» معرفی هتل » بهترین هتل بیرجند و اقامت در شهر فرهنگ، ادب و تاریخ
بهترین هتل بیرجند
معرفی هتل

بهترین هتل بیرجند و اقامت در شهر فرهنگ، ادب و تاریخ

۷ خرداد ۱۴۰۱ 11۰1,961

انتخاب بهترین هتل بیرجند و تجربه اقامتی دلنشین و راحت، لذت سفر را دوچندان می کند. گردشگرانی که بیرجند را به عنوان مقصد سفر برمی گزینند نباید نگران محل اقامت خود در این شهر باشند؛ زیرا در بیرجند هتل های مختلفی با امکانات و خدمات بی نظیر آماده میزبانی از مسافران هستند. اگر شما هم قصد سفر به خراسان جنوبی و بازدید از جاهای دیدنی بیرجند را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین هتل های بیرجند می پردازیم.

هتل های لوکس بیرجند

اگر به دنبال بهترین هتل شهر بیرجند هستید باید به شما اطلاع دهیم که این شهر هتل پنج ستاره ندارد؛ اما شما می توانید هتلی چهار ستاره و لوکس را که از نظر کیفیت، امکانات و خدمات در حد هتل های ۵ ستاره است، برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین اقامتگاه ها در بیرجند

هتل بزرگ کوهستان

در سال ۱۳۹۰ در منطقه ای بکر و زیبا در شهر بیرجند هتلی ۴ ستاره و لوکس به نام هتل بزرگ کوهستان افتتاح گردید. این هتل معروف بیرجند در موقعیت جغرافیایی ویژه و در منطقه کوهستانی بند امیرشاه واقع شده است. محیط آرامش بخش، دوری از هیاهوی شهر و قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب هوا هتل بزرگ کوهستان را به عنوان بهترین هتل بیرجند از نظر مسافران تبدیل نموده است.

ساختمان هتل کوهستان بیرجند دارای ۴ طبقه و ۴۰ باب اتاق و سوئیت بسیار تمیز و لوکس است. واحدهای اقامتی بهترین هتل بیرجند چهار ستاره منظره ای تماشایی از کوهستان و باغ های سرسبز و طبیعتی ناب را به مهمانان خود هدیه می دهند. امکانات و خدمات هتل بیرجند کوهستان کاملا مدرن و مطابق با معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری جهت رفاه حال مهمانان فراهم شده اند.

از مهمترین امکانات و خدمات بهترین هتل بیرجند ۴ ستاره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، روم سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، خدمات معلولین، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، باربری، لاندری، خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته.

آدرس: بیرجند، بلوار پیامبر اعظم، دهکده توریستی برادران ذوالفقاری.

هتل های سه ستاره بیرجند

آن دسته از مسافران و گردشگرانی که به دنبال اقامت در بهترین هتل در بیرجند هستند، می توانند به سراغ هتل های سه ستاره این شهر بروند. این هتل ها که در لیست بهترین ها نیز قرار دارند از امکانات و خدمات رفاهی کاملی برخورداند. اقامت در هتل های ۳ ستاره بیرجند می تواند سفر شما را به یادماندنی نماید و خاطرات خوشی را برایتان به ارمغان آورد.

هتل سه ستاره جهانگردی

هتل جهانگردی

یکی از بهترین هتل های بیرجند هتل سه ستاره جهانگردی است. این هتل قدیمی در حدود ۴۰ سال در عرصه هتلداری فعالیت نموده و در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی دارای ۳ طبقه و ۴۷ اتاق با امکانات و خدمات رفاهی مناسب و مطابق با استانداردهای روز هتلداری می باشد.

صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم اعلام و اطفاء حریق، روم سرویس، سالن ورزشی، لاندری، کافی شاپ، باربری، خانه داری، فروشگاه و … از مهمترین امکانات و خدمات بهترین هتل بیرجند سه ستاره به شمار می روند.

از مزیت های هتل جهانگردی که در لیست بهترین هتل بیرجند از نظر مردم نیز قرار دارد، می توان به موقعیت مکانی ویژه آن اشاره نمود. بهترین هتل بیرجند جهانگردی دسترسی راحتی به جاهای دیدنی بیرجند مانند ارگ کلاه فرنگی، باغ و عمارت اکبریه، مدرسه شوکتیه و … دارد.

آدرس: بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبروی بیمارستان بوعلی.

