بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل سنندج و اقامتی دلنشین در شهر هزار تپه
معرفی بهترین هتل های سنندج
معرفی هتل

بهترین هتل سنندج و اقامتی دلنشین در شهر هزار تپه

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 10۰2,191

انتخاب بهترین هتل سنندج برای اقامتی راحت و دلنشین در شهر هزار تپه می تواند لذت سفر را دوچندان کند. سنندج مرکز استان کردستان و مهمترین شهر کردنشین ایران محسوب می شود که توسط تپه ها و کوه های زاگرس احاطه شده است. آب و هوای مطبوع در کنار بهترین دیدنی های سنندج مانند بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی باعث توسعه گردشگری این شهر مخصوصا در سال های اخیر شده است. به همین دلیل سنندج به ویژه در فصل بهار میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری می باشد.

اگر قصد سفر به این شهر کردنشین با مردمانی مهمان نواز را دارید و برای اقامت به دنبال بهترین هتل در سنندج هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید؛ چرا که ما بهترین هتل سنندج برای مسافرت را به همراه بهترین هتل سنندج قیمت مناسب به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید برای رزرو به صفحه هتل های سنندج مراجعه کنید یا بر روی لینک هر هتل کلیک نمایید تا به صفحه رزرو همان هتل هدایت شوید.

بهترین هتل سنندج

هتل شادی سنندج

هتل ۴ ستاره شادی سنندج یکی از بهترین هتل های غرب کشور است که در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل لوکس که در لیست بهترین هتل سنندج قرار می گیرد؛ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل شادی به عنوان بهترین هتل سنندج چهار ستاره از نظر مسافران شناخته می شود که امکانات و خدمات مطابق با استانداردهای هتلی بین المللی دارد. پرسنل این هتل چهار ستاره آموزش دیده و مجرب بوده و به خوبی از مهمانان پذیرایی می کنند.

اتاق ها

هتل شادی سنندج دارای ۶ طبقه بنا و ۷۳ اتاق شیک و تمیز است. اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و اتاق های کانکت چهار نفره هتل شادی طراحی بسیار چشم نواز به همراه بهترین تجهیزات و وسایل را دارند. در این واحدهای اقامتی امکانات و خدمات درجه یکی برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. از مهمترین آنها می توان به روم سرویس، مبلمان، چای ساز، بالکن، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام لوکس و مجهز، قفل درب هوشمند کارتی و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره نمود.

هتل چهار ستاره شادی

موقعیت مکانی

هتل شادی به عنوان بهترین هتل سنندج از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل در شهرک علوم پزشکی در محیطی دور از هیاهو و شلوغی شهر واقع شده و آرامش لازم را برای مهمانان فراهم می کند. گردشگران با رزرو هتل شادی می توانند دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری سنندج مانند عمارت وکیل، عمرات خسروآباد، پارک تفریحی آبیدر، خیابان کشاورز، مسجد جامع و … داشته باشند.

امکانات و خدمات ویژه

مسافرانی که هتل شادی را برای اقامت در سنندج انتخاب می کنند می توانند از امکانات و خدمات ویژه ای بهره ببرند. پارکینگ، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صرافی، آژانس مسافرتی، فروشگاه، خدمات معلولین، باربری، خانه داری، لاندری، سالن ورزشی و سالن بیلیارد از مهمترین امکانات و خدمات هتل شادی به شمار می روند.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، شهرک علوم پزشکی.

هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی سنندج

یکی دیگر از بهترین هتل های سنندج هتل ۳ ستاره جهانگردی است. این هتل که جزو مجموعه هتل های قدیمی و باسابقه جهانگردی کشور می باشد، در سال ۱۳۴۶ افتتاح شده است. برای ارتقا سطح کیفی خدمات و بروزرسانی بخش های مختلف، هتل جهانگردی را در سال ۱۳۹۴ بازسازی نمودند.

آن دسته از مسافرانی که برای اقامت در سنندج به دنبال یک هتل با قیمت مناسب هستند، بهترین گزینه هتل جهانگردی است. این هتل ۳ ستاره با توجه به امکانات و خدمات بسیار خوبی که در اختیار مسافران قرار می دهد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و بهترین هتل سنندج سه ستاره می باشد.

اتاق ها

هتل سه ستاره جهانگردی سنندج دارای ۲ طبقه و ۶۲ اتاق و سوئیت زیبا و راحت است. اتاق های دو تخته تویین و دبل این هتل می توانند اقامتی دلنشین را برای زوج های جوان به ارمغان آورند. اتاق های سه تخته نیز با داشتن امکان نفر اضافه نیز برای اقامت خانواده ها با یک یا دو فرزند مناسب می باشند.

برای آن دسته از مسافرانی که تعداد بیشتری دارند و به دنبال فضایی وسیع تر برای اقامت هستند، سوئیت های هتل جهانگردی سنندج را پیشنهاد می کنیم. این سوئیت ها به صورت یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت های سه نفره و چهار نفره و تجهیزات و امکانات استاندارد و کامل می باشند.

تمام واحدهای اقامتی هتل جهانگردی سنندج دارای امکانات و خدماتی همچون اینترنت، روم سرویس، مبلمان، لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، یخچال، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل کارتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند. به همین دلیل یکی از بهترین هتل های سنندج به حساب می آید.

هتل جهانگردی

موقعیت مکانی

از مزایای هتل جهانگردی که یکی از بهترین هتل های سنندج محسوب می شود، موقعیت مکانی مناسب است. این هتل در فضایی وسیع و سرسبز و با چشم اندازی از پارک جنگلی آبیدر واقع شده است. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی راحتی به مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند عمارت وکیل، عمارت مشیر دیوان، خیابان کشاورز، پارک تفریحی آبیدر، عمارت آصف وزیری، موزه سنندج، مسجد جامع و … داشته باشید.

امکانات و خدمات ویژه

هتل سه ستاره جهانگردی که یکی از بهترین هتل ها در سنندج است؛ برای راحتی بیشتر و اقامتی خاطره انگیز امکانات و خدمات متنوعی را برای مهمانان در نظر گرفته است. از مهمترین امکانات و خدمات ویژه این هتل می توان رستوران با ظرفیت ۲۲۰ نفر، پارکینگ، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، گیم نت، باربری، خانه داری، لاندری، اتاق بازی، سالن ورزشی و سالن بیلیارد را نام برد.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، سه راه شالمان، جنب امور آب.

سوالات متداول

اسم بهترین هتل شهر سنندج چیست؟

در حال حاضر هتل چهار ستاره شادی، بهترین هتل شهر سنندج است.

بهترین و گرانترین هتل سنندج کدام است؟

هتل ۴ ستاره شادی سنندج بهترین و گرانترین هتل این شهر است.

بهترین هتل سنندج کدام است؟

هتل های ۴ ستاره شادی و پارسیان جزو بهترین هتل های سنندج هستند.

بهترین هتل سنندج چند ستاره است؟

هتل های شادی و پارسیان بهترین هتل های سنندج هستند که چهار ستاره است.

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×