بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل زاهدان و اقامت در ناشناخته ترین شهر ایران
اقامت در بهترین هتل زاهدان
معرفی هتل

بهترین هتل زاهدان و اقامت در ناشناخته ترین شهر ایران

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ 16۰1,722

برای تجربه سفری به یاد ماندنی به سیستان و بلوچستان زیبا و و اقامتی دلنشین می توانید به سراغ بهترین هتل زاهدان بروید. برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند زاهدان شهری دور افتاده و فاقد جاذبه و امکانات است، جاهای دیدنی زاهدان گردشگران را غافلگیر و مجذوب می کند. زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان است و دارای هتل های مختلفی برای میزبانی از گردشگران و مسافران می باشد. شاید تعداد این هتل ها زیاد نباشد اما از خدمات و امکانات بی نظیری برخوردارند که اقامتی راحت و خاطره انگیز را فراهم می کنند. هتل های زاهدان اقامتی مفرح و راحت را برای شما به ارمغان می آورد. با اقامت ۲۴ همراه باشید تا با بهترین هتل زاهدان آشنا شوید.

هتل های لوکس زاهدان

اگر به دنبال هتل ۵ ستاره زاهدان هستید باید به شما اطلاع دهیم که این شهر هتل پنج ستاره نداشته و بهترین هتل زاهدان چهار ستاره است. البته که این موضوع جای نگرانی نیست و بهترین هتل های زاهدان تمام تلاش خود را می کنند تا امکانات رفاهی مطلوبی ارائه کنند. در نهایت اما هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره آن با امکانات و خدمات عالی و شگفت انگیز می توانند بهترین گزینه برای اقامت محسوب شوند. به مسافرانی که با اهداف کاری یا تفریحی به سیستان و بلوچستان و به ویژه زاهدان سفر می کنند و می خواهند در هتلی راحت اقامت کنند، هتل های زیر را پیشنهاد می کنیم.

هتل استقلال زاهدان

این طبیعی است که به دنبال بهترین هتل ها در زاهدان باشید. معروفترین، لوکس ترین و بهترین هتل زاهدان، هتل استقلال نام دارد که در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسیده است. این هتل ۴ ستاره جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل چهار ستاره استقلال زاهدان یکی از هتل های با سابقه در عرصه هتلداری و گردشگری کشور محسوب می گردد که با خدمات و امکانات درجه یک از مسافرانی میزبانی می کند.

بهترین هتل زاهدان

اتاق ها

هتل استقلال به عنوان بهترین هتل زاهدان ۴ ستاره بوده و دارای ۴ طبقه بنا و ۸۱ باب اتاق و سوئیت شیک و تمیز است که مجهز به تمامی امکانات رفاهی استاندارد می باشند. اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت های دو نفره واحدهای اقامتی این هتل لوکس را تشکیل می دهند. از مهمترین امکانات و خدمات هتل استقلال به عنوان به بهترین هتل زاهدان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان شیک، چای ساز، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و غیره. با رزرو بهترین هتل زاهدان، سفری به یاد ماندنی برای خود رقم می زنید.

موقعیت مکانی

از مزیت های هتل ۴ ستاره استقلال می توان موقعیت مکانی ویژه آن را نام برد. این هتل با قرار گیری در قلب شهر زاهدان موجب دسترسی آسان مسافران به اماکن دیدنی و مراکز تجاری و تفریحی شهر گردیده است. موزه زاهدان، ساختمان قدیمی دادگستری، مصلی بزرگ اهل سنت، بوستان لاله، باغ گراناز، بازار مشترک زاهدان و مجتمع تفریحی براسان فاصله کمی با این هتل دارند.

امکانات و خدمات

بهترین هتل زاهدان لوکس و راحت طراحی شده و به امکانات رفاهی و خدمت رسانی عالی مجهز شده است. گردشگران می توانند با رزرو هتل استقلال زاهدان از سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ لحظات آرامش بخشی را در این سفر خود در این هتل تجربه کنند. امکانات رفاهی ویژه ای همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، گشت نیمروزی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، تشریفات ویژه، زمین ورزشی، پارک کودکان، صرافی، باربری، لاندری، خانه داری، سونا و … در هتل چهار ستاره استقلال زاهدان برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

حتی در این هتل می توانید مراسمات و جشن هایی مانند تولد را برگزار کنید. اگر مهمانان شما زیاد باشند، مراسم در تالار هتل استقلال و اگر جمع صمیمی تر و مهمانان کم باشند، مراسم در باغ تالار برگزار می شود. هزینه هر کدام از این خدمات بسته به درخواست های شما و خدماتی که می خواهید کاملا متفاوت خواهد بود. می توانید با مجموعه همه چیز را هماهنگ کنید.

