» معرفی هتل » بهترین هتل نور | لیست هتل های لوکس و هتل آپارتمان ارزان قیمت نور
بهترین هتل نور
معرفی هتل

بهترین هتل نور | لیست هتل های لوکس و هتل آپارتمان ارزان قیمت نور

۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۰4,422

شناخت بهترین هتل نور و آشنایی با هتل های لوکس، مقرون به صرفه و با دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر بسیار مهم است. شهر نور با آب و هوای معتدل و مرطوب خود هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور است. بسیاری از مسافرانی که به شهر نور مسافرت می کنند، به دنبال انتخاب بهترین هتل های نور هستند.

این هتل ها باید علاوه بر امکانات و دسترسی مناسب به جاذبه های گردشگری مثل آبشار آب پری، پارک جنگلی کشپل و دریاچه الیمالات و غیره، قیمت مناسبی هم داشته باشند. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین هتل نور شمال را متناسب با اهداف و نیاز خود انتخاب کنید. ضمنا می توانید برای رزرو هتل های نور از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ اقدام کنید که همیشه در تمامی ایام سال، بیشترین تخفیف ها را برای مسافران ارائه می کند.

انتخاب بهترین هتل نور مازندران تا حد زیادی بستگی به اهداف و سلیقه شما دارد. به عنوان مثال برای برخی از مسافران، نزدیکی به مکان های گردشگری و جاذبه های تفریحی اولویت دارد در حالی که برای برخی افراد درجه لوکس بودن حائز اهمیت است. ما در این مقاله سعی کرده ایم با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، هتل های شهر نور مازندران را تقسیم بندی کنیم و برای هر یک چند مثال بزنیم. با اقامت ۲۴ همراه باشید.

هتل های لوکس نور

در شهر نور تنها یک هتل ۵ ستاره و یک هتل چهار ستاره به عنوان بهترین و لوکس ترین هتل های شهر نور مازندران فعالیت دارند که در ادامه معرفی می کنیم:

هتل مروارید نور

بهترین هتل نور - هتل مروارید

این هتل ۵ ستاره با ۳ طبقه و ۳۲ اتاق در جاده ساحلی محمودآباد – نور واقع شده و از هر دو جاده چالوس و هراز قابل دسترسی است. این اقامتگاه با معماری مدرن و دکوراسیون فوق العاده مجلل خود، بهترین هتل نور برای گردشگران و مسافران است.

اتاق های هتل مروارید نور در ظرفیت ۲ تا ۶ نفره قابل رزرو هستند. ظرفیت پارکینگ اقامتگاه ۶۰ خودرو بوده و کاملا رایگان است. رستوران لوکس و مدرن لاریس با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده خدمات رسانی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. است. امکانات اتاق ها کامل بوده و از یخچال و مبلمان گرفته تا مینی بار و اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار شماست.

از جمله امکانات کلی هتل مروارید به عنوان بهترین هتل در نور می توان به خودپرداز، تلویزیون و اینترنت رایگان در لابی، زمین تنیس، پارک کودک، سالن بیلیارد، صندوق امانات، خشکشویی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. استخر هتل مروارید برای فصل تابستان و افراد زیر ۱۲ سال قابل استفاده است.

آدرس هتل مروارید: کیلومتر ۱۴ جاده محمود آباد به نور – بین شهرک آرامشهر و آکامشهر

هتل نارنجستان نور مازندران

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان، بهترین هتل در نور با ۴ ستاره کیفی است. این هتل زیبا و با امکانات زیاد در دشت و دامنه کوه البرز ساخته شده که با منظره عالی و رو به ساحل زیبای خزر، روح و جان را آرامش می بخشد و حقیقتا بهترین هتل نور به شمار می رود. این هتل با ۵ طبقه و ۱۱۹ اتاق در حدفاصل محمودآباد و نور واقع شده و به شهر ساحلی دسترسی بسیار خوبی دارد.

