بهترین هتل بجنورد
معرفی هتل

بهترین هتل بجنورد، از لوکس ترین هتل تا مهمانسرا

۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰3,624

بجنورد یکی از شهرهای جالب برای بازدید به خصوص در فصل تابستان می باشد. این شهر دارای اماکن دیدنی بوده به گونه ای که می توانید همراه با خانواده خود برای استراحت و فراموش کردن استرس های زندگی روزمره به آن پناه ببرید. با انتخاب بهترین هتل بجنورد، می توانید اقامتی دلنشین برای خود و خانوادتان رقم بزنید. برای این منظور به اقامت ۲۴ اعتماد کرده و همراه ما باشید تا هتل های خوب بجنورد را به شما معرفی کنیم.

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بوده که در کوهپایه های آلاداغ واقع شده است. این شهر از شمال با ترکمنستان، از شمال شرقی تا جنوب شرقی با شهرهای شیروان، اسفراین و از شمال غربی تا جنوب غربی با شهرهای جاجرم، راز و آشخانه مجاورت دارد. این شهر در منطقه کوهستانی بوده و آب و هوای آن در زمستان سرد و در تابستان معتدل می باشد. بنابراین یکی از بهترین شهرها برای اقامت است تا از جاهای دیدنی بجنورد لذت ببرید.

هتل داریوش بجنورد

هتل داریوش یکی از بهترین هتل های بجنورد و تنهاترین هتل چهار ستاره در استان خراسان شمالی می باشد. این هتل در زمینی به مساحت ۳ هکتار در زمستان سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. امکانات رفاهی و فضای دلنشین این هتل باعث شده، مسافرانی که به مقاصد گوناگون به این شهر سفر می کنند، بتوانند اوقات خوشی را در این شهر و هتل سپری کنند. بهترین هتل بجنورد از نظر مسافران همین هتل است. بهترین هتل بجنورد ۴ ستاره جایی برای دسترسی به کلکسیونی از خدمات عالی برای طیف های مختلف مسافران است. 

هتل داریوش بجنورد (dariush hotel) در حال حاضر، تنها هتل چهار ستاره بجنورد و بهترین هتل شهر بجنورد است. در استان خراسان شمالی، تعداد کمی هتل لوکس با امکانات کافی برای گردشگران مشکل پسند وجود دارد که هتل داریوش یکی از ان ها محسوب می شود. البته ربطی به هتل داریوش کیش که یکی از مجلل ترین هتل های ایران است، ندارد.

این بهترین هتل بجنورد از نظر  مردم، مجلل بوده و از زمان افتتاحش حدود شش سال میگذرد، اما در این مدت کوتاه توانسته با خدمات هتلینگ عالی و توجه به استاندارد های هتلداری، در فهرست یکی از معروف ترین اقامتگاه های منطقه خراسان ایران تبدیل شود. امکانات رفاهی قابل توجهی داشته و مسافران گرامی، به خدمات گوناگونی دسترسی دارند.

hotel 1

رستوران ملل هتل داریوش بجنورد، کلکسیونی از غذاهای فرنگی و سنتی مخصوص خطه خراسان را طبخ کرده و به طعم لذیذ غذاهای سنتی ایران در این رستوران که زیر سرآشپزهای حرفه ای اداره می شود، دسترسی خواهید داشت. کافی‌شاپ هتل داریوش، جایی برای لذت بردن از طعم لذیذ قهوه و چای دمی و شیرینی و کیک های خوشمزه است تا اگر وقت کمی برای بجنورد گردی دارید،نیازی به مراجعه به کافه های شهر نداشته باشید.

اگر قصد دارید تا در قالب گروه های کارشناسی از طرف شرکت ها و سازمان ها عازم بجنورد شده و نشست های روزانه در بجنورد داشته باشید، سالن همایش مجهز با امکانات صوتی و تصویری نیز در اختیار کارشناسان و تیم های تخصصی اعزامی به این منطقه کشور در هتل داریوش، قرار دارد. هم چنین انتخاب خوبی برای برگزاری مراسم عروسی و کارگاه های آموزشی چند روزه است.

هتل داریوش بجنورد

سالن ورزشی و زمین تنیس هتل داریوش بجنورد، انتخاب خوبی برای ورزشکاران است تا صبح و عصرها، در سالن بدنسازی و زمین تنیس هتل داریوش بجنورد، لحظات خوبی را با دوستان و آشنایان تجربه کنند. فضای سبز و اتاق سیگار نیز از جمله امکانات برای پیاده روی سیگاری ها است. اگر به دنبال بهترین هتل بجنورد قیمت مناسب هستید، این اقامتگاه را توصیه می کنیم.

hotel

برای رزرو هتل داریوش بجنورد این امکان برای مهمانان گرامی فراهم است تا از بین اتاق‌ و سوئیت‌های یک تخته، دو تخته، چهار تخته در انواع اکونومی، رویال، VIP و هم چنین سوئیت پرزیدنتال (PRESIDENTIAL) اقامتگاه خود را برای تجربه اقامتی دلنشین در بجنورد، انتخاب کنند. اقامت ۲۴ نیز در انتخاب شما، بهترین تخفیف را ارائه می دهد.

