» دانستنی‌های سفر » کمک های اولیه در سفر
کمک های اولیه در سفر
دانستنی‌های سفر - گوناگون

کمک های اولیه در سفر

۱۶ تیر ۱۳۹۷ 9۰1,606

گاهی در سفر بروز برخی حوادث و اتفاق ها، ممکن است سفر را با تلخی هایی همراه کند. اما اگر از قبل برای برخی از این اتفاقات آمادگی لازم را داشته باشیم، می توان تا حد زیادی از بروز وقایع ناخوشایند جلوگیری کرد.

یکی از اقدامات و لوازمی که باید پیش از سفر و در حین آن همراه داشت، لوازم کمک‌های اولیه است. با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با لوازم کمک‌های اولیه، همراه باشید.

سفر به هر مقصد و نوعی که باشد، لازم است تا علاوه بر لوازم شخصی، یک کیف لوازم ضروری پزشکی نیز با خود داشته باشید. حتی اگر رزرو هتل در یکی از مجلل ترین هتل های کشور در شهر مقصد خود انجام داده اید، باز هم نیاز است که برخی لوازم کمک‌های اولیه به همراه داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : “ضروری ترین لوازم سفرهای طبیعت گردی

 

کمک های اولیه در سفر

 

لوازم داخل کیف کمک‌های اولیه

داروهای تجویزی

اولین چیزی که باید در داخل کیف کمک‌های اولیه قرار دهید، داروهایی است که برای سلامت شما تجویز شده و باید به‌صورت روزانه آن‌ها را مصرف کنید.

کمک های اولیه در سفر

 

چسب زخم

گاهی یک خراش سطحی و کوچک می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا بوده و  شما را در ادامه سفر با مشکلاتی مواجه کند؛ به همین منظور بهتر است که در کیف کمک های اولیه ای که به همراه برمی دارید، یک بسته چسب زخم نیز قرار دهید.

کمک های اولیه در سفر

 

داروهای مسکن

در طول سفر به دلیل اینکه بدن شما انرژی زیادی را از دست می دهد، ممکن است شما دچار سردرد و یا دردهای عضلانی شوید، پس بهتر است تا چند قرص مسکن به همراه داشته و در اینگونه موارد از آنها استفاده کنید.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید، اگر قصد رانندگی طولانی مدت را دارید، از استفاده اینگونه قرص ها پرهیز کرده و تنها در زمان استراحت از آنها استفاده نمایید.

کمک های اولیه در سفر

 

گاز پانسمان

در طول سفر به ویژه سفرهای ماجراجویانه، در صورت بروز حادثه، بی تردید نزدیک ترین مرکز پزشکی با شما فاصله بسیار دوری دارد.

پس بهتر است در کیف کمک های اولیه خود، گاز پانسمان قرار داده تا در صورتی که عضوی از بدن شما دچار خون ریزی و یا سوختگی شد، بتوانید محل آن را با این گازهای بهداشتی پوشانده و تا رسیدن به مراکز درمانی، زخم خود را از عفونت به دور نگه دارید.

کمک های اولیه در سفر

 

بی تردید رعایت کردن این موضوعات و همراه داشتن لوازم کمک های اولیه می تواند در سفر از بروز مشکلات بزرگ و جدی جلوگیری کرده و کمک بسزایی انجام دهد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×