بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل نوشهر | هتل‌ های ساحلی ، هتل آپارتمان و هتل ارزان نوشهر
9.shadihotel 1
معرفی هتل

بهترین هتل نوشهر | هتل‌ های ساحلی ، هتل آپارتمان و هتل ارزان نوشهر

۱۷ آبان ۱۴۰۰ 21۰7,224

شهرستان نوشهر در ۱۶۳ کیلومتری غرب ساری یکی از شهرهای توریستی شمال ایران به شمار می‌رود. نوشهر با طبیعت دیدنی و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی همچون آبشار انگاس و دریاچه یا تالاب ارواح و دیو چشمه همواره مورد توجه گردشگران واقع شده است. برای اقامت در بهترین هتل نوشهر بسته به نوع سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید در یکی از هتل‌ های مناسبی که در این شهر احداث شده است، مستقر شوید. برای شروع یک سفر به‌یادماندنی به این شهر زیبا و آشنایی با بهترین هتل‌ های نوشهر تا انتهای این مقاله با اقامت ۲۴ همراه باشید.

بهترین هتل‌ های نوشهر

در سفر خود به نوشهر اگر قصد اقامت در بهترین هتل پنج‌ ستاره نوشهر و یا هتل‌ های ۴ ستاره را دارید باید بدانید که هنوز در نوشهر هتل ۵ ستاره و یا ۴ ستاره‌ای ساخته نشده است و بهترین هتل‌ های نوشهر چند هتل سه ستاره می‌باشند. این هتل‌ های ۳ ستاره از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامت راحت و خاطره‌انگیزی برای گردشگران در نوشهر فراهم نمایند. به‌ تازگی هتل ۵ ستاره آراز در نوشهر ساخته شده اما هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است. بهترین هتل‌ های نوشهر عبارت‌اند از:

هتل آراز نوشهر

هتل آراز نوشهر یکی از هتل‌ های تازه احداث در نوار ساحلی شمال کشور است. این هتل ۵ ستاره نوشهر همچنان در حال تکمیل است. هتل آراز با برخورداری از مجموعه رستوران‌ها و تالارهای مجلل همچنین سالن‌های ورزشی مجهز، یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره نوشهر تبدیل خواهد شد. هتل آراز نوشهر در روستای چلک واقع است و با نمای دریا و جنگل، اقامتی رؤیایی را در خاطر مهمانان ثبت می کند.

آدرس: نوشهر واقع در استان مازندران منطقه چلک

بهترین هتل نوشهر - هتل آراز

هتل صدف نوشهر

هتل صدف یک هتل سه ستاره در نوشهر است؛ اگر به دنبال یک هتل خوب و ارزان در نوشهر هستید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.
هتل صدف نوشهر تا مرکز شهر ۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۸ کیلومتر فاصله دارد. موقعیت مکانی هتل صدف دقیقاً جایی است که با اقامت در آن می‌توانید به دریای خزر، جنگل سی‌سنگان، منطقه توریستی نمک‌آبرود، رودخانه خیرود هم‌زمان دسترسی داشته باشید.
این هتل ۳۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌شاپ، تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، تلفن، اعلام حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشک‌شویی، صندوق امانات، نمازخانه، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و صبحانه رایگان اشاره کرد.
برای هتل صدف که در لیست بهترین هتل نوشهر قرار دارد، نظرات مثبتی از سوی مسافران درباره سرویس مناسب، مهمان‌نوازی و رفتار بسیار گرم کارکنان، لابی خوب و تمیز و محوطه خوب، موقعیت مکانی مناسب و فاصله کم تا دریا ثبت شده است.

آدرس: نوشهر، ۵ کیلومتری جاده نوشهر به رویان، بعد از پل خیرود

هتل صدف نوشهر

هتل آپادانا نوشهر

هتل آپادانا یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ۳ ستاره نوشهر است که دارای ۴۲ اتاق می‌باشد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد. هتل از پارک فین چالوس ۱۷ دقیقه با ماشین، تا تله‌کابین نمک‌آبرود ۳۷ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه ۱۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

برای هتل آپادانا نوشهر که جزو بهترین هتل‌ نوشهر محسوب می‌شود، نظرات مثبتی از سوی مسافران درباره کادر مجرب و آموزش‌دیده آن، موقعیت مکانی مناسب و فاصله کم تا دریا و کیفیت بالای رستوران و کافی‌شاپ ثبت شده است. این هتل با چشم انداز دریا و جنگل همراه با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب از پارک فین چالوس ۱۷ دقیقه با ماشین، تا تله‌کابین نمک آبرود ۳۷ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه ۱۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: نوشهر، خیابان بهار آزادی

