» معرفی هتل » بهترین هتل همدان از نظر مردم کدام است؟
hamedan
معرفی هتل

بهترین هتل همدان از نظر مردم کدام است؟

۲۰ آذر ۱۴۰۰ 12۰5,410

بهترین هتل همدان کدام است؟ شاید این اولین سؤالی باشد که قبل از سفر به همدان از خودتان می پرسید و ما قصد داریم به آن پاسخ دهیم. قبل از هر چیز، از اینکه همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران را برای سفر و گردشگری انتخاب کرده اید به شما تبریک می گوییم. این شهر تاریخی و باستانی با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و بافت تاریخی و مکان های تفریحی یکی از شهرهای ایران است. برای اینکه از سفرتان تجربه لذت بخشی داشته باشید، ابتدا لازم است که بهترین هتل های همدان را بشناسید و سپس براساس هدف و نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید.
اقامت ۲۴ همراه شماست تا ضمن معرفی بهترین هتل ها، امکان رزرو هتل همدان با تخفیف های همیشگی و ارزانتر از همه جا را فراهم کند. در ادامه با لیستی از این هتل ها آشنا خواهید شد.

لیست بهترین هتل های همدان

در این بخش لیستی از بهترین هتل همدان از نظر مسافران را در اختیار شما قرار داده ایم تا خیلی راحتتر بتوانید انتخاب کنید. این هتل ها از جنبه های مختلف امتیازات بیشتری نسبت به سایر هتل و اقامتگاه های شهر همدان دریافت کرده اند.
در رابطه با بهترین هتل ۵ ستاره همدان باید گفت شهر همدان تنها یک هتل ۵ ستاره دارد که اگر به دنبال اقامتی لوکس و به یاد ماندنی هستید، آماده خدمات رسانی برای شماست. در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر یقینا بهترین هتل در همدان است که نه تنها در ضلع غربی آن، آرامگاه باباطاهر را می بینید بلکه تمام جاذبه های گردشگری هم در نزدیکی شما هستند. این هتل سال ۱۳۹۸ پیش بازسازی شده و ۳ لابی مجزا برای آن در نظر گرفته شده است. هتلی ۴ طبقه با ۱۳۰ اتاق و ظرفیت ۱ تا ۶ نفره است. شما می توانید برای اقامت رؤیایی خود سوئیت های ۴ نفره لاکچری و ۶ نفره امپریال را رزرو کنید.

پارکینگ هتل باباطاهر با ظرفیت ۳۰ خودرو (رایگان) و رستوران هگمتانه با ظرفیت ۱۸۰ نفر و استخر ویژه مهمانان با نرخ نیم بها تنها بخشی از خدمات این هتل هستند. این هتل که توانسته به واسطه امتیازهای مثبت کسب شده لقب بهترین هتل همدان از نظر مردم را بگیرد، دارای اتاق هایی با امکانات کامل است.

بهترین هتل همدان - باباطاهر

امکانات کلی هتل نیز شامل آسانسور، سالن ورزشی، تاکسی سرویس اختصاصی، فضای سبز، اینترنت رایگان، فروشگاه و آرایشگاه، آتلیه اختصاصی، پرداخت ویزا، خدمات معلولین، سالن کنفرانس، خشکشویی، جکوزی و کتابخانه است.

آدرس هتل باباطاهر همدان: آرامگاه باباطاهر – ضلع غربی آرامگاه

در کنار هتل لوکس باباطاهر همدان که یقینا جزو بهترین هتل ها قرار دارد، هتل های ۴ ستاره این شهر نیز با امکانات عالی و دسترسی بی نظیر خود به تمامی جاذبه های گردشگری، اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهند کرد. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین هتل های ۴ ستاره همدان می پردازیم.

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل پارسیان بوعلی بهترین هتل همدان با ۴ ستاره کیفی است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای پارسیان در کشور است. این هتل ۲ طبقه با ۳۶ اتاق، در بین دو باغ بسیار زیبا و سرسبز احاطه شده که منظره چشم نوازی از داخل اتاق به شما می دهد. هتل ۴ ستاره پارسیان بوعلی علاوه بر اینکه از تمامی امکانات رفاهی برخوردار است، نزدیک به جاذبه های گردشگری زیادی هم هست.

