آدرنالین پارک تهران
تهران

آدرنالین پارک تهران؛ معرفی تفریحات با قیمت بلیط

۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۰5,178

پارک آدرنالین جی مکس یکی از جاهای تفریحی تهران است که سرگرمی‌ها و تفریحات بسیار پرهیجانی دارد. این پارک در سعادت آباد شهر تهران در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرد. این مجموعه تفریحی ورزشی اولین پارک اختصاصی برای انجام ورزش‌های پرخطر و هیجان‌انگیز ایران به شمار می‌رود. اگر قصد مسافرت به تهران و بازدید از جاهای دیدنی این شهر را دارید و البته در صورتی که اهل تفریحات هیجانی هستید با ما همراه باشید تا بزرگ‌ترین مکان تفریحی برای تولید آدرنالین بالا در سطح کشور را به شما معرفی کنیم. 

فهرست این مطلب

پارک آدرنالین کجاست؟ 

پارک های تهران به دلیل ماهیت این شهر جذابیت بالایی برای مسافران داخلی و خارجی دارند؛ بنابراین پارکی که بتواند با بازی‌های خود آنان را تهییج کند و باعث شادی و سرزندگی آن‌ها در نتیجه ترشح آدرنالین شود جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت. برای رفتن به این پارک می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس پارک آدرنالین : تهران، محله سعادت آباد، میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

اطلاعات بازدید آدرنالین پارک تهران

پارک آدرنالین تهران ساعت کاری محدودی داشته و فقط بعد از ظهر‌ها فعالیت می‌کند. اطلاعات دقیق بازدید این پارک به شرح زیر است. 

ساعت کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۴ عصر تا ۱۱ شب پنجشنه و جمعه از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب 

شماره تماس: ۲۲۰۷۳۱۹۰-۰۲۱   –  ۰۹۱۹۲۰۶۴۳۶۶

آدرس اینستاگرام: @gmax.adrenaline

دایوینگ در آدرنالین پارک تهران

چطور خودمان را به آدرنالین پارک تهران برسانیم؟ 

حالا که می‌دانید آدرنالین پارک کجاست  لازم است یک روش برای رفتن به آنجا انتخاب کنید. پیشنهاد اول ما استفاده از خودروی شخصی است؛ چرا که محدودیت زمانی نخواهید داشت. با این حال در ادامه سه روش دسترسی به آدرنالین پارک تهران معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس شرایط خود وسیله مسافرت مناسبی برای خود در نظر بگیرید.

با خودرو شخصی

در صورتی که انتخاب شما برای رفتن به این پارک استفاده از خودروی شخصی یا تاکسی اینترنتی است باید بدانید این پارک در ضلع جنوب شرقی میدان بهرود محله سعادت آباد است. برای دسترسی به این میدان ابتدا باید خود را از طریق بزرگراه یادگار امام به بلوار پیام رسانده و سپس به سمت میدان بهرود رهسپار شوید.

با مترو

دسترسی به پارک آدرنالین از طریق مترو برای افرادی که وسیله نقلیه ندارند بهتر و آسان‌تر خواهد بود. سوار مترو خط هفت شده و در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید. فاصله این ایستگاه تا پارک حدود ۶ کیلومتر است که می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس آن را طی کنید. 

با اتوبوس

ایستگاه اتوبوس میدان بهرود نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آدرنالین پارک تهران محسوب می‌شود. بنابراین باید سوار اتوبوسی شوید که این میدان در لیست ایستگاه‌های آن قرار دارد. برای این منظور پیشنهاد ما سوار شدن به اتوبوس میدان صنعتی از ایستگاه دانشگاه شریف است.

تفریح و هیجان شرکت کنندگان در آدرنالین پارک

معرفی پارک آدرنالین تهران

پارک آدرنالین تهران در سال ۱۴۰۰ با وسعت ۱۰۰۰ متر مربع توسط رکوردار پرش آزاد جهان آقای امیر بدری افتتاح شد. این پارک را با نام پارک آدرنالین جی مکس نیز می‌شناسیم. این مجموعه ورزشی اولین پارک آدرنالین ایران است. 

