» معرفی هتل » رستوران هتل استقلال تهران و تجربه ای متفاوت از صرف غذاهای ایرانی و فرنگی
رستوران هتل استقلال تهران
معرفی هتل

رستوران هتل استقلال تهران و تجربه ای متفاوت از صرف غذاهای ایرانی و فرنگی

۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰2,555

اگر به دنبال بهترین مکان برای صرف یک وعده غذای باکیفیت و دلچسب در پایتخت هستید، باید به سراغ رستوران هتل استقلال تهران بروید. هتل پارسیان استقلال یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های تهران است که بخاطر امکانات و خدمات بی نظیر از شهرت خاصی برخوردار است. رستوران های این هتل مجلل در لیست رستوران های هتل های پایتخت جایگاه ویژه ای دارند و می توانند لحظات به یادماندنی را برای مهمانان رقم بزنند.

هتل استقلال از موقعیت مکانی منحصربفردی برخوردار بوده و به اماکن مهم اداری و تجاری و جاذبه های گردشگری مانند نمایشگاه بین المللی تهران، خیابان ولیعصر، پارک ملت، مراکز خرید ونک و تجریش و … نزدیک است. اگر از ساکنین تهران هستید و یا قصد سفر به پایتخت را دارید و می خواهید علاوه بر بازدید از این مکان ها، یک غذاهای متنوع و خوش طعم را میل کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مقاله به معرفی رستوران هتل استقلال تهران به صورت جامع و کامل می پردازیم.

رستوران رز، بهترین رستوران هتل استقلال تهران

رستوران رز به عنوان اصلی ترین رستوران هتل استقلال تهران شناخته می شود که گزینه ایده آلی برای صرف انواع غذاهای خوش طعم است. این رستوران با ظرفیت ۷۸ نفر از معماری مدرن و طراحی منحصربفردی برخوردار بوده و چیدمان و دکوراسیون داخلی آن به زیبایی هرچه تمام تر انجام شده است. این رستوران از گذشته تا کنون میزبان مراسم های خاص و مهمانان ویژه مانند همایش های کشوری و بین المللی و بزرگان و سران سیاسی داخلی و خارجی بوده است.

یکی از مزیت های مهم رستوران رز هتل استقلال، چشم انداز فوق العاده و بی نظیر آن به کوه های شمال تهران است. اگر دوست دارید در محیطی آرامش بخش به تماشای منظره ای زیبا بنشینید یک وعده غذای دلچسب را نوش جان کنید، بهترین انتخاب رستوران رز است. همچنین اجرای موسیقی زنده از دیگر جذابیت های رستوران رز هتل پارسیان استقلال تهران محسوب می شود. شما می توانید در کنار صرف غذایی لذیذ، به موسیقی زنده گوش فرا دهید و لحظات دلنشین و خاطره انگیزی را سپری کنید.

منوی رستوران رز هتل پارسیان استقلال تهران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می شود که توسط بهترین سرآشپزان طبخ می شوند. چلو ماهیچه، انواع کباب ها، ماهی قزل آلا، خورشت های خوشمزه، پاستا پنه با سس آلفردو، فیله استیک با سس قارچ، ساندویچ رست بیف، چیکن کوردو بلو و … جزو پرطرفدارترین غذاهای رستوران رز به شمار می روند.

اگر در روزهای جمعه و روز های تعطیل دیگر مانند اعیاد و مناسبت های خاص به رستوران رز بروید، می توانید از بوفه ناهار شگفت انگیز آن (وعده غذایی اصلی، دسرها، سالادها، نوشیدنی ها و …) به هر میزان که می خواهید میل کنید و لذت ببرید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳

تلفن: ۲۲۶۶۰۰۲۵-۰۲۱ و ۲۲۶۶۰۰۱۱-۰۲۱

رستوران رز

کاملترین صبحانه در رستوران یاس ۱

صبحانه به عنوان اصلی ترین وعده غذایی شناخته می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال بهترین بوفه صبحانه هتل های پایتخت هستید، باید به سراغ رستوران یاس هتل پارسیان استقلال بروید. بوفه مفصل صبحانه هتل استقلال با سرو بیش از ۵۰ نوع غذا و خوراکی سالم، مقوی و خوش طعم به صورت گرم و سرد، از شهرت بسیاری برخوردار است.

اگر از مهمانان هتل استقلال بوده و شب را در یکی از اتاق های منحصربفرد این هتل لوکس سپری کرده باشید، صبحانه به صورت رایگان به شما ارائه شده و حتی می توانید با استفاده از خدمات روم سرویس آن را در اتاق خود میل کنید. اما مهمانانی که در هتل اقامت ندارند باید برای استفاده از این بوفه جذاب و مهیج از قبل رزرو را انجام دهند.