هتل پارسیان همدان

اتاق های هتل پارسیان بوعلی در ظرفیت ۱ تا ۴ نفره هستند. پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان) و رستوران پارسه با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همچنین استخر روباز تابستانه رایگان بخشی از مهمترین خدمات این هتل است. تمامی اتاق ها از امکانات کامل برخوردار هستند. امکانات کلی هتل بوعلی همدان نیز شامل اتاق بازی، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، نمازخانه، پله اضطراری، فضای سبز، تاکسی سرویس اختصاصی، خشکشویی، اتاق چمدان، سالن اجتماعات و پارک کودک هستند.

آدرس هتل پارسیان بوعلی همدان: خیابان بوعلی سینا، نرسیده به میدان جهاد

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان آزادی را می توان بهترین هتل همدان با ۴ ستاره کیفی دانست که یکی از هتل های زنجیره ای بین المللی پارسیان در کشور است. این هتل در منطقه عباس آباد و دامنه های الوند قرار دارد که سرسبزی این مناطق شما را به وجد خواهد آورد و از انتخاب خود کاملا خوشحال خواهید شد. هتل پارسیان همدان در ۴ طبقه و ۴۵ اتاق آماده خدمات رسانی است.

هتل پارسیان آزادی همدان

اتاق های هتل پارسیان آزادی همدان با ظرفیت ۱ تا ۳ نفره هستند. پارکینگ قابل استفاده به صورت رایگان و با ظرفیت ۱۰ خودرو است. رستوران های ویژه و اختصاصی پارسه، دریای نور و آبشار نیز تا ۱۸۰ نفر گنجایش دارند. اتاق های این مجموعه با امکانات کامل خود تمامی انتظارات را برآورده خواهند کرد. از جمله امکانات کلی هتل هم می توان به فضای سبز، روزنامه، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، خودپرداز، پله اضطراری، آسانسور، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و اجتماعات، خشکشویی و تهویه مطبوع قوی اشاره کرد.

آدرس هتل پارسیان همدان: میدان قائم، بلوار ارم

هتل امیران همدان

هتل امیران نه تنها بهترین هتل همدان بلکه بلندترین آنهاست. این هتل با ۴ ستاره کیفی در ۱۲ طبقه و ۶۰ اتاق خدمات رسانی دارد. این هتل از یک سو به منظره کوه الوند و از یک سو مشرف به نمای کل شهر است. اتاق های هتل با ظرفیت ۱ تا ۵ نفره هستند و اتاق های ۱ و ۲ نفره، فاقد پنجره بوده و تنها نورگیر دارند. از جمله ویژگی های هتل بین المللی امیران همدان می توان به پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو (رایگان) و رستوران امیران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سالن کنفرانس و اجتماعات و همچنین دسترسی نزدیک به کلیه جاذبه های گردشگری همدان اشاره کرد. اتاق ها از تمامی امکانات برخوردار هستند و بی دلیل نیست که بهترین هتل همدان است.

بهترین هتل همدان - امیران

امکانات و خدمات کلی هتل امیران همدان شامل سالن بیلیارد و بدنسازی، آسانسور، خدمات تور و تاکسی سرویس، خدمات CIP برای تشریفات ویژه، پله اضطراری، خدمات مختص معلولین، کتابخانه، جکوزی و غیره باعث شده تا جزو بهترین هتل استان همدان باشد.

آدرس هتل امیران همدان: بلوار بعثت

نکته: هتل امیران ۲ همدان، شعبه دوم این هتل در ابتدای شهرک فرهنگیان است که با ۷ طبقه و ۵۹ اتاق یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره این شهر است. این هتل امکانات مشابهی دارد با این تفاوت که رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر و پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۷۰ خودرو به شکل سرپوشیده و ۴۰۰ خودرو به شکل روباز است. تمامی امکانات و خدمات اتاق و هتل ها مشابه است تا مسافران صرفا از لحاظ نوع دسترسی یکی از این دو شعبه را انتخاب کنند.