بهترین هتل نوشهر - آپادانا

هتل عرش نوشهر

هتل عرش نوشهر یک هتل اقتصادی ستاره خوب در شهر نوشهر در منطقه جاده چالوس – نوشهر است. این هتل ۷۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران، کافی‌شاپ، کافه سنتی، اینترنت در لابی، تلفن، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، باشگاه بیلیارد، تاکسی سرویس، فضای سبز، خشک‌شویی، صندوق امانات، روم سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و صبحانه رایگان اشاره کرد.
برای هتل عرش نوشهر که یکی از هتل‌های خوب و قیمت مناسب نوشهر محسوب می‌شود نظرات مثبتی از سوی مسافران درباره موقعیت مکانی مناسب و فاصله کم تا دریا و قیمت مناسب ثبت شده است. هتل عرش تا پارک فین چالوس ۱۸ دقیقه (با ماشین)، تله‌کابین نمک‌آبرود ۴۲ دقیقه (با ماشین)، تا غار دانیال ۵۳ دقیقه (با ماشین) و تا پارک جنگلی خشکه داران ۶۰ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

آدرس: نوشهر، بلوار شهید کریمی، جنب فرودگاه نوشهر

هتل عرش نوشهر

مهمانسرا جهانگردی چلندر نوشهر

هتل جهانگردی چلندر نوشهر یک هتل با قیمت مناسب در شهر نوشهر است. این هتل ۶۳ اتاق دارد و نزدیک بودن به دریا و پارک جنگلی سی‌سنگان و مناطق گردشگری اطراف از مزیت‌های اقامت در این هتل هستند. فضای سبز زیبا، قیمت مناسب، برخورد خوب پرسنل، رعایت نظافت و بهداشت و تمیزی اتاق‌ها، سکوت و آرامش فضای هتل از نکات مثبتی بوده است که مسافران به آن اشاره کرده‌اند.
هتل چلندر تا پارک فین چالوس ۲۸ دقیقه (با ماشین)، تا تله‌کابین نمک‌آبرود ۴۸ دقیقه (با ماشین) و تا غار دانیال ۵۸ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. هتل در فاصلهٔ ۲۰ کیلومتری فرودگاه و نزدیک بازار قرار گرفته است.

آدرس: چلندر، کیلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور

بهترین هتل نوشهر - مهمانسرای جهانگردی چلندر

هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر یک هتل سه ستاره میان‌  رده است که نزدیک به دریای زیبای خزر واقع شده است. هتل ساحلی صحرا یکی از هتل‌ های ساحلی در لیست بهترین هتل نوشهر است که می‌توانید با اقامت در آن از تماشای منظره دریا لذت ببرید. بعضی از اتاق‌های هتل صحرا دارای بالکن و نمایی از دریا هستند که می‌توان با اقامت در آنها سفری دلنشین و خاطره‌انگیز را تجربه نمود.
این هتل ۳۸ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سرویس اتاق، اینترنت، پارکینگ و میز بیلیارد اشاره کرد. واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی هستند. همچنین هتل ساحلی صحرا دارای رستوران و کافی‌شاپ است. هتل تا پارک فین چالوس ۲۱ دقیقه با ماشین، تا دریاچه آبیدر ۴۳ دقیقه با ماشین، تا تله‌کابین نمک‌آبرود ۴۴ دقیقه با ماشین، تا آبشار آب پری ۵۱ دقیقه با ماشین، تا پارک کشپل ۵۸ دقیقه با ماشین، تا پارک جنگلی نور ۶۰ دقیقه با ماشین، تا دریاچه ولشت ۶۸ دقیقه با ماشین و تا غار دانیال ۴۴ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: نوشهر، ابتدای جاده نور، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی

هتل های ساحلی نوشهر - هتل صحرا

بهترین هتل‌ آپارتمان‌ های نوشهر

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند به‌صورت خانوادگی و یا گروهی به نوشهر سفر کنند برای اقامتی راحت رزرو بهترین هتل‌ آپارتمان‌ های نوشهر را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل‌ آپارتمان‌ ها با فضایی بزرگ و دلنشین و خدمات و امکانات مناسب و باکیفیت می‌توانند لحظات خوشی را برای شما فراهم کنند. از بهترین هتل‌ آپارتمان‌ های نوشهر می‌توان موارد زیر را معرفی نمود:

هتل‌آپارتمان پرشیا ۳ نوشهر

هتل‌ آپارتمان پرشیا ۳ در سال ۱۳۹۸ احداث شده و با طراحی مدرن و به‌روز خود با اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و مجلل این امکان را برای مهمانان فراهم آورده است که بتوانند هم از دیدن دریا و هم جنگل سرسبز شمال لذت ببرند. این هتل‌ آپارتمان که در لیست بهترین هتل‌ های ساحلی نوشهر نیز قرار دارد، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و دارای ۴۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه می‌باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ۶ دقیقه و تا پایانه مسافربری ۱۶ دقیقه است.

مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل‌ آپارتمان نوشهر از یک سو دریای آبی و از سوی دیگر جنگل سرسبز شمال را نظاره‌گر باشند. قیمت مناسب، تمیزی و نظافت اتاق‌ها، پرسنل مؤدب و خوش‌برخورد، چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها و سکوت و آرامش هتل از موارد مثبتی است که مسافران به آن اشاره کرده‌اند.
با رزرو هتل‌ آپارتمان پرشیا ۳ به‌ راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مثل منطقهٔ نمونهٔ گردشگری سیترا ۶ دقیقه، دیو چشمه ۹ دقیقه، آبشار چلندر ۲۷ دقیقه، پارک جنگلی سی‌سنگان ۴۶ دقیقه، سد آویدر ۴۸ دقیقه، دریاچهٔ خضر نبی ۸۰ دقیقه، روستای کندلوس و تالاب ارواح حدود ۹۰ دقیقه، روستای انگاس حدود ۲ هم بروید.

آدرس: استان مازندران – نوشهر – بلوار شهید کریمی – مقابل پمپ‌بنزین قدیم – خیابان شهید فلاحی – بعد از کارتینگ دانیال – سیترا ۷

هتل پرشیا 3 نوشهر

هتل‌ آپارتمان کسری (شایلی سابق) نوشهر

هتل‌ آپارتمان کسری نوشهر یا همان شایلی سابق یکی از بهترین هتل‌ های ارزان نوشهر است که به ساحل و دریا نزدیک است و چشم‌انداز کوه و جنگل نیز دارد. این هتل‌آپارتمان که در منطقه گردشگری پلاژ واقع شده است، واحدها و سوییت‌های باکیفیت و اقتصادی را جهت رفاه حال مسافران گرامی فراهم کرده است. تمیز بودن، برخورد خوب پرسنل، نزدیک بودن به دریا و امکانات کافی برای اقامت خانوادگی از نکات مثبتی است که مسافران پس از اقامت در این هتل‌آپارتمان خوب نوشهر به آن اشاره کرده‌اند.

هتل‌ آپارتمان کسری نوشهر دارای ۲۳ واحد در سه طبقه بوده که طبقات بالاتر دارای دید بهتری نسبت به جنگل و دریا هستند. این مجموعه ۵ سوئیت بدون خواب دارد که همگی رو به دریا هستند.

  • تعداد سوئیت های یک خوابه ۱۲ عدد می باشد؛ ۶ واحد آن رو به دریا و ۶ واحد رو به جنگل است.
  • تعداد سوئیت های دوخوابه ۶ عدد می باشد که هر ۶ واحد آن از یک طرف رو به دریا و از طرف دیگر رو به جنگل است.

فاصله هتل آپارتمان کسری  برخی مکان های مهم و جاذبه ها نوشهر به شرح زیر است:

  • تا فرودگاه نوشهر ۷ دقیقه با ماشین
  • تا دریاچه آبیدر ۵۴ دقیقه با ماشین
  • تا چشمه گردوک ۵۰ دقیقه با ماشین
  • تا آبشار آب پری ۶۲ دقیقه با ماشین
  • تا دریاچه ولشت ۶۲ دقیقه با ماشین
  • تا جنگل سی‌سنگان ۷۰ دقیقه با ماشین
  • تا جاده عباس‌آباد کلاردشت ۶۹ دقیقه با ماشین
  • تا روستا زیبا رودبارک کلاردشت ۷۲ دقیقه با ماشین
  • تا روستای کندلوس ۱۲۰ دقیقه با ماشین
  • تا روستای نجار ده ۵۰ دقیقه با ماشین
  • تا آبشار آکاپل ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه با ماشین.

