بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل سمنان و اقامت در شهر لهجه ها و گویش ها
semnan best hotel
معرفی هتل

بهترین هتل سمنان و اقامت در شهر لهجه ها و گویش ها

۱ خرداد ۱۴۰۱ 10۰1,637

،انتخاب بهترین هتل سمنان می تواند برایتان اقامتی دلنشین و سفری خاطره انگیز در این شهر مرکزی ایران رقم بزند. سمنان به خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه خود که در مسیر مقاصد مختلف گردشگری و دانشجویی کشور قرار گرفته میزبان مسافران بسیاری است. این شهر که به دارالمرحمه و شهر لهجه ها شهرت دارد از شمال به جنگل های سرسبز و از جنوب به کویر شگفت انگیز متصل است. جاهای دیدنی سمنان مانند جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی متنوع بوده و گردشگران و مسافران می توانند با سفر به این شهر و اقامت در بهترین هتل لحظات به یادماندنی تجربه کنند.

اگر شما هم قصد سفر به سمنان را دارید، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین هتل های سمنان و برای آشنایی بیشتر با هتل های متنوع این شهر و کسب اطلاعات لازم درباره آنها، با اقامت ۲۴ همراه باشید.

هتل گوت که مال سمنان

یکی از بهترین هتل های سمنان هتل ۴ ستاره گوت که مال نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و از فضایی بسیار دلنشین و امکانات و خدماتی کامل برخوردار است. مسافرانی که با اهداف کاری یا تفریحی به سمنان سفر می کنند و یا در مسیر خود به سوی مقاصد دیگر از سمنان عبور می کنند، می توانند اقامتی راحت و دلپذیر در هتل سه ستاره گوت که مال تجربه نمایند.

هتل گوت که مال

اتاق ها

ساختمان هتل گوت که مال دارای ۴ طبقه و ۵۵ باب اتاق و سوئیت بسیار شیک می باشد. این واحدهای اقامتی از امکانات و خدمات استاندارد به همراه محیطی زیبا و دلنشین برخوردار می باشند. اتاق های دو تخته دبل و دو تخته توئین سه ستاره گوت که مال بهترین گزینه برای اقامت زوج های جوان محسوب می گردند.

برای آن دسته از مسافرانی که به صورت خانوادگی سفر می کنند و دارای فرزند هستند اتاق های سه تخته این هتل را پیشنهاد می کنیم. همچنین سوئیت های چهار نفره هتل نیز با برخورداری از فضایی وسیعتر و امکانات و خدمات ویژه تر اقامتی رویایی را فراهم می آورند.

تمامی وسایل و تجهیزات واحدهای اقامتی این هتل سه ستاره لوکس کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل در لیست بهترین هتل سمنان قرار گرفته است. امکانات و خدماتی که این هتل برای اتاق ها و سوئیت های خود در نظر گرفته موجب رضایت خاطر مهمانان و رفاه حال بیشتر آنها می گردند. از مهمترین این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روم سرویس، صبحانه، چای ساز، یخچال، مبلمان، کمد لباس، میز تحریر، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی.

موقعیت مکانی

به خاطر موقعیت جغرافیایی هتل سه ستاره گوت که مال سمنان و فاصله نزدیک آن به جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی، این هتل به عنوان بهترین هتل سمنان شناخته می شود. گردشگران می توانند با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به اماکن مختلف مانند بازار تاریخی سمنان، خانه تاریخی رجبی، دروازه ارگ، خانه تاریخی تدین و … داشته باشند. بهترین هتل شهر سمنان دقیقا این ویژگی های را با هم دارد.

بهترین هتل سه ستاره سمنان

امکانات و خدمات ویژه

مسافرانی که هتل گوت که مال را برای اقامت در شهر سمنان انتخاب می کنند می توانند از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل بهره ببرند. رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، سونا، ماساژ، لندری، باربری، خانه داری، کافی شاپ، خدمات معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته و … از مهمترین امکانات و خدمات این هتل به شمار می روند.

آدرس هتل گوت که مال: سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه

هتل جهانگردی سمنان

یکی دیگر از مراکز اقامتی که در لیست بهترین هتل سمنان قرار دارد، هتل سه ستاره جهانگردی است. این هتل که جزو هتل های قدیمی سمنان نیز محسوب می گردد با امکانات و خدمات رفاهی کامل به همراه قیمت مناسب بهترین گزینه برای اقامت مسافرانی است که به دنبال سفر ارزان هستند.

بهترین هتل قیمت مناسب سمنان

اتاق ها

ساختمان هتل جهانگردی دارای ۳ طبقه و ۳۶ اتاق و سوییت تمیز و راحت است که اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان فراهم می آورد. این هتل سه ستاره اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار نفره خود را به بهترین وسایل و امکانات مجهز نموده است.

اگر قصد سفر به سمنان را دارید می توانید با رزرو هتل جهانگردی به صورت تخفیف دار، سفری ارزان و اقامتی اقتصادی را تجربه کنید. روم سرویس، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، اینترنت پرسرعت و رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، تلفن و … از مهمترین امکانات و خدمات اتاق ها و سوئیت های هتل جهانگردی به شمار می روند.

