» معرفی هتل » بهترین هتل قشم برای سفر به جزیره شگفتی‌ها
بهترین هتل قشم
معرفی هتل

بهترین هتل قشم برای سفر به جزیره شگفتی‌ها

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ 15۰2,145

اقامت در بهترین هتل قشم یکی از عوامل مهم در داشتن سفری خوب و خاطره‌انگیز به این جزیره زیبا محسوب می‌شود. جزیره قشم به واسطه داشتن مراکز خرید معروف و همچنین جاذبه‌ های گردشگری و طبیعی منحصر بفرد یکی از مقاصد توریستی مهم در کشور محسوب می‌گردد و اقامتی آرام و راحت در بهترین هتل قشم با ویژگی‌هایی همچون موقعیت مکانی مناسب، اتاق‌های تمیز، غذای باکیفیت و … می‌تواند لذت سفر را دوچندان نماید.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بیشتر با بهترین هتل‌های قشم و معرفی هتل های این شهر آشنا شویم.

بهترین هتل ساحلی قشم

از دیدنی‌ترین نقاط جزیره قشم ساحل‌های زیبای آن می‌باشد که بهترین مکان برای پیاده روی، شنا، تماشای غروب و گذراندن لحظاتی خوب و آرامش بخش محسوب می‌شود. از این رو هتل‌هایی در نزدیکی این سواحل برای مسافران و گردشگران ساخته شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل قشم

هتل ساحل طلایی

یکی از هتل‌های ساحلی قشم که فضایی دلنشین و محبوبیت خوبی در بین گردشگران دارد هتل ساحل طلایی می‌باشد. این هتل چهارستاره که در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته، ۵۸ باب واحد اقامتی متنوع دارد که شامل اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهارتخته ساده و vip و سوئیت‌های چهار، پنج و شش تخته می‌شود.

رستوران هتل ساحل طلایی دارای چشم‌انداز زیبایی به خلیج همیشه فارس می‌باشد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. این هتل که به عنوان بهترین هتل قشم از نظر نزدیک بودن به ساحل نیز شناخته می‌شود امکانات ویژه‌ای نظیر تفریحات آبی که شامل جت اسکی، غواصی، قایق سواری، پاراسل و … می‌شود را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد.

این هتل به علت فاصله از هیاهوی شهر و مراکز خرید و داشتن محیطی آرام به عنوان بهترین هتل برای استراحت شناخته شده است. نظافت و تمیزی هتل و اتاق‌های آن نیز یکی از ویژگی‌های مثبت هتل ساحل طلایی قشم به شمار می‌رود.

بهترین هتل قشم

هتل خلیج فارس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ساحلی قشم هتل خلیج فارس با اتاق‌های دوتخته، سه تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه دوتخته، دوخوابه و سه خوابه رو به دریا می‌باشد. هتل دارای دو کافی شاپ است، یکی ساحلی با آلاچیق‌های زیبا برای علاقمندان به ساحل و فضای باز و دیگری کافی شاپ واقع در ساختمان هتل که محیطی دنج را برای میهمانان فراهم آورده است. همچنین هتل خلیج فارس قشم دارای دو رستوران نیز می‌باشد که با منویی متنوع از غذاهای خوشمزه پذیرای مسافران است.

علاوه بر چشم انداز زیبا، هتل ساحلی خلیج فارس امکانات خوبی را نیز برای میهمانان تدارک دیده است از جمله یخچال، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خانه داری، خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن همایش، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، اتاق جلسات و … .

بهترین هتل قشم نزدیک به مراکز خرید

از مهمترین جاذبه‌های قشم بازارها و مراکز خرید آن می‌باشد که انواع محصولات و برندهای مختلف را با قیمتی مناسب به فروش می‌رسانند. یکی از دلایل اصلی سفر به جزیره قشم برای بعضی افراد خرید از این مراکز می‌باشد و طبیعتا این افراد به دنبال بهترین هتل قشم نزدیک به مراکز خرید هستند تا اقامتی راحت داشته باشند. هتل‌های زیادی برای رفاه حال مسافران در مجاورت و نزدیکی مراکز خرید ساخته شده است که بهترین آن‌ها عبارتند از:

بهترین هتل قشم

هتل آتامان

این هتل ۴ ستاره که فاصله نزدیکی با مراکز خریدی همچون بازار بین المللی ستاره، زیتون و سیتی سنتر۱ و ۲ دارد، به عنوان بهترین هتل قشم از نظر موقعیت مکانی و نزدیک بودن به مراکز خرید شناخته می‌شود. هتل ۴ ستاره آتامان با ۷ طبقه شامل ۵۸ باب اتاق دونفره دبل و توئین، سه نفره دبل-سینگل، چهارنفره دبل-توئین و نیز سوئیت‌های یک‌خوابه دو نفره، دوخوابه چهار نفره و VIP رویال سه نفره می‌شود.

در اتاق‌های این هتل تمام امکانات رفاهی لازم در اختیار مسافران قرار گرفته است و رستوران هتل آتامان قشم با انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی و دریایی در فضایی شیک و دلنشین پذیرای مهمانان می‌باشد. همچنین این هتل از یک کافی شاپ دنج و آرام نیز برخوردار است.

