هتل پارس ائل گلی تبریز
معرفی هتل

معرفی و رزرو هتل های با کیفیت تبریز : آدرس و عکس

۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ۰4,147

تبریز یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای ایران محسوب می شود که به دلیل موقعیت ممتاز جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم، در طول قرون گذشته همواره یکی از مهمترین شهر های منطقه بشمار می آمد.

در این شهر، جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری وجود داشته که سبب شده همه روزه به ویژه در فصول گرم سال، مسافران و گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با هتل های تبریز همراه باشید.

 

مقاله مرتبط : “چطور در هزینه رزرو هتل صرفه جویی کنیم؟

 

هتل های تبریز

 

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل ۵ ستاره پارس ائل گلی در ۲۹ اسفند ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۸۰۰۰ متر مربع، با نمای زیبا در بام تبریز احداث شده است.

برج اصلی هتل با ۱۷ طبقه و رستوران گردان، در عین دور بودن از هیاهوی شهر، با مراکز خرید فاصله چندانی ندارد.

همچنین از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل تبریز می‌توان به پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا اشاره نمود.

این هتل دارای ۱۷ طبقه و ۱۷۹ اتاق بوده که امکان پذیرش ۳۶۰ نفر از مسافرانی که به تبریز سفر می کنند را داراست.

 

هتل پارس ائل گلی تبریز
آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

 

هتل گسترش تبریز

هتل ۴ ستاره بین المللی گسترش تبریز در سال ۱۳۷۱ احداث، در سال ۱۳۸۹ بازسازی و فاز جدید آن در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده است.

این هتل تبریز در ۱۳ طبقه و با دارا بودن حدود ۱۳۰ اتاق و سوئیت متنوع، به همراه رستوران های زیبا و سایر امکانات رفاهی، با چشم اندازی زیبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاریخی تبریز، واقع شده است.

نزدیک بودن این هتل به آثار و مکان های تاریخی و گردشگری، سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن و پاساژهای تجاری، بیمارستان ها، دانشگاه های تبریز و… موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز برای این هتل شده است.

 

هتل گسترش تبریز
آدرس: تبریز، چهار راه آب رسان

 

هتل شهریار تبریز

هتل ۵ ستاره شهریار در اول جاده ائل گلی و در منطقه خوش آب و هوای تبریز واقع شده است.

این هتل تبریز با امکانات و تجهیزات مدرن ، در تابستان سال ۱۳۸۶ آماده بهره برداری گردید. هتل شهریار سرویس های خود را مطابق آخرین استاندارد های بین المللی برای میهمانان خود ارائه می نماید.

این هتل به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و با مجموع ۲۵۰ اتاق در ۱۰ طبقه، امکان اسکان ۶۰۰ نفر را در این هتل فراهم ساخته است.

 

هتل شهریار تبریز
آدرس: تبریز، اول جاده ائل گلی

 

هتل لاله کندوان ، دیدنی ترین هتل تبریز

هتل ۵ ستاره بین المللی صخره ای لاله در روستای زیبا و تاریخی کندوان، در ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و در ۶۲ کیلومتری شهر تبریز واقع شده است.

این هتل نخستین نوع از هتل‌های بوتیک کشور محسوب شده و همچنین سومین هتل صخره ای در دنیاست.

هتل لاله با خانه‌های کله‌قندی و صخره‌ای و با دارا بودن قدمتی ‪ ۷۰۰‬ساله و چشم‌اندازی بی‌ نظیر، گردشگران را ترغیب به مسافرت به این نقطه خوش آب و هوا در دامنه یکی از زیباترین رشته‌کوه‌های کشور می‌ کند.

این هتل با ۴۰ کرانه ( اتاق سنگی طبیعی ) به همراه جکوزی با‌ آب معدنی این روستا و رم سرویس، سمعی،بصری و همچنین با داشتن تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره، تجربه زندگی غارنشینی توام با فضایی آرامش بخش را امکان پذیر می کند.

روستای کندوان پیش از افتتاح هتل صخره‌ای در آن، یکی از جاذبه‌های منحصر بفرد جهان به شمار رفته و همه ساله پذیرای انبوه گردشگران بوده است.

 

هتل لاله کندوان تبریز
آدرس: تبریز، دهکده توریستی کندوان

 

هتل کایا لاله پارک تبریز

مجموعه هتل و اقامتگاه‌های کایا از بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای کشور ترکیه با سه دهه سابقه‌ی بی‌نظیر خود در زمینه مهمان نوازی بوده که دهمین هتل خود را در شهر تبریز در سال ۱۳۹۵ افتتاح کرده است.

هتل بین المللی لاله پارک تبریز دارای ۲۲۰ اتاق بوده که از این تعداد دو اتاق منحصر به فرد برای استفاده راحت معلولین عزیز طراحی شده است.

از ویژگی های دیگر این هتل می توان به نزدیک بودن به واحدهای تجاری و تفریحی اشاره کرد.

 

هتل کایا لاله پارک تبریز
آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

 

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی ۴ ستاره تبریز با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در مرکز شهر تبریز واقع شده است. این هتل دارای معماری منحصر به فرد با فضاهای داخلی دلپذیر و فرح بخش در ۵ طبقه و امکانات بسیار متنوع است.

از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس، رادیو، موزیک، پخش فیلم ۲۴ ساعته و رستوران تابستانه در میان فضای سبز بسیار زیبای هتل و در کنار آبشار و استخر با نورپردازی زیبا اشاره کرد.

 

هتل بین المللی تبریز
آدرس: تبریز، خیابان امام، نرسیده به فلکه دانشگاه

لازم به ذکر است شهر تبریز هتل های بسیار دیگر نیز داشته که می توان با مراجعه به سایت اقامت ۲۴ و یا دنبال کردن مطلب “لیست هتل های ارزان تبریز” ، با آنها آشنا شد.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×