بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » برج آرمیتاژ مشهد مرکز خریدی لوکس با امکانات تفریحی متنوع
برج آرمیتاژ مشهد 2
مشهد

برج آرمیتاژ مشهد مرکز خریدی لوکس با امکانات تفریحی متنوع

۷ آذر ۱۴۰۰ 19۰2,999

برج آرمیتاژ مشهد به عنوان بلندترین ساختمان و برج شرق کشور شناخته می‌شود که یکی از جاذبه‌ها و اماکن دیدنی مشهد به شمار می‌رود. معماری برج آرمیتاژ گلشن مشهد بسیار باشکوه می‌باشد و این برج ۳۴ طبقه دارای بخش‌های اداری و تجاری مختلفی است که در نهایت زیبایی طراحی شده‌اند و از فضایی لوکس و مجلل برخوردارند.

اگر اهل خرید کردن هستید و در سفرهای خود به دنبال مراکز خرید معتبر و لاکچری می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مشهد بعد از رزرو هتل مشهد حتما رفتن به برج آرمیتاژ را در لیست برنامه های خود قرار دهید. در این برج همه آنچه که نیاز دارید از فروشگاه‌های معتبر گرفته تا رستوران، کافی شاپ، مرکز بازی کودکان و … برای شما فراهم شده است.

در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم به بررسی جامع و کامل برج آرمیتاژ مشهد و بخش‌های متنوع آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

برج آرمیتاژ مشهد 11

معرفی برج آرمیتاژ گلشن مشهد

آرمیتاژ گلشن برجی ۳۴ طبقه با معماری باشکوه و نمایی بسیار زیبا، بلندترین و لوکس‌ترین برج اداری و تجاری در مشهد و شمال شرق کشور به شمار می‌رود. برج آرمیتاژ در مساحتی حدود ۴۰۰۰ متر مربع ساخته شده و در یکی از بهترین خیابان‌های مشهد به نام هفت تیر قرار دارد.

از طبقه منفی یک تا طبقه سوم آرمیتاژ به بخش تجاری یا فروشگاهی اختصاص یافته که لوکس‌ترین مرکز خرید مشهد نیز محسوب می‌شود. مرکز تفریحی و شهربازی کودکان نیز در طبقه سوم واقع شده است. طبقه چهارم متعلق به فودکورت برج آرمیتاژ می‌باشد و در طبقه پنجم سینما آرمیتاژ قرار دارد. از طبقه پنجم تا طبقه بیست و هشتم نیز به واحدهای اداری مختلف اختصاص یافته است.

برج آرمیتاژ گلشن کجاست؟

برج سی و چهار طبقه آرمیتاژ در بلوار وکیل آباد و خیابان هفت تیر مشهد قرار دارد. وقتی وارد خیابان هفت تیر می‌شوید این برج بلند با نمایی شیک و منحصر بفرد خودنمایی می‌کند. برای داخل شدن به آرمیتاژ می‌توانید یکی از ۴ ورودی آن را انتخاب کنید. ۳ ورودی در حاشیه خیابان هفت تیر قرار دارند که ۲ ورودی اصلی برای دسترسی به مرکز خرید و یک ورودی فرعی برای دسترسی به واحد‌های اداری می‌باشند. وردی چهارم که بسیار ویژه است از طریق یک پل روگذر است.

زمانی که وارد خیابان هفت تیر می‌شوید در مقابل برج آرمیتاژ یک پل هوایی خواهید دید که ممکن است تصور کنید برای عبور عابر پیاده از عرض خیابان ساخته شده اما نزدیکتر که شوید متوجه خواهید شد این پل یک راه ارتباطی و دسترسی به برج است. این پل توسط طراحان حرفه‌ای ساخته شده و ورودی چهارم برج محسوب می‌شود که مستقیما مراجعه کنندگان را به طبقه دوم آرمیتاژ می‌رساند. فضای این پل به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر دسترسی به برج و عبور و مرور، می‌توانید برای استراحت و تماشای خیابان هفت تیر بر روی صندلی‌های تعبیه شده در میان گل و گیاهان تزیینی زیبا در محیطی دلنشین بنشینید.

بخش های مختلف برج آرمیتاژ مشهد

همانطور که گفته شد این برج یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین ساختمان‌های مشهد به شمار می‌رود که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. امکانات متنوع و گوناگونی در آرمیتاژ در دسترس هستند که در ادامه به به شرح آنها می‌پردازیم.

