» معرفی هتل » معرفی ۳ رستوران هتل اسپیناس پالاس تجربه ای لوکس و فراموش نشدنی
رستوران های هتل اسپیناس پالاس
معرفی هتل

معرفی ۳ رستوران هتل اسپیناس پالاس تجربه ای لوکس و فراموش نشدنی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ 28۱10,300

رستوران های هتل اسپیناس پالاس جزو جذاب‌ترین و مهمترین بخش‌های این هتل ۵ ستاره محسوب می‌شوند که با غذاهای باکیفیت، فضایی دلنشین و طراحی بی‌نظیر می‌توانند اوقات خوش و دلپذیری را برای شما فراهم کنند. هتل اسپیناس پالاس که به عنوان مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره تهران شناخته می‌شود، در شمال غرب پایتخت و بر بلندای ارتفاعات منطقه سعادت آباد قرار گرفته و علاوه بر معماری منحصر بفرد و زیبا، از امکانات و خدمات بی‌نظیری برخوردار است.

در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم به معرفی و بررسی رستوران اسپیناس پالاس که جزو بهترین رستوران‌های تهران هستند، بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید در این هتل شیک و خاص اقامت نموده و طعم غذاهای با کیفیت و لذیذ رستوران‌های متنوع آن را تجربه کنید، با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس - رستوران دیبا

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس

اگر دوست دارید در یک محیط سنتی که از معماری اصیل و کهن ایرانی بهره گرفته است یک وعده غذای لذیذ و خوش طعم را نوش جان کنید، بهترین انتخاب رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس می‌باشد. برای طراحی دکوراسیون این رستوران از پنجره‌های چوبی، شیشه‌های رنگی، گچ بری‌های منحصر بفرد، درب‌های چوبی منقش و کاشی کاری‌های رنگارنگ استفاده شده است. اجرای موسیقی زنده، فضای گرم و صمیمی و معماری باشکوه ایرانی رستوران دیبا اوقات دلنشینی را برای افراد فراهم می‌کند.

در منوی غذای این رستوران می‌توانید شاهد تمام غذاهای اصیل و لذیذ ایرانی مانند انواع کباب‌ها، شیشلیک، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی قزل آلا و … باشید که برای طبخ این غذاها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. همچنین در رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس می‌توانید نوشیدنی‌های سنتی و بی‌نظیری مانند شربت زعفران، شربت سکنجبین، دوغ محلی، چای، دمنوش و عرقیجات سنتی را نوش جان کنید.

رستوران دیبا در طبقه همکف هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳ نیمه شب پذیرای مهمانان گرامی است. همچنین می‌توانید این مکان را برای جشن‌ها و مراسمات مختلف خصوصی خود نیز رزرو کنید و از خدمات بی‌نظیر آن استفاده نمایید.

رستوران هتل اسپیناس پالاس - لاتون

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس

یکی دیگر از ۳ رستوران اسپیناس پالاس می‌توان رستوران لاتون را نام برد که در طبقه سوم و با چشم‌اندازی از کوه‌های زیبای البرز واقع شده است. میهمانان می‌توانند به خاطر وجود پنجره‌های بزرگ و نورگیر، هنگام صرف غذا نمایی بی‌نظیر از رشته کوه‌های اطراف را تماشا کنند. چیدمان و دکوراسیون این رستوران بین‌المللی به سبک مدرن می‌باشد و ظاهری بسیار شیک و مجلل دارد. استفاده از رنگ‌های جذاب و میز و صندلی‌های شیک و با کیفیت، فضایی دلنشین را برای سپری کردن اوقاتی خوش در رستوران لاتون به وجود آورده‌اند.

در رستوران لاتون اسپیناس پالاس انواع غذاها مطابق با سلایق مختلف سرو می‌شوند که از کیفیتی بی‌نظیر و طعمی لذیذ و به یادماندنی برخوردارند. مهمانان می‌توانند برای صرف یک وعده ناهار و یا شام غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و اسپاگتی، غذاهای اصیل ایرانی، انواع پیش غذاهای سرد و گرم، انواع سوپ و سالاد، انواع غذاهای دریایی مانند ماهی سالمون و لابستر و دسرهای مخصوص را سفارش دهند.

رستوران لاتون صبحانه‌های هیجان‌انگیزی را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد که از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند. منوی سرد صبحانه این رستوران شامل انواع کالباس، کورن فلکس شکلاتی، انواع مربا، آب میوه‌های طبیعی، انواع شیره خرما و انگور، کمپوت‌های متنوع، انواع نان، شیر، کره، خامه، پنیر و انواع چای و دمنوش می‌شود. برای صرف یک وعده صبحانه گرم نیز می‌توانید عدسی، پوره سیب زمینی، سوسیس، تخم مرغ آب پز، نیمرو و یا املت سفارش دهید.

