» معرفی هتل » بهترین هتل گرگان | معرفی بهترین و ارزانترین ها با تخفیف های عالی!
1.gorgan 1
معرفی هتل

بهترین هتل گرگان | معرفی بهترین و ارزانترین ها با تخفیف های عالی!

۲۹ آذر ۱۴۰۰ 12۰2,158

بهترین هتل گرگان و انتخاب بهترین زمان برای مسافرت و انتخاب جاذبه های گردشگری، همگی از چالش های سفر به گرگان برای همه ماست. شهر گرگان هر سال میزبان مسافران زیادی است که به خاطر مراکز تفریحی، بازارهای تجاری، آب و هوای ابری و بارانی و غیره به این شهر می روند. یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از سفر به این شهر مشخص کنید، آماده کردن لیست هتل های گرگان و انتخاب بهترین آنها براساس اهداف و بودجه شماست. شما می توانید با اقامت ۲۴ بهترین هتل های گرگان را با تخفیف های عالی و شگفت انگیز رزرو کنید تا اقامتی راحت و فراموش نشدنی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل گرگان کدام است؟

انتخاب هتل خوب در گرگان کار دشواری است چون هتل های زیادی در این شهر هستند و همگی امکانات خوبی دارند. شما مسافران عزیز می توانید بسته به نیاز و بودجه خود از بین هتل های لوکس و پنج ستاره تا هتل های ارزان قیمت و با امکانات متوسط را انتخاب کرده و به راحتی رزرو کنید. در ادامه بهترین هتل های شهر گرگان را معرفی کرده ایم.

بهترین هتل پنج ستاره گرگان

از بین هتل های لوکس گرگان که دارای ۵ ستاره کیفی هستند، هتل بوتانیک گرگان محبوبیت بیشتری در بین مسافران دارد. این هتل مجلل و لاکچری به سمت دشت های سرسبز گرگان ساخته شده است. تمامی ۷۵ اتاق این هتل ۶ طبقه با کامل ترین و بهترین امکانات مجهز شده اند تا رضایت خاطر شما مسافران گرامی را جلب کنند. ضمنا اتاق های این هتل در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره هستند و چشم انداز برخی اتاق ها به سمت باغ یا کوه است.

پارکینگ هتل قصر بوتانیک گرگان مجهز به پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو و رستوران با گنجایش ۲۵۰ نفر است. امکانات مهم هتل بوتانیک شامل آسانسور، فروشگاه، مرکز خرید، چایخانه و کافی شاپ، تاکسی سرویس ویژه، جکوزی، پارک مخصوص کودکان، زمین تنیس و سالن ورزشی، سالن ماساژ، آرایشگاه، سونا، استخر و خدمات ویژه برای معلولین است. به همین دلیل بهترین هتل گرگان را هتل قصر بوتانیک می دانند.

آدرس هتل بوتانیک گرگان: کیلومتر ۱۰ جاده گرگان – روبروی روستای نودیجه

بهترین هتل های ۴ ستاره گرگان

هتل های چهار ستاره شهر گرگان در مقایسه با هتل های لوکس قیمت مقرون به صرفه تری دارند اما امکانات و تجهیزات هتل کماکان در حد عالی و کاملا رضایت بخش است. دو نمونه از بهترین هتل های ۴ ستاره گرگان از نگاه مسافران را به شما معرفی می کنیم:

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

این هتل با موقعیت جغرافیایی بی نظیر در گرگان یکی از محبوبترین هتل های ۴ ستاره است. این هتل با ۴۳ اتاق در ۴ طبقه دسترسی و دید خوبی نسبت به جنگل های زیبای این شهر دارد. اتاق های هتل ناهارخوران با ظرفیت ۱ تا ۴ نفر به شکل اتاق، سوئیت و سوئیت ویژه برای رزرو آماده هستند.

برای هتل شهاب ناهارخوران پارکینگ کوچکی با ظرفیت ۵۰ خودرو تعبیه شده و رستوران سنتی آن با امکان سرو غذاهای سنتی و ایرانی و ظرفیت ۷۰ نفر پذیرای شماست. تمامی اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخوردار هستند و یقینا بهترین هتل گرگان محسوب می شود.

امکانات ویژه و مهمی که در هتل شهاب ناهارخوران در نظر گرفته شده شامل چایخانه سنتی، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی ویژه گردشگری و تور، فضای سبز، کافی شاپ، خدمات معلولین خشکشویی هستند.

