» معرفی هتل » بهترین هتل بابلسر | لیست هتل های لوکس، قیمت مناسب و متل های بابلسر
بهترین هتل بابلسر
معرفی هتل

بهترین هتل بابلسر | لیست هتل های لوکس، قیمت مناسب و متل های بابلسر

۲ آبان ۱۴۰۰ 14۰3,055

برای اقامت در بهترین هتل بابلسر در سفر به این شهر شمالی زیبا می‌توانید به سراغ رزرو هتل بابلسر و مجموعه‌های اقامتی متنوع و با کیفیتی بروید. بابلسر به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای مازندران و یکی از مقاصد اصلی مسافران در ایران به شمار می‌رود که هر ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می‌باشد. از این رو در این شهر هتل‌های مختلفی برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است که دارای خدمات، امکانات و ویژگی‌های متفاوتی هستند.

اگر شما هم قصد دارید بهترین هتل در بابلسر را برای اقامتی خاطره‌انگیز انتخاب نمایید تا انتهای این مقاله با اقامت ۲۴ همراه باشید.

هتل های لوکس بابلسر

در سفر به شهر زیبای بابلسر اگر می خواهید در هتلی درجه یک با خدمات و امکانات عالی اقامت داشته باشید به شما مجموعه هتل‌های میزبان را پیشنهاد می‌کنیم. هتل ۵ ستاره و هتل ۴ ستاره میزبان که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند در لیست هتل های بابلسر به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر

هتل ۵ ستاره میزبان که به عنوان هتل لوکس بابلسر با ۱۳ طبقه و ۱۶۶ واحد اقامتی فعالیت می‌کند در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است. هتل میزبان بابلسر مجلل و شیک به دلیل موقعیت مکانی مناسب چشم‌انداز ویژه و زیبایی به دریای خزر، رشته کوه‌های البرز و مناطق جنگلی دارد. اتاق‌های متنوع این هتل که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، پانوراما، کانکت و سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه لوکس و پرزیدنت می‌باشند از کیفیت بسیار خوب به همراه امکانات و خدمات رفاهی مدرن و کاملی برخوردارند.

هتل ۵ ستاره میزبان به عنوان هتل بابلسر رو به دریا دارای رستوران‌های مختلف با چشم‌اندازهایی زیبا و انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی باکیفیتی می‌باشد که جزو بهترین رستوران‌های شمال کشور و بابلسر به شمار می‌روند. همچنین در این هتل چند تالار پذیرایی مدرن با ظرفیت‌های بزرگ، متوسط و کوچک با تجهیزات استاندارد و طراحی بسیار شیک و زیبا برای مراسمات مختلف درنظر گرفته شده است. از امکانات مهم این هتل ۵ ستاره می‌توان به سالن ورزشی، مجموعه آبی، پارک بازی، فروشگاه‌های تجاری، سالن آرایش و پیرایش آقایان و بانوان، خدمات معلولین، اتاق ماساژ، صندوق امانات و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم.

هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر که در کنار هتل ۵ ستاره همین مجموعه قرار گرفته است دارای ۵۶ اتاق شیک و متنوع در ساختمانی ۴ طبقه می‌باشد. این هتل مشرف به دریای خزر و رشته کوه البرز و قله دماوند است و چشم‌انداز زیبایی را به مهمانان خود هدیه می دهد.

اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین کوئین، دو تخته پارتیشن‌دار، کانکت چهارنفره و سوئیت‌های یکخوابه دو نفره، دوبلکس دو خوابه چهار نفره و دوبلکس دو خوابه شش نفره این هتل از تمامی امکانات و خدمات رفاهی بروز و استاندارد برخوردارند و می‌توانند اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم نمایند.

هتل ۴ ستاره میزبان به همراه هتل ۵ ستاره میزبان که جزو بهترین هتل های بابلسر شناخته می‌شوند، فاصله کمی با اماکن مهم شهر دارند و گردشگران با اقامت در این هتل‌ها می‌توانند دسترسی خوبی به دانشگاه مازندران، بازار روز، بابلرود، پارک و اسکله قایقرانی و سواحل زیبای دریای خزر داشته باشند.

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، خدمات باربری و خانه داری، فضای سبز، باشگاه ورزشی، صندوق امانات داخل اتاق، خدمات معلولین، اینترنت، سالن بیلیارد و پارک کودک مهمترین امکانات و خدمات هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر به شمار می‌روند.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم.

هتل های قیمت مناسب بابلسر

برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در بابلسر اقامتی راحت و در عین حال با قیمت مناسب را تجربه کنند، بهترین گزینه هتل‌های دو ستاره این شهر می‌باشند. این هتل‌ها از امکانات رفاهی خوبی برخوردارند و به دلیل قیمت ارزان‌تر از هتل‌های لوکس برای سفرهای اقتصادی مناسب هستند.