برای علاقمندان به صبحانه قطعا بوفه صبحانه رستوران هتل استقلال تهران جذابیت خاصی خواهد داشت. منو گرم این بوفه شامل انواع املت، عدسی، آش های سنتی، خوراک لوبیا، نیمرو، انواع سوسیس و … می باشد. همچنین از منو سرد می توانید کیک های متنوع و خوش طعم، انواع ژامبون، لبنیات تازه و باکیفیت، انواع مربا، عسل، میوه های فصل، مغزیجات، خرما و … را انتخاب نموده و نوش جان کنید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۰

تلفن: ۲۲۶۶۰۰۱-۰۲۱ داخلی ۶۰۵

بوفه صبحانه رستوران استقلال تهران

کزبار، جدیدترین رستوران هتل استقلال تهران

کافه رستوران کزبار که با تازگی افتتاح شده یکی از پرطرفدارترین رستوران های هتل پارسیان استقلال محسوب می شود. زیرا از محیطی منحصربفرد و فوق العاده زیبا برخوردار بوده و منو غذایی متنوعی دارد. شما می توانید در محوطه سرسبز و دلنشین حیاط هتل استقلال در زیر سایه درختان در کنار استخر و فضای سبز بنشینید و غذاهای باکیفیت و خوش طعمی را نوش جان کنید.

منو کافه رستوران کَزبار هتل استقلال تهران شامل انواع پیش غذا، پیتزاهای مختلف، ساندویچ های خوشمزه، کیک ها و دسرهای لذیذ، انواع سالاد، نوشیدنی های گرم و سرد و … می شود. شما می توانید برای صرف صبحانه، ناهار یا شام این کافه رستوران لوکس و زیبا را انتخاب کنید و از لحظات خود در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت از ۸ الی ۲۳

تلفن: ۲۲۶۶۰۱۹۵-۰۲۱

کافه رستوران کزبار

رستوران سنتی خاتون و تجربه طعم اصیل غذای ایرانی

از دیگر رستوران های هتل استقلال تهران می توان به رستوران سنتی خاتون اشاره کرد که در لابی هتل قرار دارد. این رستوران از فضایی منحصربفرد با دکوراسیون و طراحی چشم نواز برخوردار بوده که حس آرامش خاصی را به مهمانان منتقل می کند. میز و صندلی های نوستالژی، تخت های چوبی، آلاچیق های زیبا، دیوارهای آجری، محیط آرام و دلپذیر و نورپردازی جذاب همه دست به دست هم داده تا صرف غذا در رستوران خاتون لذت بخش شود.

اگر می خواهید تجربه نوش جان کردن طعم اصیل غذاهای ایرانی و سنتی را داشته باشید، می توانید از منوی رستوران خاتون غذاهای متنوعی را سفارش دهید. این منو شامل دیزی سنگی، دلمه برگ مو، کشک بادمجان، کوفته تبریزی، انواع کباب، خورشت های متنوع به همراه برنج معطر ایرانی و نان تازه و مخلفات هیجان انگیزی مانند ترشی ها، ماست، دوغ محلی و … می شود.

ساعت کاری: –

تلفن: ۲۲۶۶۰۰۱۱ – ۰۲۱

رستوران سنتی هتل استقلال تهران

رستوران های تعطیل شده یا جایگزین شده در هتل استقلال تهران

بد نیست بدانید که برخی از رستوران های هتل استقلال تهران تعطیل و یا با رستوران جدیدی جایگزین شده اند. رستوران گیله وا که با نام رستوران چهارفصل آبشار نیز شناخته می شود، یکی از بهترین رستوران های هتل پارسیان استقلال محسوب می شد که شهرت خاصی در میان رستوران های هتل های تهران داشت. هم اکنون این رستوران غیر فعال و خارج از سرویس است.

الحیات نیز از دیگر رستوران های این هتل ۵ ستاره بود که جای خود را به رستوران سنتی خاتون داده است. یک رستوران با معماری جذاب و فضایی خاص و دلنشین به نام مطبخ نیز در لیست رستوران های هتل استقلال قرار داشت که تعطیل شده و رستوران گالاتا که یکی از برندهای معتبر کشور ترکیه می باشد، جایگزین آن شده است.

برای نوش جان کردن غذاهای متنوع و خوش طعم در رستوران هتل استقلال تهران می توانید رزرو این هتل را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ انجام دهید. با انتخاب هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال از طریق اقامت ۲۴ اقامتی خاطره انگیز و رویایی را تجربه خواهید کرد.

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×