بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » اقامتی مجلل به سبک هتل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد
معرفی هتل

اقامتی مجلل به سبک هتل درویشی مشهد

۲۰ تیر ۱۳۹۶ 11۲2,891

ایران، سرزمین پهناور و خوش آب و هوایی بوده که در جای جای آن می توان شاهد چهار فصل زیبا بود. از این حیث گوشه گوشه این سرزمین کهن، مقصد محبوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است.

علاوه بر آب و هوای چهار فصل، جاذبه های گردشگری و تاریخی، هر ساله گردشگران فراوانی را برای سفر به نقاط مختلف کشور ترغیب می کند. در این میان یکی از شهرهایی که بیشتر از سوی گردشگران داخلی به عنوان مقصد سفر برگزیده می شود، مشهد بوده به طوری که این شهر در تمامی فصول سال، پذیرای سیل عظیمی از مسافران است.

 

مقاله مرتبط : “نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع)

 

مقاله مرتبط : “هتل قصرالضیافه مشهد، اقامتی به میزبانی امام مهربانی ها

 

برخی از گردشگرانی که این شهر را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند، تمایل داشته تا در هتل های مجلل، شیک و با امکانات ویژه اقامت داشته باشند، از این رو، خبرنگار اختصاصی وبلاگ اقامت ۲۴، به سراغ یکی از این هتل ها و یا به عبارتی یکی از بهترین هتل های ایران رفته تا شاهکاری از معماری هتلی ایران و قصری مجلل برای اقامت را به شما همراهان اقامت ۲۴، معرفی کند.

 

هتل درویشی مشهد
هتل ۵ ستاره و مجلل درویشی، اولین هتل آتریوم شرق کشور

 

در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است، ساختمانی ۲۵ طبقه با نمایی زیبا و شیشه ای، نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند.

هتل ۵ ستاره و مجلل درویشی، اولین هتل آتریوم شرق کشور بوده و دلیل این نام گذاری، وجود فضاهای باز بسیار در داخل هتل است، به طوری که از طبقه همکف این هتل به راحتی و بدون هیچ مانعی می توان تمام طبقات آن را مشاهده کرد.

پس از ورود، اولین نکته ای که قبل از هر چیز جلب توجه کرده و احساس آرامشی خاص به هر کس که به این هتل وارده می شود القاء می کند، خوش رویی و برخورد بسیار خوب کارکنان این هتل است.

پس از خوش آمدگویی به سبک منحصر به فرد هتل درویشی، با لابی بسیار زیبا و مجلل روبرو شده و چشم هر سو که می گردانی، زیبایی خیره کننده ای را ملاحظه کرده و خود را در قصری شاهانه تصور می کنی.

از بدو ورود تا لحظه خروج از هتل مجلل درویشی، حضور پشتیبان ۲۴ ساعته مختص به هر واحد اقامتی، یکی از نکات بارز در مهمان نوازی این مجموعه است و در تمام لحظات اقامت خود در هتل، این افراد در دسترس شما قرار دارند تا جوابگوی شما در خصوص سوالات پیش آمده باشند و در کمترین زمان، خواسته های شما را برطرف کرده و تمام تلاش خود را برای ساختن خاطره ای خوش از اقامت شما، به کارمی گیرند .

در شناخت اتاق ها و سوئیت های هتل درویشی باید بیان کرد که این هتل دارای تنوع بسیاری از انواع اتاق و سوئیت بوده و برای مرتفع ساختن انواع  سلایق، در این هتل تدابیری اندیشه شده است.

 

هتل درویشی مشهد
دارای تنوعی بسیار از انواع اتاق و سوئیت

 

طبقات ۱ تا ۱۲ این هتل با نام طبقات فصل شناخته می شود، به نحوه ای که هر سه طبقه به رنگ و طرح یک فصل طراحی و اجرا شده است. همچنین اتاق های دو، سه و چهار تخته استاندارد و اکونومی هتل درویشی نیز در همین طبقات فصل قرار دارد.

 

هتل درویشی مشهد

 

از طبقه ۱۲ به بعد، اتاق ها، سوئیت ها و پنت هوس های هتل قرار داشته که هر کدام با طراحی خاص و منحصر به فرد، پذیرای اقامت شاهانه شما است.

 

اتاق و سوئیت امپریال

اتاق و سوئیت امپریال از اتاق های VIP هتل بوده و با دکوری سلطنتی در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل مجلل درویشی واقع شده اند. سوئیت امپریال دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن می باشد و برای اقامت ۳ نفر بسیار فضای کامل و مناسبی را داراست. از دیگر امکانات این سوئیت می توان به داشتن سرویس فرنگی ، جکوزی و تلویزیون هوشمند اشاره کرد.

