بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » رزرو هتل ارزان در طبس
هتل نارنجستان طبس
معرفی هتل

رزرو هتل ارزان در طبس

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ 10۰1,585

مساله رزرو هتل و محل اقامت در طول سفر یک موضوع بسیار مهم برای مسافران است. از هزینه و مقدار بودجه ای که برای رزرو هتل باید پرداخت شود، تا انتخاب هتل مناسب، مواردی هستند که قبل از سفر در ذهن هر مسافری وجود دارند. به خصوص در سفر به شهری مثل طبس که گزینه های زیادی برای رزرو هتل پیش رویتان نیست.

در واقع بهتر است بدانید هتل های طبس تنوع و تفاوت قیمت چندانی ندارند و با توجه به موقعیت مکانی و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری راحت تر می توانید بهترین گزینه برای رزرو هتل در این شهر انتخاب کنید.

برای رزرو هتل ارزان در طبس، ما تصمیم داریم چند نمونه از هتل های مقرون به صرفه و با کیفیت این شهر را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مطلب با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

 

هتل آپارتمان امیر طبس

هتل آپارتمان امیر طبس با ۲۲ سوئیت سه و چهار نفره و همچنین امکانات و خدمات عالی که در اختیار مسافران قرار می دهد، همواره یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در شهر طبس بوده و هست. به خصوص برای سفر های خانوادگی و مسافرانی که علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر، زیارت از بارگاه مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم  (ع)  را نیز در برنامه سفرشان قرار داده اند و تصمیم دارند در نزدیکی حرم آن حضرت اقامت داشته باشند، می تواند بهترین انتخاب برای رزرو هتل در طبس باشد. هتل از لحاظ موقعیت در ابتدای شهر و در میدان بارگاه حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) قرار گرفته و برخی از اتاق های هتل آپارتمان امیر، چشم انداز فوق العاده ای به حرم دارند. نا گفته نماد که تمامی سوئیت های این هتل آپارتمان بر طبق آخرین استاندارد های بین المللی ساخته شده اند و از لحاظ امکانات کاملا با کیفیت و مجهز هستند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مجموعه، تنوع در انتخاب سوئیت ها و خدمات دریافتی است به گونه ای که میهمانان این هتل آپارتمان، می توانند تحت بهترین شرایط مدنظرشان از لحظات اقامت و استراحت در این هتل لذت ببرند.  با رزرو هتل آپارتمان امیر از سامانه اقامت۲۴ می توانید از تجربه اقامتی راحت و آرام در شهر زیبای طبس، اطمینان حاصل کنید.

هتل آپارتمان امیر طبس

 

هتل نارنجستان طبس

اگر اهل طبیعت گردی و اقامت در دل طبیعت هستید، رزرو هتل نارنجستان طبس که با تلفیقی از معماری سنتی و مدرنیته، در بین منطقه ای پوشیده از درختان زیبای نخل و زیتون قرار گرفته، می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای رزرو هتل در طول سفرتان به شهر زیبای طبس باشد. این هتل ۲ ستاره که ۲۰ واحد اقامتی برای میهمانان خود در نظر گرفته و در ۳ کیلومتری جاده طبس در مسیر روستای توریستی خرو قرار دارد. این مجموعه شامل ۱۰ کلبه چوبی با محیطی دنج و ۱۰ باب سوئیت با امکاناتی کاملا مجهز است. با رزرو هتل نارنجستان طبس علاوه بر بهره مندی از شرایط عالی محیط اقامتی، می توانید از فضای دلچسب هتل که با ساخت استخری با ۶۰۰ متر مرکب ظرفیت و جزیره مصنوعی در میان آن، حتی در زمان استراحت داخل هتل هم نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های منحصر به فرد هتل نارنجستان می توان به رستوران عالی مجموعه و فاصله ی کمی که با مناطق گردشگری مانند قلعه اسماعیلیه، چشمه مرتضی علی، کال جنی و همینطور روستای ازمیغان و اصفهک دارد، اشاره کرد.

هتل نارنجستان طبس

 

هتل ۲ ستاره بهمن طبس

برای رزرو هتل در مرکز شهر طبس، ما به شما هتل ۲ ستاره بهمن را پیشنهاد می کنیم. این هتل دو ستاره با امکان رزرو سوئیت های ویلایی سه نفره، چهار نفره و پنج نفره یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در سفرهای خانوادگی و دوستانه محسوب می شود. فضای سبز داخل محوطه هتل و آرامشی که در محیط برقرار است به میهمانان این امکان را می دهد که در شرایطی ایده آل از اقامت در هتل ۲ ستاره بهمن لذت ببرند. کیفیت خدمات و امکانات سوئیت ها، فضای دلباز هتل، قرار گرفتن در مرکز شهر، فاصله کمی که تا باغ گلشن دارد و همینطور امکان رزرو آنلاین هتل از طریق سامانه اقامت۲۴، باعث محبوبیت این هتل در بین مسافران طبس شده است.

هتل 2 ستاره بهمن طبس

 

رزرو هتل را به صورت آنلاین انجام دهیم یا حضوری؟

به دلیل ظرفیت محدود هتل های طبس، ممکن است در هنگام رزرو هتل به صورت حضوری موفق به رزرو اتاق نشوید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر، از طریق سامانه اقامت۲۴ به عنوان مرکز ملی رزرواسیون هتل ها و اقامتگاه های سراسر کشور، در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی و آنلاین رزرو هتل تان را انجام دهید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×