» معرفی هتل » بهترین هتل کرج با آدرس و مشخصات کامل همراه با تخفیف های عالی
بهترین هتل کرج در اقامت 24
معرفی هتل

بهترین هتل کرج با آدرس و مشخصات کامل همراه با تخفیف های عالی

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ 27۰4,499

بهترین هتل کرج کدام است؟ آیا در مورد لیست مربوط به هتل های کرج البرز چیزی می دانید؟ این سوال شاید چیزی نباشد که ذهن ساکنان تهران و استان البرز را آنچنان هم درگیر خودش نکند؛ اما این موضوع می تواند برای افرادی که در شهرهای دیگر و یا حتی خارج از کشور زندگی می کنند، گزینه و نکته بسیار مهمی باشد.

در صورتی که لازم باشد تا در کرج اقامت داشته باشید، بهتر است که اطلاعات کاملی را در مورد هتل های شهرستان کرج به دست آورید تا بتوانید مناسبترین هتل را رزرو کنید. در ادامه تیم اقامت ۲۴ تلاش کرده است برای رزرو هتل های کرج بهترین گزینه ها را با تخفیف های ویژه برای شما قرار دهد.

بهترین هتل های کرج از دیدگاه مسافران

در حوزه شناخت بهترین هتل های کرج در ابتدا به معرفی بهترین هتل های استان کرج می پردازیم و سپس هر کدام از هتل ها را که از لحاظ قیمتی ارزان تر هستند نیز به شما معرفی می کنیم تا در صورت لزوم بتوانید به سادگی و به راحتی رزرو بهترین هتل کرج را نهایی کنید.

شهر کرج و به طور کلی استان البرز در حال حاضر پس از شهر تهران در مقام دوم از لحاظ امکانات مختلف قرار دارد. مطب پزشکان مختلف، بیمارستان ها، دانشگاه ها و فرصت های شغلی بسیار زیادی که در این شهر وجود دارد، می تواند دلیل سفر خیل عظیم جمعیت به این شهر را به طور کامل توضیح دهد.

بهترین هتل کرج مسلما باید دارای ویژگی های خاصی باشد که بتوانیم آن را در بالاترین رده از لحاظ کیفیت قرار دهیم. شما به عنوان یک مسافر و فردی که قرار است تا اقامت موقتی را در کرج داشته باشد، به این شهر وارد می شوید، بنابراین رعایت کردن مولفه هایی که ذکر می شود، بسیار مهم است.

بهترین هتل در کرج و در واقع تمام هتل های خوب کرج باید این موارد را شامل شوند. محل اقامت در هتل، دسترسی هتل به مکان های مهم شهر و یا ایستگاه های حمل و نقل عمومی، وضعیت جغرافیایی و همچنین خیابانی که هتل در آن واقع شده است، میزان تمیزی هتل، میزان لوکس بودن و امکانات اضافی هتل ، خدمات قسمت خانه داری، کیفیت غذاهای رستوران هتل و… همگی جزو مولفه های مهمی هستند که یک هتل خوب باید دارا باشد.

  • هتل های ۳ ستاره

در بین لیست هتل های کرج که مربوط به بهترین هتل های ۳ ستاره کرج می شود، باید گفت که یکی از بهترین و همچنین معروف ترین هتل هایی که در استان البرز وجود دارد  هتل پردیس کرج است.

هتل پردیس کرج

هتل پردیس کرج هم جزو معروف ترین هتل های کرج محسوب می شود و  هم آن که به دلیل شرایط مناسب و قیمت خوبی که دارد، می تواند جزو اولین گزینه هایی باشد که برای اقامت خود انتخاب می کند. اما شرایط این هتل به چه شکلی است؟

ویژگی های اتاق های یک تخته تا سه تخته بهترین هتل زیبای کرج که همان هتل پردیس می شود، شامل این موارد می شود: تلویزیون، سرویس حمام، سرویس صبحانه داخل اتاق، یخچال، مبلمان، کمد و دراور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم اعلام و اطفا حریق، بالکن، تلفن و سرویس توالت فرنگی.

در خصوص وضعیت کلی و ساختمانی هتل پردیس کرج می توان گفت که این هتل بیشتر مشابه به یک هتل آپارتمان است که در ۳ طبقه احداث شده است. ظرفیت کلی این هتل ۳۰ اتاق است که می تواند از مهمانان خود پذیرایی کند. نوع اتاق های هتل پردیس دو تخته و سه تخته است و می توانید با قیمت های متفاوتی نسبت به رزرو این اتاق ها اقدام نمایید.