آدرس: نوشهر، منطقه توریستی سیاحتی سیترا، پلاژ حسینی، انتهای کوچه ایثار

هتل آپارتمان های نوشهر - کسری

هتل آپارتمان شادی نوشهر

هتل‌ شادی نوشهر با چشم اندازی وسیع از ساحل زیبای دریای خزر از یک سو و چشم‌انداز کوه و جنگل از سوی دیگر یکی از مجموعه‌ های ساحلی مدرن در لیست بهترین هتل نوشهر می‌باشد. دسترسی آسان به ساحل، برخورد خوب پرسنل و تمیزی اتاق‌ها از موارد مثبتی است که مسافران به آن اشاره کرده‌اند.
تمامی این آپارتمان‌ ها دارای آشپزخانه مجهز به مایکروفر، ماشین لباس‌شویی، یخچال، هود، گاز، چای‌ساز و انواع ظروف غذاخوری هستند. به همین خاطر در مدت اقامت می‌توانید تمامی کارهای مربوط به پخت‌وپز و شست‌وشو را در داخل واحد اقامتی انجام دهید. اتاق‌های این هتل آپارتمان‌ دارای کولرگازی بوده و در داخل تمامی اتاق‌ها سرویس ایرانی و فرنگی مجزا قرار دارد. همچنین در فضای نشیمن این آپارتمان‌ ها یک سرویس ایرانی قرار داده شده است.

آدرس: نوشهر، ابتدای جاده نور، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی

هتل شادی

هتل‌ آپارتمان ساینا نوشهر

هتل‌ آپارتمان ساینا نوشهر یک هتل‌ آپارتمان ارزان در نوشهر است. این هتل ۳ طبقه و ۹ اتاق دارد که نزدیک به ساحل قرار دارد. دسترسی آسان به مرکز شهر، اینترنت پرسرعت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، نزدیکی به دریا و مرکز شهر، دسترسی آسان به ساحل گردشگری سیترا و بازار روز نوشهر و جاذبه‌های گردشگری مثل دیو چشمه سد آویدر پارک جنگلی سی‌سنگان روستای کندلوس دریاچهٔ خضر نبی و تالاب ارواح آن را به یک هتل‌آپارتمان خوب در نوشهر تبدیل کرده است.

آدرس: نوشهر، پلاژ سیترا (حسینی) , خیابان معلم، کوچه فرهنگ

هتل ساینا نوشهر

هتل‌ های ارزان نوشهر

اگر قصد دارید سفری کم‌هزینه به نوشهر داشته باشید، می‌توانید برای اقامت در بهترین هتل نوشهر ، هتل‌ های ارزان و قیمت مناسب را انتخاب نمایید.  هتل‌ های قیمت مناسب نوشهر دارای امکانات و خدمات خوبی نیز هستند و مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل‌های ارزان‌قیمت نوشهر یک سفر اقتصادی داشته باشند.

خانه مسافر الماس نوشهر

یکی دیگر از هتل‌های ارزان نوشهر خانه مسافر الماس نوشهر است که در سال ۱۳۹۹ در ۳ طبقه و ۶ واحد اقامتی احداث شده است. این خانه مسافر نوشهر در منطقهٔ نمونه گردشگری سیترا قرار گرفته و دسترسی آسان و نزدیک آن به مناطق گردشگری نظیر پارک جنگلی سی‌سنگان سد آویدر و تالاب ارواح دریاچه ممرز حمام و روستای کندلوس از مزایای اقامت در آن است.

شما با اقامت در این اقامتگاه ارزان‌ قیمت نوشهر تا سی‌سنگان ۳۵ دقیقه، سد آویدر و تالاب ارواح حدود ۴۵ دقیقه، دریاچه ممرز، حمام و روستای کندلوس حدود ۹۰ دقیقه و تا تنگه‌‌دار که در مسیر خروجی چالوس به نوشهر واقع شده حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارید. جهت صرف غذا هم می‌توانید از کافه و رستوران‌هایی که در فاصلهٔ کمی از خانه مسافر الماس قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

آدرس: مازندران، نوشهر، منطقه توریستی پلاژ حسینی (سیترا) , بعد از میدان معلم، کوچه فرهنگ، انتهای کوچه سمت چپ

خانه مسافر الماس

با کمک این مطلب می‌توانید بهترین هتل نوشهر را با توجه به معیارهای مدنظر خود انتخاب و رزرو  کنید. شما می‌توانید علاوه بر هتل‌ های لوکس، هتل‌ های ارزان و قیمت مناسبی هم پیدا کنید که اتفاقاً امکانات خوبی هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×