هتل نارنجستان نور امکانات پیشرفته و لوکس زیادی دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن همایش پیشرفته برای برگزاری سمینارهای مختلف اشاره کرد. رستوران و کافی شاپ گردان با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، سالن بیلیارد، کلوپ ورزش آبی، چایخانه سنتی و سالن بازی کامپیوتری و سالن ورزشی و تفریحی از دیگر امکانات این هتل در نور است.

اتاق های این هتل با ظرفیت ۲ تا ۸ نفر به شکل سوئیت و سوئیت رویال آماده رزرو هستند. در اتاق ها کلیه امکانات رفاهی اعم از یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، بیلیارد، اینترنت رایگان و غیره قرار داده شده است. به همین دلیل از نگاه تعداد زیادی از گردشگران، بهترین هتل نور است.

آدرس هتل نارنجستان: مازندران کیلومتر ۷ جاده محمود آباد ایزد شهر

هتل های قیمت مناسب نور

برخی از هتل های شهر نور مازندران از لحاظ قیمت و امکانات در حد میانه قرار دارند. این هتل ها برای رزرو در رنج قیمت مناسبتری هستند و اکثر افراد می توانند برای رزرو، این اقامتگاه ها را در نظر بگیرند. ضمنا از لحاظ دسترسی به ساحل و جنگل هم موقعیت خوبی دارند. در ادامه با این هتل ها آشنا خواهید شد.

هتل آریان نور

بهترین هتل نور - هتل آریان

هتل آپارتمان نور مازندران سه ستاره کیفی دارد. این هتل آپارتمان دارای ۴۰ اتاق در ۵ طبقه است. از لحاظ موقعیت مکانی در حد فاصل بین دریای خزر و جنگل قرار دارد. یکی از ویژگی های متمایز این هتل، دکوراسیون داخلی چوبی، چشم انداز زیبای اتاق ها، امکانات و قیمت مناسب است.

اتاق های این مکان اقامتی شیک و زیبا با ظرفیت های ۴ و ۶ نفره به شکل دو خوابه و سه خوابه هستند. البته امکان اسکان بیشتر تا ۴ نفر هم امکان پذیر است. از جمله امکانات کلی هتل آریان به عنوان یکی از بهترین هتل های نور می توان به یخچال، سرویس فرنگی و ایرانی، پارکینگ (رایگان و با ظرفیت ۸۰ خودرو)، اینترنت رایگان لابی، میز بیلیارد، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ و رستوران (با ظرفیت ۱۲۰ نفر)، گیم نت و پارک کودک اشاره کرد.

در فضای بیرون هتل می توانید از امکانات ساحل اختصاصی، آلاچیق ساحلی و فضایی برای نشستن و دورهمی لذت ببرید. طبق بازخورد گردشگران، هتل آریان یکی از بهترین نمونه های هتل آپارتمان ساحلی شهر نور است. اتاق ها نیز علاوه بر یکسری امکانات کلی دارای مبلمان، چای ساز، آشپزخانه مجهز و بالکن رو به دریا و جنگل نیز هستند که لذت اقامت شما را چند برابر می کنند.

آدرس هتل آریان نور: مازندران نور بلوار امام رضا بعد از دانشگاه علوم دریایی

هتل باران نور

بهترین هتل نور با دسترسی عالی به پلاژ ساحلی، مراکز خرید، رستوران و کافی شاپ ها و حتی پارک جنگلی، هتل باران است. این هتل سه ستاره ۴ طبقه، با ۴۲ اتاق در انواع مختلف پذیرای شما مسافران گرامی است. اتاق های هتل باران با ظرفیت ۲ تا ۶ نفره به شکل اتاق های یک خوابه و دو خوابه، ویلای دوبلکس ۵ نفره و ویلای دوبلکس VIP 6 نفره هستند.

امکانات اتاق های هتل باران علاوه بر امکانات پایه شامل مبلمان، بالکن با منظره عالی رو به دریا و پارک جنگلی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان و مینی بار است. علاوه بر امکانات کلی، این هتل شامل سالن بیلیارد، سالن ورزشی، پله اضطراری، خدمات معلولین، کافی شاپ، خشکشویی، پارکینگ، وسایل بدنسازی و خودپرداز هستند.

