بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری اردبیل » پل معلق مشگین شهر : آدرس و تصاویر
پل معلق مشگین شهر
جاذبه های گردشگری اردبیل

پل معلق مشگین شهر : آدرس و تصاویر

۸ شهریور ۱۳۹۷ 10۰1,804

سفرهای هیجان انگیز و ماجراجویانه همیشه سفر به یک جنگل رمز آلود و ترسناک و یا قلعه ای مخوف نیست، بلکه می تواند عبور از یک پل معلق ترسناک باشد که دو سمت دره ای عمیق را به یکدیگر وصل کرده است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به اینگونه سفرها و تجربه گام نهادن بر سطح چوبی پلی معلق میان زمین و آسمان علاقه دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه بوده تا با پل مشگین شهر بیشتر آشنا شوید.

مقاله مرتبط : “اوج لذت و هیجان با عبور از پل های معلق ایران

بنر دسکتاپ رزرو هتل های اردبیل از اقامت24

پل مشگین شهر کجاست؟

در شهر مشگین شهر و در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر اردبیل پل معلق و زیبایی وجود دارد که امروزه به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر بدل شده است.

این پل بر روی بستر رودخانه خیاوچایی که از میان پارک جنگلی مشگین شهر عبور می کند ایجاد شده و دو سمت این رودخانه را به یکدیگر وصل می کند.

 

پل معلق مشگین شهر
آدرس: مشگین شهر ، فاصله ۹۰ کیلومتری شهر اردبیل

 

پل مشگین شهر در فاصله ۸۰ متری از سطح رودخانه ایجاد شده و طولی برابر با ۳۶۵ متر دارد که سبب شده این پل لقب طولانی ترین پل معلق خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.

این پل که ۲ متر عرض دارد اولین پل معلق تفریحی ایران بوده و همه روزه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند تا هیجان و لذت عبور از روی آن را تجربه کنند.

رودخانه و پارک جنگلی که پل در میان آن احداث شده، دارای چشم انداز و طبیعت زیبای بی نظیری بوده که عبور از روی این پل را لذت بخش تر کرده و به زیبایی و هیجان آن می افزاید.

 

پل معلق مشگین شهر
این پل که ۲ متر عرض دارد اولین پل معلق تفریحی ایران است

 

پل مشگین شهر در سال ۱۳۹۴ احداث شده و امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های گرشگری استان اردبیل شناخته می شود.

با حضور در پارک مشگین شهر علاوه بر هیجان عبور از روی رودخانه در ارتفاع ۸۰ متری می توان تفریحات، لذت ها و چشم انداز های بسیار دیگری را نیز تجربه کرد.

مقاله مرتبط : “اردبیل ، بهشت گردشگری طبیعی

تماشای رودخانه خیاوچای از روی پل، یکی از بی نظیر ترین تجربه هایی بوده که می توان با گام نهادن بر روی این پل کسب کرد.

 

پل معلق مشگین شهر
پل معلق مشگین شهر ، یکی از اصلی ترین جاذبه های گرشگری استان اردبیل

 

همچنین تفریحاتی نظیر زیپ لاین نیز در کنار سایر زیبایی های این پل وجود دارد و می توان با سفر به مشگین شهر و این پل زیبا از آنها بهره مند شد.

برای دیدن زیبایی این پل و چشم انداز های بی نظیر اطراف آن در تمام طول سال می توان راهی مشگین شهر شد، اما به دلیل کوهستانی بودن منطقه، بهترین زمان برای سفر به پل معلق مشگین شهر اوایل بهار تا اوایل پاییز است.

 

پل معلق مشگین شهر

 

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×