بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » معرفی و اقامت در هتل الماس ۲ مشهد : تصاویر
هتل الماس 2 مشهد
معرفی هتل

معرفی و اقامت در هتل الماس ۲ مشهد : تصاویر

۳ خرداد ۱۳۹۶ 16۰2,146

در زندگی امروز، بیشتر افراد علاقه دارند هرچند یک‌بار، سفری به نقاط مختلف کشور داشته تا با آداب، رسوم و فرهنگ‌های مختلف قومیت‌های گوناگون آشنا شده و مدتی را به‌دور از دغدغه‌های روزمره خود سپری کنند.

معمولاً این افراد برای داشتن سفری آسوده و خاطره‌انگیز نیازمند مسائل گوناگونی از قبیل اطلاعات شهر مقصد، محلی برای اقامت و همچنین برنامه سفر هستند.

 

مقاله مرتبط : “بهترین جاهای دیدنی مشهد

 

مقاله مرتبط : “هتل های نزدیک حرم در مشهد

 

شهر مشهد نیز به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، سالانه مقصد سفر بسیاری از زائران و گردشگران داخلی و خارجی کشور بوده و سهم عمده‌ای از مسافران را به خود اختصاص می‌دهد؛ ازاین‌رو ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب پذیرایی از مهمانان و زائران امام خورشید، آن‌گونه که درخور و شأن و جایگاه آنان است، از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

به‌ویژه حوزه اقامت و اسکان زائران و مسافران شهر مشهد در درجه اولویت و ارزش بالاتری قرار داشته و از نکات مهم و حیاتی است که خوشبختانه در سال‌های اخیر، اقدامات و تدابیر خوبی در این خصوص به وقوع پیوسته است.

به‌منظور آشنایی با برخی از هتل‌ها و امکان اقامتی شهر مشهد، به محل تجمع بیشتر این اماکن در خیابان امام رضا (ع) رفته تا علاوه بر کسب اطلاعات جامع و کامل، از این محل ها بازدید نیز داشته باشیم.

از میدان بیت‌المقدس در جهت حرم مطهر که راهی می‌شوی با سازه‌ای بلندمرتبه با معماری منحصربه‌فرد برخورد کرده که نظر هر رهگذری را به خود جلب کرده و سؤالاتی را در ذهن همگان مطرح می‌کند؛ وارد این ابر سازه می شویم و در طبقات آن قدم زده تا با این ساختمان و معماری خاص آن بیشتر آشنا شویم.

 

هتل الماس 2 مشهد
هتل پنج ستاره الماس ۲ ، از مجموعه گروه هتل‌های الماس، واقع در نبش خیابان امام رضا ۲۰

 

هتل پنج ستاره الماس ۲ ، از مجموعه گروه هتل‌های الماس، واقع در نبش خیابان امام رضا ۲۰ جدیدترین هتل پنج ستاره شهر مشهد بوده که در سال ۱۳۹۵ در نزدیکی حرم مطهر رضوی افتتاح‌شده است و به‌جرات می‌توان از آن به‌عنوان تجملی‌ترین، کامل‌ترین و مدرن‌ترین هتل پنج ستاره کشور نام برد. هتلی با ۲۶ طبقه متشکل از لابی، طبقات اقامتی با ۲۱۷ اتاق، رستوران‌ها، روف گاردن، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و پارکینگ که هر یک معماری مجزا و منحصر به فرد خود را دارد و در هر گوشه هتل، طرحی را مشاهده کرده که در دیگر بخش‌های هتل تکرار نشده است.

 

هتل الماس 2 مشهد
نام طبقات اقامتی این هتل برگرفته‌شده از هشت الماس گران‌بهای جهان است

 

نام طبقات اقامتی این هتل برگرفته‌شده از هشت الماس گران‌بهای جهان بوده و معماری هر یک از این طبقات به سبک کشور دارنده آن الماس انجام‌شده است و به عبارتی مجموعه‌ای برای جوابگویی به هر سلیقه‌ فراهم‌شده است.

در ورودی هتل پس از پذیرایی، خوش آمد گویی و عبور از مقابل لابی و پذیرش، با سه آسانسور شیشه‌ای مواجه شده که نمایی زیبا از طی کردن طبقات را برای شما به ارمغان می‌آورد و با توقف در هر طبقه از مجموعه شانزده طبقه اقامتی، شما را به تمدنی خاص وارد کرده و به عبارتی با اقامت در هر طبقه شما می‌توانید حضور در یکی از هشت تمدن دارنده الماس‌های گران‌بهای جهان را تجربه کنید.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

پس از گذشتن از طبقه همکف و لابی، با رسیدن به طبقه اول، وارد فضای مدرن مجموعه شده که به سبک امروزی با معماری به روز طراحی و اجرا شده است. کافی‌شاپ مجموعه هتل پنج ستاره الماس ۲ در همین طبقه در نظر گرفته‌شده است که برای سپری کردن مدت زمانی کوتاه ، برای مطالعه و صرف فنجانی چای و یا قهوه، مکانی دنج و آرام بوده و لذتی ماندگاری و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند.

