بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » گردشگران ولخرج جهان را بشناسید
گردشگران ولخرج جهان را بشناسید
گوناگون

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ 8۰1,419

گردشگری و جذب توریست در دنیای امروز یکی از بهترین و البته مهم ترین راه ها برای توسعه ی اقتصادی محسوب میگردد و به همین خاطر اگر کشوری بتواند خواسته های گردشگران ولخرج را برآورده کند، پیروز میدان خواهد بود. حال سوال این است که گردشگران ولخرج دنیا در کدام کشور و شهرها زندگی می کنند و چه ویژگی های اخلاقی دارند و چه انتخاب هایی برای تفریح، اقامت و حتی خوردن غذا پیش رو دارند که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم نمود.

برای آشنایی با گردشگران ولخرج دنیا و نحوه ی سفر آنها با وبلاگ اقامت۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : ” وندالیسم و تاثیر آن بر گردشگری”

مقاله مرتبط : ” انواع گردشگری”

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

رتبه های برتر گردشگران ولخرج دنیا

یکی از هیجان انگیزترین کارهای آماری در دنیای گردشگری، شناسایی کشور و شهرهایی می باشد که در طول سفر بیشتر پول خرج می کنند و اصطلاحا شناسایی ولخرج ها می باشد. طبق بررسی های انجام شده در تمام دنیا، جالب است بدانید که چین در رأس گردشگران ولخرج دنیا قرار گرفته و سود و منفعت زیادی برای اقصی نقاط دنیا داشته است. رشد چین از نظر اقتصادی و در دست گرفتن بازار دنیا باعث شده است تا مردم آن از شرایط مطلوبی برای کسب درآمد برخوردار بوده و از مقصد سفر گرفته تا تفریح و نوع غذا و هتل همگی را به شیوه ای کاملا لاکچری انتخاب میکنند. البته این آمار در سطح جهانی می باشد و اگر بخواهیم در بین کشورهای ایالت متحده گردشگران ولخرج را انتخاب کنیم، رتبه ی اول به آمریکا تعلق خواهد گرفت. جالب است بدانید که نیوزیلند خسیس ترین گردشگران را در خود جای داده و سفر آنها به هر گوشه از دنیا سود زیادی به همراه نخواهد داشت.

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

بهترین مقاصد سفر برای گردشگران ولخرج

اخلاق و روحیات گردشگران ولخرج را در همان ابتدا و از مرحله ی انتخاب مقصد سفر می توان تشخیص داد. این دسته از افراد همیشه به دنبال سفر به گران ترین شهرهای دنیا هستند و با تنوع بسیار بالایی در این زمینه بهره مند می باشند. از بهترین مقاصد سفر که این افراد می توانند انتخاب کنند می توان به جزیره لائوکا در فیجی، سی شلز آفریقا، جزیره ی نورث آیلند و جزیره ی بورا بورا فرانسه اشاره نمود. البته در تقسیم بندی کلی گران ترین مقاصد گردشگری دنیا بر اساس نام کشورها، اتریش، سوئد، فرانسه، سوئیس، انگلستان، سنگاپور، هنگ کنگ، اسکاتلند، هلسینکی فنلاند و توکیو به چشم میخورند.

بهترین تفریح ها برای گردشگران ولخرج

کافیست از درآمد و شرایط اقتصادی خوبی برخوردار باشید و کمی روحیه ی ولخرجی را در وجودتان احساس کنید تا با لیست بلند بالایی از بهترین تفریحات روبرو شوید. گردشگران ولخرج دنیا برای اینکه بتوانند از سفرشان لذت ببرند و بهترین ها را تجربه کنند، به سراغ تفریحاتی از قبیل موارد زیر جذب میشوند:

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

لذت تفریح در گران ترین کشتی های تفریحی

یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین تفریحات در تمام دنیا، سپری کردن لحظات به یادماندنی در کشتی های تفریحی کروز می باشد که با داشتن امکانات متنوع و پخش موسیقی و برگزاری کنسرت و سرو غذاهای عالی سعی در جذب گردشگران را دارند. از گران ترین و لوکس ترین کشتیهای تفریحی در دنیا می توان به کشتی لیدی مورا اشاره نمود که متعلق به یکی از تاجران عرب بوده و جالب است بدانید که نام این برند با طلای ۲۴ عیار روی بدنه ی کشتی حک شده است. کشتی المقرب با ۱۰ سوئیت، سینما، باند فرود هلیکوپتر، اتاق های VIP و استخر و جکوزی، کشتی دیلبار متعلق به آلیشر عثمانف روس، کشتی آل سعید و کشتی دبی از جمله گران ترین کشتی های تفریحی دنیا می باشند.

