» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » بهترین اتاق فرارهای تهران | ۷ اتاق فرار معمایی، ترسناک تهران+ آدرس
بهترین اتاق فرارهای تهران
تهران

بهترین اتاق فرارهای تهران | ۷ اتاق فرار معمایی، ترسناک تهران+ آدرس

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ 17۰3,231

بهترین اتاق فرارهای تهران بدون شک جزو مکان‌های تفریحی و سرگرمی محبوب و پر طرفدار در پایتخت به شمار می‌روند. اتاق فرار محیطی عجیب و رمزآلود می‌باشد که چند نفر باید با حل معماهایی از آن خارج شوند. این بازی هیجان‌انگیز گروهی می‌باشد و در نقاط مختلف تهران اتاق فرارهای مختلف با فضاهایی متنوع و داستان‌ها و موضوعات گوناگون وجود دارند. اگر قصد دارید یک روز پر چالش و هیجانی را در کنار دوستانتان تجربه نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با اقامت ۲۴ همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی نماییم.

بهترین اتاق فرارهای تهران

اتاق فرار شام آخر

اگر به دنبال اتاق فرار شمال تهران برای گذراندن ساعاتی خاطره‌انگیز در کنار دوستان خود هستید و به داستان‌های جنایی و قاتلان سریالی علاقه دارید، اتاق شام آخر را پیشنهاد می‌کنیم. شام آخر می‌تواند سطح آدرنالین شما و همراهانتان را به خوبی بالا ببرد و هیجان و استرس خاصی را برایتان رقم بزند.

داستان این اتاق به این صورت می‌باشد که شما با دوستان خود وارد یک رستوران برای صرف شام می‌شوید اما ناگهان درب‌ها قفل می‌شوند و راه فراری وجود ندارد و صاحب رستوران یک قاتل روانی می‌باشد. باید با هوش و خلاقیت معماهای مختلفی را طی زمان مشخصی حل نمایید تا بتوانید راه خروج از اتاق را پیدا کنید. این اتاق از دکوراسیون و صداگذاری بسیار جذابی بهره گرفته است تا فضا و داستان بازی به خوبی به بازیکنان منتقل شود.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

آدرس اتاق فرار شام آخر: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، تقاطع خیابان ظفر، ساختمان شماره ۹۳، طبقه پنجم.

اتاق فرار طهران 1346

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶

یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران که فضایی نوستالژی دارد اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ می‌باشد. فضای این اتاق فرار با دکوراسیون و وسایل قدیمی طراحی شده است و سبک کاراگاهی دارد. داستان بازی در دهه چهل تهران اتفاق می‌افتد و ماجرای قتل یک تاجر اصفهانی می‌باشد. شما و همراهانتان باید ظرف مدت ۶۰ دقیقه با توجه به سرنخ‌های موجود قاتل را پیدا کنید. برای کسانی که علاقه‌مند به داستان‌های پلیسی در فضایی قدیمی و خاطره‌انگیز هستند، اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ که جزو اتاق‌های فرار مرکز شهر محسوب می‌شود گزینه جذابی می‌تواند باشد.

آدرس اتاق فرار طهران ۱۳۴۶: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، بن بست مسعود سعد، پردیس علم و فناوری.

اتاق فرار شبح بازارچه

اتاق فرار شبح بازارچه

اگر به دنبال اتاق فرار سعادت آباد هستید به شما اتاقی خاص که تلفیقی از یک اسکیپ روم و تئاتر می‌باشد را معرفی می‌کنیم. اتاق فرار شبه بازارچه یک اتاق فرار ترسناک محسوب می‌شود. شبح بازارچه دارای فضاسازی و شخصیت‌های منحصر بفردی می‌باشد و داستانی خلاقانه دارد. در این اتاق فرار شما به عنوان سارق باید وارد بازارچه‌ای قدیمی و متروک شوید که محل تردد اشباح است. در بیشتر این بازی، بازیگر نقش اول آن همراه شما خواهد بود. شما برای رسیدن به هدف خود در این بازی باید با او به خوبی تعامل داشته باشید.