موقعیت مکانی

موقعیت مکانی هتل جهانگردی، بهترین هتل سمنان، موجب شده مهمانان در مدت اقامت خود در این هتل از دسترسی خوبی به مرکز شهر سمنان و جاهای دیدنی آن برخوردار باشند. جاذبه هایی همچون بازار تاریخی، مسجد جامع، بافت تاریخی و خانه های رجبی و تدین و … در فاصله نزدیکی از این هتل واقع شده اند. همچنین فاصله این هتل سه ستاره از فرودگاه ۱۰ کیلومتر و از پایانه مسافربری ۵ کیلومتر است.

هتل جهانگردی سمنان

امکانات و خدمات ویژه

با توجه به اینکه هتل جهانگردی در دسته هتل های ارزان سمنان قرار دارد اما دارای امکانات و خدمات متنوعی است. این امکانات و خدمات مه مطابق با استانداردهای هتلداری می باشند، اقامتی دلنشین، راحت و به یادماندنی برای مهمانان فراهم می آورند. از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، خدمات باربری، خانه داری، لاندری، خدمات معلولین، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، فضای سبز، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور.

آدرس هتل جهانگردی: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج، جنب جهاد کشاورزی

هتل اسفنجان سمنان

اگر برای اقامت در سمنان به دنبال فضایی هستید که هم ویژگی های یک هتل خوب و درجه یک را داشته باشد، هم فضایی سنتی و خاطره انگیز داشته باشد، هتل سه ستاره اسفنجان سمنان یکی دیگر از بهترین هتل های شهر سمنان است که به شما پیشنهاد می شود در آنجا اقامت کنید.

هتل اسفنجان سمنان یک هتل بوتیک است. این هتل در فضای خانه ای تاریخی با قدمت ۲۰۰ سال که به دوران قاجار باز می گردد و متعلق به تاجر قند و شکر بوده است بنا شده است. این هتل کادر حرفه ای و با سلیقه ای دارد که با منش خوبی که دارند، صبورانه پاسخگوی سوالات شما هستند و حضور شما در این مرکز اقامتی سمنان را گرامی می دارند.

بهترین هتل سمنان

اتاق ها

این بوتیک هتل در دو طبقه احداث شده است و شامل ۲۰ اتاق یا واحد اقامتی است. اتاق ها فضایی سنتی دارند و داخل هر اتاق با طاقچه های گنبد مانند تزیین شده است. اتاق ها در مجموع بین یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند.

این مجموعه از بهترین هتل ها در سمنان است و توانسته است نظر اکثریت مهمانانش را جلب کند. در رابطه با فضای داخلی اتاق ها می توان گفت که مجهز به سرویس فرنگی است. ساعت ورود در این مجموعه درست مثل بسیاری از هتل ها از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می شود و تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر فردا مدت اقامت شما خواهد بود.

هتل اسفنجان سمنان

موقعیت مکانی

هتل بوتیک اسفنجان در فرعی های خیابان شهید باهنر که در امتداد خیابان سعدی و نزدیک به یکی از میدان های اصلی سمنان واقع شده است. این مجموعه از نظر مکانی به بسیاری از رستوران ها مانند رستوران دارچین، رستوران عمارت بادگیر نزدیک است. اگر در دسته افرادی هستید که به گل گیاه هم علاقه دارد، می توانید از باغ سبز گل و گیاه که در فاصله ۷۵۰ متری و معادل با ۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد، دیدن کنید.

از هتل تا نزدیک ترین نانوایی حدودا ۵ متر فاصله است. فاصله تا پمپ بنزین نیز تنها یک کیلومتر است و اگر در مواقع ضرورت به مراکز درمانی احتیاج داشتید، می توانید به فاصله ۱۰ متری تا این مجموعه یک مرکز درمانی خوب بیابید. یکی از ویژگی های بهترین هتل استان سمنان این است که دسترسی خوبی به مکان های ضروری داشته باشد.

آدرس هتل بوتیک اسفنجان سمنان: استان سمنان، سمنان، همت آباد

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل سمنان با قیمت مناسب کدام است؟” state=”close”]در حال حاضر بهترین هتل سمنان با قیمت مناسب، هتل ۴ ستاره گوت که مال است.[/toggle]

[toggle title=”برای اقامت ارزان در سمنان کدام هتل ها را پیشنهاد می کنید؟” state=”close”]هتل های جهانگردی و هتل بوتیک اسفنجان بهترین هتل های قیمت مناسب با کیفیت رضایت بخش هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل بوتیک سمنان کدام است؟” state=”close”]در حال حاضر هتل بوتیک اسفنجان، درجه یک ترین هتل بوتیک شهر سمنان محسوب می شود.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل سمنان از لحاظ امکانات و نزدیکی به اماکن گردشگری کدام یک را پیشنهاد می کنید؟” state=”close”]هتل گوت که مال سمنان از لحاظ نزدیکی به جاذبه ها و تنوع خدمات و امکانات گزینه مناسبتری برای شما عزیزان است.[/toggle]

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×