بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل بوتیک های تهران، اقامتی خاص و به یادماندنی در پایتخت
هتل بوتیک های تهران
معرفی هتل

هتل بوتیک های تهران، اقامتی خاص و به یادماندنی در پایتخت

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ 28۰4,324

هتل بوتیک های تهران بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی خاص و به یادماندنی در پایتخت می باشند. این هتل ها دارای فضایی دلنشین و متفاوت بوده و تجربه ای منحصربفرد را برای مهمانان رقم می زنند. پایتخت کشور دارای هتل های متعدد و متنوعی از هتل تهران است که هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود برخوردارند؛ بوتیک هتل های مختلف نیز با فراهم آوردن محیطی جذاب و دوست داشتنی و امکانات و خدمات بی نظیر، جایگاه ویژه ای در لیست هتل های تهران دارند. اگر شما هم قصد دارید در سفر به پایتخت و بازدید از جاهای دیدنی تهران اقامتی رویایی و خاطره انگیز را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین بوتیک هتل های تهران بپردازیم. ضمنا اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید که هتل بوتیک چیست می توانید به مقاله ای که در این خصوص نوشته شده مراجعه نمایید.

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران

هتل بوتیک نظامیه تهران

اقامتگاه سنتی نظامیه یکی از بهترین هتل بوتیک های تهران محسوب می شود که در قلب پایتخت و در بافت قدیمی شهر واقع شده است. این بوتیک هتل که بنای آن عمارتی تاریخی با معماری شگفت انگیز متعلق به دوران قاجار می باشد، در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است.

هتل بوتیک نظامیه تهران به خاطر موقعیت مکانی مناسب دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر و اماکن مهم و جاهای دیدنی مانند ادارات و سازمان های مختلف، مراکز تجاری، موزه عبرت، موزه استاد صبا، خیابان لاله زار و … دارد.

این اقامتگاه سنتی منحصربفرد دارای ۵ اتاق بسیار راحت و فوق العاده زیبا است که از دکوراسیون و طراحی سنتی هنرمندانه ای برخوردارند. اقامت در هتل بوتیک نظامیه زندگی در دوران های گذشته را تداعی می کند و لحظات دلپذیری را به ارمغان می آورد. تمامی امکانات و خدمات هتل نظامیه به روز و در بالاترین سطح کیفیت هستند و موجب رضایت خاطر مهمانان می گردند.

آدرس هتل بوتیک نظامیه: تهران، میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه اصالت، بن بست پنجم، پلاک ۲.

اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران

هتل بوتیک پهلوان رزاز تهران

از دیگر هتل بوتیک های تهران می توان به هتل پهلوان رزاز اشاره نمود که در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. این بوتیک هتل دوست داشتنی در خانه ای تاریخی در بافت قدیم پایتخت در محله میرزا محمود وزیر واقع شده است. قدمت این بنا که از معماری استادانه و شگفت انگیزی برخوردار می باشد به اواخر دوران قاجار و اوایل دوران پهلوی بازمی گردد.

در ساختمان دو طبقه اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران ۱۰ اتاق یک تخته، دو تخته نقلی، دو تخته استاندارد، دو تخته قاجاری، سه تخته و سوئیت های دونفره شمس، شاهنشین و آینه و سوئیت ویژه سه نفره بهار خواب با دکوراسیون و چیدمان چشم نواز برای اقامتی دلنشین و به یادماندنی در نظر گرفته شده است. نمای برخی از این اتاق ها به سمت حیاط با صفای مجموعه می باشد که در میان آن یک حوض آبی خودنمایی می کند و درختان سرسبز و گل های متنوع فضا را دلپذیر نمودند.

اگر در سفر به تهران به دنبال رزرو بوتیک هتل با دسترسی راحت به مراکز اداری، تجاری، گردشگری، تفریحی و … در مرکز شهر هستید، بوتیک هتل پهلوان رزاز گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

آدرس هتل بوتیک پهلوان رزاز: تهران، میدان بهارستان، سه راه امین حضور، خیابان علیرضا جاویدی، پلاک ۳۸.

