» گوناگون » نکات مهم در خصوص نحوه رزرو هتل مناسب 
best hotels 4
گوناگون

نکات مهم در خصوص نحوه رزرو هتل مناسب 

۱۶ آبان ۱۳۹۷ 12۰1,683

رزرو هتل و انتخاب درست آن یکی از اصلی ترین نکاتی بوده که باید در زمان سفر به آن توجه زیادی کرده تا سفری دلپذیر و خاطره انگیزی را تجربه کرد، در این خصوص باید ها و نباید های بسیاری وجود داشته که عدم توجه به آنها می تواند گردشگران را با مشکلات فراوانی موجه کرده و خاطرات ناخوشایندی از سفر برای آنها باقی بگذارد.

در این مطلب با وبلاگ اقامت ۲۴ در آشنایی با نحوه رزرو هتل مناسب همراه باشید.

 

مقاله مرتبط: ” راهنمای رزرو هتل ”

 

هتل داد یزد
هتل ها را با یکدیگرمقایسه کنید

 

هتل ها را با یکدیگرمقایسه کنید

با برنامه ریزی پیش از راهی شدن به سفر و تعیین زمان آغاز و مدت اقامت در شهر مقصد، می توانید با مراجعه با سامانه های رزرو آنلاین اماکن اقامتی کشور و انتخاب شهر مقصد، نبست به بوجه اختصاص داده شده برای اقامت، هتل های گوناگون شهر مورد نظر را با یکدیگر از لحاظ قیمت مقایسه کنید.

همچنین می توانید قیمت یک هتل خاص را در چند سامانه رزرواسیون با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین و مناسب ترین قیمت را انتخاب و رزرو کنید.

 

رزرو هتل ترنج کیش
امکانات هتل را بررسی کنید

 

امکانات هتل را بررسی کنید

پیش از سفر به راحتی می توان از امکانات موجود در یک هتل آگاهی پیدا کرده و از برخورداری هتل و اتاق رزرو شده از امکانات مدنظر با خبر شده و در صورت رضایت از امکانات هتل آن را رزرو کرد.

نظرات کاربران را در خصوص یک هتل بخوانید

در زمان رزرو هتل مدنظر در شهر مقصد، اگر تا کنون به آن هتل سفر نکرده اید، بهتر است نظرات کاربران و افرادی که پیش از شما در آن هتل اقامت داشته اند را مطالعه کرده تا از کیفیت، بهداشت، برخورد کارکنان و نوع ارائه خدمات آن مطلع شوید.

 

رزرو هتل داد یزد
محل هتل را مناسب با دسترسی به مکان مد نظر انتخاب کنید

 

محل هتل را مناسب با دسترسی به مکان مد نظر انتخاب کنید

اگر به قصد خاصی به یک شهر سفر انجام داده و حتی قصد شما تفریح و بازدید از جاذبه ها و مکان های دیدنی آن شهر باشد، بهتر است با کمی تحقیق و مراجعه به سامانه های آنلاین رزرو هتل و اماکن اقامتی، هتلی در نزدیکی محل مورد نظر خود انتخاب کنید تا به توانید دسترسی آسانی به محل مورد نظر و یا مکان های دیدنی شهر داشته باشید.

از صحت مطالب عنوان شده در خصوص هتل اطمینان حاصل کنید

گاهی اوقات برخی از سایت های رزرواسیون و یا حتی سایت خود هتل برای افزایش حجم فروش اتاق های خود، اقدام به عنوان کردن برخی امکانات و یا انتشار تصاویری خلاف واقع کرده و سبب می شوند تا گردشگران با تصوراتی اشتباه آن هتل را رزرو کنند.

برای اطمینان از این موضوع بهتر است یا با خود هتل به صورت تلفنی تماس گرفته و یا چندین سامانه را با یکدیگر مقایسه کرده تا از صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

 

رزرو هتل ترنج کیش
هتل خود را فول بورد رزرو کنید

 

هتل خود را فول برد رزرو نکنید

گاهی اوقات مسافران به خیال اینکه با رزرو اتاق به صورت فول برد می توانند از راحتی بیشتری برخوردار باشند، اقدام به این گونه رزرو می کنند.

این درصورتی است که گاهی اوقات در زمان حضور در شهر مقصد یک اتفاق و یا کاری خارج از برنامه مانع شما برای رفتن به هتل و استفاده از شام و یا نهار می شود.

در این صورت هزینه ای به شما عودت داده نشده و هزینه پرداخت شده شما برای آن وعده غذایی از بین می رود.

همچنین در صورت رزرو هتل به صورت فول برد، شما تنها امکان انتخاب غذاهایی مشخص در منو رستوران هتل را داشته و فرصت انتخاب سایر غذاهای منو رستوران هتل را از دست می دهید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×