آدرس هتل باران نور: مازندران نور ایزدشهر خیابان گلسار ۹ کوچه متل دریا

هتل نگین نور

اگر به دنبال بهترین هتل نور با قیمت مناسب و دسترسی عالی به خط ساحلی دریای خزر و پارک جنگلی آن هستید، هتل ۳ ستاره نگین نور آماده خدمات رسانی به شماست. این هتل در ۲ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی مشغول به فعالیت است و در محیطی امن برای حفظ اقامت آرام و دلنشین شما تلاش می کند.

اتاق های هتل نگین نور با ظرفیت های ۲ تا ۴ نفره هستند. پارکینگ مجموعه با ظرفیت ۵۰ نفر به طور رایگان و رستوران هم با ظرفیت ۵۰ نفر آماده استفاده است. امکانات اتاق ها متنوع هستند و شما می توانید علاوه بر امکانات پایه از اینترنت رایگان اتاق، مینی بار، بالکن با منظره عالی و سرویس فرنگی استفاده کنید.

امکانات کلی هتل نگین نور شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، آسانسور، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، کتابخانه، پله اضطراری، فروشگاه، استخر، ساحل اختصاصی و صندوق امانات هستند.

آدرس هتل نگین نور: نور بلوار امام رضا روبروی ایران خودرو

هتل های ارزان قیمت نور

هتل های ارزان قیمت نور بسته به امکانات و نوع دسترسی، قیمت های پایینتری دارند. در ادامه به چند مورد هتل شهرستان نور در دسته هتل های ارزان قیمت اشاره می کنیم:

هتل کیانا نور

هتل آپارتمان نور مازندران با دو ستاره کیفی، در ۴ طبقه و ۲۴ اتاق به گردشگران عزیز خدمات رسانی دارد. مزیت این هتل شیک، دسترسی مناسب به ساحل دریای خزر و اماکن تفریحی و گردشگری اشاره کرد. اتاق های این هتل با ظرفیت های ۲ تا ۴ نفره آماده رزرو هستند.

چنانچه با خودرو شخصی هستید، این مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد. با این حال فضای مناسب برای پارک وجود دارد و جای نگرانی نیست. از جمله امکانات اتاق ها می توان به روم سرویس، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون و امکانات پایه ای اشاره کرد. امکانات کلی هتل کیانا نور، صندوق امانات، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس اختصاصی و اینترنت رایگان در لابی هستند.

آدرس هتل کیانا نور: خیابان امام خمینی

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور که به مجتمع گردشگری ایزدشهر هم معروف است در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد. ویژگی بسیار مهم این هتل آپارتمان نور مازندران، دسترسی بسیار راحت به ساحل و جاذبه های گردشگری مختلف مثل پارک جنگلی، آبشار آب پری، خانه نیما یوشیج و غیره است.

این مجتمع گردشگری بزرگ مجهز به اتاق های دو نفره تا ۵ نفره به شکل فلت یکخوابه، ویلای دوبلکس، ویلای سوئیت، آپارتمان دوبلکس دو خوابه و آپارتمان تریپلکس است. این هتل آپارتمان ساحلی با ۱۸۶ اتاق در ۷ طبقه یکی از بزرگترین مجموعه های گردشگری است. ظرفیت پارکینگ ۷۵۰ خودرو است و کاملا رایگان در اختیار شماست.

این مجموعه را می توان از بهترین هتل های نور در نظر گرفت که با امکاناتی مثل آسانسور، فروشگاه، فضای سبز و ساحل اختصاصی، پارک کودک، کافی شاپ و رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر، جکوزی، پله اضطراری، تاکسی سرویس اختصاصی، زمین و سالن ورزشی، سالن بیلیارد، مرکز خرید، چایخانه سنتی، رستوران بام و غیره خدمات رسانی دارد. ضمنا اتاق های این هتل آپارتمان ساحلی نیز فول امکانات هستند.

آدرس هتل آپارتمان ساحلی شهر نور: ایزدشهر گلسار ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×