هتل میچکا بابلسر

هتل میچکا بابلسر

هتل ۲ ستاره میچکا بابلسر که در نزدیکی سواحل دریای خزر واقع شده است دارای ۲۰ واحد اقامتی تمیز و مجهز به امکانات مناسب اقامتی و رفاهی در ساختمانی ۲ طبقه می‌باشد. فضای این هتل بسیار دلنشین و دنج است و می‌توان اقامتی راحت و به یاد ماندنی را در آن تجربه نمود.

صبحانه رایگان، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی خوب به دریا و مرکز شهر و اماکن مهم، دنج و آرام بودن محیط، پرسنل مجرب و آموزش دیده، رستوران با کیفیت، کافی شاپ با منو متنوع، پارکینگ و اینترنت از خدمات و امکانات هتل میچکا بابلسر محسوب می‌شوند.

آدرس: بابلسر، انتهای خیابان شریعتی، مقابل شیلات، کوی جانبازان.

هتل شوکا بابلسر

هتل شوکا بابلسر

از دیگر هتل‌های ۲ ستاره بابلسر که جزو بهترین هتل‌های قیمت مناسب این شهر محسوب می‌شود، می‌توان هتل شوکا را نام برد. هتل شوکا که از قدیمی‌ترین هتل های بابلسر می‌باشد در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است.

این هتل دو طبقه دارای ۱۶ اتاق بسیار شیک و با کیفیت می‌باشد که از طراحی زیبا و مبلمان و تجهیزات مناسبی برخوردار است. از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ، رستوران، اینترنت و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، انتهای خیابان پاسداران، میدان معلم.

هتل خاطره بابلسر و هتل کاسپین بابلسر نیز از دیگر هتل‌های قیمت مناسب به شمار می‌روند که می‌توانند با امکانات و خدمات خوب خود اقامتی خوب و ارزان را برای مسافران در بابلسر فراهم نمایند.

متل های بابلسر

برای اقامت در بهترین هتل ساحلی بابلسر و سپری نمودن اوقاتی خوش و به یادماندنی در نزدیکی ساحل و دریای زیبای خزر می‌توانید به سراغ متل های بابلسر بروید. بزرگترین مزیت این متل‌ها همجواری با دریای خزر و داشتن چشم‌انداز زیبا به سواحل آن می‌باشد. از بهترین متل های ساحلی بابلسر می‌توان موارد زیر را نام برد:

متل اسپیناس بابلسر

متل اسپیناس بابلسر

این متل در سال ۱۳۸۸ در شهر بابلسر در ساحل دریای خزر تاسیس شده و دارای ساختمانی ۳ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی در قالب سوئیت‌ها و آپارتمان‌های بسیار شیک و تمیز می‌باشد. متل اسپیناس بابلسر جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹ بازسازی شده است اما فاقد آسانسور، رستوران و کافی شاپ است.

آدرس: بابلسر، بلوار شهید علیزاده، بین پارکینگ اول و دوم. خیابان مجتمع رفاهی البرز، پلاک ۱.

متل اشکان بابلسر

متل اشکان بابلسر

یکی از بهترین متل های ساحلی بابلسر متل اشکان می‌باشد که علاوه بر موقعیت مکانی عالی و همجواری با دریا از محیطی بسیار زیبا و دلنشین برخوردار است. این متل دارای ۱۷ سوئیت ویلایی یک طبقه و دوبلکس می‌باشد که چشم‌انداز منحصربفردی از دریای خزر را به همراه امکانات و خدمات رفاهی مناسب برای مسافران فراهم می‌کند. از مهمترین امکانات این متل می‌توان به پارکینگ، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه در سوئیت و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، بلوار شهید علیزاده، بین پارکینگ دوم و سوم.

متل شاکری بابلسر

متل شاکری بابلسر

متل شاکری بابلسر که یکی از قدیمی‌ترین اماکن اقامتی این شهر به شمار می‌رود در سال ۱۳۲۰ ساخته شده و در سال‌های مختلف مورد بازسازی قرار گرفته است که آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۷ باز می‌گردد. این متل در فضایی بزرگ و دلباز با سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه در کنار یکدیگر از مهمانان میزبانی می‌کند.

شما می‌توانید با اقامت در متل شاکری سفری به یاد ماندنی، همراه با خاطرات خوب در کنار دریای خزر را تجربه نمایید. سابقه طولانی، تجربه مدیریتی خوب، امکانات و خدمات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی عالی و همجواری با دریای خزر از عواملی هستند که متل شاکری بابلسر را در لیست بهترین هتل های بابلسر قرار می‌دهد.

آدرس: بابلسر، بلوار شهید علیزاده، بین پارکینگ سوم و چهارم.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×