مزیت های کلی این هتل مربوط به قیمت مناسب برای رزرو هر شب یک اتاق، قرار گیری در مرکز شهر کرج، دسترسی ساده و آسان به مراکز مختلف تجاری و تفریحی همچون باغ گلها، کاخ سلیمانیه کرج، حمام مصباح،  و… می شود.

از دیگر مزیت های بهترین هتل پردیس کرج نیز می توان به پارکینگ، اتاق ماساژ، وسایل بدنسازی در باشگاه، صندوق امانات، سیستم کپی و فکس و…، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، تلویزیون و اینترنت در بخش لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اطفا حریق، بازی ویدئویی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد و خدمات خانه داری اشاره کرد.

آدرس: کرج، میدان شاه عباسی، بلوار امامزاده حسن، روبروی درب غربی دانشکده کشاورزی، روبروی خوابگاه پسران.

هتل پردیس 3 ستاره کرج

  • هتل های ۲ ستاره

در این قسمت سعی می کنیم تا بهترین هتل های ۲ ستاره کرج را به شما معرفی کنیم. این هتل ها در حقیقت شامل ۳ مورد می شوند که با توجه به ۲ ستاره بودن، دارای ویژگی های مناسبی برای اقامت چند روزه و یا حتی اقامت چند ماهه شما در این شهر به حساب می آیند.

۱- هتل مرمر

یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره که در بین لیست بهترین هتل کرج می تواند قرار گیرد، هتل مرمر است. این هتل در ۵ طبقه بنا شده است که به طور کلی ۳۱ اتاق نیز برای پذیرایی از مهمانان دارد. در هتل مرمر کرج که از سال ۱۳۵۵ شروع به کار کرده است و تقریبا می توان گفت چیزی حدود ۴ دهه قدمت و سابقه دارد، خدمات مناسب و شایسته ای به شما ارائه می گردد.

اتاق های هتل مرمر کرج دارای تنوع زیادی هستند که می توانند شامل مواردی همچون اتاق یک تخته، اتاق دو تخته معمولی، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته شوند.

از جمله امکانات ویژه هتل مرمر می توان به رستوران هتل با ۴۰ نفر ظرفیت، پارکینگ هتل با ظرفیت محدود پارک کردن ۸ خودرو، اینترنت رایگان در بخش لابی هتل، ظرفیت لابی هتل مرمر ۱۵ نفر است که می توانید در این فضا به راحتی بنشینید. سرویس مبلمان در برخی از اتاق ها، سرویس بهداشتی حمام و دستشویی، سرویس صبحانه، اینترنت رایگان، یخچال، کمد لباس، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و… از جمله دیگر مواردی هستند که جزو آپشن های هتل مرمر محسوب می شوند.

آدرس: استان البرز، شهر کرج، ابتدای خیابان فروغی، کوچه سلیمی

۲- هتل امیرکبیر

هتل مرمر کرج، ارزان و با کیفیت

یکی دیگر از هتل‌های دو ستاره که در لیست بهترین هتل کرج می توان نام آن را قرار داد، هتل امیرکبیر است. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت ۱۰۸۰ متر مربع بنا شد. مسلما بزرگ بودن زمین هتل سبب شده است تا تعداد طبقات آن کمتر شود. هتل امیر کبیر در ۲ طبقه بنا شده است و میتواند در ۴۹ اتاق از شما پذیرایی کند.

هتل امیرکبیر کرج فاقد رستوران بوده و ظرفیت پارکینگ این هتل نیز به اندازه پارک ۱۹ خودرو است. در لابی هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. داخل اتاق های هتل از سرویس صبحانه، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، تلفن داخل اتاق، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و همچنین تلویزیون برخوردار خواهید بود.

از جمله دیگر خدمات و آپشن های کلی که در هتل امیر کبیر کرج ارائه می شود می توان به خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، پله های اضطراری، نمازخانه، خدمات کپی و پرینت، کافی شاپ و اتاق چمدان اشاره کرد.

برای رزرو اتاق در هتل امیر کبیر کرج می توانید یکی از انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته اکونومی، سه تخته و چهار تخته را انتخاب کنید.

آدرس: استان البرز، شهر کرج، خیابان دکتر بهشتی، خیابان فروغی

هتل امیرکبیر دو ستاره

۳- هتل سامان

هتل سامان کرج که جزو هتل های ۲ ستاره کرج نیز محسوب می شود در ۴ طبقه بنا شده است و ۲۷ اتاق نیز برای پذیرایی از مهمانان دارد. یکی از مواردی که در هنگام رزرو اتاق در این هتل باید بدانید این است که برخی از اتاق های هتل فاقد سرویس حمام و دستشویی جداگانه هستند و مهمانان این اتاق ها می توانند از سرویس بهداشتی مشترک هتل استفاده نمایند.

