» معرفی هتل » رستوران های هتل بزرگ شیراز | بررسی منو غذایی و ساعت کاری
رستوران های هتل بزرگ شیراز
معرفی هتل

رستوران های هتل بزرگ شیراز | بررسی منو غذایی و ساعت کاری

۱ مرداد ۱۴۰۱ 34۰6,043

شیراز به خاطر داشتن جاذبه های فراوان و منحصربفرد به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور به شمار می رود، به همین خاطر رستوران های متعدد و متنوعی در این شهر وجود دارد. رستوران های هتل بزرگ شیراز جزو بهترین رستوران های این شهر محسوب می شوند که به خوبی توانسته اند رضایت مهمانان را جلب کنند. محیط لوکس و جذاب، کیفیت بالای غذاها و خدمات رسانی عالی از مهمترین دلایلی هستند که رستوران های هتل بزرگ شیراز زبانزد عام و خاص شده اند.

اگر شما هم قصد دارید در سفر خود به شیراز یک هتل مجلل با بهترین رستوران ها را برای اقامت انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید.

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

در طبقه چهارم هتل بزرگ شیراز رستورانی فوق العاده مجلل و زیبا وجود دارد که می توانید طعم واقعی غذاهای پنج ستاره ایرانی را در آن بچشید. رستوران ایرانی هتل بزرگ با پنجره های شیشه ای بزرگ چشم انداز بی نظیری از شهر شیراز را به چشمان مهمانانی که این مکان را برای صرف یک وعده غذای دلچسب انتخاب نمودند، هدیه می دهد.

این رستوران برای سرو صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح، برای ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۶ و برای شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰ از مهمانان پذیرایی می کند. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی مانند کباب ها، خورشت ها، دیزی مخصوص، سوپ، سالاد و انواع غذاهای سنتی شیراز مانند لایی پلو، دمپخت، کته کباب با گوشت کنجه و … را در فضایی دل انگیز به همراه گوش فرا دادن به موسیقی زنده آرامشبخش نوش جان کنید.

رستوران ایرانی هتل بزرگ

همچنین این رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر بهترین گزینه برای مراسمات مختلف مانند افطاری، اعیاد، جشن ها و … به شمار می رود و اوقات خوش و لحظات به یادماندنی برایتان رقم می زند.

رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز

برای علاقمندان به غذاهای دریایی در لابی طبقه ششم هتل بزرگ شیراز رستورانی خاص با معماری بی نظیر و چشم انداز مسحور کننده از شهر قرار دارد. در میان رستوران های هتل بزرگ شیراز این رستوران به خاطر سرو غذاهای جذاب و محیط فوق العاده لوکس از محبوبیت خاصی برخوردار است. از ویژگی های منحصر بفرد این رستوران می توان به طبخ غذا توسط سرآشپزان حرفه ای در مقابل چشم مهمانان اشاره نمود.

شما می توانید انواع غذاهای دریایی مانند راژگو، لابستر، ماهی شوریده، حلوا سفید و … را که از کیفیتی عالی و طعمی لذیذ برخوردارند در این رستوران میل کنید.

رستوران دریایی شیراز

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

از دیگر رستوران های هتل بزرگ شیراز می توان به رستوران ایتالیایی اشاره نمود که در طبقه چهارم واقع شده است. در این رستوران فضاهای خانوادگی و خصوصی مجللی همراه با موسیقی آرام و گوش نواز در نظر گرفته شده است. طراحی، دکوراسیون و چیدمان رستوران ایتالیایی هر مهمانی را مجذوب خود می کند.

در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، پاستا، استیک، لازانیا، سیسیلیانا، مارگاریتا، سوپ های خوش طعم، دسرها و سالاد های متنوع و نوشیدنی های دلچسب و گوارا سرو می شود. سرو یک وعده غذای باکیفیت و متفاوت در فضای لوکس و مدرن رستوران ایتالیایی هتل بزرگ می تواند لذت سفر شما به شیراز را دوچندان کند. در واقع هدف اصلی این رستوران آشنا نمودن ایرانیان با غذاهای ایتالیایی است که توانسته به بهترین شکل ممکن به این هدف دست یابد.

رستوران ایتالیایی شیراز

رستوران پانارامیک

در میان رستوران های هتل بزرگ شیراز رستوران پانارامیک جایگاه ویژه ای دارد و همچون نگینی می درخشد. این رستوران شگفت انگیز در طبقه ۱۳ هتل واقع شده و از معماری بی نظیر و چشم انداز فوق العاده شهر، کوه و طبیعت اطراف برخوردار است. صرف یک غذای لذیذ در ارتفاع بالا و با نمای چشم نواز اطراف می تواند برای هر گردشگری که شیراز را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کند، خاطره ای به یادماندنی باشد.

 

دکوراسیون رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز خاص و چیدمان آن بسیار لوکس می باشد و مهمانان بهترین سرویس دهی را تجربه می کنند. در این رستوران انواع غذاهای فست فود مانند برگرها، هات داگ، ساندویچ های خوشمزه، کنتاکی، تاکو مکزیکی، پیتزاهای متنوع، سالادها و دسرهای جذاب و … سرو می شود.

رستوران پانارامیک شیراز

رستوران های هتل بزرگ شیراز با فضایی لوکس و کیفیت و تنوع بالا در غذا، بهترین گزینه برای صرف غذا در سفر به شیراز محسوب می شوند. اگر قصد دارید سفری به یادماندنی تجربه کنید پیشنهاد می کنیم از این رستوران های دوست داشتنی غافل نشوید.

۴.۱/۵ - (۳۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×