بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » آدرس و معرفی بهترین بازار کیش
مرکز خرید دامون
گوناگون

آدرس و معرفی بهترین بازار کیش

۱ خرداد ۱۳۹۷ 11۰3,225

خرید کردن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در سفر، برای اکثر مسافران اهمیت ویژه ای دارد، مخصوصا اگر مقصد سفرتان جزیره ای مانند کیش است. جزیره ای که پر شده از مراکز خرید با اجناسی با کیفیت و تخفیف هایی وسوسه کننده که هر مسافر و گردشگری را به سمت خود می کشانند.

حتی می توان گفت مسافران زیادی هرساله برای خرید کردن به این منطقه تجاری سفر می کنند و به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب، با معرفی مراکز خرید کیش و هتل های اطراف آنها، شما را در خریدی بهتر و رزرو هتل مناسب راهنمایی کنیم. با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون را می توان یکی از گران ترین مراکز خرید کیش دانست، ولی در عین گران بودن باز هم این مرکز خرید به دلیل امکانات تفریحی جذابش یکی از محبوب ترین مراکز خرید کیش است. اگر طرفدار خرید لباس از مشهورترین برندهای دنیا هستین قطعا از خرید کردن از دامون لذت خواهید برد. بخش های تفریحی این مرکز خرید شامل، رستوران فضای سبز مجموعه، بزرگترین فودکورت جزیره کیش، پیست اسکیت روی یخ و کلی تفریحات جذاب و سرگرم کننده است که می تواند لحظات خاطره انگیزی در سفرتان به جزیره زیبای کیش بسازد. برای رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید، هتل سورینت مریم می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

مرکز خرید دامون
بازار دامون در فاصله ۵ کیلومتری هتل سورینت مریم

مقاله مرتبط : “آشنایی با جاهای دیدنی کیش”

بازار مروارید

مرکز خرید مروارید یکی از مهمترین مراکز خرید کیش است که مسافران این شهر برای خرید به یکدیگر توصیه اش می کنند. طرح معماری این بازار، الهام گرفته از بناهای هخامنشی است و همین موضوع یکی از جذابیت های بازار مروارید به شمار می رود. بازارچه های این مجموعه نیز به دلیل طرح الهام گرفته شده از معماری باستانی، با نام های اصیل ایران باستان نامگذاری شده اند. تنوع اقلام موجود در این بازار شامل پوشاک، مواد خوراکی، وسایل برقی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی امی شود که اکثرا محصولاتی با کیفیت هستند و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند. هتل لوتوس که در مقابل بازار مروارید قرار گرفته نزدیک ترین هتل به این مرکز خرید است، با این حال هتل هایی مانند هتل صدف، هتل سورینت مریم و آریان هتل نیز که در فاصله ی کمی از این بازار قرار گرفته اند می توانند انتخاب های مناسبی برای رزرو هتل باشند.

بازار مروارید
بازار مروارید در فاصله ۳۰۰ متری هتل لوتوس کیش

 

بازار زیتون

اگر برای اقامت تان در جزیره نیلگون کیش، هتل پارسیان را رزرو کرده اید، می توانید برای خرید کردن در نزدیکی مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ، یکی از ارزان قیمت ترین مراکز خرید کیش، به نام بازار زیتون را ببینید که با معماری منحصر به فرد، چشم هر بیننده ای را خیره می کند. این مرکز خرید از چند نیم طبقه تشکیل شده و کالاهای با کیفیتی از کیف و کفش و لباس گرفته تا لوازم خانگی اصل را در اختیار خریداران قرار می دهد. هتل ریان قائم نیز که در مقابل این مرکز خرید قرار گرفته است می تواند گزینه خوبی برای رزرو هتل در جزیره زیبای کیش و در نزدیکی ارزان ترین بازار های جزیره باشد.

بازار زیتون
بازار زیتون در فاصله ۳۰۰ متری هتل پارسیان کیش

 

بازار مریم

بازار مریم یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش است و در بین مسافران این جزیره نامی آشنا دارد. از ویژگی های این بازار می توان به برنامه ها و جنگ های شاد و مفرحی که همراه با اجرای مراسم قرعه کشی انجام می شود اشاره کرد. بهتر است بدانید که علاوه بر خریدی ارزان از این بازار در قرعه کشی های آخر روز نیز شرکت داده می شوید. از بین هتل های نزدیک به این بازار می توان به هتل ققنوس، هتل گاردنیا، هتل پارمیس و هتل شایگان اشاره کرد که همگی انتخاب های خوبی برای رزرو هتل در جزیره کیش هستند.