 

هتل درویشی مشهد
اتاق و سوئیت های امپریال، اتاقی به صمیمیت خانه در هتل درویشی

 

اتاق و سوئیت های امپریال، اتاقی به صمیمیت خانه در هتل درویشی بوده و به تصورات شما از آرامش، رنگ واقعیت می بخشد.

 

هتل درویشی مشهد

اتاق کوئین

اتاق کویین با دکوری خاص و شاهانه در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل واقع شده و برای اقامت دو نفره و ایجاد خاطرات به یادماندنی، بهترین شرایط را فراهم کرده است. این اتاق دارای جکوزی ، سرویس فرنگی و  سیستم تلویزیون هوشمند است و همچنین برای گذراندن ماه عسلی زیبا، مجلل و تکرار نشدنی، این اتاق می تواند بهترین انتخاب بوده و تجربه ای جدید و مدرن از اقامت را به ارمغان آورد.

 

هتل درویشی مشهد
اتاق کویین با دکوری خاص و شاهانه در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل

پنت هوس اسپا

یکی از مجلل ترین واحدهای هتل ۵ ستاره درویشی ، پنت هوس اسپا بوده که به شما این امکان را میدهد تا علاوه بر استفاده از امکانات پنت هوس، از محیط ویژه اسپا هم لذت ببرید . در این واحد، شما می توانید با استفاده از سونا و جکوزی موجود در اتاق، پس از گذراندن روزی خوب، همراه با شادابی و سرزندگی، به بدن خود آرامش داده و ذهن خود را از تمام افکار روزمره تهی کنید.

 

هتل درویشی مشهد
پنت هوس اسپا یکی از مجلل ترین واحدهای هتل ۵ ستاره درویشی

 

از جمله امکانات اتاق می توان به پرده هایی اشاره کرد که با سیستم برقی در اتاق تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی پرده ها را کنار زده و از نمای بیرون و تابش نور خورشید بهره مند شوید.

 

هتل درویشی مشهد

اتاق آینده

معماری به سبک جدید و همچنین خدمات و امکاناتی نوین را می توان در اتاقی با نام آینده تجربه کرد. این اتاق بر اساس آنچه از آینده تصور دارید طراحی شده و خدمات ارائه شده در این اتاق با توجه به نام و طراحی آن، نوین و بروز است.

 

هتل درویشی مشهد

با اقامت در این اتاق، آینده را امروز تجربه کنید، زیرا در اتاق آینده محیطی طراحی شده تا سفری خاطره انگیز به آینده ای زیبا و روشن را تجربه نمایید.از جمله امکانات و خدمات لاکچری این اتاق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .

هتل درویشی مشهد
با اقامت در این اتاق، آینده را امروز تجربه کنید

دوبلکس پرزیدنتال

با اقامت در دوبلکس پرزیدنتال، به سبک یک رئیس جمهور اقامت کنید و تجربه بهره بردن از امکانات و لذت سفر یک رئیس جمهور را داشته باشید. این واحد با سبک نورپردازی ویژه و همچنین امکاناتی لوکس ، لذت اقامت شما را چندین برابر می کند .

 

هتل درویشی مشهد
با اقامت در دوبلکس پرزیدنتال، به سبک یک رئیس جمهور اقامت کنید

دوبلکس مصر

دوبلکسی مجلل با معماری برگرفته شده از مصر باستان، شکوه و زیبایی سرزمینی کهن و باستانی را برای شما به ارمغان آورده و شما را به سفری رویایی در مصر می برد.

 

هتل درویشی مشهد

 

این واحد اقامتی شامل دو اتاق خواب بوده که یکی از آنها دارای تخت دو نفره و دیگری دارای دو تخت تک نفره می باشد .

 

هتل درویشی مشهد

دوبلکس ایران اسلام

هتل مجلل درویشی، در این دوبلکس، با معماری ایران در دوره اسلام از میهمانان خود پذیرایی میکند. در طراحی این سوئیت از نقش و نگارهایی زیبا برگرفته از ایران کهن پس از ورود اسلام، استفاده شده است .

 

هتل درویشی مشهد

 

در سوئیت دوبلکس ایران اسلام، میتوانید آرامش را با طراحی و نور پردازی الهام گرفته شده از سبک معماری اسلامی، تجربه نمایید.