قیمت رزرو اتاق های گوناگون هتل داریوش بجنورد با وجود تمامی امکانات خوبی که دارد، متوسط و ارزان است و اقامت در آن برای شمار زیادی از مسافران با بودجه های مختلف، مقرون به صرفه به نظر می رسد. هتل داریوش خارج از محدوده طرح ترافیک شهر است و فاصله اندکی تا پارک بابا امان، سینما قدس، خیابان طالقانی، صیاد شیرازی و بش قارداش دارد. توصیه اقامت۲۴ برای اقامتی دلپذیر است.

هتل داریوش یکی از لوکس ترین هتل های بجنورد

اتاق های هتل

این هتل ۴ ستاره در ۳ طبقه مجزا با ۳۱ اتاق و سوئیت تاسیس شده است. اتاق ها و تمام امکانات آن مطابق با استانداردها بوده و دارای اتاق های دو تخته دبل، اتاق دو تخته VIP و سوئیت دو نفره VIP می باشد که گزینه مناسبی برای زوج های جوان است.

هتل داریوش همچنین برای آن دسته از افرادی که خانوادگی سفر می کنند و دارای فرزند نیز هستند؛ اتاق های چهار نفره با یک تخت دبل و دو تخت سینگل در فضایی بزرگتر، اقامتی دلنشین را برای خانواده ها رقم می زند. دکوراسیون اتاق های هتل داریوش بجنورد، شیک است و جا دار و پاسخ گوی همه نوع نیازهای اقامتی هموطنان بجنورد گرد بوده تا لحظاتی خاطره انگیز را در یکی از زیباترین شهرهای استان خراسان شمالی، تجربه کنید. 

hotel 3

کلیه امکانات و تجهیزات هتل و اتاق ها کیفیت خوبی داشته و به همین دلیل در لیست بهترین هتل بجنورد قرار می گیرد. از امکانات هر اتاق می توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس، رخت آویز، مینی بار با هزینه، کمد، صبحانه، یخچال، تلویزیون، چای ساز، لوازم بهداشتی، تلفن داخلی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و سرویس گرمایش و سرمایش.

موقعیت مکانی

به دلیل موقعیت مکانی که هتل داریوش دارد. امکان دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تفرجگاه های طبیعی باباامان، آبشار بیار و روستای درکش وجود دارد. البته برای رفتن به تمام این مراکز نیاز به خودرو می باشد.

امکانات و خدمات ویژه

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، می توان دریافت که هتل مجلل داریوش یکی از بهترین هتل های بجنورد می باشد که شما می توانید با رزرو آن، خیالتان از محل اقامت آسوده باشد. از امکانات کلی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، آسانسور، پله اضطراری، کافی شاپ، خدمات خانه داری، خشکشویی و زمین تنیس 

آدرس هتل ۴ ستاره داریوش: بجنورد، کیلومتر ۳ جاده بجنورد به مشهد، روستای کلاغ آشیان

هتل نگین بجنورد

یکی دیگر از هتل های بجنورد که در لیست بهترین هتل های بجنورد قرار می گیرد، هتل ۳ ستاره نگین بجنورد است. این هتل خوب در بجنورد ، کادری آموزش دیده و حرفه ای در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. این هتل با قیمت های مناسبی که دارد یکی از گزینه های خوب برای مسافران است. هم چنین امکانات خوبی مطابق با استانداردها به مسافران ارائه داده و به نوعی هتل ارزان بجنورد است. بهترین هتل بجنودر سه ستاره همین هتل است. 

هتل نگین یکی از بهترین هتل های بجنورد

معروف ترین اقامتگاه در نزدیکی میدان امام رضا علیه السلام شهر بجنورد، هتل نگین بجنورد است که در فهرست بهترین هتل های ۳ ستاره شهر قرار دارد. بهترین پارک های بجنورد تنها چند کیلومتری با هتل نگین بجنورد فاصله دارد.

اتاق های هتل

این هتل در ۵ طبقه با ۴۹ اتاق مجهز ساخته شده است. و دارای اتاق های یک تخته، اتاق های دو نفره دبل، اتاق های دو نفره توئین، اتاق های سه تخته و چهار تخته می باشد. کلیه امکانات اتاق ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. همه اتاق ها دارای تجهیزاتی همچون: یخچال، رخت آویز، کمد لباس، مبلمان، تلویزیون، مینی بار، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام، تلویزیون، بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی، صبحانه و سیستم تهویه مطبوع هستند.