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

اقامت در گران ترین هتل ها

از اصلی ترین کارهایی که افراد ثروتمند و ولخرج برای شروع سفر به آن توجه ویژه دارند، انتخاب هتل لوکس با امکانات منحصر به فرد می باشد. هتل ۱۳ ماکائو در کشور چین، گران ترین هتل دنیا، هتل ریتز کارلتون توکیو، گراند هایات کانس مارتینز، پلازا آتنی در پاریس، هتل جزیره لاوکالا در ایالت متحده و هتل پنت هاوس تی وارنر در نیویورک از بهترین انتخاب هایی می باشند که برای اقامت در آنها باید ثروتمند بودن و ولخرج بودن را در کنار هم داشته باشید.

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

 خوردن گران ترین غذاهای دنیا

یکی دیگر از بهترین تفریحاتی که گردشگران ولخرج می توانند در برنامه ی سفر خود قرار دهند، خوردن گران ترین غذاهای دنیا می باشد که طعم و عطر جدیدی را با قیمت بسیار بالا برایشان به ارمغان خواهد آورد. برای مثال، در رستوران Grand Velas Los Cabos یکی از گران ترین تاکو های جهان که ترکیبی از خرچنگ langoustine و خاویار، گوشت گاو کبو و پنیر سیاه ترافل است، سرو میشود و انتخابی عالی برای داشتن تجربه ای متفاوت محسوب میگردد. پیتزای Louis XIII، بستنی غول پیکر با برگهایی از جنس طلا در رستوران Serendipity 3 و همبرگر ۵۰۰۰ فلور در رستوران ماندالای لاس وگاس از دیگر گران ترین غذاهای دنیا هستند که در بین گردشگران ولخرج دنیا طرفداران خاص خودشان را دارند.

اهمیت جذب گردشگران ولخرج

با ورود توریست به هر نقطه از دنیا بخاطر استفاده از خدماتی مانند هتل، غذا، پرداخت هزینه ی ورودی جاذبه های گردشگری و موزه ها و خرید از سوغات و صنایع دستی، سرمایه ی زیادی نصیب آن منطقه شده و به همین خاطر است که گردشگری تا این اندازه اهمیت پیدا نموده است. گردشگران ولخرج همان طور که از نامشان مشخص است، برای پرداخت هزینه ها مشکلی نداشته و ناخودآگاه به سمت گران ترین ها جلب شده و سرمایه ی زیادی را با خود به کشورهای مختلف وارد می کند. برای مثال، چین بخاطر داشتن فاصله ی کم با ژاپن، هنگ کنگ و تایلند توانسته اند سود بسیار زیادی را برای آنها بوجود آورد که البته تایلند در این لیست بیشترین منفعت را از گردشگران چینی نصیب خودش کرده است.

گردشگران ولخرج جهان را بشناسید

نقش ایران در جذب گردشگران ولخرج دنیا

علیرغم رابطه ی تجاری و اقتصادی مناسب ایران و چین، متاسفانه کشورمان در جذب توریست هایی از این کشور موفق نبوده و به جایگاه مطلوبی در این زمینه دست پیدا نکرده است. این در شرایطی می باشد که چین یکی از مقاصد گردشگری اصلی و پرطرفدار برای ایرانی ها محسوب میگردد و این یک رابطه ی یک طرفه به شمار می آید. به طوریکه در مقابل سفر ۱۱۷ هزار توریست ایرانی به چین در سال ۲۰۱۷، تعداد گردشگران چینی در ایران به کمتر از ۷۰ هزار نفر رسیده است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×