» معرفی هتل » رستوران های هتل فردوسی تهران مناسب برای تمامی ذائقه ها در محیطی رؤیایی
هتل بین المللی فردوسی تهران
معرفی هتل

رستوران های هتل فردوسی تهران مناسب برای تمامی ذائقه ها در محیطی رؤیایی

۲۶ تیر ۱۴۰۱ 20۰2,542

در سفر به پایتخت بعد از بازدید از جاهای دیدنی تهران، اگر به دنبال یک مکان مناسب برای صرف غذای باکیفیت در محیطی آرام و دلنشین هستید، حتما به هتل بزرگ فردوسی تهران مراجعه کنید. غذای رستوران های هتل فردوسی تهران بسیار باکیفیت بوده و برخورد مناسب پرسنل به همراه موسیقی زنده از دلایل محبوبیت این هتل و رستوران های آن بین مردم می باشد. اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های تهران با رستوران های متعدد و منو غذایی متنوع هستید، همراه ما باشید تا در این مقاله به معرفی رستوران های هتل فردوسی بپردازیم.

رستوران سنتی ترمه

یکی از رستوران های هتل فردوسی تهران، رستوران سنتی ترمه نام دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، ترمه یک رستوران سنتی است که غذاهای ایرانی و اصیل را سرو می کند. فضای این رستوران به شکل سنتی و قدیمی طراحی شده و نمای آجری دارد. شما می توانید انواع غذاها به همراه سالادها و پیش غذاهای مختلف را سفارش داده و هنگامی که به موسیقی زنده گوش می دهید، غذای خود را نوش جان کنید. رستوران ترمه محل مناسبی برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه خواهد بود که می توانید از قبل آن را رزرو کنید.

این رستوران دارای میز و صندلی بوده و در کنار آن تخت های سنتی نیز وجود دارد تا اگر دوست داشتید از آن ها استفاده کنید. وعده شام در رستوران ترمه به صورت بوفه سرو می شود و یک میز سالاد بار نیز دارد. موسیقی زنده هر شب از ساعت ۸:۳۰ شب آغاز می شود. فقط کافی است تا یک بار به این رستوران بروید، مطمئنا مشتری دائمی آن خواهید شد.

 رستوران ترمه در ضلع غربی هتل فردوسی واقع شده است و از امکانات هتل فردوسی می توان به پارکینگ، سفارش تلفنی، بوفه، سالاد بار، موسیقی زنده، تخت سنتی و میز و صندلی اشاره کرد. ساعات کاری این رستوران از ۱۲ الی ۱۶ و ۱۸ الی ۲۳ می باشد.

رستوران ترمه در هتل

بوفه و رستوران زیتون

در لیست رستوران های هتل فردوسی تهران می توان بوفه و رستوران زیتون را دید، که فضایی مدرن دارد و می تواند به طور همزمان از ۳۵۰ نفر پذیرایی کند. در بوفه و رستوران زیتون تنوع زیادی از پیش غذاها و اردوهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. این رستوران مجهز به سیستم صوتی بوده و تصاویری از پرسپولیس و هاوایی را می توان در تزئینات آن به چشم دید. از جذابیت های آن می توان به صدای پیانو که در سالن طنین انداز است اشاره کرد.

برخی از غذاها که در رستوران زیتون سرو می شوند عبارتند از: میگو سوخاری با سس سبز، ماهی قزل آلا با دورچین، اسکالوپ گوشت و مرغ، شنسل مرغ، چلو برگ سلطانی با کوبیده، کباب قفقازی، میکس گریل، بشقاب سبزیجات مخصوص هتل، فسنجان با مرغ و غیره.

بوفه و رستوران زیتون هتل بین المللی فردوسی

رستوران فرانسوی

از جذابیت های هتل فردوسی، رستوران فرانسوی آن است. فضای این رستوران به صورت کلاسیک و فرانسوی طراحی شده و برای مهمانی های کوچک تا ۸۰ نفر مناسب می باشد.

رستوران فرانسوی هتل در تهران

فست فود رستوران هتل فردوسی

هتل بین المللی فردوسی فکر هر سلیقه و ذائقه ای را کرده برای همین فست فود ویولن را برای افرادی که به فست فود و پیتزا علاقه دارند، در نظر گرفته است. در فست فود ویولن پیتزاها بدون خمیر به سبک اسپانیایی و ساندویچ های مختلف وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کافی است یکبار از ویولن غذا سفارش دهید تا به مشتری همیشگی آن تبدیل شوید.

غذاهایی که در این رستوران می توانید سفارش دهید عبارتند از: انواع پیتزاها ( پپرونی، استیک، بوقلمون، سبزیجات و …)، انواع برگرها، انواع ساندویچ سرد و گرم ( بوقلمون، ژامبون، رست بیف و .. ) و انواع پیش غذا ( هات چیپس، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد مغز کاهو).

فست فودی در هتل

سالن صبحانه خوری هتل فردوسی

علاوه بر ناهار و شام می توانید برای سرو صبحانه از رستوران های هتل فردوسی تهران استفاده کنید. بسیاری از افراد صرف صبحانه در بیرون از خانه را جزیی از تفریحات خود می دانند برای همین یک سالن جذاب مخصوص صبحانه با دکوراسیون نسبتا سنتی در هتل فردوسی وجود دارد که می توانید همراه با دوستان و خانواده خود از آن استفاده کنید و صبحانه ای دلچسب با نان تازه ایرانی میل کنید. 

با پرداخت هزینه ای مناسب می توانید از تمامی غذاها اعم از نیمرو، املت، عسل، پنیر، عدسی، سوسیس، حلیم، پنکیک، آب میوه ها و … استفاده کنید. برخورد پرسنل بسیار مودبانه بوده و سرویس دهی خوبی ارائه می دهند. 

سالن صبحانه خوری در هتل فردوسی تهران

کافی شاپ هتل فردوسی 

اگر اهل کافه گردی هستید حتما یک بار هم که شده به کافی شاپ هتل فردوسی سر بزنید. به محض ورود به هتل می توانید کافی شاپ را که در گوشه ای از لابی قرار دارد ببینید. فضای آن با دکوراسیون و رنگ ها و نورپردازی هایی که دارد، مکان مناسبی برای قرارهای دو نفره است. کافی شاپ هتل فردوسی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک ها و غذاها، پذیرای مهمانان خود می باشد.

کافی شاپ هتل فردوسی تهران

سؤالات متداول

رستوران های هتل فردوسی تهران موسیقی زنده هم دارند؟

بله موسیقی زنده هم دارد.

ماشین را کجا پارک کنیم؟

رستوران و هتل فردوسی تهران پارکینگ اختصاصی دارند اما در روزهای شلوغی ظرفیت آن به سرعت پر می شود.

معروف ترین رستوران هتل فردوسی کدام است؟

رستوران سنتی ترمه

آدرس هتل فردوسی تهران کجاست؟

برای استفاده از رستوران های هتل فردوسی تهران باید به آدرس میدان امام خمینی،ابتدای خیابان فردوسی ،خیابان کوشک مصری،هتل بزرگ فردوسی بروید.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×