هتل سه ستاره سپهر

هتل سپهر

یکی دیگر از بهترین هتل های بیرجند هتل سه ستاره سپهر نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و دارای ۶ طبقه و ۳۶ اتاق و سوئیت مجهز و راحت است. هتل سپهر به عنوان یکی از بهترین هتل های بیرجند از موقعیت مکانی بی نظیری برخوردار است. مسافران با اقامت در بهترین هتل بیرجند ۳ ستاره می توانند دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر داشته باشند. بازار بزرگ و سنتی، فرودگاه، ترمینال، مدرسه شوکتیه، آرامگاه حکیم نزاری و مسجد جامع چهار درخت در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند.

مهمانانی که در هتل سپهر به عنوان بهترین هتل بیرجند خراسان جنوبی اقامت می کنند، می توانند از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی بهره ببرند. استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، خدمات معلولین، لاندری، خانه داری، باربری، صندوق امانات، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم تهویه مطبوع و … از بهترین و ویژه ترین این امکانات و خدمات محسوب می شوند.

آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی ۴

هتل های ارزان بیرجند

هتل های یک ستاره و دو ستاره این شهر بهترین گزینه برای اقامتی اقتصادی به شمار می روند. آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفر ارزان با کمترین هزینه ها هستند می توانند هتل های ارزان بیرجند را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل ها با اینکه قیمت ارزانتری دارند اما از امکانات و خدمات مناسبی برخوردارند.

بهترین هتل ارزان بیرجند

هتل مقدم

یکی از هتل های قدیمی بیرجند که در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است، هتل دو ستاره مقدم می باشد. این هتل که در لیست بهترین هتل بیرجند با قیمت مناسب جایگاه ویژه ای دارد، دارای ۳ طبقه و ۲۵ اتاق تمیز و راحت است.

موقعیت مکانی مناسب از مزیت های هتل مقدم محسوب می شود. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی راحتی به مرکز شهر و اماکن دیدنی بیرجند مانند قلعه تاریخی، بازار سنتی، مدرسه شوکتیه، مسجد جامع و … داشته باشید.

بهترین هتل بیرجند ۲ ستاره برای مهمانان خود امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را فراهم آورده است. مسافران می توانند با اقامت در هتل مقدم از رستوران، پارکینگ، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات باربری و خانه داری، لاندری و … بهره ببرند.

آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری، بین جمهوری ۲ و ۴، جنب پارک آزادی.

هتل ارزان بیرجند

هتل قائم

ارزانترین هتل بیرجند که در مرکز شهر واقع شده است، هتل یک ستاره قائم نام دارد. مسافرانی که قصد دارند با اقامتی اقتصادی و کم هزینه سفری ارزان به بیرجند را تجربه کنند، می توانند هتل قائم را انتخاب نمایند. این هتل در سال ۱۳۸۵ ساخته شده و دارای ۴ طبقه و ۲۷ اتاق با امکانات و خدمات رفاهی مناسب است.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل یک ستاره قائم می توان به مواردی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته و … اشاره نمود. از مزیت های این هتل ارزان که جزو بهترین هتل های بیرجند نیز محسوب می گردد می توان به موقعیت مکانی مناسب اشاره نمود.

هتل قائم با واقع شدن در مرکز شهر دسترسی راحتی به اماکن مهم و دیدنی بیرجند مانند سینما فردوسی، قلعه تاریخی، مدرسه شوکتیه، بازار سنتی، مراکز خرید و … برای مهمانان فراهم آورده است.

آدرس: بیرجند، میدان امام خمینی (ره).

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل بیرجند چند ستاره است؟” state=”close”]بهترین هتل شهر بیرجند، هتل ۴ ستاره بزرگ کوهستان است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل بیرجند چند ستاره است؟” state=”close”]با توجه به اینکه این شهر هتل ۵ ستاره ندارد بنابراین هتل بزرگ کوهستان با ۴ ستاره کیفی در صدر لیست بهترین اقامتگاه های این شهر قرار می گیرد.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل های سه ستاره بیرجند کدامند؟” state=”close”]هتل جهانگردی و هتل سپهر بهترین هتل های ۳ ستاره بیرجند هستند.[/toggle]

[toggle title=”هتل های ارزان قیمت بیرجند کدام یک را توصیه می کنید؟” state=”close”]در حال حاضر بین هتل های ارزان قیمت بیرجند، رضایت مسافرین از هتل های مقدم و قائم بیشتر بوده است.[/toggle]

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×