 

هتل درویشی مشهد

پنت هوس روم

یکی دیگر از مجلل ترین واحد های هتل درویشی، پنت هوس روم می باشد و به شما این امکان را می دهد که خود را در روم باستان احساس کنید و از لوکس ترین خدمات جانبی آن بهره ببرید. شما میتوانید سفری رویایی به روم را با اقامت در این سوئیت تجربه کنید.

 

هتل درویشی مشهد
شما میتوانید سفری رویایی به روم را با اقامت در این سوئیت تجربه کنید.

دوبلکس ایران باستان

محیطی برگرفته از معماری باستانی-ایرانی که با بهره گیری از خدمات لوکس هتل، تجربه ای لذتبخش را به ارمغان می آورد.با اقامت در این واحد، سپری کردن اوقات فراغت خود را در گذشته تاریخ ایران تجربه کنید و روزگاری هر چند کوتاه را در سرزمین کهن ایران بگذرانید .

 

هتل درویشی مشهد
محیطی برگرفته از معماری باستانی-ایرانی با بهره گیری از خدمات لوکس هتل

 

این دوبلکس، شما را در سفری زیبا و رویایی به ایران، سرزمینی با گذشته ای به بلندای تاریخ همراهی میکند. طراحی دکور این اتاق، برگرفته از معماری ایران باستان بوده تا شما را برای لحظاتی به دنیای گذشتگانمان ببرد .

 

هتل درویشی مشهد

دوبلکس هند

هتل مجلل درویشی، معماری هندوستان را در دوبلکس هند برای میهمانان هتل به وجود آورده است؛ هندوستان سرزمین رنگ‌هاست. در این دوبلکس، با بهره گیری از معماری هندی، دنیایی خیال انگیز برای شما با استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع، فراهم شده است.

 

هتل درویشی مشهد
دنیایی خیال انگیز با استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع

 

گذراندن اوقات فراغت و استراحت در هندوستان، آرامش و شادابی ویژه، از دستاورد های اقامت در این اتاق است.

 

هتل درویشی مشهد

دوبلکس عرب

در این واحد، محل استراحت شما به سبکی طراحی شده تا با آرامش به سبک اعراب، اوقات فراغت خود را گذرانده و در زمان حضورتان در این هتل، لحظاتی خوش را به سبک زندگی اشراف عرب تجربه نمایید.

 

هتل درویشی مشهد

 

دوبلکس عرب با طراحی داخلی و معماری به سبک عربستان، میزبان شما و میهمانان ملل مختلف است. این دوبلکس دارای دو اتاق خواب بوده که یکی از آنها دارای یک تخت دبل و اتاق دیگر از تخت تویین بهره مند است.

 

هتل درویشی مشهد

دوبلکس چین

این دوبلکس مجلل با معماری چین، واحدی را برای اقامت شما فراهم کرده که در آن با بهره گیری از انرژی مثبت موجود در طرح اتاق، محیطی آرام و لذت بخش را تجربه می کنید. دوبلکس چین از دو اتاق خواب و یک نشیمن تشکیل شده که تمامی آنها به سبک معماری اصیل چین بوده و خاطرات اقامت در یک هتل مجلل چینی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

هتل درویشی مشهد

 

معماری چین به شیوه ای است که در آن دکوراسیون و چیدمان اشیاء باید به نحوی باشد که انرژیِ مثبتی در محیط ساطع شود. در این واحد نیز تمام نکات هر چند ریز ، رعایت شده و به وضوح انرژی مثبت را می توان در این دوبلکس احساس کرد.

 

هتل درویشی مشهد

 

در هتل درویشی، برای رفاه حال مهمانان و فراهم سازی نیاز هر سلیقه، خدمات جانبی و رفاهی گوناگونی در نظر گرفته شده و مهمانان این هتل برای برطرف سازی نیازهای خود احتیاج ندارند پا از هتل بیرون بگذارند و تمام خواسته های آنان در داخل هتل مرتفع می شود.

تنوع غذایی و حتی وجود رستوران هایی با منو های مختلف، یکی دیگر از نشانه های بی نقص بودن این هتل به شمار می آید و هر فرد با هر ذائقه ای می تواند غذای محبوب خود را به راحتی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت میل کند.

 

رستوران آتریوم

رستورانی متفاوت، مکانی سرسبز برای صرف غذا در محیطی رویایی و آسمانی با سقف شیشه ای و مرتفع، بهترین لحظات را برای صرف غذا برای شما پدید می آورد.

