار می گیرد. در تهیه این املت از خرچنگ، ۲۸۰ گرم خاویار و ۶ عدد تخم مرغ استفاده شده و از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است.

شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا
قیمت این هات داگ چیزی در حدود ۶۵۰ هزار تومان میباشد

هات داگ چند صد دلاری

هات داگ ها امروزه جای خود را در میان علاقه مندان به فست فود و ساندیچ باز کرده و تعداد زیادی از این غذا همه روزه در سراسر جهان سرو می شود. اما در واشنگتن یک رستوران ژاپنی سیار اقدام به ارائه هات داگ خاص و گران قیمتی کرده که برای تجربه آن باید از هفته ها قبل سفارش خود را ثبت کرد. در تهیه این هات داگ از گوشت گاو ژاپنی، جگر چرب، قارچ های دنبلان، خاویار و هات داگ ویژه ای استفاده شده و با نان شیرین و پنیر دودی سرو می شود. قیمت این هات داگ چیزی در حدود ۶۵۰ هزار تومان بوده و جالب است بدانید که تمام سود حاصل از فروش آن به صلیب سرخ اهدا می شود.

شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا
در تهیه این دونات از ورقه های طلا استفاده شده

دونات های ۴ میلیونی

یکی از پر مخاطب ترین و پر فروش ترین صبحانه ها و میان وعده های جهان، دونات بوده که به سبک های مختلف تهیه و ارائه می شود. اما جالب است بدانید که نوعی دونات در جهان وجود داشته که از قیمت بالایی برخوردار بوده و یکی از گرانترین غذاها و خوراکی جهان شناخته می شود. در تهیه این دونات از ورقه های طلا استفاده شده و هر عدد از آن با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×