بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان یزد » یزد » بهترین رستوران های یزد کجا هستند؟ اطلاعات کامل با عکس
رستوران های یزد با محیطی زیبا
یزد

بهترین رستوران های یزد کجا هستند؟ اطلاعات کامل با عکس

۲۹ آبان ۱۳۹۷ 11۰1,820

شهر یزد یکی از کهن ترین و تاریخی ترین شهرهای ایران بوده که همواره گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند و اما برای سفر به این شهر تاریخی و زیبا بهتر است با رستوران های یزد آشنایی اندکی داشته باشیم تا سفر هرچه لذت بخش تری را تجربه کنیم. با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی رستوران های یزد همراه باشید.

مقاله مرتبط : “جاهای دیدنی یزد”

بنر هتل داد یزد

رستوران مارکوپولو

رستوران مارکوپولو در هتل شرق یزد واقع شده و دارای منظره بی نظیری است به طوری که مانند آن را در جایی دیگر از این شهر نخواهید یافت. از مهمترین انتخاب های مسافران و گردشگرانی که به این رستوران پا نهاده اند کباب و نان تازه این رستوران است. از دیگر غذاهای یزدی این مجموعه سوپ عدس یزدی است اما باید بدانید که فقط در روزهای خاصی طبخ می شود.

رستوران مارکوپولو یزد

رستوران ایرانی قدیمی یزد

کافه رستوران ایرانی قدیمی در دل بافت قدیمی و تاریخی یزد واقع شده و جز رستوران های خوب این شهر است. این رستوران که به شکل کاملا سنتی و قدیمی طراحی و ساخته شده است دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد نیز بوده و در خیابان مسجد جامع ، انتهای بازارچه صرافها قرار دارد.

رستوران کافه ایرانی قدیمی

رستوران سنتی خوان دوحد یزد

یکی از رستوران های یزد، رستوران خوان دوحد یزد بوده و دارای طراحی سنتی و مکانی راحت است. همچنین در این مکان در کنار غذاهای سنتی غذاهای فست فودی نیز سرو می شود. پیشنهاد ویژه این مجموعه آش شولی یزدی است و به عنوان پیش غذا میتوانید امتحان کنید و جز آش های مخصوص یزدی است که طعمی بی نظیر دارد.

رستوران خان دوحد یزد

رستوران هتل ملک التجار

هتل آنتیک ملک التجار یزد در خانه ای تاریخی احداث شده که متعلق به حاج علی عسکر شیرازی از تجار قدیمی یزد بوده است همچنین این هتل اولین هتل خشتی در جهان بوده و در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرده است. این مجموعه دیدنی و زیبا جنب بازار و میدان خان واقع شده است و رستوران هتل ملک التجار در حیاط مرکزی و زیر زمین این هتل قرار دارد و دارای انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی نیز می باشد.

رستوران هتل ملک التجار یزد

رستوران سزار

اگر به شهر یزد سفر کردید و هوس کردید غذاهای ایتالیایی و پیتزا بخورید حتما سری به رستوران سزار یزد بزنید. این مکان که جز رستوران های مدرن شهر یزد به شمار می آید دارای فضایی کاملا مدرن و به نوعی رمانتیک بوده که در آن پیانو  به صورت زنده نواخته می شود همچنین علاوه بر غذای ایتالیایی غذای ایرانی هم در این مکان سرو می شود اگر به آنجا رفتید، پیتزا استیک پیتزا مارگاریتای فراموش نکنید.

رستوران سزار یزد

رستوران تالار یزد

یکی دیگر از مجلل‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر یزد که با نام‌های حاجی آشپز و آقای قهوه چی نیز شناخته می‌شود رستوران تالار یزد می‌باشد. این رستوران که از قدیمی‌ترین رستوران‌های یزد به شمار می‌رود به دلیل داشتن سالنی بزرگ، طراحی و دکوراسیون شیک، برگزاری انواع مراسمات و مجالس به بهترین نحو و انواع غذاهای با کیفیت از محبوبیت زیادی برخوردار است. از غذاهای بی نظیر این مکان باقالی پلو با ماهیچه این رستوران بوده و پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید.

رستوران تالار یزد

رستوران هتل جاده ابریشم

در قدیمی ترین منطقه مسکونی شهر یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده رستوران جاده ابریشم یزد واقع شده است و دارای فضایی کاملا سنتی و غذاهای بی نظیر ایرانی و سنتی شهر یزد است.

رستوران هتل جاده ابریشم

بهترین غذای یزد با اقامت در بهترین هتل ها

همانطور که مطالعه کردید برخی از بهترین رستوران های یزد در هتل های این شهر هستند و برخی دیگر هم در نقاط مختلف شهر به شکل پراکنده قرار گرفته اند. اگر قصد دارید برای رزرو هتل یزد نزدیکی به بهترین رستوران ها را در نظر بگیرید یا در هتلی مثل هتل ملک التجار اقامت کنید و از غذای لذیذ و بی نظیر رستوران آن هم لذت ببرید، اقامت ۲۴ بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را برای شما در نظر گرفته است.

ضمنا شما می توانید با رزرو تور یزد با یک تیر، دو نشان بزنید. هم در بهترین هتلی که دوست دارید اقامت کنید و هم بلیط سفر را خریداری کنید. تورهای یزد اقامت ۲۴ بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت را دارند.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×