» معرفی هتل » رزرو هتل با پرداخت تنها ۱ شب در پس پرداخت!
طرح پس پرداخت اقامت 24
معرفی هتل

رزرو هتل با پرداخت تنها ۱ شب در پس پرداخت!

۶ مهر ۱۳۹۸ 11۰1,714

طرح پس پرداخت چیست؟

شاید برایتان پیش آمده که نیاز به سفر دارید ولی شرایط آن را ندارید. مواقع زیادی پیش می آید که پیشنهادات خوب و قیمت های مناسب هتل ها مواجه می شویم اما در همان لحظه رزرو هتل ، پول کافی در حسابمان وجود ندارد. در این گونه مواقع اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟

رزرو هتل با طرح پس پرداخت اقامت 24
رزرو هتل با طرح پس پرداخت اقامت ۲۴

گاهی پیش می آید که همه شرایط برای سفر مهیا است و پیشنهادات جذاب و وسوسه انگیزی برای رزرو آنلاین هتل هم وجود دارد، اما بودجه لازم در آن لحظه در حسابتان نیست. گاهی هتل ها پیشنهادات جالبی دارند که شما باید سریع تر از آن فرصت استفاده کنید. گاهی هم ممکن است از برنامه ماه آینده خود کاملا مطمئن نباشید اما احتمال دهید که می توانید سفر کنید.

در آن لحظه چه فکری می کنید؟ با این که هم پول کافی دارید، هم زمان مناسبی برای سفر است و هم انتخاب های هیجان انگیزی پیش رویتان است، چرا نباید بتوانید برای سفر برنامه ریزی کنید؟

 

یک خبر خوب!

حالا با یک خبر خوب به سراغتان آمده ایم! دیگر لازم نیست حتما مبلغی معادل همه هزینه سفر را، در لحظه رزرو هتل در حسابتان داشته باشید.

وبسایت اقامت ۲۴ که همیشه به دنبال جلب رضایت مخاطبانش است، قصد دارد امکان سفر را برای همه فراهم کند. با طرح جدید اقامت ۲۴، شرایطی شگفت انگیز برای سفر در انتظار شماست! با این که احتمالا باور آن برای شما آسان نیست، اما در این طرح، این امکان برای شما فراهم است تا با پرداخت تنها ۱ شب اقامت در هنگام رزرو هتل، برای ۲ تا ۴ شب، اتاق رزرو کنید. این طرح اکنون در شهر های مشهد، تهران، شیراز، یزد و اصفهان اجرا می شود. همچنین از دیگر مزایای طرح پس پرداخت این است که در صورتی که برنامه شما کنسل شود، شما تنها هزینه یک شب را پرداخت کرده اید.

اما چگونه می توانید از این طرح استفاده کنید؟

ساز و کار رزرو هتل با طرح “پس پرداخت”

در طرح جدید اقامت ۲۴ که نامش “پس پرداخت” است، دیگر نیازی به پرداخت کامل مبلغ هتل در هنگام رزرو آنلاین نیست. بنابراین تنها لازم است که هزینه ۱ شب اقامت در هتل را هنگام رزرو بپردازید و باقیمانده مبلغ را می توانید تا ساعت ۱۱ روز ورود به هتل پرداخت کنید. به این ترتیب هر زمان که تصمیم به سفر داشته باشید، دیگر لازم نیست نگران پرداخت کل هزینه های آن در زمان رزرو باشید. فراموش نکنید که رزرو باید حداکثر تا ۲ روز مانده به روز سفر انجام شود.

مراحل رزرو هتل با طرح پس پرداخت

رزرو هتل در طرح پس پرداخت، خیلی آسان است. تنها لازم است چند کار ساده را انجام دهید. برای استفاده از طرح پس پرداخت، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱- ابتدا درست مانند رزرو های قبلی، اتاق خود را انتخاب و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
۲- سپس باید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید. در این قسمت لازم است حتما تیک “مایلم از طرح پس پرداخت استفاده کنم” را بزنید.
پس پرداخت در رزرو آنلاین هتل
پس پرداخت در رزرو آنلاین هتل

 

۳- کد ارسال شده به شماره همراهتان را وارد و نحوه پرداخت را انتخاب کنید.
طرح پس پرداخت
طرح پس پرداخت

 

۴- در مرحله بعد مبلغی که باید پرداخت کنید و مبلغی که بعدا می توانید بپردازید را می بینید. مبلغ پیش پرداخت، معادل هزینه یک شب را پرداخت کنید.
مراحل پس پرداخت
مراحل پس پرداخت

 

۵- در صفحه بعد مبلغ پس پرداخت را نشان می دهد که تا ساعت ۱۱ روز ورود به هتل با مراجعه به صفحه پیگیری رزرو باید بپردازید.
پس پرداخت رزرو هتل
پس پرداخت رزرو هتل

 

پس پرداخت هتل
پس پرداخت هتل

 

حالا می توانید با خیال راحت و با هر میزان بودجه ای، برای سفر اقدام کنید. سفر، بدون نگرانی بابت هزینه ها، می تواند بسیار لذت بخش تر باشد. سفر با طرح پس پرداخت، آسان است. پس پرداخت را به دوستانتان هم معرفی کنید.

برای انجام رزرو به روش پس پرداخت، کلیک کنید.

سفر خوشی داشته باشید!

منبع: وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×