این رستوران از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح برای صبحانه، از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر برای صرف نهار و از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برای صرف شام پذیرای مسافران و مهمانان هتل اسپیناس پالاس می‌باشد. همچنین در رستوران لاتون اسپیناس پالاس می‌توانید جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی خود را برگزار نمایید.

رستوران اسکای لانژ اسپیناس پالاس

رستورای اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس

رستوران اسکای لانج در بین رستوران های اسپیناس پالاس و دیگر هتل‌های تهران لقب خاص‌ترین رستوران را کسب کرده است. اسکای لانج در طبقه بیست و یکم هتل اسپیناس پالاس و در بالاترین نقطه این هتل قرار گرفته و از طراحی فوق‌العاده زیبا و منحصر بفردی برخوردار می‌باشد. مسافران و مهمانان هتل می‌توانند لحظات آرامش بخشی را به دور از هیاهو و شلوغی شهر در فضایی دلنشین با چشم‌اندازی خاص و بی‌نظیر در رستوران اسکای لانج تجربه کنند.

معماری و دکوراسیون این رستوران به صورت مدرن طراحی شده و منوی غذایی آن نیز مانند محیط جذابش بسیار خاص می‌باشد. در این رستوران می‌توانید انواع گوشت و استیک، پیتزاهای متنوع، انواع سالاد، انواع بیف کات، سوشی و خاویار سفارش دهید. همچنین در رستوران اسکای لانج هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران انواع غذاهای ایرانی و آسیایی نیز ارائه می‌شوند.

در روزهای گرم تابستان می‌توانید از نوشیدنی‌های سرد و فرح بخش و در روزهای سرد زمستانی از نوشیدنی‌های گرم این رستوران در فضایی دلنشین بهره ببرید. ساعت کار رستوران اسکای لانج در روزهای هفته از ۱۸ الی ۱ بامداد است و در روزهای تعطیل علاوه بر ساعات ذکر شده، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر رستوران میزبان و پذیرای مسافران و مهمانان هتل برای صرف میان وعده و ناهار می‌باشد.

کافی شاپ سان ست هتل اسپیناس پالاس

کافی شاپ سان ست هتل اسپیناس پالاس

یکی دیگر از بخش‌های جذاب هتل اسپیناس پالاس کافی شاپ آن می‌باشد که در لابی هتل قرار گرفته است. این کافی شاپ که سان ست نام دارد در تمام روزها از ساعت ۷ صبح الی ۲۳ نیمه شب از مسافران و مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند.

در این کافی شاپ شیک و لوکس می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند قهوه، چای، دمنوش، آب میوه‌های طبیعی، بستنی، گلاسه، میلک شیک، هات چاکلت، کاپوچینو، اسموتی و … را سفارش دهید. همچنین در کافی شاپ سان سنت هتل اسپیناس پالاس علاوه بر سرو انواع نوشیدنی‌ها، کیک ها و دسرهای متنوع و لذیذی نیز ارائه می‌شوند.

برای مهمانانی که قصد دارند یک میان وعده کامل را میل کنند، کافی شاپ سان ست انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر، کرپ و وافل، سوپ و سالاد را سرو می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید برای سفارشات خود درخواست سرویس بیرون بر نیز داشته باشید.

کافی شاپ سان ست شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که اصلی‌ترین و بزرگترین آنها در لابی هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و محیطی دلنشین برای نشستن و سپری نمودن اوقات خوش محسوب می‌شود. یکی دیگر از بخش‌های این کافی شاپ لوکس مخصوص جلسات کاری و قرارهای رسمی است که از فضایی مدرن و شیک برخوردار می‌باشد. طبقه بالای کافی شاپ سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران نیز محیطی جذاب با چشم‌اندازی بی‌نظیر از پایتخت را برای مهمانان فراهم نموده است. این قسمت تراس مانند و مجاز برای سیگار کشیدن است و می‌توانید از فضای باز آن لذت ببرید.

اگر می‌خواهید در سفر خود به تهران برای سپری نمودن لحظاتی خوش و دلپذیر در کنار دوستان و خانواده و یا برای قرارهای مهم کاری رستورانی را انتخاب کنید، به شما رستوران هتل اسپیناس پالاس را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران‌ها هرآنچه شما نیاز داشته باشید را در بالاترین سطح و با بهترین کیفیت فراهم می‌کنند. همچنین برای رزرو هتل در پایتخت و مشاهده جزئیات و اطلاعات هتل‌های مختلف و آگاهی از امکانات آنها، می‌توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. دکتر رستگار

    دیشب برای تولد همسرم با دوستان به رستوران دیبا در هتل اسپیناس رفتیم. در وبسایت گفته بود موسیقی زنده دارند که فقط ۱.۵ ساعت نواختند و تلفنی بمن پیشنهاد تزیین میز تولد دادند که قبول کردم و وقتی میز رو دیدیم بطرز مسخره ایی فقط چند گلبرگ گل و چند تایی شمع بود و مبلغ یک میلیون تومان بابت این میز از ما پول گرفتند. واقعا دزدی با کمال وقاحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×