بهترین هتل قشم

هتل سینگو

هتل ۳ ستاره سینگو در سال ۱۳۹۳ در منطقه درگهان فعالیت خود را آغاز نمود و دارای ۶۵ باب اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت لوکس رو به دریا، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌باشد. منطقه درگهان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید در جزیره قشم به شمار می‌رود که مجتمع‌ها و پاساژهای مختلفی در آن وجود دارد. موقعیت مکانی و دسترسی خوب هتل سینگو قشم به این منطقه و مراکز خرید آن باعث شده است این هتل به عنوان بهترین هتل قشم از نظر نزدیکی به مراکز خرید محسوب شود.

در این هتل امکانات رفاهی کاملی برای مهمانان در نظر گرفته شده است و رستوران و کافی شاپ آن با محیطی شیک و تمیز آماده پذیرایی از مسافران می‌باشند.

بهترین هتل قشم

هتل الوند

از دیگر هتل‌های خوب قشم که به مراکز خرید نزدیک می‌باشد می‌توان هتل الوند را نام برد. هتل ۳ ستاره الوند در چهارراه سعدی جزیره قشم قرار گرفته است و بازار قدیم قشم، بازار پردیس، بازار فردوسی و مجتمع سیتی سنتر در نزدیکی آن قرار دارند. این هتل دارای ۴ طبقه و ۲۷ باب اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته معمولی و بزرگ و نیز سوئیت‌های دوخوابه، چهار نفره، پنج نفره و شش نفره می‌باشد.

رستوران هتل الوند قشم با سرو انواع غذاهای ایرانی، عربی، محلی و فرنگی، یکی از بهترین رستوران‌های جزیره قشم محسوب می‌شود. هتل الوند ترانسفر رفت و برگشت، گشت نیم روزی و کرایه اتوموبیل بدون راننده در اختیار مهمانان قرار داده است. خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، خشکشویی و خدمات CIP هم از دیگر تسهیلات رفاهی هتل به شما می‌روند.

بهترین هتل قشم از نظر مسافران

یکی از روش‌های پیدا کردن بهترین هتل در مقصد سفر توجه به نظرات مسافران می‌باشد. شما می‌توانید پیش از سفر و رزرو هتل از نظرات مسافرانی که قبلا به مقصد مدنظر شما سفر کرده‌اند و در آنجا اقامت داشته‌اند آگاه شوید و اطلاعات لازم را درباره بهترین هتل آن‌جا بدست آورید. در این بخش به معرفی چند هتل که به عنوان بهترین هتل قشم از نظر مسافران شناخته می‌شوند می پردازیم.

بهترین هتل قشم

هتل ارم

یکی از هتل‌هایی که نظرات مثبت زیادی از مسافران جزیره قشم دریافت نموده است هتل ارم می‌باشد. هتل ۴ ستاره ارم قشم در سال ۱۳۹۶ در ۵ طبقه و ۹۶ واحد اقامتی در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل امکانات رفاهی کامل و ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و فضای زیبا و محیط دلنشین آن می‌تواند اقامتی خاطره انگیز را فراهم کند.

هتل ارم قشم دارای واحد‌های اقامتی دابل توئین، تریپل و سوئیت با امکاناتی نظیر گاوصندوق، سشوار، تلویزیون LCD، مینی بار، سیستم تهویه هوا، اسپلیت، حمام و یخچال می‌باشد که منظره بعضی از آن‌ها رو به دریا است. این هتل دارای یک رستوران بسیار زیبا و مجلل در دوطبقه و با منظره ساحل و خلیج فارس می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره ارم که باعث شده است این هتل به عنوان بهترین هتل قشم از نظر مسافران شناخته شود، می‌توان به مواردی همچون استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، آب نما و فواره موزیکال، سالن بدن سازی و ماساژ، سفره خانه سنتی و اتاق کودک اشاره نمود.

بهترین هتل قشم

هتل آرتا

هتل ۴ ستاره آرتا نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های قشم محسوب می‌گردد که محبوبیت بالایی در بین مسافران دارد و نظرات مثبتی برای امکانات و خدمات این هتل ثبت شده است. هتل آرتا قشم در ۷ طبقه و ۴۸ باب واحد اقامتی دابل توئین، تریپل و سوئیت چهار نفره در سال ۱۳۹۶ با طراحی جذاب و لوکسی تاسیس شد. در طراحی ساختمان هتل از سبک کلاسیک و معماری عربی الهام گرفته شده و این موضوع باعث زیباتر شدن ساختمان هتل گردیده است.

نوساز بودن هتل، رفتار عالی پرسنل در پاسخ گویی و رفع نیازها، زیبایی و تمیزی هتل، نزدیکی به ساحل دریا و مراکز خرید قشم مانند سیتی سنتر، کیفیت غذای خوب، صبحانه لذیذ و آرامش و خدمات برجسته، هتل ۴ ستاره آرتا را به عنوان بهترین هتل قشم معرفی کرده است. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافه، خدمات تاکسی، انبار چمدان، پارکینگ رایگان، سالن ورزش، فروشگاه خرید، خشک شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، وای فای رایگان در سرتاسر هتل، چک اوت دیرهنگام و چک این سریع و چای خانه سنتی اشاره نمود.

 

 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×