بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » در هنگام رزرو هتل به چه نکاتی توجه کنیم؟
رزرو هتل
گوناگون

در هنگام رزرو هتل به چه نکاتی توجه کنیم؟

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ 12۰1,739

یکی از مهمترین انتخاب های شما در طول سفر، موضوع رزرو هتل مناسب است. به این دلیل که هتل به عنوان مکانی برای استراحت کردن، بخش آرامش دهنده سفر محسوب می شود و نیازمند شرایطی ایده آل، از نظر استراحت و آسایش مسافران است.

البته منظور از شرایط ایده آل، این نیست که شما حتما نیاز به رزرو هتل های ۵ ستاره، برای استفاده از شرایط و امکانات عالی دارید تا زمان استراحت تان را در آرامش باشید، بلکه با در نظر گرفتن نکات مهم هنگام رزرو هتل، می توانید در اتاقی از یک هتل ۳ ستاره با کیفیت نیز، اقامت آرامش بخشی داشته باشید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مطلب، شما را با نکات مهمی که در هنگام رزرو هتل باید به آنها توجه کنید آشنا کنیم، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

 

موقعیت مکانی هتل مورد نظرتان را بررسی کنید

موقعیت مکانی هتل، یکی از مهمترین مسائلی است که در رابطه با رزرو هتل اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل، اگر قبل از سفر برای بازدید از جاذبه های گردشگری مقصدتان، برنامه ریزی کرده اید و یا به سبک خاصی از مکان های دیدنی علاقه دارید، بهتر است به فاصله هتل و مناطق مورد نظرتان، ایستگاه وسایل نقلیه عمومی و دور بودن از مناطق پر سر و صدا توجه کنید.

 رزرو هتل

 

در جریان تخفیف های فصلی هتل ها باشید

اگر تا کنون به سایت های رزرو آنلاین هتل، مانند سامانه اقامت ۲۴ مراجعه کرده باشید، حتما تخفیف های ویژه ای که برای رزرو هتل ها ارائه می دهند، به چشمتان خورده است. می توان گفت این تخفیف های فصلی، می توانند سفرهای مقرون به صرفه و ارزان تری را به مسافران هدیه کنند و هر گردشگری را برای سفر کردن وسوسه کنند. پس بهتر است قبل از رزرو هتل، تخفیف های موجود برای هتل های مختلف را از سامانه اقامت ۲۴، بررسی و مقایسه کنید تا گزینه مقرون به صرفه تری را برای سفرتان انتخاب کنید.

 

به فاصله هتل تا فرودگاه و یا راه آهن توجه کنید

گاهی وقت ها برای رزرو هتل ارزان تر، بدون توجه به فاصله هتل تا فرودگاه و یا خطوط راه آهن، هتلی با قیمت کمتر را رزرو می کنید در صورتی که اگر هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نداشته باشد باید همان اختلاف هزینه را بابت هزینه حمل و نقل تا هتل موردنظر بپردازید. همینطور با توجه به این که زمان رسیدنتان به مقصد، همیشه زمانی نیست که امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی برایتان میسر باشد، احتمالا هزینه استفاده از تاکسی نیز مقدار قابل توجهی خواهد بود.

 رزرو هتل

 

امکانات و خدمات هتل را بررسی کنید

اگر در زمان اقامت تان در هتل، امکانات خاصی برایتان اهمیت دارد، بهتر است قبل از رزرو هتل، از طریق سامانه اقامت ۲۴،  خدمات و امکاناتی که هتل در اختیارتان قرار می دهد را بررسی کنید، راجع به وضعیت اتاق ها و امکان ظرفیت بیشترشان، می توانید به صورت آنلاین اطلاعات کسب کنید و با خیال راحت هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

به قوانین و مقررات هتل ها توجه کنید

هر مجموعه ای برای حفظ نظم و ایجاد محیط آرام تر قوانین خاصی دارد. هتل ها نیز، به دلیل اینکه جایی برای محل آرامش و استراحت مسافران هستند، قوانین خاص خود را دارند. برای مثال، اگر تصمیم دارید حیوان خانگی تان را با خود به سفر ببرید، هنگام رزرو هتل باید بررسی کنید که هتل قانونی مبنی بر منع ورود حیوانات نداشته باشد.

 رزرو هتل

 

از نظرات دیگران راجع به هتل استفاده کنید

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر مثبتی که بر صنعت گردشگری داشته است و وجود سایت های گردشگری و سهولت ارتباط برقرار کردن، می توانید اطلاعات دقیق تری راجع به تجربیات دیگران از سفر کردن و اقامت در هتل های مختلف، به دست آورید. برای مثال شما می توانید با انتخاب هتل های مختلف در سایت اقامت ۲۴ ، در انتهای صفحه علاوه بر امکانات هتل، موقعیت مکانی و جاذبه های گردشگری اطراف آن، نظرات مثبت و یا منفی کاربران را راجع به آن هتل بخوانید.

 رزرو هتل

 

به ساعت تحویل و تخلیه اتاق دقت کنید

توجه به ساعت تحویل و تخلیه اتاق، می تواند در تصمیم گیری راجع به زمان خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و یا اتوبوس شما تاثیر بگذارد. بهتر است با توجه به زمان تحویل و تخلیه اتاق، خرید بلیط تان را انجام دهید.

اقامت ۲۴، به عنوان مرکز ملی رزرواسیون اتاق ها و اماکن اقامتی کشور، تمامی این نکات را در صفحه معرفی هتل ها به صورت جداگانه برای مسافران جمع آوری کرده است و شما می توانید با انتخاب و بررسی هتل دلخواهتان، در کمترین زمان و با بهترین قیمت رزرو هتل تان را انجام دهید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×