آدرس هتل شهاب ناهارخوران گرگان: بلوار ناهارخوران – ۳۰۰ متر مانده به کلانتری

بهترین هتل گرگان

هتل آذین گرگان

دومین هتل چهار ستاره که باید در بین بهترین هتل های گرگان در نظر بگیریم، هتل آذین است که در ورودی شهر قرار دارد. این هتل از یک طرف به سمت کوه و از طرف دیگر به جنگل سرسبز دید کامل دارد و به همین دلیل یقینا بهترین هتل شهر گرگان است. این هتل در ۷ طبقه و ۳۲ اتاق پذیرای مهمانان گرامی از سراسر کشور خواهد بود.

اتاق های هتل آذین گرگان با ظرفیت ۱ تا ۳ نفره و در مدل های اتاق ساده، سوئیت و سوئیت رویال قابل رزرو هستند که همگی امکانات کاملی دارند. پارکینگ هتل آذین به دو شکل سرپوشیده با ظرفیت ۳۰ ماشین و روباز با ظرفیت ۱۰۰ خودرو امکان رزرواسیون وجود دارد. هتل آذین بخش زیادی از شهرت و محبوبیت خود را مدیون امکانات ویژه هتل مثل لابی، آسانسور، فروشگاه، کافی شاپ و تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لاندری، کافی نت و غیره است. رستوران آذین هم با ظرفیت ۱۰۰ نفر و منوی غذایی متنوع پذیرای شماست.

آدرس هتل آذین گرگان: شهر گرگان، ابتدای جاده ورودی گرگان

هتل های رده متوسط گرگان

هتل های سه ستاره گرگان از لحاظ قیمت بلیط، امکانات و دسترسی در سطح متوسطی قرار دارند. این هتل ها برای بیشتر افراد قیمت مناسبی دارند و از امکانات خوبی نیز برخوردار هستند. در ادامه با بهترین هتل های سه ستاره گرگان آشنا خواهید شد.

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

بهترین هتل گرگان با سه ستاره کیفی و قیمت عالی که در سال ۸۹ به منظور جلب رضایت گردشگران مورد بازسازی هم قرار گرفته است. شما می توانید با رزرو هتل جهانگردی دسترسی بسیار خوبی به جنگل النگدره و روستای زیارت داشته باشید. هم اکنون با ۶۷ اتاق در ۳ طبقه و عرضه بهترین امکانات یکی از بهترین هتل های شهر گرگان محسوب می شود.

اتاق های هتل جهانگردی گرگان با ظرفیت ۲ تا ۴ نفر به فرم کلبه، اتاق، سوئیت و سوئیت رویال قابل رزرو هستند. پارکینگ این مجموعه ۱۰۰ خودرو گنجایش دارد. رستوران این هتل نیز با غذاهای ایرانی متنوع و ۱۵۰ نفر ظرفیت پذیرای ذائقه شماست به نحوی که حتی مشکل پسندان هم شیفته طعم، عطر و بوی این غذاها خواهند شد.

امکانات هتل جهانگردی ناهارخوران که برای خدمات رسانی بهتر برای شما مسافران در نظر گرفته شده شامل کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، کتابخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون لابی است.

آدرس هتل جهانگردی گرگان: بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهارخوران

هتل فرهنگیان گرگان

هتل فرهنگیان هم جزو بهترین هتل گرگان است که جاده ناهارخوران در مسیر حرکت به سمت آن با جاذبه های طبیعی بسیار زیادی همراه بوده است. این مجموعه اقامتی ۲ طبقه دارای ۳۰ اتاق و سوئیت است. اتاق های هتل فرهنگیان با ظرفیت ۳ تا ۵ نفر هستند که امکان اضافه شدن فرد اضافه تر هم وجود دارد.

این هتل فاقد پارکینگ داخلی است ولی رستوران و تریا این هتل قابلیت پذیرایی از ۷۰ نفر را دارد. در حال حاضر، تمامی اتاق ها با امکانات خوبی عرضه می شوند و نیازها و انتظارات شما را کاملا برآورده می کنند. تالار پذیرایی هم با گنجایش ۴۰۰ نفر پذیرای شما همراهان همیشگی است.

آدرس هتل فرهنگیان گرگان: بلوار ناهارخوران، نبش عدالت ۹۶

بهترین هتل آپارتمان گرگان

هتل آپارتمان ها گزینه های اقتصادی و کاملا مقرون به صرفه ای هستند که علاوه بر امکانات مناسب، از قیمت های عالی برخوردار هستند. در ادامه چند نمونه هتل ارزان در گرگان را معرفی خواهیم کرد که بازخورد مثبت بیشتری دریافت کرده اند.