به ادعای سایت رسمی این مجموعه هدف از ساخت آن فراهم کردن بستری مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجانی با ریسک بالا بوده که توانسته‌اند در این راستا تفریحاتی شاد و هیجان‌انگیز زیادی طراحی کنند. تمام تجهیزات آدرنالین پارک تهران دارای ضریب امنیتی درجه ۸ بوده و توانایی تحمل وزنی معادل ۸ برابر وزن ورزشکار را دارند. جالب است بدانید در این پارک برای تمام رده‌های سنتی تفریح متناسب طراحی شده است؛ بنابرین می‌توانید کودکان را هم همراه خود ببرید تا از تفریحات مناسب خود بهره‌مند شوند. 

پرش از روی مانع در پارک آدرنالین

تفریحات آدرنالین پارک سعادت آباد تهران 

 به عنوان یک فرد بزرگسال از پارک آدرنالین انتظار تفریحات ساده را نداشته باشید. تمام تجهیزات استفاده شده در این پارک جزو بزرگ‌ترین‌ و پرریسک‌ترین‌ها در کشور هستند. البته همانطور که اشاره کردیم این پارک تجهیزات تفرحی برای کودکان هم دارد. در ادامه تمام این تفریحات می‌کنیم. 

پرش بانجی یا بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ جزو ورزش‌هایی است که کمتر کسی آن را نمی‌شناسد. در این بازی ورزشکار از یک سازه دارای سکوی پرش به کمک تجهیزات ایمنی و یک طناب ارتجاعی پرش انجام داده و چند دقیقه‌ای بین زمین و هوا معلق مانده و به هر سمتی که بخواهد تاب می‌خورد. پارک آدرنالین داری یکی از بلند‌ترین سکوهای کشور به ارتفاع ۴۰ متر برای این ورزش است. خبر خوب این که امکان پرش دونفره نیز در این پارک وجود دارد. همچنین در صورت موفقیت آمیز بودن پرش سرتیفیکیت (Certificate) مخصوص این بازی به شما اهدا می‌شود. 

تاب غول پیکر (سوئینگ)

تاب غول پیکر که با نام سوئینگ نیز شناخته می‌شود تاب بزرگ فلزی است که ارتفاع زیادی دارد. این تاب را می‌توانید در اشکال تک نفره و ۵ نفره سوار شوید. به دلیل ارتفاع ۳۰ متری و سرعتی که تاب غول پیکر دارد باید کمربند‌های ایمنی خود را هنگام سواری ببندید.

ادونچر پارک

یکی دیگر از تفریحات پر ریسک پارک آدرنالین، ادونچر «نردبان معلق» نام دارد. در این بازی یک نردبان بین دو سازه فلزی به ارتفاع ۹ متر مانند یک پل معلق تعبیه شده است. ورزشکار با یک کمرمند ایمنی به طناب محافظی که بالای سرش وجود دارد بسته می‌شود. او باید با گرفتن طناب محافط پله‌های نردبان را پیموده و خود را به انتهای مسیر برساند. 

اسکای فلای یا پرواز در آسمان

اسکای فلای را می‌توان نسخه‌ ایمن شده بانجی جانپینگ دانست. به این صورت که با یک طناب محکم «ارتجاعی نیست» به آرامی از سکوی پرش به پایین هدایت شده و وسط راه معلق می‌مانید. بر خلاف پرش بانجی در این ورزش خبری از حرکت و تاب خوردن نیست. این بازی می‌تواند آرامش سکوت و معلق بودن و هیجان ارتفاع را توام با یکدیگر داشته باشد.

اسلک لاین

اگر به راه رفتن روی نردبان معلق علاقه‌مند شدید اسلک لاین می‌تواند گزینه بعدی شما برای تجربه پیاده‌روی میان زمین و آسمان باشد. مربیان اسلک لاین آماده آموزش شما برای راه رفتن روی تسمه هستند. در این بازی مانند بند‌بازان روی طناب راه خواهید رفت.