بهترین هتل بوتیک تهران

هتل بوتیک شمشک تهران

یکی از خاص ترین هتل بوتیک های پایتخت که در منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده است، هتل بوتیک شمشک می باشد. این هتل ۲ طبقه با طراحی و معماری خاص خود در سال ۱۳۹۷ در ارتفاعات شمشک احداث گردید. ۱۶ اتاق مجهز و شیک این هتل بوتیک با امکانات و خدمات بی نظیر و چشم انداز خیره کننده از طبیعت اطراف بهترین گزینه برای تجربه اقامتی متفاوت و رویایی محسوب می شوند.

این بوتیک هتل یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت آن دسته از افرادی است که علاقمند به ورزش پر هیجان اسکی می باشند. زیرا از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار بوده و دسترسی راحتی به پیست اسکی شمشک و دربندسر تهران دارد. امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری برای مهمانان در هتل بوتیک شمشک در نظر گرفته شده است تا اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنند.

رستوران چراغان در محوطه هتل با محیطی شیک و دل انگیز و سرو انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی، چایخانه سنتی با حال و هوای دلنشین، کافی شاپ دنج و لوکس، صندوق امانات، تشریفات ویژه و … از مهمترین امکانات بوتیک هتل شمشک محسوب می گردند.

آدرس هتل بوتیک شمشک: تهران، شمشک، مقابل شهرداری شمشک.

بوتیک هتل حنا تهران

هتل بوتیک حنا تهران

اگر به دنبال انتخاب و رزرو بهترین هتل بوتیک تهران هستید تا اقامتی متفاوت را تجربه کنید، می توانید به سراغ هتل بوتیک حنا بروید. ساختمانی قدمی با قدمت ۹۰ سال توسط شرکتی به نام معماری باغ ایرانی خریداری گردید و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و سپس به عنوان هتل بوتیک حنا در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید.

معماری جذاب بوتیک هتل حنا تهران برگرفته از سبک معماری معاصر ایران و جهان است و از فضای بسیار دلنشین و صمیمی برخوردار می باشد. این هتل دارای ۷ اتاق راحت و دلنشین است که بهترین تجهیزات، وسایل و خدمات برای انها در نظر گرفته شده است تا اقامتی متفاوت و شیرین برای مهمانان فراهم کنند. همچنین بوتیک هتل حنا تهران دارای فضاهای جانبی مختلفی مانند رستوران، پلتفرم و پاپا آپ نیز می باشد که تجربه ای جدید را در دسترس مهمانان قرار می دهند.

آدرس هتل بوتیک حنا: تهران، خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، لولاگر، پلاک ۲.

هتل طوبی تهران

هتل بوتیک طوبی تهران

از معروف ترین و شناخته شده ترین هتل بوتیک های تهران می توان به هتل بوتیک طوبی اشاره نمود که با معماری و طراحی چشم نواز و جالبی در سال ۱۳۸۸ احداث گردید. هتل آپارتمان طوبی جزو زیباترین و لوکس ترین مراکز اقامتی پایتخت محسوب می شود و تمامی ویژگی های یک بوتیک هتل را دارد. از مزیت های بوتیک هتل طوبی می توان به موقعیت مکانی مناسب اشاره نمود که موجب شده مهمانان با رزرو هتل تهران و انتخاب هتل طوبی به مراکز تجاری، اداری، تفریحی و گردشگری پایتخت دسترسی آسانی داشته باشند.

این هتل آپارتمان شیک دارای ۹ طبقه و ۲۸ اتاق مجلل و بسیار راحت است. همچنین هتل بوتیک طوبی از محیطی آرام و دلنشین برخوردار بوده و برای رفاه حال بیشتر مهمانان خود امکانات و خدمات بی نظیری همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق،  سونا و جکوزی، کافی شاپ لوکس، سالن ورزشی، تشریفات ویژه و … فراهم آورده است.

آدرس هتل بوتیک طوبی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از دستگردی، خیابان ناصری، پلاک ۱۷.

۳.۶/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×