بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل شهرکرد و اقامتی دلنشین در مرتفع ترین مرکز استان ایران
بهترین هتل شهرکرد
معرفی هتل

بهترین هتل شهرکرد و اقامتی دلنشین در مرتفع ترین مرکز استان ایران

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ 13۲1,748

اگر قصد سفر به مرکز ایران را دارید می توانید با اقامت در بهترین هتل شهرکرد لذت سفر خود را دوچندان نمایید. شهرکرد یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است که در جوار رشته کوه های زاگرس قرار گرفته و از جاذبه های متعددی برخوردار است. جاهای دیدنی شهرکرد محدود به طبیعت بکر و بی نظیر نمی شود و گردشگران می توانند در سفر به استان چهار محال بختیاری از آثار تاریخی کهن و ارزشمند نیز بازدید کنند. شهرکرد دارای هتل های مختلفی است که امکانات و خدمات مناسبی را برای مهمانان خود فراهم نمودند. برای آشنایی با بهترین هتل شهرکرد پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید.

هتل پارسیان شهرکرد

اگر برای اقامت خود در سفر به شهرکرد به دنبال لوکس ترین و بهترین هتل هستید، به شما هتل ۴ ستاره آزادی را معرفی می کنیم. این هتل زیبا و مجلل بر فراز تپه ای مشرف به شهرکرد واقع شده و از محیطی آرامش بخش و باصفا و چشم اندازی شگفت انگیز برخوردار است.

هتل پارسیان شهرکرد به عنوان بهترین هتل در سال ۱۳۷۴ و با نام هتل انقلاب افتتاح شد و بعدها مورد بازسازی قرار گرفت و با تغییر نام به هتل آزادی به فعالیت خود ادامه داد. این هتل ۴ ستاره در ۳ طبقه و مطابق با استانداردهای روز هتلداری بنا شده و امکانات و خدمات لوکس و ویژه ای را به مهمانان ارائه می دهد.

هتل آزادی شهرکرد

اتاق ها

بهترین هتل شهرکرد چهار ستاره دارد. هتل چهار ستاره آزادی که یکی از بهترین هتل های شهرکرد چهارمحال بختیاری محسوب می گردد، دارای ۵۳ واحد اقامتی شیک و تمیز است. مسافران می توانند با انتخاب اتاق ها و سوئیت های مجهز این هتل اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. برخی از این اتاق ها چشم اندازی از شهر زیبای شهرکرد را به مهمانان هدیه می دهند؛ برخی دیگر پنجره هایی به سمت کوه های زیبای زاگرس داشته و منظره ای فوق العاده از کوه های زیبا را به نمایش می گذارند.

در واحدهای اقامتی هتل آزادی امکانات و خدمات متنوعی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت، روم سرویس، قفل کارتی، مبلمان و تخت و کمد لباس شیک، صبحانه و … در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی

بهترین هتل در شهرکرد که از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل آزادی در بهترین و بالاترین نقطه شهر و با نمایی بی نظیر از ارتفاعات کوهستان واقع شده است. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر داشته باشند. سینما بهمن، امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، قلعه چالشتر و گرداب بن در فاصله کمی از این هتل ۴ ستاره قرار دارند.

امکانات و خدمات

اگر یک هتل خوب در شهرکرد بخواهید، هتل آزادی را می توان بهترین گزینه برای اقامت در شهرکرد در نظر گرفت؛ زیرا در این هتل امکانات و خدمات رفاهی کامل و ویژه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد. از مهمترین این امکانات و خدمات می توان به رستوران، پارکینگ، خانه داری، لاندری، باربری، باشگاه ورزشی، پارک کودک، صندوق امانات، فروشگاه، فضای سبز، کافی شاپ و آژانس مسافرتی اشاره نمود.

آدرس: شهرکرد، انتهای بلوار فارابی شمالی.

هتل جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی شهرکرد

یکی دیگر از بهترین هتل های شهرکرد هتل دو ستاره جهانگردی است. این هتل باسابقه در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. پرسنل هتل جهانگردی شهرکرد آموزش دیده و مجرب بوده و به بهترین نحو از مهمانان و مسافران میزبانی می کنند. این هتل به عنوان بهترین هتل شهرکرد می تواند اقامتی به یادماندنی و راحت را برای کسانی که با هدف کار یا تفریح به بام ایران سفر می کنند، فراهم نماید.