دکوراسیون اتاق شبح بازارچه بسیار خلاقانه و همخوان با فضای داستان است. این اتاق فرار مناسب سن ۱۸ سال به بالا می‌باشد. یکی دیگر از تفاوت‌های این اتاق فرار با سایرین کسب امتیاز در آن است. در این بازی برای کسب رکورد شما فقط وابسته به زمان نیستید. امتیازهای کسب کرده و تعامل شما با بازیگر نیز در آن دخیل خواهد بود.

آدرس اتاق فرار شبه بازارچه: تهران، بالاتر از میدان کاج، بلوار سعادت آباد، خیابان عبقری، کوچه دوم جنوبی، ورودی بوستان شقایق، ساختمان آجری قرمز، مجموعه Game Republic.

اتاق فرار در تهران

اتاق فرار سرقت

این اتاق فرار در شمال پایتخت یکی از بهترین اتاق‌های فرار تهران با معماهای سخت و داستانی جالب می‌باشد. درجه سختی بازی اتاق فرار سرقت ۷۵ است.  ۲ تا ۵ نفر می‌توانند در مدت زمان ۶۰ دقیقه بازی چالش برانگیزی را در آن تجربه نمایند. در این اتاق فرار برخلاف اکثر اتاق فرارها که شما نقش مثبت دارید، باید نقش منفی و خرابکارانه بازی کنید. شما در قالب یکی از نیروی‌های گروهی خراب کار و مجرم باید به دفتر کاراگاه مسئول پرونده رفته و مدارک را از بین ببرید.

آدرس اتاق فرار سرقت: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، تقاطع خیابان ظفر، ساختمان شماره ۹۳، طبقه پنجم.

بهترین اتاق فرارهای تهران

اتاق فرار شمارش معکوس

یکی از عجیب‌ترین و در عین حال بهترین اتاق فرارهای تهران شمارش معکوس نام دارد. شاید بتوان گفت این اتاق متفاوت‌ترین نوع اتاق‌های فرار در پایتخت باشد. زیرا از لحظه‌ای که شما به همراه تیم خود از طریق رزرو آنلاین برای بازی در این اتاق ثبت نام می‌کنید، یک لینک شمارش معکوس تایمر مرگ به همراه لوکیشن مکان برای همه شما ارسال می‌شود.

این بازی به کسانی که تازه کار هستند توصیه نمی‌شود، زیرا سخت و بسیار پیچیده می‌باشد. اگر قبلا سابقه تجربه اتاق فرار دارید، حتما به سراغ اتاق شمارش معکوس که از اتاق‌های فرار شرق تهران محسوب می‌شود بروید. ظرفیت تعداد نفرات ۴ الی ۸ نفر و مدت زمان آن ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.

آدرس اتاق فرار شمارش معکوس: تهران، اتوبان امام علی، سبلان، چهارراه نظام اباد، سبلان جنوبی، جنب کوچه خورشیدی، پلاک۱۹۲.

اتاق فرار نجات شهر

اتاق فرار نجات شهر

اتاق فرار نجات شهر در یک ساختمان تاریخی ۲۰۰ ساله قرار گرفته است. این اتاق فرار با داشتن فضایی متفاوت و خاص یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران به شمار می‌رود. یک عملیات تروریستی در تهران قرار است صورت بگیرد. شما و دوستانتان در نقش یک تیم امنیتی باید سرنخ‌هایی از یک زیرزمین قدیمی پیدا کنید. معمای اصلی این داستان را حل نموده و عملیات تروریستی را متوقف کنید. زمان این اتاق فرار یک ساعت می‌باشد.

آدرس اتاق فرار نجات شهر: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک ۱۱ عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزا محمدحسین‌خان فراهانی.

اتاق فرارهای تهران

اتاق فرار اره

اگر از دوستداران فیلم‌های ترسناک و جنایی باشید حتما نام فیلم اره برایتان آشنا است. اتاق فرار اره با الگو برداری از فضاها و داستان این فیلم به طور دقیق طراحی شده است. اگر آن را تماشا کرده باشید، صحنه‌هایی آشنا از سکانس‌های مختلف در این اتاق فرار برای شما تداعی می‌گردد. داستان این اتاق مانند فیلم اره است. شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست و پا بسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید.

آدرس اتاق فرار اره: تهران، ستارخان، بعد از فلکه اول صادقیه پاساژ صدف، ساختمان اداری، طبقه اول، واحد ۴۰.

۴.۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×