۱- مرکز خرید برج آرمیتاژ مشهد

اگر قصد دارید خریدی لاکچری را در فضایی شیک و زیبا تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید برج آرمیتاژ مراجعه نمایید. از طبقه منفی یک تا طبقه سوم این برج به فروشگاه‌های تجاری مختلف اختصاص یافته است که کالاها و محصولات باکیفیت از برندهای مختلف و معتبر را عرضه می‌کنند.

در طبقه منفی یک هایپر مارکت، کافی شاپ، فروشگاه‌های لوازم خانگی، کالای خواب و لوازم الکترونیک قرار دارند. طبقه همکف به فروشگاه‌ها و برندهای معتبر پوشاک آقایان و بانوان اختصاص دارد. همچنین در این طبقه می‌توانید انواع جواهرات، اکسسوری‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن نیز خریداری نمایید. طبقه اول برج آرمیتاژ بورس کالاهای چرم و لوازم آرایشی و بهداشتی است که برندهای معتبر محصولات خود را ارائه می‌دهند.

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید، طبقه دوم مرکز خرید برج آرمیتاژ محلی مناسب برای انتخاب و خرید انواع مبلمان، وسایل آنتیک و دکوریجات، کالاهای چوبی و لوازم خانگی است. در طبقه سوم نیز فروشگاه‌های کالای خواب، اسباب بازی و مرکز بازی کودکان قرار دارند.

مرکز خرید برج آرمیتاژ مشهد

۲- سینما برج آرمیتاژ مشهد

طبقه پنجم برج آرمیتاژ گلشن متعلق به پردیس سینمایی است. این پردیس با ۴ سالن مجهز و ظرفیت مجموعا ۳۳۴ نفر در اسفند ۱۳۹۶ افتتاح شد. در ساخت پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ از بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا استفاده شده است. سالن فردوسی این سینما که سالن اصلی آن محسوب می‌شود، ظرفیتی برابر با ۱۹۲ نفر دارد. دیگر سالن‌های سینما گلشن آرمیتاژ یعنی خیام، عطار و رودکی به‌ترتیب ۵۰، ۴۵ و ۴۸ نفر ظرفیت دارند.

۳- فود کورت برج آرمیتاژ مشهد

طبقه چهارم این برج لوکس و زیبا فضایی وسیع دارد که محل فود کورت می‌باشد. در این طبقه رستوران‌ها و فست فودهای مختلفی در کنار یکدیگر انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت را ارئه می‌دهند. محیط فود کورت آرمیتاژ بسیار شیک و تمیز است و افراد با سلایق و ذائقه‌های مختلف می‌توانند هر نوع غذایی را سفارش دهند.

انتهای سالن فود کورت نیز محلی برای صرف نوشیدنی‌های مختلف در نظر گرفته شده است. این بخش درواقع تراس برج آرمیتاژ می‌باشد که با یک درب شیشه‌ای از فضای رستوران‌ها جدا شده است و منظره‌ای زیبا از شهر دارد.

فود کورت برج آرمیتاژ مشهد

۴- کلوپ ورزش و سلامت

در این بخش مجموعه‌ای به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع به استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بدنسازی، ماساژ، یوگا، بیلیارد، اسکواش و بولینگ اختصاص یافته است. کلوپ ورزش و سلامت مخصوص مالکان و ساکنان برج آرمیتاژ گلشن است. در این بخش تیم متخصص پزشکی نیز حضور دارد و خدمات پزشکی اورژانسی و چکاپ دوره‌ای به ساکنان و مالکان برج ارائه می‌شود.

۵- بخش اداری برج آرمیتاژ مشهد

بخش اداری بلندترین برج مشهد با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و ۱۵۰ واحد مختلف در طبقات پنج الی بیست و هشتم قرار دارد. برای این بخش ورودی جدا با لابی و رسپشن طراحی شده و ۶ آسانسور هوشمند با سرعت بالا در نظر گرفته شده است. طبقات ۵ تا ۱۷ هرکدام شامل ۹ واحد اداری ۶۰ الی ۹۰ مترمربع می‌شوند. در طبقات ۱۸ تا ۲۲ هر طبقه ۵ واحد اداری با مساحت ۱۱۰ الی ۱۷۰ مترمربع قرار گرفته و طبقات ۲۳ تا ۲۸ نیز از واحدهای ۳۰۰ و ۴۲۰ مترمربعی برخوردارند.