آدرس: زاهدان، میدان آزادی، مقابل بانک صادرات.

هتل سه ستاره جهانگردی

هتل جهانگردی زاهدان

هتل ۳ ستاره جهانگردی یکی دیگر از گزینه های عالی برای اقامت در سیستان و بلوچستان است که در لیست بهترین هتل زاهدان قرار دارد.  این هتل با سابقه و قدیمی که زیر مجموعه هتل های جهانگردی در کشور محسوب می گردد، در سال ۱۳۷۹ به بهره برداری رسیده و همچنین به عنوان بهترین هتل زاهدان سه ستاره نیز دریافت کرده است. در سال ۱۳۹۶ هتل سه ستاره جهانگردی زاهدان مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و خدمات آن ارتقا یافت.

اتاق ها

این هتل که جزو بهترین هتل ها در زاهدان است، دارای ۳۷ واحد اقامتی در قالب اتاق های دو تخته و سه داخل هتل، کومه دو نفره در محوطه هتل و ویلاهای دو خوابه چهار نفره در محوطه هتل می باشد. مسافران می توانند با انتخاب هتل جهانگردی در سفر به زاهدان از خدمات و امکانات بسیار عالی واحدهای اقامتی آن نهایت بهره را ببرند. مبلمان و تخت شیک و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … از مهمترین امکانات این واحدهای اقامتی به شمار می روند.

موقعیت مکانی

مسافران با اقامت در هتل جهانگردی می توانند به اماکن دیدنی و مهم شهر زاهدان مانند پارک ملت، بازار رسولی، باغ گراناز و … دسترسی راحتی داشته باشند. همچنین موزه زاهدان، بوستان لاله، مجتمع تفریحی براسان و مصلی بزرگ اهل سنت نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات

امکانات و خدمات هتل سه ستاره جهانگردی زاهدان شامل پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باربری، لاندری، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، خانه داری، خدمات معلولین، اینترنت و … می شود. یکی از دیگر از خدماتی که این هتل ارائه می کند، امکان برگزاری مراسم تولد و… وجود دارد. برای هماهنگی ظرفیت و خدمات می توانید با مجموعه هماهنگ کنید.

آدرس: زاهدان، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم.

هتل های قیمت مناسب زاهدان

اگر به دنبال بهترین هتل زاهدان با قیمتی مناسب برای اقامتی راحت هستید، می توانید به سراغ هتل های دو ستاره و هتل آپارتمان های این شهر بروید. این مراکز اقامتی با توجه به قیمت ارزان نسبت به هتل های ۴ ستاره و سه ستاره، از امکانات و خدمات مناسبی برخوردارند. هتل دو ستاره و هتل آپارتمان برای مسافرانی که می خواهند سفری اقتصادی به زاهدان داشته باشند بهترین گزینه محسوب می شوند.

مهمان پذیر گیلان زاهدان

مهمانپذیر گیلان زاهدان

بهترین هتل‌ های شهر زاهدان الزاما ۴ ستاره نیستند. بهترین هتل شهر زاهدان با ۳ ستاره، مهمانپذیر گیلان زاهدان است. اگر به دنبال یک اقامت با قیمت به صرفه هستید، بهترین هتل در زاهدان برای شما خواهد بود. مهمان پذیر گیلان در سال ۱۳۳۰ ساخته شده و دارای ۱۰۸ اتاق در ۴ طبقه است. این هتل به دلیل خدمات رفاهی مطلوب و نزدیکی به مراکز خرید و رستوران های معروف زاهدان، به انتخابی خوب برای خانواده ها تبدیل شده است.

اتاق‌ های هتل

هتل سه ستاره گیلان دارای ۱۰۸ اتاق است که هر کدام از آن‌ ها را می توانید با قیمت مناسبی رزرو کنید. اتاق های هتل شامل: اتاق ۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره و ۵ نفره بدون حمام و با حمام است.

موقعیت مکانی

به حیث موقعیت مکانی فوق العاده‌ ای که مهمان پذیر گیلان دارد، مسافران به راحتی به موزه پست، موزه زاهدان، ترمینال مسافربری، ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین المللی، بهترین دسترسی را دارند.

امکانات و خدمات ویژه

امکانات و خدمات مهمانپذیر گیلان زاهدان شامل تالار عروسی، پارکینگ و رستوران با غذای اصیل ایرانی است.

