بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل قصرالضیافه مشهد، اقامتی به میزبانی امام مهربانی ها
هتل قصرالضیافة مشهد
معرفی هتل

هتل قصرالضیافه مشهد، اقامتی به میزبانی امام مهربانی ها

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ 14۱1,880

سفر به شهر امام خورشید در تمام فصول سال مخاطبین خود را داشته و به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهر مشهد، همه ساله این شهر هدف سفر گردشگران بسیاری بوده است.

بی شک، زائران حرم رضوی با ورود به این شهر تمایل دارند حتی در زمان اقامت خود نیز، از نزدیکی به این مکان ملکوتی بهره گرفته و تا حد امکان در محل هایی اقامت کنند که بیشترین چشم انداز را به صحن و سرای امام رئوف داشته باشند.

از این رو هتل هایی که نزدیکترین فاصله تا حرم مطهر رضوی داشته و همچنین از اتاق هایی با چشم انداز حرم برخوردارند، بیشتر از سوی زائران مورد گزینش و انتخاب قرار می گیرند .

خبرنگار اختصاصی اقامت ۲۴ به یکی از این هتل ها که در کمترین فاصله از حرم مطهر رضوی قرار داشته، رفته تا هر چه بهتر و بیشتر به معرفی نزدیکترین هتل ۵ ستاره به حرم مطهر پرداخته باشد.

هتل قصرالضیافه مشهد، یکی از منحصر به فرد ترین هتل ها است که در صحن هدایت حرم، واقع شده است. موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه بسیار مناسب بوده، به طوری که از هتل تا صحن های حرم فاصله چندانی وجود ندارد.

این هتل در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده ، چرا که می توان از آن به عنوان تنها هتلی یاد کرد که در حرم مطهر امام رضا (ع) جای گرفته است .علاوه براین می توان این مجموعه را یکی از با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های مشهد نامید.

 

مقاله مرتبط : “هتل های نزدیک حرم در مشهد

 

هتل قصرالضیافه مشهد
هتل قصرالضیافه تنها هتلی که در حرم مطهر امام رضا (ع) جای گرفته است

 

این هتل طبق اصول و معماری مدرن شهرسازی در سال ۱۳۸۵ ساخته و تجهیز شد و در سال ۱۳۸۶ به عنوان تنها هتل مجلل در صحن و سرای حرم مطهر رضوی شروع به کار کرده است.

هتل قصرالضیافه برای پذیرایی و اقامت مهمانان و زائران امام رضا (ع) دارای ۵۷ سوئیت با ظرفیت بالغ بر ۱۸۰ نفر بوده و چندین شکل از واحدهای اقامتی را داراست که می توان از این سوئیت ها با عناوین نور، قدس، شمس، بقیع، براق و فدک نام برد.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

برای آن دسته از زائرانی که تمایل داشته تا در زمان حضور خود در هتل نیز از منظره زیبا حرم خورشید بهره مند شوند و بی واسطه و رو در رو در محل اقامت، با امام خود راز و نیاز کنند، سوئیت شمس را پیشنهاد می کنیم زیرا این سوئیت که با دو مشخصه رویال شمس A  و B شناخته می شود، سوئیتی با چشم انداز کامل از گنبد طلایی حرم مطهر بوده و جهت اقامت ۴ نفر با دارا بودن دو اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی مجزا، بسیار مناسب است.

 

مقاله مرتبط : “مسجد گوهرشاد حرم امام رضا (ع)

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

لازم به ذکر است که تفاوت ما بین شمس A و B تنها در ابعاد اتاق بوده و نیز شمس A از چشم انداز بهتری نسبت به سوئیت شمس B برخوردار است.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

بقیع در هتل ۵ ستاره قصرالضیافه، سوئیتی با دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی مجزا بوده و برای اقامت ۳ نفر در این سوئیت امکانات تدارک دیده شده است. این سوئیت چشم اندازی رو به خیابان دارد و در آن می توان ضرب آهنگ نقاره خوانی گلدسته های حرم را به راحتی شنید و گوش دل به صدای ادعیه خوانی پرشده در آسمان بارگاه سپرد.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