رستوران هتل سامان کرج دارای ظرفیت ۵۰ نفر می باشد. متاسفانه هتل سامان فاقد پارکینگ است. در لابی هتل نیز می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. در اتاق های هتل سامان می توانید از امکاناتی همچون سرویس مبلمان، صبحانه، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، سرویس حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی، سیستم اعلام حریق و همچنین سیستم اطفا حریق، اینترنت، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه هوا برخوردار گردید.

از جمله آپشن ها و خدمات کلی هتل در لیست بهترین هتل کرج با ۲ ستاره کیفی است می توان به زنگ هشدار، چایخانه سنتی، خدمات حمل و نقل و باربری، صرافی، صندوق امانات، رستوران بام، کافی شاپ، خدمات ویژه برای معلولین، خشکشویی، سیستم پذیرش ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد و خدمات خانه داری نیز اشاره کرد.

آدرس: استان البرز، شهر کرج، ابتدای خیابان دکتر بهشتی، خیابان دکتر همایون، پلاک ۲۶

هتل سامان دو ستاره کرج

۴- هتل کندلوس

هتل کندلوس در کیلومتر ۴ جاده کرج به سمت چالوس بنا شده است. این هتل به تازگی و در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است و میزبانی مسافران را به عهده گرفته است. این هتل در ۵ طبقه و ۱۶ اتاق طراحی شده است که دارای سالن های پذیرایی، سالن کنفرانس، آلاچیق و فضای باز برای راحتی میهمانان است.

در هتل کندلوس کرج می توانید انواع اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته دبل + سینگل، اتاق سه تخته سینگل و چهار تخته رزرو کرده و از امکانات داخل اتاق همچون سرویس صبحانه، شبکه پخش فیلم، بالکن، اب رایگان، چای ساز، سرویس دستشویی و حمام ایرانی و فرنگی، کمد لباس، تلفن، دراور، سرویس مبلمان، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی استفاده نمایید.

در خصوص امکانات کلی می توانیم بگوییم که رستوران هتل کندلوس ظرفیت و گنجایش ۳۰۰ مهمان را به طور همزمان دارد که سبب می شود گزینه خوبی برای برگزاری میهمانی ها و جشن ها نیز باشد. پارکینگ این هتل نیز ظرفیت پارک ۲۴ خودرو را دارد که نیاز به پرداخت هزینه نیست. اینترنت رایگان را نیز می توانید در بخش لابی هتل تجربه نمایید. چشم انداز هتل کندلوس به سمت کوچه، خیابان، کوه، رودخانه و محوطه هتل می باشد.

از جمله امکانات کلی هتل کندلوس به عنوان بهترین هتل کرج دو ستاره می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات چاپ و پرینت، چایخانه سنتی، رستوران بام هتل، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات ویژه برای معلولین، وسایل بدنسازی باشگاه و خشکشویی. از جمله نزدیک ترین اماکن دیدنی به هتل کندلوس نیز دهکده واریان است که با ماشین حدود ۳ ساعت و نیم از آن فاصله دارید.

آدرس: محور کرج، ابتدای جاده چالوس، ورودی جاده کندر، مجتمع گردشگری کندلوس

هتل دو ستاره کندلوس

برای اقامت در کرج و انتخاب بهترین هتل های این شهر از لحاظ هزینه اقامت هر شب، درجه لوکس بودن و امکانات، دسترسی ساده و نزدیکی به جاذبه های مختلف گزینه های زیادی دارید. اگر قصد دارید به کرج سفر کنید می توانید از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴، بهترین هتل های کرج را با بیشترین تخفیف ممکن رزرو نمایید.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل کرج کجاست؟” state=”close”]بهترین هتل های کرج که قیمت مناسبی هم داشته باشند در حال حاضر هتل سه ستاره و هتل های دو ستاره هستند که امکانات و خدمات مناسبی هم ارائه می کنند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل کرج با قیمت مناسب کدام است؟” state=”close”]بهترین هتل های قیمت مناسب کرج هتل های دو ستاره امیرکبیر، کندلوس و هتل سامان هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل کرج برای مسافرت کدام است؟” state=”close”]هتل سه ستاره پردیس کرج به واسطه قیمت مناسب و امکانات عالی، دسترسی نزدیک به تمامی قسمت های شهر، بهترین گزینه برای اقامت در سفر شماست.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل حصارک کرج کدام است؟” state=”close”]هتل های مرمر، سامان، پردیس و امیرکبیر بهترین هتل های حصارک کرج هستند.[/toggle]

۲.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×