آدرس: زاهدان: خیابان آزادی نبش سعدی

هتل کویر ارزان زاهدان

هتل کویر

پیدا کردن یک هتل در زاهدان که قیمت خوبی داشته باشد زیاد هم سخت نیست. برای مثال: بهترین هتل زاهدان با قیمت ارزان را می توان هتل دو ستاره کویر در نظر گرفت. این هتل قدیمی در سال ۱۳۷۰ تاسیس و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای ۲ طبقه بنا و ۴۰ اتاق و سوئیت تمیز و مجهز به امکانات رفاهی مناسب و استاندارد می باشد. با اینکه هتل کویر جزو بهترین هتل زاهدان ۳ ستاره نیست اما با داشتن دو ستاره، توانسته تا حدود زیادی نیازها و درخواست های مسافران را برآورده کرده و اقامت خوبی را برای آنها فراهم کند.

اتاق ها

هتل دو ستاره کویر زاهدان شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های سه تخته با آشپزخانه، یک خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد. در تمامی این واحدهای اقامتی امکانات و خدماتی نظیر صبحانه، مبلمان، یخچال، لوازم بهداشتی، چای ساز، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و … در اختیار مسافران قرار گرفته است.

موقعیت مکانی

این هتل در مرکز شهر واقع شده و به خاطر موقعیت مکانی خوب دسترسی راحتی به مراکز مهم و دیدنی های زاهدان را برای مهمانان فراهم نموده است. از مهمترین اماکنی که در نزدیکی هتل کویر قرار دارند می توان موزه زاهدان، بازار رسولی، باغ گراناز، بوستان لاله و ساختمان قدیمی پست و دادگستری نام برد.

امکانات و خدمات

هتل دو ستاره کویر که به عنوان بهترین هتل زاهدان نیز شناخته می شود، امکانات و خدمات متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این خدمات و امکانات عبارتند از: رستوران، پارکینگ، آژانس مسافرتی، لاندری، خانه داری، کتابخانه، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره.

آدرس: زاهدان، نبش خیابان آیت الله کفعمی جنوبی.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل زاهدان در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. این هتل با ۱۶ باب سوئیت و آپارتمان یک خوابه و دو خوابه بهترین گزینه برای مسافران با تعداد بالا مانند گروه های دوستانه و خانواده ها محسوب می گردد. بهترین هتل ها در زاهدان همیشه گران قیمت نیستند و می توانید از هتل آپارتمانی مثل هتل آپارتمان ملل استفاده کنید. قیمت مناسب هتل آپارتمان ملل باعث شده این مرکز اقامتی در لیست بهترین هتل زاهدان با قیمت ارزان قرار بگیرد. پرسنل این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و امکانات و خدمات رفاهی ویژه و متنوعی برای رفاه حال مهمانان در این هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق ها

سوئیت های یک خوابه و دو خوابه هتل آپارتمان ملل ظرفیت های دو، سه، چهار و پنج نفره دارند و از مهمترین امکانات و تجهیزات آنها می توان به این موارد اشاره نمود: روم سرویس، صبحانه، مبلمان، یخچال، امکان آشپزی و پخت و پز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و غیره.

موقعیت مکانی

این هتل آپارتمان دو ستاره نیز مانند سایر هتل های زاهدان در مرکز شهر و نزدیک به اماکن مهم و دیدنی واقع شده است. موزه زاهدان، ساختمان قدیمی دادگستری، بازار مشترک، بوستان لاله و مصلی بزرگ اهل سنت در فاصله کمی با این هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات

علاوه بر موقعیت مکانی ویژه و کیفیت خوب واحدهای اقامتی از دیگر مزایای این هتل می توان امکانات و خدمات متنوع آن را نام برد. رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، باربری، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و خانه داری از مهمترین این خدمات و امکانات به شمار می روند.

آدرس: زاهدان، تقاطع خیابان آزادی و خیابان سعدی.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل زاهدان برای کجاست؟” state=”close”]هتل ۴ ستاره استقلال زاهدان بهترین هتل این شهر محسوب می شود.[/toggle]

[toggle title=”قیمت بهترین هتل زاهدان چقدر است؟” state=”close”]هتل استقلال زاهدان بهترین هتل این شهر است که با توجه به فصل رزرو، نوع اتاق و تعداد نفرات هزینه اقامت متفاوت خواهد بود.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل زاهدان چند ستاره است؟” state=”close”]با توجه به اینکه زاهدان هتل ۵ ستاره ندارد، تا زمان نگارش این مطلب، بهترین هتل زاهدان چهار ستاره استقلال است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل زاهدان سه ستاره کدامند؟” state=”close”]هتل های جهانگردی و مهمانپذیر گیلان زاهدان بهترین هتل های ۳ ستاره این شهر هستند.[/toggle]

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×