بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » بهترین هتل ها برای ماه عسل , آدرس و تصاویر
darvishi hotel
گوناگون

بهترین هتل ها برای ماه عسل , آدرس و تصاویر

۷ مهر ۱۳۹۷ 10۰1,647

یکی از لذت بخش ترین و فراموش نشدنی ترین سفر هایی که هر فرد می تواند در طول حیات خود تجربه کند، سفر ماه عسل بوده و بی تردید می توان این سفر را بهترین سفر در زندگی هر فرد نامید، اما برای اینکه این سفر با خاطراتی لذت بخش تر همراه باشد، مواردی از قبیل رزرو هتل و محل اقامت نقش مهمی داشته و با انتخاب درست هتل در  ماه عسل می توان خاطراتی فراموش نشدنی را خلق کرد و ما بهترین هتل ها برای ماه عسل را به شما معرفی خواهیم کرد.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در آشنایی با بهترین هتل های برای اقامت در ماه عسل در برخی از شهر های توریستی و گردشگر پذیر ایران همراه باشید.

 

مقاله مرتبط : ” هتل های ارزان قیمت ارومیه : آدرس و تصاویر

مقاله مرتبط : ” آشنایی با هتل تبریز : معرفی و عکس

 

هتل چمران شیراز
هتل چمران شیراز

 

شیراز و هتل چمران شیراز

شیراز مهد شعر، ادب، تاریخ و تمدن ایران بوده و همه روزه گردشگران بسیاری این شهر را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند.

این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان، یکی از بهترین هتل ها برای سپری کردن ایام ماه عسل بشمار آمده و زوج های جوان بسیاری پس از آغاز زندگی مشترک خود این شهر را برای سفر ماه عسل انتخاب می کنند.

هتل ۵ ستاره لوکس چمران، از مرتفع ترین و بهترین ساختمان های پایتخت فرهنگی تاریخی ایران بوده و در بهترین نقطه شیراز و مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف آن واقع شده است.

هتل توریستی چمران در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح  و با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت معیارهای کیفیتی بین المللی، خاطره ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای مهمانان رقم می زند.

سازه هتل بزرگ چمران در ۳۰ طبقه دارای ۲۵۰ اتاق و سوئیت با مناظری دلپذیر و امکانات متمایز، انواع رستوران ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل، کافی شاپ با فضایی بی نظیر و موسیقی زنده در طبقه ۲۳ هتل دایر است.

 

هتل درویشی
هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد

 

مشهد و هتل درویشی

وجود حرم مطهر رضوی در شهر مشهد به این شهر جایگاه ویژه ای در میان گردشگران و مسافران بخشیده و در سراسر جهان مسلمانان آرزوی سفر به این شهر را در سر می پرورانند.

همچنین افراد بسیاری پس از آغاز زندگی مشترک تمایل دارند تا اولین سفر خود را به این شهر تجربه کرده و در زیر سایه پر مهر امام مهربانی ها به زندگی خود معنویت و برکت را وارد کنند.

برای اقامت در مشهد بویژه برای ماه عسل هتل درویشی یکی از بهترین هتل ها بوده و می توان از حضور در این هتل بهترین خاطرات را به یادگار ثبت کرد.

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد.

این هتل تنها به فاصله ۱/۴ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع شده  به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود.

ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و سه طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است.

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس بوده که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه می پردازد.

 

هتل شاه عباسی اصفهان
هتل شاه عباسی اصفهان یکی از قدیمی ترین و مجلل ترین هتل های اصفهان

 

اصفهان و هتل عباسی اصفهان

اصفهان یکی از شهر های گردشگر پذیر ایران بوده و به دلیل برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیبا به نصف جهان شهرت یافته است.

این شهر به مملو از مکان های زیبا بوده که با تزئینات بی نظیر چشم هر بیننده ای را نوازش می کند.

هتل پنج ستاره مجلل عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ ترین و بهترین هتل‌ها در ایران به حساب می آید،  این هتل با قدمتی ۳۰۰ ساله درخیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌‌‌ ای اصفهان واقع شده است.

این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی طراحی و بنا گردیده و در سال ۱۳۵۱ بنای آن به سبکی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و مطابق با استاندارد جهانی مورد بازسازی قرار گرفت.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته، تنها هتل پنج ستاره اصفهان با ۲۲۵ باب واحد اقامتی بوده که نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ا‌ی بدیع را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد.

واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر و دسترسی آسان آن به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان از ویژگی های بارز این مجموعه است.

با اقامت دراین هتل که خود به تنهای یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر است، تجربه ای بی نظیر را در شهر معروف اصفهان خواهید داشت.

 

هتل مارینا کیش
هتل مارینا پارک کیش

 

کیش و هتل مارینا پارک کیش

کیش جزیره غروب های زیبا و نشست های عاشقانه در ساحل آرام بوده و یکی از پرمخاطب ترین مقاصد گردشگری کشور بشمار می آید.

این شهر همواره از سوی زوج های جوان به عنوان یکی از مقاصد برای سپری کردن روزهای ماه عسل انتخاب می شود.

در این جزیره هتل های بسیاری برای اقامت وجود داشته اما می توان گفت که از بهترین هتل ها که می توان به عنوان هتلی برای ماه عسل انتخاب کرد، هتل مارینا پارک کیش است.

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده است.

فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد.

در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

 

منبع : وبلاگ اقامت۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×