» معرفی هتل » بهترین هتل بوشهر ۱۴۰۰ |‌ لیست هتل های بوشهر از لوکس تا ارزان
بهترین هتل بوشهر
معرفی هتل

بهترین هتل بوشهر ۱۴۰۰ |‌ لیست هتل های بوشهر از لوکس تا ارزان

۲۳ مهر ۱۴۰۰ 32۰13,745

اقامت در بهترین هتل بوشهر و سپری کردن لحظات خوش در مجاورت خلیج نیلگون همیشه فارس می‌تواند سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای هرکسی به شمار رود. بوشهر یکی از استان‌های زیبای کشور است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و ارزشمندی بوده و هرساله میزبان مسافرین زیادی می‌باشد. اگر شما نیز قصد سفر به بندر بوشهر را دارید و برایتان این سوال پیش آمده که بهترین هتل بوشهر کجاست؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در اقامت ۲۴ قصد داریم بهترین هتل در بوشهر را به شما معرفی نماییم. همچنین برای اطلاع از قیمت بهترین هتل بوشهر و رزرو آن می‌توانید به مرکز ملی رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه نمایید.

بهترین هتل های بوشهر

در سفر خود به بوشهر اگر قصد اقامت در بهترین هتل پنج ستاره بوشهر و یا هتل‌های ۴ ستاره را دارید باید به اطلاع شما برسانیم که هنوز در بوشهر هتل ۵ ستاره و یا ۴ ستاره‌ای ساخته نشده است و بهترین هتل‌های بوشهر چند هتل سه ستاره می‌باشند. این هتل‌های ۳ ستاره از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامت راحت و خاطره‌انگیزی برای گردشگران در بوشهر فراهم نمایند. بهترین هتل‌های بوشهر عبارتند از:

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل ۳ ستاره دلوار که به عنوان بهترین هتل بوشهر نیز شناخته می‌شود، با معماری زیبای ایرانی جنوبی در نزدیکی ساحل قرار دارد و با مدیریت و پرسنل مجرب و حرفه‌ای از گردشگران و مهمانان میزبانی می‌کند. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی خوبی به دریا داشته باشند و بتوانند اقامتی به یادماندنی را تجربه نمایند.

همچنین فاصله هتل جهانگردی دلوار بوشهر که در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر واقع شده است، تا بازار اصلی بوشهر ۱۰ دقیقه و تا بافت سنتی این شهر ۱۵ دقیقه می‌باشد. این هتل ۶ طبقه از ۶۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه برخوردار است. تمام واحد‌های اقامتی هتل ۳ ستاره دلوار بوشهر طراحی و چیدمان بسیار زیبایی دارند و امکانات مناسبی برای رفاه حال مسافران در این واحدها در نظر گرفته شده‌ است.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره دلوار که بهترین هتل بوشهر می‌باشد، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری و باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ اشاره نمود.

آدرس: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری.

هتل پلاس بوشهر

هتل پلاس بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل‌های بوشهر هتل ۳ ستاره پلاس است که دارای ۵ طبقه و ۵۸ واحد اقامتی بسیار تمیز و شیک می‌باشد. این هتل که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده با توجه به موقعیت منحصر به فردی که دارد موجب دسترسی راحت مسافران عزیز به مراکز تجاری و اداری شهر و همچنین ساحل زیبای خلیج فارس گردیده است. اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت های دو نفره و دو خوابه چهار نفره هتل سه ستاره پلاس بوشهر دارای روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، مبلمان و تخت باکیفیت، چای ساز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، اینترنت و سایر امکانات و خدمات رفاهی مناسب و استانداردی می‌باشند.

برای هتل پلاس بوشهر که یکی از بهترین هتل‌های بوشهر به شمار می‌رود نظرات مثبتی از سوی مسافران درباره کادر مجرب و آموزش دیده آن، نظافت و تمیزی عالی، اتاق‌های شیک، موقعیت مکانی مناسب و فاصله کم تا دریا و کیفیت بالای رستوران و کافی شاپ ثبت شده است.

رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری و باربری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان از مهمترین امکانات هتل ۳ ستاره پلاس بوشهر به شمار می‌روند.

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی، چهارراه کشتیرانی، روبروی اداره راهنمایی و رانندگی.

هتل ناکو بوشهر

هتل ناکو بوشهر

برای اقامت در بهترین هتل بوشهر می‌توانید به سراغ یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره و باکیفیت این شهر به نام هتل ناکو بروید. ساختمان این هتل جدید که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است ۶ طبقه است و دارای ۲۰ واحد اقامتی متنوع و شیک با چشم اندازهای دریا و خیابان می‌باشد. برخی از اتاق‌های هتل ۳ ستاره ناکو دارای بالکن و نمایی از دریا هستند که می‌توان با اقامت در آنها سفری دلنشین و خاطره انگیز را تجربه نمود.

موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی مناسبی ساحل آب‌های نیلگون خلیج فارس و مراکز و اماکن مهم بوشهر مانند بازار صفا و فرودگاه داشته باشند. هتل ناکو بوشهر که در لیست هتل‌ های بوشهر جزو بهترین هتل‌ها محسوب می‌شود، امکانات و خدمات بسیار مناسب و باکیفیتی همچون رستوران بام، کافی شاپ، لاندری، اینترنت، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، روم سرویس و … را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، روبروی اسکله جلالی.

بهترین هتل آپارتمان بوشهر

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند به صورت خانوادگی و یا گروهی به بوشهر سفر کنند برای اقامتی به یاد ماندنی و راحت بهترین هتل آپارتمان بوشهر را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل آپارتمان‌ها با فضایی بزرگ و دلنشین و خدمات و امکانات مناسب و با کیفیت می‌توانند لحظات خوشی را برای مسافران فراهم کنند. از بهترین هتل آپارتمان‌های بوشهر می‌توان موارد زیر را معرفی نمود:

هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان یاس بوشهر در سال ۱۳۹۰ با ساختمانی ۴ طبقه و ۲۳ واحد اقامتی شیک و زیبا تاسیس شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان که در لیست بهترین هتل بوشهر نیز می‌تواند قرار بگیرد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به اماکن گردشگری از جمله موزه دریانوردی، مسجد شیخ سعدون و مراکز مهم شهر و همچنین فرودگاه دسترسی خوبی دارد.

اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت های دو خوابه پنج نفره معمولی و VIP هتل آپارتمان یاس بوشهر دارای فضایی دلباز، طراحی و دکوراسیون شیک و زیبا و امکانات و خدمات بسیار خوبی می‌باشند و بهترین گزینه برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه محسوب می‌گردند.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک سپه.

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل‌های بوشهر هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ در قلب شهر بوشهر افتتاح گردید. این هتل آپارتمان شیک با ۵ طبقه بنا و ۶۸ واحد اقامتی و کادری مجرب و آموزش دیده از مهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر موجب شده است مسافران با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه بین‌المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره و دیگر اماکن و مراکز مهم شهر داشته باشند. از مهمترین خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد که به عنوان بهترین هتل آپارتمان بوشهر نیز شناخته می‌شود، می‌توان به مواردی همچون رستوران، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویش، خدمات معلولین، اینترنت، سیستم اطفا حریق و … اشاره نمود.

آدرس: بوشهر ،خیابان امام خمینی (سنگی)، نرسیده به میدان ساعت.

هتل ارزان بوشهر

اگر قصد دارید سفری کم هزینه به بوشهر داشته باشید می‌توانید برای اقامت هتل‌های ارزان و قیمت مناسب بوشهر را انتخاب نمایید. این هتل‌ها با توجه به قیمت متعادل دارای امکانات و خدمات خوبی نیز می‌باشند و می‌توانند اقامت و سفری اقتصادی را برای مسافران رقم بزنند.

هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر که یکی از هتل‌های جدید این شهر به شمار می‌رود در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده و دارای ۵ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی تمیز و شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته معمولی و VIP می‌باشد. هتل دریاکنار که به عنوان هتل ارزان بوشهر نیز شناخته می‌شود موقعیت مکانی مناسبی دارد و از دسترسی آسانی به دریا و ساحل زیبای خلیج فارس و جاذبه تاریخی از جمله عمارت گلشن و عمارت دهدشتی برخوردار است.

قیمت ارزان، خدمات و امکانات مناسب، پرسنل مجرب و آموزش دیده و موقعیت مکانی خوب از عواملی محسوب می‌شوند که هتل دریاکنار بوشهر را برای اقامتی اقتصادی و داشتن سفری کم هزینه به بهترین گزینه تبدیل می‌نمایند.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، سه راه انقلاب، رو به روی پارک تی وی.

هتل سیراف بوشهر

هتل سیراف بوشهر

یکی دیگر از هتل‌های ارزان بوشهر هتل سیراف بوشهر می‌باشد که در خیابان امام خمینی واقع گردیده و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس اشاره نمود. این هتل ۳ طبقه دارای ۳۹ اتاق شیک و تمیز می‌باشد که از امکانات خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم نمایند.

رستوران، کافی شاپ، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سیستم اعلام و اطفا حریق و روم سرویس از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۲ ستاره سیراف بوشهر محسوب می‌شوند.

آدرس: بوشهر، خیابان امام خمینی، جنب انتقال خون.

۴/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×