تصویری از چیدمان و دکوراسیون ۲ نوع از اتاق های دو تخته و سه تخته هتل نگین بجنورد را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

اتاق های هتل نگین بجنورد

موقعیت مکانی

هتل نگین بجنورد به دلیل موقعیت مکانی که دارد، دسترسی آسانی به مرکز شهر و نقاط مختلف آن دارد. به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره بجنورد به حساب آورد. امکان دسترسی آسان از این هتل تا پارک بابا امان، روستای دهگاه، پارک کوهسنگی و بش قارداش وجود دارد. 

امکانات و خدمات ویژه

با توجه به این که این هتل در دسته هتل های ارزان و قیمت مناسب قرار گرفته، از امکانات خوبی برخوردار می باشد. امکانات کلی این هتل شامل: رستوران، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، نمازخانه، کافی شاپ، خدمات خانه داری، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، سیستم اعلام حریق و پذیرش ۲۴ ساعته است.

آدرس هتل سه ستاره نگین: بجنورد، میدان امام رضا

مهمانپذیر فروردین بجنورد

مهمانپذیر فروردین در سال ۱۳۷۵ برای ارائه خدمات به مسافران تاسیس شد. این مکان که جزو اقامتگاه های ارزان به حساب می آید برای افرادی که به دنبال سفر کم هزینه هستند مناسب می باشد چرا که مهمانپذیرها نسبت به هتل ها بسیار ارزان تر بوده و به طبع امکانات کمتری دارند. 

اگر قصد اقامتی ارزان در شهر بجنورد دارید و گروهی سفر می کنید، اقامت در این مهمانپذیر بجنورد را توصیه می کنیم که انتخاب خوبی برای کوله پشتی گردها و طبیعت گردها که به دنبال جایی برای استراحت شبانه هستند می باشد. با اقامت ۲۴ می توانید بهترین قیمت اقامت در مهمانپذیر فروردین بجنورد را در اختیار داشته و از تخفیف های دائمی سالانه بهره مند شوید.

مهمانپذیر فروردین یکی از ارزانترین هتل های بجنورد

اتاق های مهمانپذیر

این مهمانپذیر در یک طبقه ساخته شده و به طور کلی ۸ اتاق مجزا دارد. امکانات موجود در هر اتاق شامل: یخچال و سیستم گرمایش و سرمایش می شود. شما می توانید برای رزرو اتاق های مهمانپذیر سه ستاره فروردین از طریق اقامت ۲۴ اقدام کنید. ساعت ورود به اتاق های مهمان پذیر فروردین بجنورد ساعت ۱۴ و ساعت خروج نیز ساعت ۱۲ است. 

موقعیت مکانی

این مهمانسرا بجنورد به دلیل موقعیت مکانی که در شهر دارد، به مکان های تفریحی بجنورد همچون پارک باباامان، روستای دهگاه، بش قارداش، سینما قدس و سینما سعدی نزدیک می باشد.

این مجموعه که کم تر از ۳ دهه از ساختش می گذرد، نزدیک سینما سعدی، سینما گلشن و سینما قدس است و تنها ۲ دقیقه با پایانه مسافربری دارد. فاصله مهمانپذیر تا خیابان شهید صیادی شیرازی و خیابان طالقانی نیز کم تر از ۲ کیلومتر است. این دو خیابان از خیابان های معروف بجنورد هستند. فاصله شما تا فرودگاه شهر بجنورد هم با خودرو، حدود شش دقیقه است. لذا از هر نظر، این مهمان پذیر گزینه خوبی برای یک اقامت دلپذیر ارزان در بجنوردگردی خراسان گردهای عزیز است.

امکانات و خدمات ویژه

اگر نگران مخارج سفر خود و خانواده تان هستید و دنبال محل اقامت ارزان قیمت می گردید، مهمانپذیر فروردین انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. از امکانات کلی این مسافرخانه می توان به: لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقه اشاره کرد. به دلیل این امکانات و با توجه به هزینه کم اقامت، این مسافرخانه را می توان در لیست بهترین هتل بجنورد قرار داد.

آدرس مهمانپذیر فروردین بجنورد: بجنورد، حاشیه میدان کارگر، جنب قصابی براتی، پلاک ۴۹۶

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل بجنورد چند ستاره است؟” state=”close”]بهترین هتل شهر بجنورد، هتل ۴ ستاره داریوش است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل بجنورد چهار ستاره کدام است؟” state=”close”]بهترین هتل بجنورد ۴ ستاره هتل داریوش است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل بجنورد کجاست؟” state=”close”]هتل داریوش بهترین هتل این شهر است که در کیلومتر ۳ جاده بجنورد به مشهد، روستای کلاغ آشیان قرار گرفته است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل بجنورد ۳ ستاره کدام است؟” state=”close”]هتل نگین و مهمانپذیر فروردین بجنورد بهترین هتل های سه ستاره این شهر هستند.[/toggle]

[toggle title=”هتل ارزان بجنورد کدام است؟” state=”close”]هتل نگین هتل ارزان شهر بجنورد است.[/toggle]

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×