دیگر سوئیت این هتل مجلل که برای اقامت ۲ نفر، فضایی مناسب و آرامش بخش را رقم زده است، با نام نور نام گذاری شده و می توان این نامگذاری را به دلیل ورود نور خورشید پس از انعکاس بر گنبد طلایی حرم مطهر دانست که از پنجره های این اتاق به داخل آن نفوذ می کند و نوید اقامت در زیر پرتوی مهر امام رئوف را می دهد. این سوئیت نیز نمایی کامل و زیبا از گنبد و گلدسته های حرم مطهر داشته و اقامتی به میزبانی امام رئوف را به ارمغان می آورد.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

از دیگر سوئیت های هتل مجلل و پنج ستاره قصرالضیافه می توان به سوئیت براق اشاره کرد؛ این سوئیت نیز چشم اندازی رو به حیاط زیبای هتل داشته و برای اقامت ۲ نفر فضایی بسیار مناسب و راحت را داراست.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

در این سوئیت نیز می توان صدای بال ملائک را که در آسمان حرم به پرواز درآمده اند، به راحتی شنید و عطر بهشت را که در فضای صحن پراکنده شده است، استنشاق کرد.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

فدک نام برخی از سوئیت های هتل مجلل قصرالضیافه بوده که چشم اندازی از گنبد حرم مطهر رضوی داشته و همچنین به خیابان های اطراف حرم اشراف دارد. این سوئیت دارای یک اتاق خواب بوده و برای اقامت دو نفر مناسب است.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

دیگر سوئیت این هتل با نام قدس شناخته می شود . این سوئیت رو به خیابان بوده و البته گنبد و گلدسته های طلایی حرم از پنجره های این سوئیت آشکارا دیده می شود؛ سوئیت قدس نیز از یک اتاق خواب برخوردار بوده و برای اقامت ۲ نفر در نظر گرفته شده است.

معنویت و روحانیت حاکم بر صحن و سرای حرم مطهر، در این هتل به وضوح احساس می شود و آرامش و امنیت زیر سایه پر مهر امام رضا (ع) را می توان با اقامت در این هتل مجلل ۵ ستاره تجربه کرد. اقامتی به میزبانی امام مهربانی ها در صحن و سرای رضوی.

 

هتل قصرالضیافه مشهد
با اقامت در هتل قصر الضیافه میتوان از فضل و کرم رضوی برخوردار شد و مهمان آستان غریب الغربا بود

 

نکته قابل توجه برای آن دسته از مهمانان و زائرانی که اقامت در این هتل را انتخاب می کنند این است که، با اقامت در هتل قصر الضیافه می توان از فضل و کرم رضوی نیز برخوردار شد، میهمان آستان غریب الغربا بود و در مهمانسرای حضرت از سفره پر نعمت امام رضا (ع) بهره مند شد.

 

هتل قصرالضیافه مشهد

 

مقاله مرتبط : “نقشه مسیریابی مشهد

 

برای آنکه میهمانان این هتل لحظه ای چشم از گنبد جدا نکنند و از تمام لحظات خود در زیر سایه امام رضا (ع) استفاده کنند، رستوران این هتل نیز مشرف به صحن هدایت حرم مطهری رضوی در نظر گرفته شده است و می توان صرف غذای خود را در مکانی درون صحن حرم تجربه کرد.

برای آن دسته از همراهان همیشگی وبلاگ اقامت ۲۴ که تمایل دارند با هتل قصرالضیافه مشهد بیشتر آشنا شوند، پیشنهاد می کنیم به سایت اقامت ۲۴ مراجعه کنند تا با این هتل بیشتر آشنا شوند.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۷/۵ - (۲۶ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. محسن علی ابادی

    سلام ، عیدتون مبارک
    برای اقامت و زیارت بهترین گزینه ای که تو عمرم برخورد کردم ،! اللهم الرزقنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×