ترامپولین بزرگسالان

قطعا در پارک‌های محلی خود دیدید که کودکان مشغول بازی ترامپولین بوده و چه لذتی می‌برند. بسیاری از ما آرزوی انجام این بازی در سن بزرگسالی را داریم. خوشبختانه یکی از غافلگیری‌های آدرنالین پارک تهران ترامپولین برای بزرگسالان است. این بازی برای وزن‌ بالا ساخته شده و هر بلیط آن ۱۵ دقیقه تفریح و شادی به سبک کودکان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صخره نوردی

صخره نوردی علاوه بر هیجان بالا نیاز به قدرت بدنی بالایی نیز دارد. البته جای نگرانی نیست. مجموعه آدرنالین پارک تهران بهترین مربیان ایران را برای آموزش این ورزش استخدام کرده است. همچنین اگر از قبل مهارت خوبی در این ورزش کسب کردید می‌توانید تجربه‌ای جدید و حرفه‌ای در باشگاه صخره‌ نوردی این پارک به کارنامه ورزشی خود اضافه کنید. 

محوطه بازی کودکان

پارک آدرنالین محوطه‌ای جدا برای فرزندان شما فراهم کرده تا یک روز پرهیجان و ایمن داشته باشند. فرزندتان می‌تواند با یک بلیط به مدت ۲ ساعت از تمام امکانات این محوطه استفاده کند. بازی‌های این بخش شامل ادونچر، ترامپولین و بیگ جانپ مخصوص کودکان است. 

فیلمبرداری گوپرو

دوربین‌های گوپرو به تجهیزات فیلمبرداری کوچکی گفته می‌شود که مخصوص فیلمبرداری از سوژه در حال حرکت ساخته‌ می‌شوند. این دوربین‌ها را در پارک آدرنالین تهران روی لباس و تجهیزات ورزشکار وصل می‌کنند؛ بنابراین لحظات به یادماندنی از یک روز هیجان‌انگیز را همراه خود خواهید برد. این فیلم را می‌توانید در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

تصاویرآدرنالین پارک 

سوئینگ پارک آدرنالین تهران
سوینگ آدرنالین پارک تهران
یک شرکت کننده در بانجی جامپینگ
بانجی جانپینگ آدرنالین پارک تهران
حضور مردم در آدرنالین پارک تهران
نمایی از حضور جوانان در آدرنالین پارک تهران
اسلک لاین در پارک آدرنالین
سوینگ و اسلک لاین در یک قاب
آدرنالین پارک در شب
تصویری شبانه از ورودی پارک آدرنالین تهران

قیمت بلیط تفریحات آدرنالین پارک تهران 

در جدول زیر قیمت بلیط‌های آدرنالین پارک تهران را به تفکیک تفریحات آن جمع‌آوری کردیم. 

تفریحات آدرنالین پارک تهران

قیمت بلیط

بانجی جامپینگ تا وزن ۷۰ کیلوگرم

۸۸۰۰۰۰ تومان

بانجی جامپینگ تا وزن ۷۰ تا ۹۰ کیلوگرم

۱۰۸۰۰۰۰ تومان

بانجی جامپینگ وزن بالای ۹۰ کیلوگرم

۱۳۸۰۰۰۰ تومان

سوئینگ یا تاب غول پیکر

۱۸۰۰۰۰ تومان

ادونچر پارک بزرگسالان

۲۳۰۰۰۰ تومان

ادونچر پارک کودکان

۱۸۰۰۰۰ تومان

اسکای فلای یا پرواز در آسمان

۳۸۰۰۰۰ تومان

اسلک لاین با مربی

۱۵۰۰۰۰ تومان

اسلک لاین بدون مربی

۸۵۰۰۰ تومان

ترامپولین هر ۱۵ دقیقه

۱۲۰۰۰۰ تومان

صخره نوردی

۱۰۰۰۰۰ تومان

فیلمبرداری گوپرو ۱۲۰۰۰۰ تومان

جاهای دیدنی نزدیک پارک آدرنالین تهران 

منطقه ۲ تهران و به خصوص محله سعادت آباد یکی از مناطق گردشگری پایتخت به شمار می‌رود. این منطقه جاهای دیدنی زیادی دارد. مراکز تجاری، تفریحی، ورزشی، کمپینگ و مذهبی تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری اطراف آدرنالین پارک تهران را تشکیل می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید از این پارک از جاهای دیدنی دیگر که در ادامه معرفی می‌شوند نیز بازدید کنید.