۶- شهر مشاغل کارالند برج آرمیتاژ مشهد

در طبقه سوم برج لوکس آرمیتاژ گلشن یک پارک تفریحی و آموزشی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال، با هدف آموزش شغل‌های مختلف به همراه بازی و هیجان در نظر گرفته شده است. کودکان می‌توانند در شهر مشاغل کارالند برج آرمیتاژ با شغل‌های مختلف مانند آتش نشانی، بانکداری، باغداری، دندانپزشکی، پلیس و … آشنا شوند.

کارالند برج آرمیتاژ مشهد

۷- بیزینس سنتر برج آرمیتاژ مشهد

در برج لوکس و بی‌نظیر آرمیتاژ مشاغل تراز اولی حضور دارند که وجود فضایی مجهز و مدرن مخصوص امور مختلف اداری و تجاری می‌تواند به رشد اقتصادی این مشاغل کمک کند. از این رو در برج آرمیتاژ گلشن یک بیزینس سنتر با امکانات و تجهیزات پیشرفته و درجه یک مانند کامپیوترهای پر سرعت، اینترنت با پهنای باند ویژه و نامحدود، دستگاه‌های اسکن و پرینتر، خطوط تلفن با سیستم سانترال قوی و … در نظر گرفته شده است.

همچنین در این بخش فضایی بزرگ و مجلل برای گفتگوها و جلسات کاری به صورت اتاقک‌های شیشه‌ای طراحی شده است.

۸- روف گاردن برج آرمیتاژ مشهد

بزرگترین برج اداری تجاری مشهد از روف گاردنی بسیار زیبا با طراحی بی‌نظیر برخوردار است. این روف گاردن که در طبقه آخر برج قرار دارد، چشم‌اندازی خاص و دیدنی از شهر را به مهمانان هدیه می‌دهد. شما می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و یا قرارهای کاری و رسمی خود از محیط جذاب این روف گاردن استفاده کنید.

۹- کافه رستوران کودک برج آرمیتاژ مشهد

یکی از بخش‌های متفاوت برج آرمیتاژ گلشن که برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌باشد، کافه رستوران کودک است. این بخش به صورت یک دنیای لگو طراحی شده و از رنگ‌های شاد و طراحی منحصر بفردی برخوردار است. در کافه رستوران کودک انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای سالم مخصوص کودکان ارائه می‌شود و محیط جذاب آن برای برگزاری مراسم تولد و عکاسی بسیار مناسب است.

۱۰- پارکینگ برج آرمیتاژ مشهد

در ساخت پارکینگ این برج سی و چهار طبقه از بهترین مصالح، امکانات و تجهیزات خاص و پیشرفته استفاده شده است. از مهمترین مزایای پارکینگ آرمیتاژ می‌توان به کنترل تصویری تمام نقاط پارکینگ به صورت ۲۴ ساعته، کنترل دیجیتالی تردد تمام خودروها، سیستم اعلان و اطفا حریق به روز، سیستم مکانیزم Signing و … اشاره نمود.

۱۱- گالری و موزه برج آرمیتاژ مشهد

در بالاترین قسمت برج آرمیتاژ گالری و موزه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری، رویدادهای فرهنگی و … طراحی شده است. اهالی هنر و علاقمندان می‌توانند در این بخش از آثار با ارزش هنری بازدید نمایند. همچنین موزه هنرهای معاصر نیز در این بخش آثاری تاریخی و هنری را در معرض نمایش قرار داده است.

رستوران برج آرمیتاژ

۱۲- کافه آرمیتاژ برج آرمیتاژ مشهد

در بالاترین قسمت برج و در جوار موزه و گالری هنری آرمیتاژ، کافه‌ای زیبا و لوکس وجود دارد که گزینه مناسبی برای قرارهای کاری و دوستانه و استراحت پس از خرید محسوب می‌شود. در این کافه دلنشین و جذاب می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ و باکیفیت را سفارش دهید و لحظات خوشی را سپری کنید.

۱۳- رستوران بین المللی برج آرمیتاژ مشهد

اگر قصد دارید بعد از خرید کردن در بخش تجاری آرمیتاژ و یا اتمام امور اداری خود، یک وعده غذای باکیفیت و خوشمزه را نوش جان کنید، به شما رستوران بین‌المللی برج آرمیتاژ گلشن را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران مجلل و لوکس که در طبقات فوقانی برج واقع شده، دارای دیوارهای شیشه‌ای بزرگی است که چشم انداز بی‌نظیری از شهر مشهد را در مقابل چشمان مهمانان خود قرار می‌دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×