اتاق ها

هتل جهانگردی دارای ۱۲ اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. در تمامی این اتاق ها امکانات رفاهی و خدمات مناسبی برای اقامتی دلنشین و راحت در نظر گرفته شده است. در واحدهای اقامتی هتل جهانگردی شهرکرد امکانات و خدماتی نظیر اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، یخچال، مبلمان و … با بهترین کیفیت وجود دارند.

موقعیت مکانی

قرار گیری این هتل ۲ ستاره در مرکز شهر موجب دسترسی آسان مهمانان به مراکز خرید و اماکن دیدنی شده است. از مهمترین جاهای دیدنی شهرکرد در نزدیکی هتل جهانگردی می توان مسجد اکباتان، موزه باستان شناسی، سینما بهمن و … را نام برد.

امکانات و خدمات

مسافران در سفر به شهرکرد با اقامت در هتل جهانگردی می توانند از خدمات و امکانات متنوعی بهره مند شوند. پارکینگ، رستوران، فضای سبز، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، کافی شاپ و … مهمترین امکانات و خدمات این هتل محسوب می شوند. بهترین هتل شهرکرد جهانگردی با قیمت مناسب و امکانات خوب را می توانید به سادگی رزرو کرده و اقامت فوق العاده ای داشته باشید.

آدرس: شهرکرد، خیابان دکتر علی شریعتی، مقابل شهرداری.

بهترین هتل ارزان شهرکرد

هتل دامون شهرکرد

مسافرانی که به دنبال بهترین هتل شهرکرد با قیمتی مناسب هستند، هتل دو ستاره دامون شهرکرد بهترین گزینه محسوب می شود. این هتل که در دسته هتل های ارزان شهرکرد قرار دارد، خدمات و امکانات قابل قبول و مناسبی دارد و اقامتی اقتصادی و راحت را فراهم می کند. هتل دامون در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است.

اتاق ها

ساختمان این هتل دو ستاره دارای ۴ طبقه بنا و ۳۲ باب اتاق و سوئیت است که اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می زنند. برخی از اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و دو تخته توئین این هتل فاقد پنجره بوده اما از محیطی آرامش بخش و راحت برخوردارند. سوئیت های سه نفره، چهار نفره و پنج نفره هتل دو ستاره دامون شهرکرد بهترین گزینه برای مسافران با تعداد بالا مانند خانواده ها و یا گروه های دوستانه محسوب می شوند.

تمامی واحدهای اقامتی هتل دامون از امکانات و خدماتی نظیر صبحانه، روم سرویس، مبلمان، یخچال، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و … برخوردارند.

موقعیت مکانی

نزدیکی این هتل به مرکز شهر موجب دسترسی آسان به مراکز دولتی و اماکن دیدنی و مهم شهرکرد شده است. این هتل در فاصله کمی از خیابان های اصلی و مراکز خرید قرار گرفته و سینما بهمن، موزه باستان شناسی، مسجد اکباتان و دیگر جاهای دیدنی و مهم در فاصله کمی واقع شده اند.

امکانات و خدمات

شما می توانید با رزرو هتل دامون به عنوان بهترین هتل شهرکرد با قیمت مناسب از خدمات و امکانات استاندارد و خوبی بهره مند گردید. تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، لاندری، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته و … از مهمترین این امکانات و خدمات می باشند.

آدرس: شهرکرد، خیابان دوازدهم محرم شمالی.

هتل دیبا

هتل دیبا شهرکرد

یکی دیگر از هتل های ارزان شهرکرد هتل دیبا نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفری اقتصادی و اقامت در ارزانترین هتل هستند می توانند به هتل دیبا مراجعه کنند. این هتل با توجه به هزینه کم از امکانات و خدمات قابل قبولی برخوردار است. قطعا این هتل انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال رزرو بهترین هتل شهرکرد با امکانات و قیمت مناسب هستند.