  • بوستان کیهان
  • بوستان جنگلی کوهستان بهرود
  • بوستان سعادت آباد
  • پارک ژوراسیک تهران
  • آبشار تهران
  • امامزاده صالح بن زین العابدین
  • امامزاده عینعلی و زینعلی
  • پارک نهج‌البلاغه
  • شهربازی بیلینو
  • برج میلاد 
  • مرکز نمایشگاه برج میلاد 

رستوران‌های نزدیک پارک آدرنالین تهران 

یک سفر ورزشی با حجم بالای مصرف کالری بدون تغذیه مقوی و سالم تکمیل نخواهد شد؛ بنابراین طبیعی است که قبل از رفتن به این پارک رستوران‌ها و اغذیه‌های اطراف آن را شناسایی کنید. رستوران‌ و کافه‌های زیادی اطراف این مجتمع تفریحی ورزشی خواهید دید که برخی از بهترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کافه رستوران ولوپارکو
  • رستوران هندی
  • کافه‌ویچ هشت
  • رستوران بین‌المللی لاتون
  • رستوران ایتالیایی ویکند
  • کافه رستوران فرین
  • رستوران هیرو
  • رستوران اچ اف سی
  • کافه ریک
  • رستوران دیبا
  • رستوران موروکو

هتل‌های نزدیک آدرنالین پارک تهران 

رزرو هتل تهران یکی از ملزومات سفر به این شهر محسوب می‌شود؛ چرا که اوضاع اقتصادی که مردم کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باعث می‌شود نتوانیم خانه اقوام را برای ساکن شدن در نظر بگیریم. از طرفی بسیاری از مسافران دوست دارند به محل تفرحی مورد علاقه خود نزدیک باشند. هتل‌های مجلل و باشکوهی می‌توانید در نزدیکی آدرنالین پارک تهران پیدا کنید. لیست زیر به برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های شناخته شده این منطقه اشاره دارد.

  • هتل دیاموند
  • هتل اسپیناس پالاس «دارای پارکینگ اختصاصی وسیع»
  • هتل البرز
  • هتل اسپارو
  • هتل آزادی
  • هتل آپارتمان خونه سبز شهرک غرب
  • مجموعه اقامت سوئیت خانوادگی
  • اقامتگاه سوئیت و آپارتمان مبله مرتضی

جمع بندی مطالب 

بازدید از مراکز ورزشی و شرکت در بازی‌های آن‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه مردم به ویژه نسل جوان به شمار می‌رود. اما این که بتوانید یک مجموعه ورزشی برای بازی‌های هیجان‌انگیز و پر ریسک پیدا کنید نیاز به تحقیق و بررسی زیادی دارد. در این نوشته از مجله اقامت ۲۴ یکی از پارک‌های تازه تاسیس پایتخت به نام آدرنالین پارک تهران را معرفی کردیم. این پارک سطح آدرنالین شما را به شکلی انفجاری بالا خواهد برد. خوشحال خواهیم شد تجربیات سفر خود از این مجموعه ورزشی را با ما در میان بگذارید. 

سؤالات متداول

پارک آدرنالین تهران کجاست؟

تهران، محله سعادت آباد، میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز

بهترین روش برای دسترسی به آدرنالین پارک کجاست؟

خودروی شخصی یا تاکسی اینترنتی

آدرنالین پارک تفریح برای کودکان هم دارد؟

بله

برای بانجی جامپینگ چه وزنی مجاز است؟

بین ۴۰ تا ۱۳۵ کیلوگرم

خانم ها هم می توانند بانجی جامپینگ انجام دهند؟

بله

برای بانجی جامپینگ چه لباسی بپوشیم؟

لباس مناسب برای استفاده موجود است.

در تفریح پرش اگر منصرف شویم هزینه بازگشت داده می شود؟

اگر تجهیزات را بپوشید و مربیان به شما آموزش دهند و در لبه سکوی پرش باشید خیر برگشت داده نمی شود.

چه موقعی بلیط تفریحات آدرنالین پارک را بخریم؟

برای حضور در آخر هفته و تعطیلات، پیشنهاد می کنیم از اول هفته اقدام کنید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×