بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » اقامت در هتل صخره ای لاله کندوان تبریز
هتل صخره ای لاله کندوان
معرفی هتل

اقامت در هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

۱ تیر ۱۳۹۶ 18۰1,897

خروج از همهمه‌های زندگی مدرنیته و سفر به دل مکان‌های بکر طبیعی و گردشگری طبیعت، یکی از نکات بسیار مهم در میان گردشگران بوده و همه‌روزه بخش عمده‌ای از مقاصد گردشگری را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 

حضور در مناطق زیبا با جاذبه‌های طبیعی، یکی از تفریحات مورد علاقه تمام مردم می باشد . حال اگر در این‌گونه سفرها، محلی که برای اقامت انتخاب می‌شود نیز از این شرایط برخوردار باشد، سفر رنگ و بویی دیگر به خود میگیرد .

خبرنگار اختصاصی وبلاگ اقامت ۲۴ به یکی از این هتل ها سرزده تا با معرفی بیشتر آن، آسودگی را به یکی از دغدغه‌های مهم گردشگری طبیعت، بخشیده باشد.

 

 

هتل صخره ای لاله کندوان
کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است

 

کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است و از آثار تاریخی مربوط به دوره‌های تاریخی پس از اسلام به شمار می رود که در شهر جدید سهند، بخش مرکزی شهرستان اسکو واقع‌شده است. این روستا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی بوده که به دلیل شکل خانه‌های آن‌ از اهمیت بسیاری برخوردار است . گویی خانه های این روستا به‌ مانند کندوی عسل در دل کوه، کنده‌شده‌اند. این روستا، سومین روستای صخره‌ای جهان می باشد و  در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶ با شماره ثبت ۱۸۵۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید .

 

هتل صخره ای لاله کندوان
روستای صخره ای لاله کندوان، سومین روستای صخره‌ای جهان

 

در کنار روستای کندوان، ساخت هتل بین‌المللی صخره‌ای لاله کندوان که سومین هتل صخره‌ای در دنیا به شمار می رود ، شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را در بهترین شکل فراهم نموده است .

این هتل یکی از ۹ هتل شگفت‌انگیز جهان بوده و در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهر تبریز در میان دره‌ای با صفا و سرسبز، قرار گرفته است که در مجاورت دهکده توریستی کندوان، خودنمایی می‌کند.

 

هتل صخره ای لاله کندوان
هتل صخره ای لاله کندوان یکی از ۹ هتل شگفت‌انگیز جهان در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهر تبریز

 

در هتل لاله کندوان که در سال ۱۳۸۶ ساخته‌شد، تعداد ۴۰ کرانه ( اتاق سنگی طبیعی ) به همراه جکوزی و روم سرویس سمعی بصری پیش‌بینی‌شده است که در فاز اول، جمعاً ۱۶ کرانه همراه با رستوران و با تمامی امکانات، آماده بهره‌برداری است.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 

تمام اتاق‌های این هتل کاملاً به‌صورت صخره‌ای و طبیعی و در دل کوه ایجاد شده و دیواره‌های داخلی آن کاملاً از صخره‌های طبیعی کوه است. با اقامت در این هتل می‌توان اقامتی درون کوه سنگی را تجربه کرد.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 

در هتل لاله کندوان انواع مختلف از اتاق ها به چشم میخورد، از جمله سوئیت با جکوزی، سوئیت رویال با جکوزی، سوئیت امپریال، اتاق دوتخته جکوزی دار و اتاق دوتخته استاندارد ، که برای برآورده ساختن هرگونه نیاز و سلیقه، آزادی انتخاب را فراهم آورده است.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 

در رستوران سنتی- صخره‌ای هتل لاله کندوان، صرف غذای خود را با بهره‌مند شدن از منظره زیبا که با  موسیقی زنده در این رستوران همراه است، می‌توان به یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر و اقامت خود در این هتل صخره‌ای بدل کرد.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 

برای گذراندن بعدازظهری آرام و دل‌نشین در این هتل، دو کافی‌شاپ در نظر گرفته ‌شده که یکی در فضای باز بوده و چشم‌انداز زیبایی از روستای کندوان را داراست و دیگری در داخل هتل و به‌ صورت صخره‌ای ایجاد شده است و بهترین فضا برای کسب آرامش و صرف چای و ثبت خاطرات به‌یادماندنی است.

لازم به ذکر است تمام آب مورد استفاده در این هتل از قبیل آب آشامیدنی و همچنین آب مورد استفاده در جکوزی‌ها، از چشمه آب‌معدنی روستای کندوان تأمین ‌شده و دارای خواص بسیاری است.

 

هتل صخره ای لاله کندوان
تجربه نو و دل‌نشینی از اقامت

 

به‌طور کل می‌توان گفت، این هتل با بهره‌مندی از اصول معماری طبیعی و بی‌نظیر صخره‌ای، تجربه نو و دل‌نشینی از اقامت را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد؛ قرار گرفتن روستای تاریخی کندوان در محدوده حفاظتی زیست‌محیطی، در برگیری حیات‌وحش زیبا، آب و هوایی پاک و انرژی‌زا، چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت سرسبز و بانشاط و دارا بودن آب‌معدنی ارزشمند و گوارا،همه و همه بر جذابیت‌های تنها هتل صخره‌ای ایران‌زمین افزوده است.

همچنین برای آشنایی بیشتر با اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لاله کندوان می‌توانید به سایت مرکز ملی رزرواسیون امکان اقامتی کشور، اقامت ۲۴، مراجعه کرده تا علاوه بر مشاهده تصاویر کامل هتل، گشت‌وگذاری در اتاق‌ها و سوئیت‌های آن نیز داشته باشید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×