بهترین هتل گرگان

هتل زیارت گرگان

بهترین هتل گرگان که در روستای زیارت واقع شده و یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای این شهر است. کسانی که دوست دارند در طی اقامت خود از منظره های طبیعی و گشت و گذار در گرگان لذت ببرند و از هوای عالی آن استفاده کنند، هتل زیارت یکی از بهترین گزینه هاست. این هتل دو ستاره ۴ طبقه با ۲۷ اتاق و سوئیت در ظرفیت های ۲ و ۴ نفره میزبان شماست.

اگر با ماشین شخصی هستید می توانید از پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۸ خودرو استفاده کنید. اتاق ها از تمامی امکانات پایه ای برخوردار هستند. امکاناتی که در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده شامل چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس ویژه، آسانسور، فضای سبز، خانه داری و خدمات بیدارباش است.

آدرس هتل زیارت گرگان: بلوار ناهارخوران، روستای زیارت

هتل آپارتمان شایسته گرگان

یکی دیگر از بهترین هتل های گرگان و البته ارزان قیمت، هتل آپارتمان ۲ ستاره شایسته است که در سال ۹۶ جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر، بازسازی و تجهیز شده است. از ویژگی های بسیار مهم هتل شایسته می توان به اقامت در شهر گرگان، دسترسی عالی به پارک النگدره و پارک ناهارخوران اشاره کرد.

هتل آپارتمان شایسته گرگان در ۳ طبقه و ۴۶ سوئیت یک تا ۵ نفره برای رزرو و خدمات رسانی به مسافران عزیز احداث شده است. پارکینگ اختصاصی مجموعه تنها ظرفیت ۱۲ خودرو دارد و رستوران داخلی آن با منو غذایی متنوع و کیفیت عالی، گنجایش ورود ۷۰ نفر را دارد.

این مجموعه اقامتی قطعا در لیست بهترین هتل گرگان قرار دارد. اتاق ها از تمامی امکانات پایه ای برخوردار هستند. از امکانات کلی و مهم هتل شایسته گرگان می توان به آسانسور، کتابخانه، تاکسی سرویس اختصاصی، آشپزخانه، مینی بار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان شایسته گرگان: میدان ترمینال، به سمت راه آهن، هتل آپارتمان شایسته

بهترین هتل گرگان

هتل آپارتمان اطلس گرگان

هتل اطلس گرگان، هتلی نوساز با ۲ ستاره کیفی است که در سال ۹۶ افتتاح شد. به همین دلیل می توان انتظار هتلی مجهز با تجهیزات با کیفیت باشد. از طرفی دسترسی عالی این مجموعه اقامتی به پارک النگدره، پارک ناهارخوران و پارک هزارپیچ، ایستگاه راه آهن و فرودگاه، همچنین قیمت مناسب اتاق ها برای رزرو، ما را مجاب کرد تا در لیست بهترین هتل گرگان قرار بگیرد.

این هتل ۴ طبقه با ۸ سوئیت و آپارتمان دو خوابه در ظرفیت های ۱ تا ۴ نفر آماده رزرو با بیشترین میزان تخفیف هستند. ظرفیت پارکینگ مجموعه، محدود بوده و تنها برای ۱۶ خودرو قابل استفاده است. اتاق ها و هتل از امکانات نسبی خوبی برخوردار هستند. هتل اطلس برای کسانی که فقط برای استراحت کردن به رزرو نیاز دارند و مابقی روز را به تفریح می گذرانند بهترین گزینه است.

آدرس هتل آپارتمان اطلس گرگان: میدان بسیج، کوی افسران، ابتدای افسران ۴

برای رزرو هتل در گرگان با قیمت مناسب و امکانات عالی طبق سلیقه و نیاز خود می توانید روی تخفیف عالی و امتیازات ویژه اقامت ۲۴ حساب باز کنید. در هر مورد می توانید اطلاعات کامل مجموعه اقامتی مدنظر را به همراه نظر مسافران قبلی مطالعه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ به دلیل همکاری طولانی مدت با مجموعه های اقامتی، بهترین هتل های گرگان را با بیشترین تخفیف ارائه می دهد تا همه افراد توان پرداخت اقامت و لذت بردن از امکانات شایسته را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×