 

هتل درویشی مشهد

 

انواع غذا در رستوران آتریوم، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شود. همچنین معماری و دکوراسیون این رستوران با ایجاد فضایی شایسته و اصیل و ارائه بهترین صفات از میزبانان مجرب، خاطره ای ماندگار برایتان رقم خواهد زد .

 

هتل درویشی مشهد
مکانی سرسبز برای صرف غذا در محیطی رویایی و آسمانی با سقف شیشه ای و مرتفع

رستوران روف گاردن

صرف غذا در محیطی خاص را می توانید در رستوران روف گاردن هتل مجلل درویشی تجربه کنید. روف گاردن همان مکان رویاهایتان است، به طوری که آسمان در هر لحظه از فراز آن می گذرد. رویای روزی بارانی و شبی پرستاره در این رستوران حقیقت بخشیده شده است. لذت صرف غذا در چنین محیطی را به راحتی نمی توان از دست داد.

 

هتل درویشی مشهد

فست فود فیروزه

برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا از غذاهای متنوع و به نوعی فست فود استفاده کنند، پیشنهاد می شود تا فست فود فیروزه هتل درویشی را برای مهمانی های دوستانه خود انتخاب کنند.

هتل درویشی مشهد

چایخانه ستنی برکه

تمام تصورات خود را از چایخانه هایی که تا به حال رفته اید دور کنید؛ به چایخانه سنتی برکه رفته و محیطی متفاوت را در هتل درویشی تجربه کنید. آرامشی خاطره انگیز و ثبت تصاویری که شما را در هر کجا که باشید، به این اوقات خوش بر می گرداند. طبیعت در حوالی شما و شما همنشین آرامشی که در هیج کجای دیگر یافت نمی کنید.

 

هتل درویشی مشهد
طبیعت در حوالی شما و شما همنشین آرامشی که در هیج کجای دیگر یافت نمی کنید.

صبحانه خوری ارغوان

روز آنگونه ادامه دارد که آغاز شده است؛ پس روز خود را در صبحانه خوری ارغوان، با مکانی آرام و مجلل آغاز کنید. به خورشید از دریچه پنجره های این مکان سلام گفته و روزی نشاط آور را در پیش بگیرید.

 

هتل درویشی مشهد

کافی شاپ

برای گذراندن عصری آرام و دلچسب و همچنین برای دیدارهای دوستانه، هتل مجلل درویشی محلی زیبا همراه با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و متنوع را درنظر گرفته تا در تمام لحظه ها، حضورتان سرشار از عطر خاطرات گرم و شیرین شود.

 

هتل درویشی مشهد

 کافی شاپ اسپا

تجربه ناب یک تفریح دلنشین در کافی شاپ اسپا، در کنار طراوت دل چسب ساحل و خنکای نسیمی دل انگیز بر خواسته از آب، با صرف انواع نوشیدنی های خوش طعم و گوارا را در این مکان تجربه کنید؛ لذتی که در هیچ کجای دیگر نخواهید چشید.

 

هتل درویشی مشهد

 

همانگونه که قبلا گفته شد، برای برطرف کردن هر گونه نیاز مهمانان مقیم این هتل، تدابیری اندیشیده شده است. مهمانان تنها برای زیارت و بازدید از اماکن دیدنی و گردشگری نیاز به خروج از هتل دارند و در غیر این صورت حتی نیازی به خروج برای خرید، تفریح، آرایشگاه و .. نیست.

 

هتل درویشی مشهد

 

در این هتل در کنار بیشمار خدمات ارائه شده امکاناتی دیگر مانند، باشگاه بیلیارد، مجموعه آبی، سالن های زیبایی آقایان و بانوان، مراکز خرید و … وجود دارد .

 

هتل درویشی مشهد

 

پیشنهاد میکنیم برای اینکه با امکانات کامل این هتل بیشتر آشنا شوید، به سامانه رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ سری زده تا علاوه بر گشت زنی در این هتل و اطلاع از خدمات و امکانات آن، از بهاء اتاق ها و سوئیت های هتل مجلل درویشی نیز مطلع شده، آن را به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین رزرو کرده و سفری خاطره انگیز در شهر خورشید را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

 

 

۳.۳/۵ - (۶ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. امیر محمد

    هتل قشنگیه و خدماتی که ارائه میده واقعا حرف نداره اما الان قیمتش بالا رفته ما حدودا ۴ ماه پیش با تخفیف از هتل یابان رزرو کردیم.

  2. سيد علي حشمتي

    لطفا ارزانترین قیمّت أتاق ۴ نفره هتل درویش ٢ شب باهوابیما در تاریخ ١ مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×