 

هتل الماس 2 مشهد
کافی‌شاپ مجموعه هتل پنج ستاره الماس ۲ در طبقه اول واقع شده است

 

سالن کنفرانس مجموعه نیز در این طبقه قرار دارد و با ظرفیتی بالغ‌بر ۲۰۰ نفر می‌تواند پذیرای نشست‌ها و همایش‌های گوناگون بوده و همچنین برای اقامت مهمان‌هایی که تمایل دارند در مجاورت محل همایش اقامت داشته باشند، اتاق‌هایی در نظر گرفته‌شده است که با معماری رسمی و درعین‌حال زیبا، شرایط اقامت‌های رسمی را نیز فراهم می‌کند.

با ورود به طبقه دوم برج ۲۶ طبقه الماس ۲ ، به عبارتی قدم به تمدن ترکیه گذاشته و با معماری به سبک این کشور مواجه شده و نام این طبقه نیز به همین دلیل، الماس آیدل آی، یکی از هشت الماس گران‌بهای جهان متعلق به کشور ترکیه نام‌گذاری شده است. معماری با رنگ فیروزه‌ای به سبک معماری ترکیه این طبقه، فضایی آرامش‌بخش را برای آن دسته از سلیقه‌هایی که تمایل به رنگ‌های سرد دارند ،فراهم ساخته است.

 

هتل الماس 2 مشهد
نام طبقه دوم هتل، الماس آیدل آی، یکی از هشت الماس گران‌بهای جهان متعلق به کشور ترکیه می باشد

 

طبقه سوم هتل الماس ۲ نیز بانام الماس آیدل آی شناخته‌شده و با همان سبک معماری مختص به کشور ترکیه ساخته‌شده است.

برای آن دسته از مهمان‌هایی که به سبک معماری ایتالیا علاقه‌مند بوده، پیشنهاد می شود تا برای اقامت در هتل الماس ۲، طبقات چهارم و پنجم و یا به عبارتی طبقات الماس فلورنتاین را انتخاب کنند. این طبقات با معماری به شیوه روم باستان ایجادشده و با رنگ طلایی، ‌رنگ آمیزی و با نقاشی‌هایی به سبک همان دوره مزین شده است و حس و حالی از اقامت در روم باستان را به فرد القاء می‌کند.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

با ورود  به طبقه شش و یا هفتم، گویا پا در هندوستان گذاشته و در فضایی با معماری به سبک هند قدم می گذاریم. طبقاتی نام‌گذاری شده به اسم آگرا، یکی دیگر از هشت الماس گران‌بهای جهان که سنگی صورتی‌رنگ بوده و متعلق به کشور هندوستان است. از این‌رو رنگ این طبقات نیز تلفیقی از رنگ صورتی و زرشکی بوده و معماری به سبک هندوستان دارد.

 

هتل الماس 2 مشهد
طبقه ششم و هفتم تلفیقی از رنگ صورتی و زرشکی بوده و معماری به سبک هندوستان دارد.

 

دی یونگ، الماس گران‌بهایی دیگری است که در تملک کشور آفریقا بوده و همچنین نام و معماری طبقه هشتم هتل هشت ملیتی الماس ۲ را به خود اختصاص داده است. معماری برگرفته از فرهنگ و آداب بومی آفریقا که با استفاده از حصیر و رنگ‌بندی زرد و استفاده از عوامل محیطی شرایط کاملاً واقعی از آفریقا را به وجود می‌آورد و محیط را کاملاً به مکانی بومی در عین حال مجلل آفریقا بدل کرده است.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

پس از طی کردن ۹ طبقه از مجموع شانزده طبقه اقامتی و ورود به طبقه دهم هتل، به طبقاتی رسیده که به الماس جوبیلی معروف بوده و معماری کشور تایلند را به خود اختصاص داده است و برای آن دسته از سلیقه‌هایی که به رنگ‌های گرم علاقه‌مند هستند، با رنگ قرمز و معماری به سبک تایلندی اجراشده است.با اقامت در این طبقات، اقامتی در یک هتل پنج ستاره مجلل در قلب تایلند را تجربه می‌کنید.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

پس از گذر از طبقاتی با معماری تایلند و ورود به طبقات یازده و دوازده می‌توان لحظاتی به‌یادماندنی از اقامت در هتلی با معماری روسیه را تجربه کرد؛ طراحی به رنگ سبز و نام‌گذاری شده با عنوان الماس گروسلار، یکی دیگر از هشت الماس گران‌بها جهان که به این کشور تعلق دارد.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

الماس ناساک دیگر سنگ گران‌بهای جهان بوده و در اختیار کشور عربستان است؛ ازاین‌رو طبقات ۱۳ و ۱۴ هتل مجلل الماس ۲ نیز به همین نام شناخته‌شده و معماری برگرفته از همین تمدن را به خود اختصاص داده است، فضایی مجلل با طراحی به رنگ سورمه‌ای با همراهی نمادهای برگرفته از تمدن عرب، حس واقعی از اقامتی در این تمدن را به همگان القاء می‌کند .

