» گوناگون » نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، بهمن ۱۳۹۸
نمایشگاه گردشگری
گوناگون

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، بهمن ۱۳۹۸

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ 11۰1,686

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، قرار است از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود. شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار کننده نمایشگاه امسال است. حمایت از صنعت توریسم و معرفی ظرفیت ها، از اهداف این گونه نمایشگاه ها است.

نمایشگاه گردشگری
نمایشگاه گردشگری

جزئیات نمایشگاه گردشگری ۱۳۹۸

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال در زمینه شاخه های گوناگون گردشگری فعالیت خواهد داشت و با توجه به فضای متلاطم و پر التهاب کنونی، قصد دارد تا جاذبه های گردشگری و ظرفیت های موجود را معرفی نماید. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه جذابیت های فرهنگی و پتانسیل های گردشگری ایران در صحنه بین الملل با هدف جذب گردشگر خارجی، معرفی بیشتر ایران به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا و تقویت صنعت توریسم است.

معرفی جاهای دیدنی، گردشگری غذا، جاذبه های فرهنگی و صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از مهم ترین محور های این نمایشگاه هستند.

صنایع دستی
صنایع دستی

از دیگر رویدادهای این نمایشگاه برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین رونمایی از پروژه ها و طرح های متنوع از جمله برنامه تخصصی و جذاب حاشیه این نمایشگاه است.

اکثر فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و پذیرایی، کسب و کارهای الکترونیک گردشگری و دیگر حوزه ‌های مرتبط با این صنعت، در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

ساعت بازید از نمایشگاه گردشگری امسال

پیشنهاد می کنیم سری به این نمایشگاه بزنید و در جریان تازه ترین امکانات و اتفاقات صنعت گردشگری قرار بگیرید. ساعت بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر خواهد بود.

منبع: وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×