بازار مریم
بازار مریم در فاصله ۴۰۰ متری با هتل پارمیس کیش

مقاله مرتبط : “آشنایی با هتل های ارزان کیش”

مرکز خرید پردیس ۱

می توان گقت تقریبا تمامی مسافران جزیره کیش، برای خرید کردن سری به مرکز خرید پردیس ۱ می زنند، تنوع اجناس و کالاهای این مرکز خرید به حدی است که می توان گفت به دنبال خرید هر چیزی که باشید از پردیس۱ دست خالی باز نخواهید گشت. این مرکز خرید چندین سال است که تجربه یک خرید عالی و با قیمت مناسب را به خریداران خود هدیه می کند. هتل های زیادی در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند که از بین آنها می توان به هتل شایگان، هتل ستاره، هتل گاردنیا و هتل ریان قائم اشاره کرد.

مرکز خرید پردیس 1

 

مرکز خرید پردیس ۲

در بخش شرقی نوار ساحلی جزیره، می توانید بعد از قدم زدن در کنار ساحل، سری به بازار بین المللی پردیس ۲ بزنید. موقعیت مکانی و فضای دلنشین این بازار در کنار وجود اکثر نمایندگی های خارجی در بازار بین المللی پردیس ۲، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. از امکانات ویژه این مجموعه می توان به پیاده رو متحرک و سقف شیشه ای آن اشاره کرد. نزدیک ترین هتل به این مرکز خرید، هتل سان رایز کیش است که درست در مقابل بازار بین المللی پردیس ۲ قرار گرفته است.

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید ۴ طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می‌آید، در خیابان فردوسی و در زمینی ۴۰ هزار متر مربعی در شرق جزیره قرار دارد و دارای حدود ۴۸۰ واحد تجاری پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای می‌باشد. در مرکز تجاری کیش نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر خارجی قرار دارد.

آژانس مسافرتی، آژانس املاک، نمازخانه، پله برقی، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان از امکانات این مرکز خرید می‌باشند.

مر کز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس که در خیابان سنایی و در فاصله کمی از بازار مریم قرار گرفته، تنوع کالای چندانی ندارد با این حال یکی از بهترین بازارها برای خرید لباس زنانه است. اگر قصد خرید لباس های مجلسی با قیمت مناسب را دارید، حتما به مرکز خرید ونوس سر بزنید. هتل سورینت مریم و هتل فلامینگو در فاصله کمی از این مرکز خرید قرار گرفته اند و دسترسی راحتی به بازار ونوس دارند.

مر کز خرید ونوس

 

بازار سارینا

اگر برای اقامت تان در جزیره کیش هتل ارم کیش و یا هتل داریوش را رزرو کرده اید، می توانید برای خرید از نزدیک ترین بازار، سری به بازار سارینا بزنید که درست در مقابل هتل ارم قرار گرفته است. از ویژگی های مثبت بازار سارینا می توان به نزدیک بودن به ساحل و چشم انداز زیبایی که رو به دریا دارد اشاره کرد.

بازار سارینا

مرکز خرید رویا مال

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش، رویا مال می‌باشد که دارای ۵ طبقه است. بخش‌های تجاری آن در طبقه اول و دوم قرار دارند و بخش‌های اداری در طبقات سوم و چهارم می‌باشند. در طبقه پنجم نیز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجموعه واقع شده‌اند. در مرکز خرید رویا مال کیش انواع برندهای مشهور و معتبر نظیر پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر نمایندگی دارند.

این مرکز خرید که در خیابان رودکی قرار گرفته است، دسترسی خوبی به هتل پارمیس کیش دارد و ساعات کاری آن از ۹ صبح تا ۲۳ شب می‌باشد.

 

برای آشنایی با سایر بازار ها و مراکز خرید کیش، توصیه می کنیم که قسمت دوم معرفی مراکز خرید کیش را از دست ندهید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×