» اخبار اقامت ۲۴ » هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان: از هتل‌های برگزیده کشور در سال ۱۴۰۲ با مدیریت علیرضا قصوری
هتل پارسیان عالی قاپو از بهترین هتل‌های ایران
اخبار اقامت ۲۴

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان: از هتل‌های برگزیده کشور در سال ۱۴۰۲ با مدیریت علیرضا قصوری

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰851

بهترین هتل‌های ایران را نمی‌توان صرفا با اتکا به سطح خدمات و امکانات آن‌ها شناسایی کرد. در سراسر جهان هتل‌های ۴ و ۵ ستاره فراوانی هستند که هر روزه به مهمانان خود خدمات لوکس ارائه می‌دهند، با این حال میزان رضایت از آن‌ها در میان مسافران یکسان نیست. برای شناسایی بهترین هتل‌ها به کارشناسی دقیق‌تری نیاز است که از دل تجربه مردم برخواسته باشد. کاری که در اقامت۲۴ اتفاق افتاده است. 

در پایان سال ۱۴۰۲ کارشناسان اقامت۲۴ با تکیه بر تجربه واقعی کاربران و نظراتی که آن‌ها برای هر هتل ثبت کرده‌اند، لیستی متشکل از ۹۰ هتل را تهیه کردند که برترین‌های ایران هستند.

نکته شگفت‌انگیز ماجرا آنجاست که در سامانه اقامت۲۴ به هیچ عنوان نمی‌شود نظر و دیدگاه فیک (غیرواقعی) ثبت کرد. در واقع تنها افرادی می‌توانند برای یک هتل نظر ثبت کنند که به تازگی مهمان آن هتل بوده‌اند. به این ترتیب ارزش و اعتبار این نظرسنجی بسیار بالا است و ریشه در واقعیتی ملموس دارد. 

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان با مدیریت علیرضا قصوری نامی است که در این لیست ۹۰ تایی می‌درخشد. این هتل ۴ ستاره که از نظر خدمات و امکانات در میان کل هتل‌های ایران و علی‌الخصوص اصفهان بی‌نظیر است، نه تنها امکانات رفاهی خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند، بلکه شیوه تعامل پرسنل و مدیریت آن نیز بگونه‌ای بوده است که نظر تمام مهمانان هتل را به خود جلب کرده است؛ چیزی که بی‌شک در گرو مدیریت حرفه‌ای این مجموعه است.

برخی از دیدگاه‌های ثبت شده برای هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

  • جعفر (۷/۳ از ۱۰): رفتار خوب پرسنل
  • هومن (۸ از ۱۰): رعایت پروتکل‌های بهداشتی ،بی‌صدا بودن اتاق‌ها ،نورمناسب ،دسترسی خوب به اکثر مکان‌های گردشگری ،صبحانه خوب و جامع
  • ملیحه (۹ از ۱۰): موقعیت محلی عالی، صبحانه متنوع، بهداشت ونظافت عالی، نمای داخلی قشنگ، آرامش نسبی خوب،  مدت زمان تسویه وخروج مسافر دراسرع وقت وعالی

برای مطالعه نظرات مهمانان دیگر و رزرو این هتل، به صفحه هتل عالی قاپو اصفهان مراجعه کنید. 

 جدول امتیازات هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

امتیاز jpg

چرا هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان همچون نگینی در میان هتل‌های ایران می‌درخشد

وقتی در موفقیت مجموعه‌های بزرگ و هتل‌های بی‌نظیری چون عالی قاپو اصفهان ریز می‌شویم و دلایل محبوبیت آن‌ها را زیر ذره‌بین می‌بریم، بی‌شک به یک ساختار مدیریتی و فرهنگ بی‌نظیر می‌رسیم که از سمت بالا به پایین در ساختار جریان پیدا کرده است.

 به عقیده کارشناسان اقامت۲۴ تجربه، تخصص و رهبری علیرضا قصوری مدیریت هتل عالی قاپو اصفهان است که این هتل را به لیست ۹۰ هتل برتر ایران در ۱۴۰۲ راه داده است. با نگاهی به رزومه پربار و سابقه درخشان علیرضا قصوری، همه چیز برای‌مان روشن می‌شود. او فردی‌ست که در تمام مراحل زندگی‌اش قله‌های دانش فنی و مدیریتی را در صنعت هتلداری فتح کرده و سکان مدیریت هتل عالی قاپو را مقتدرانه و بی‌نقص در دست گرفته و به ساحل امن هدایت می‌کند. 

علیرضا قصوری کیست؟ 

علیرضا قصوری با تمرکز بر یادگیری مهارت‌های مدیریت هتلداری، همانطور که در جدول زیر پیداست، تحصیلات خود را کامل کرده است و با تکیه بر دانش در این صنعت فعال است. 

تحصیلات علیرضا قصوری

دوره‌های آموزشی پیشرفته علیرضا قصوری

دوره‌های آموزشی علیرضا قصوری

با نگاهی به جدول بالا احتمالا برای شما هم تا حدودی روشن شده است که مدیریت بی‌نظیر هتل عالی قاپو اصفهان در دانش عمیق و مهارت‌های علیرضا قصوری ریشه دارد. او فردی‌ست که به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی اکتفا نکرده و ساعت‌ها زمان صرف گذراندن دوره‌های فوق پیشرفته نموده است. طبیعی است که چنین شخصی زیر و بم مدیریت هتلداری را می‌شناسد و از صاحب‌نظران این حوزه به شمار می‌رود. 

photo 2024 05 14 14 40 19 jpg

و اینجا همان نقطه‌ای‌ست که دانش و تجربه دست به دست هم می‌دهند تا هنر مدیریت و رهبری را شکوفا کنند. با توجه به سوابق شغلی علیرضا قصوری به خوبی دیده می‌شود که ایشان نه تنها از نظر تئوری، بلکه از نظر فنی و عملیاتی نیز تجربیات درخشانی در هتلداری داشته و قله‌ای که امروز نام هتل عالی قاپو اصفهان بر آن می‌درخشد، به همت و مدیریت علیرضا قصوری فتح شده است. 

تقدیر اقامت۲۴ از علیرضا قصوری

دریافت لوح تقدیر توسط علیرضا قصوری از اقامت۲۴

صالح امین شریعتی، مدیر رزرواسیون و عضو هیات مدیره اقامت۲۴، به پاس تشکر از هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان و  قدردانی از علیرضا قصوری مدیریت این هتل، لوح تقدیر اقامت۲۴ را به ایشان تقدیم کرد.

۱/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×