کشور ایران نیز مالک یکی از هشت الماس گران‌بهای جهان بوده و به همین منظور، طبقات ۱۵ و ۱۶ هتل الماس ۲ که بالاترین طبقات اقامتی این مجموعه هتل لوکس ۸ تمدنی نیز هستند، بانام‌های پاسارگاد و صفویه شناخته می‌شود.

با پای نهادن در طبقه ۱۵ هتل پنج ستاره الماس ۲ ، شکوه و عظمت طراحی و معماری، گویای تمدن تأثیر گرفته از آن بوده و به عبارتی بیان‌کننده این موضوع است که اقامتی را در یکی از کاخ‌های تخت جمشید تجربه خواهیم کرد. طراحی تمام از سنگ‌های سفید، همراه با نقوشی از دوران هخامنشی با سرستون‌هایی با نمادهایی از آن دوران و تلفیق تمدن ۲۰۰۰ ساله و آرامشی مدرن، تمام شرایط را برای اقامتی فاخر و شاهانه فراهم می‌سازد.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

تجربه‌ای به وسعت دوران صفویه را می‌توان با اقامت در طبقه شانزدهم هتل به دست آورد. معماری متأثر از دوران صفویه با آیینه‌کاری‌هایی بسیار زیبا و سنتی به همراه نقاشی هایی به سبک همان دوران، اقامتی در اتاق شاهان صفویه را به تصویر کشیده و تجربه‌ای جدید را حاصل می‌کند.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

لازم به ذکر در تمام این طبقات اتاق‌هایی بانام‌های پرزیدنت، برلیان، الماس یک‌خوابه، هانی مون و اتاق‌های کانکت، یک‌تخته و دوتخته وجود دارد که تنها در شکل طراحی و معماری با یکدیگر اختلاف داشته و هر یک به سبک تمدن همان طبقه طراحی و تزئین شده است و در دیگر مشخصات با یکدیگر تفاوتی نداشته و از این‌رو انتخاب را برای هر فردی که قصد اقامت در این هتل را دارد بسیار منعطف کرده و به‌راحتی می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد.

برای آن دست از افرادی که تمایل دارند برای صرف غذا، بهترین چشم‌انداز از حرم مطهر رضوی را داشته باشند پیشنهاد کرده که رستوران واقع در طبقه هفدهم هتل را برای این امر انتخاب کنندتا از نمای شیشه‌ای با دید کاملاً باز و منحصربه‌فرد از گنبد و بارگاه امام خورشید استفاده کرده و صرف غذایی با بهترین چشم‌انداز را تجربه کنند.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

در طبقه هجدهم هتل، محیطی آرام با چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی با نام روف گاردن در نظر گرفته‌شده است و برای سپری کردن بعد از ظهری آرام و صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم، می‌تواند بهترین انتخاب هر فردی  باشد.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

تجربه بودن در یک رستوران گردان با نمایی هرلحظه متغیر از شهر و حرم رضوی را می‌توان در رستوران گردان واقع در طبقه بیستم هتل به دست آورد و از صرف غذایی که با بهره‌گیری از بهترین آشپزهای کشور و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه‌شده، لذت برد.

 

هتل الماس 2 مشهد

 

اگر به ورزش و به خصوص شنا علاقه دارید پیشنهاد کرده مجموعه آبی هتل الماس ۲ را از دست نداده و وقتی را برای استفاده کردن از این محل اختصاص دهید، زیرا با بهره‌گیری از امکانات به‌روز دنیا، بهترین و زیباترین مجموعه آبی هتلی را فراهم ساخته و همچنین می‌توانید از کافی‌شاپ این مجموعه نیز استفاده کرده و صرف نوشیدنی خنک را در کنار استخری زیبا تجربه کنید.

 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

 

لازم به ذکر است برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند از این هتل، قبل از سفر خود بازدید داشته باشند، پیشنهاد میکنیم با مراجعه به وب سایت اقامت ۲۴، مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، به صورت مجازی سفری به این هتل داشته و از اتاق های آن بازدید کنند و همچنین می توانند در صورت انتخاب اتاق مورد نظر خود و تمایل برای اقامت در این هتل مجلل، رزرو آنلاین خود را انجام داده و از تخفیف ویژه به صورت آنی برخوردار شوند و با خیالی آسوده قدم در راه سفر به شهر امام مهربانی ها گذارند و سفری خاطره انگیز به هشت تمدن مختلف جهان را تنها با یک سفر تجربه کنند.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)
×