اتاق ها

ساختمان هتل دیبا دارای ۳ طبقه و ۱۶ اتاق و سوئیت است. اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های چهار نفره این هتل بسیار تمیز و شیک هستند. با رزرو این هتل می توانید اقامتی ارزان و دلنشین را تجربه کنید. مبلمان، یخچال، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، کمد لباس، اینترنت، سیستم اعلام و اطفاء حریق و مینی بار از جمله امکانات و خدمات واحدهای اقامتی هتل دیبا محسوب می شوند.

موقعیت مکانی

موقعیت مکانی خوب هتل دیبا موجب شده مهمانان از دسترسی مناسب و راحتی به مراکز و اماکن مهم و دیدنی شهرکرد برخوردار باشند. مسجد جامع، موزه باستان شناسی و … در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند.

امکانات و خدمات

از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می توان به رستوران، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی و … اشاره نمود.

آدرس: شهرکرد، بلوار معلم، روبروی پارک لاله.

 

خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد

خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد

اگر به دنبال بهترین هتل شهرکرد با قیمت مناسب باشید، قطعا خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد انتخاب عالی برای شما خواهد بود. با بافت سنتی  و در بهترین منطقه سامان واقع شده و با طراحی بی‌ نظیر خود از نظر طرح و رنگ، مکانی شبیه به خانه را تداعی می کند. این اقامت سرا را در سال ۱۳۹۶ تاسیس کرده و به سرعت به یک مجموعه موفق تبدیل شد. اتاق های متنوع و نمای دلپذیر سازه، شما را عاشق اقامت در آن می کند.

اتاق ها

خانه مسافر تلفنخانه سامان دارای ۵ اتاق و ۱۸ تخت بوده و می توانید در محیطی دنج و صمیمی و ساکت اقامت داشته باشید.اتاق‌ های مجموعه شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه نفره (دو تخته + یک سرویس اضافه)، اتاق چهار نفره (دو تخته+دو سرویس اضافه) است. این اتاق‌ ها دارای سرویس بهداشتی با توالت فرنگی و حمام اختصاصی هستند. در هر طبقه نیز توالت ایرانی وجود دارد. در تمامی اتاق ها امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و مبل راحتی نیز تعبیه شده است.

موقعیت مکانی

خانه مسافر تلفنخانه سامان از نظر موقعیت مکان جزو بهترین هتل های شهرکرد است. این خانه مسافر با مکان‌ های دیدنی مثل مسجد جامع سامان، باغ تفریحی ساحل، پل تاریخی زمان خان سامان، گرداب بن، آبشار آتشگاه، سینما بهمن، شیراز داغه و امام زاده بابا پیراحمد بن فاصله کمی داشته و می توانید اقامتی پر از گردش داشته باشید.

امکانات و خدمات

خانه مسافر تلفنخانه سامان شهرکرد جهت رفاه حال مسافران، خدمات رفاهی عالی را در اختیارشان می‌ گذارد. برخی از مهم ترین خدماتشان شامل اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، LCD،  تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس و… است.

آدرس: شهرکرد، شهرستان سامان، خیابان امام خمینی، مقابل تامین اجتماعی

سؤالات متداول

[toggle title=”قیمت بهترین هتل شهرکرد چقدر است؟” state=”close”]در حال حاضر هتل پارسیان آزادی شهرکرد بهترین هتل این شهر است که با توجه به فصل سفر، نوع اتاق و امکانات قیمت متفاوتی دارد ولی امکان رزرو با تخفیف در طول سال وجود دارد.[/toggle]

[toggle title=”آدرس بهترین هتل شهرکرد چیست؟” state=”close”]بهترین هتل شهرکرد، پارسیان آزادی است که در انتهای بلوار فارابی شمالی قرار دارد.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل شهرکرد چیست؟” state=”close”]هتل پارسیان آزادی بهترین هتل این شهر است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل شهرکرد چند ستاره است؟” state=”close”]بهترین هتل شهرکرد ۴ ستاره است و هتل ۵ ستاره ندارد.[/toggle]

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. پیشواز ایرانسل

    ممنون از معرفی ،خیلی محتوای خوبی بود

    • علیرضا قانع

      سلام ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×