هتل گنجنامه همدان

بهترین هتل همدان - گنجنامه

هتل گنجنامه همدان که در واقع یک مجموعه و کمپ اقامتی است در سال ۹۷ بازسازی شد و اکنون ۲۰ واحد یا سوئیت ۵۰ متری در دو طبقه با ظرفیت ۲ نفر دارد. این دهکده توریستی در حال حاضر به بهترین هتل همدان تبدیل شده است.
پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و رستوران آن با ظرفیت ۳۰ نفر است. امکانات مشترک تمامی اتاق های هتل گنجنامه تهران شامل بالکن، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون است. از جمله امکانات کلی این هتل هم می توان به مرکز خرید، خدمات پزشکی، خانه داری، پارکینگ و رستوران کلبه سنگی اشاره کرد.

آدرس هتل گنجنامه همدان: جاده گنجنامه، ضلع شرقی میدان گنجنامه

هتل های ارزان همدان

گاهی اوقات مسافران بهترین هتل همدان را هتل هایی با قیمت مقرون به صرفه، امکانات مناسب و با دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری تعریف می کنند. ما برای این عزیزان بهترین هتل آپارتمان در همدان را توصیه می کنیم. در ادامه به ۳ مورد از معروف ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

هتل خاتم همدان

هتل خاتم همدان

هتل آپارتمان خاتم تهران با ۳ ستاره کیفی یکی از بهترین و مناسبترین هتل های همدان از لحاظ امکانات، دسترسی به جاذبه های گردشگری و قیمت است. این هتل در ۷ طبقه با ۳۵ اتاق، مهمان گردشگران عزیز از سراسر کشور است.
اتاق های هتل خاتم همدان در ظرفیت های ۱ تا ۶ نفره هستند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۲۷ خودرو (رایگان) و رستوران خاتم با ظرفیت ۱۰۰ نفر خدمات رسانی دارد. امکانات کلی اتاق ها شامل صندوق امانات، تلفن خانه داری، یخچال و مبلمان، تلویزیون و بالکن هستند.
امکانات کلی هتل خاتم همدان به عنوان بهترین هتل همدان، شامل آسانسور، پله اضطراری، کافی شاپ، ترانسفر رفت، خانه داری، ماساژ، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و نگهداری کودک هستند.

آدرس هتل خاتم: میدان فلسطین، جنب فروشگاه رفاه

هتل سفیر همدان

هتل سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر با ۳ ستاره کیفی را می توان یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های همدان در نظر گرفت. این هتل برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه با امکانات و دسترسی مناسب هستند یکی از بهترین گزینه هاست. هتل سفیر همدان در ۸ طبقه و ۱۵ سوئیت تک تا ۶ نفره به هموطنان خدمات رسانی دارد.
پارکینگ هتل آپارتمان سفیر گنجایش ۱۲ خودرو دارد و رستوران آن با ۱۵۰ نفر ظرفیت و منو غذایی متنوع در خدمت شماست. امکانات متنوع اتاق ها از قبیل مبلمان، یخچال، بالکن، مینی بار، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، صندوق امانات و پاورسوئیچ آن را به بهترین هتل همدان تبدیل کرده است.
امکانات کلی هتل سفیر همدان شامل تاکسی سرویس اختصاصی، کافی نت، صرافی، خانه داری، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات تور، آسانسور، ترانسفر رفت و برگشت، پله اضطراری، خدمات تشریفات ویژه یا CIP، سالن اجتماعات و خشکشویی است.

آدرس هتل آپارتمان سفیر همدان: بلوار غبار همدانی، بلوار جانبازان

هتل وندیک همدان

Suite Venedik hotel hamadan

بهترین هتل همدان با ۳ ستاره کیفی هتل وِنِدیک همدان است که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شد. این هتل شیک و نوساز در ۴ طبقه دارای ۱۷ اتاق یک تا ۴ تخته و ۱۰ سوئیت ۲ تا ۱۰ نفره است. این هتل با امکانات کامل نظیر رستوران و کافی شاپ همراه با منو غذایی و نوشیدنی بسیار متنوع و سالن کنفرانس با جمعیت ۲۰۰ نفری پذیرای شما مسافران عزیز است. دسترسی هتل وندیک همدان به کلیه مراکز تجاری، گردشگری و تفریحی بسیار عالی است. پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و اتاق هایی با امکانات کامل همراه با تجهیزات مورد نیاز برای پخت و پز و استراحت، این مجموعه را به بهترین هتل همدان با قیمت بسیار مناسب تبدیل کرده است.

آدرس هتل وندیک: خیابان سعیدیه، جنب استادیوم ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×