» جاذبه های گردشگری هرمزگان » جاذبه های گردشگری بندرعباس » لیست و معرفی بهترین رستوران های بندرعباس
بهترین رستوران های بندرعباس
جاذبه های گردشگری بندرعباس

لیست و معرفی بهترین رستوران های بندرعباس

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ 25۲10,337

شهر بندرعباس یکی از بهترین و زیباترین شهرهای بندری کشورمان می باشد که در روزهای سرد زمستان و تعطیلات نوروز، میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی می باشد. سفر به این شهر برای تفریح یا تجارت و یا به هر دلیل و بهانه ی دیگری باشد، باز هم نمی توانید از رستوران های بندرعباس با حال و هوای عالی و غذاهای خوشمزه چشم پوشی کنید. رستوران های بندرعباس تنوع بسیار زیادی دارند و به عبارت دیگر، برای هر سلیقه و خواسته گزینه های پیشنهادی مختلفی پیش رو خواهید داشت.

برای داشتن بهترین لحظات در رستوران های بندرعباس با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “بهترین و به صرفه ترین راه سفر به قشم”

بنر تبلیغاتی رزرو هتل سینگو قشم با تخفیف

مقاله مرتبط : “آشنایی کامل با جاهای دیدنی بندر عباس”

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران های بندرعباس؛ سنتی

ما ایرانی ها علاقه ی خاصی به رستوران های سنتی با حال و هوای بسیار صمیمی و دوستانه و شنیدن موسیقی ناب ایرانی داریم. در طول سفر به جنوب کشورمان اگر به دنبال تجربه ی چنین لحظاتی هستید، بدون شک باید در بین رستوران های بندرعباس به دنبال رستوران های سنتی باشید. از معروف ترین رستوران های سنتی بندرعباس می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

رستوران داریوش

در بین رستوران های بندرعباس، داریوش علاوه بر داشتن فضای عالی و آرام سنتی و سرو غذاهای دریایی و ایرانی، بخاطر داشتن فاصله ی اندک با بندر رجایی در بین مسافران و بومیان این منطقه از جایگاه مطلوبی برخوردار می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت، در این رستوان می توانید غذاهای با کیفیت را نوش جان نموده و با دوستان و خانواده لذت قدم زدن در کنار دریای زیبا را تجربه کنید.

بنر هتل آرتا قشم

آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش

ستاره جنوب

هر اندازه هم که پر انرژی باشید، در نهایت بعد از گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای بندرعباس، خسته خواهید شد و خوردن غذاهای جنوبی خوش عطر و طعم می تواند انرژی تان را صد چندان کند. به همین خاطر در مرکز خرید ستاره جنوب مجموعه ی بی نظیری از رستوران های سنتی، کافی شاپ و رستوران های امروزی در نظر گرفته شده است و به شدت مورد توجه همه قرار گرفته است. این رستوران غذاهای بسیار با کیفیت و متنوعی را در منوی خود قرار داده و می تواند گزینه ای مناسب در بین رستوران های بندرعباس برای تمام اعضای خانواده به شمار بیاید.

آدرس: بندرعباس، بلوار ساحلی، مجتمع ستاره جنوب

بهترین رستوران های بندرعباس

سفره خانه مجلل

اگر از آن دسته افرادی هستید که با شنیدن صدای موسیقی زنده در حین خوردن غذا انرژی بیشتری پیدا میکنید، شک نکنید که سفره خانه مجلل می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این رستوران به سبک رستوران های سنتی و با تخت های چوبی و مفروش می باشد و بهترین ویژگی آن پخش موسیقی زنده و ارائه ی غذاهای دریایی و ایرانی با کیفیت می باشد.

آدرس: بندرعباس، کیلومتر ۳ جاده میناب

رستوران هشت بهشت

رستوران هشت بهشت یکی دیگر از رستوران های بندرعباس می باشد که با توجه به خواسته و سلیقه تان می توانید بخش های مختلف آن را برای خوردن غذا یا نوشیدنی های متنوع انتخاب کنید. این رستوران مجموعه ای از رستوران های سنتی، کافی شاپ، تالار عروسی و رستوران به سبک مدرن می باشد. از معروف ترین غذاهای هشت بهشت می توان به کباب های خوشمزه و ناب اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

آدرس: بندرعباس، تازیان بالا، نرسیده به دو راهی کوه گنو

رستوران روباز زرون

در تمام شهرهای ایران وقتی صحبت از رستوران های سنتی میشود، اغلب به یاد نشستن روی نیمکت های چوبی در رستورانی به سبک سنتی خواهیم افتاد، اما زرون کاملا با چیزی که تا امروز تصور داشته اید تفاوت دارد. آلاچیق یا همان کلبه های چوبی روی درختان بزرگ و سرو غذاهای ایرانی و تماشای چشم انداز زیبا و باغ سرسبز از بالای درخت همان چیزیست که در بقیه رستوران های بندرعباس نمی توانید ببینید و تجربه کنید. در این رستوران غذاهای دریایی، انواع کباب و غذاهای خوشمزه و با کیفیت ایرانی سرو میشود.

آدرس: بندرعباس، ابتدای بلوار راه آهن، باغ زرون

باغ نخل بندرعباس

جنوب ایران یعنی شب و روزهای گرم و استراحت در کپرهای حصیری که خنکای خاصی در آنها احساس میشود. اگر دوست دارید متفاوت ترین رستوران سنتی را در طول سفر به بنرعباس ببینید و در آن یک وعده غذای عالی در کپر را نوش جان کنید، قطعا رستوران باغ نخل بندرعباس در هتل ۵ ستاره هرمز می تواند بهترین گزینه باشد. البته در رستوران نخل می توانید به محوطه ی روباز بروید و روی تخت بنشینید و در هوایی عالی و در باغی زیبا غذا بخورید و به صدای موسیقی زنده گوش بدهید.

آدرس: بندرعباس، میدان انقلاب، هتل ۳ ستاره هرمز

بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران های بندرعباس؛ مدرن

به همان اندازه که رستوران های سنتی طرفدار دارند، رستوران های مدرن و لوکس امروزی نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. خوشبختانه در طول سفر به بندرعباس گزینه های متنوع و زیادی برای این دسته از افراد وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از:

رستوران هایدا بندرعباس

به جنوب ایران سفر کنید و غذاهای دریایی نخورید، سفرتان چیزی کم دارد و بدون شک ضرر کرده اید. پیشنهاد می کنیم در طول سفر به بندرعباس حتما سری به رستوران هایدا بزنید و از غذاهای دریایی بسیار معروف و پرطرفدار آن سفارش دهید و در فضایی عالی نوش جان کنید. این رستوران در فاصله ی بسیار کم با بازارماهی فروشان قرار دارد و می توانید بعد از گشت و گذار و خرید از بازارهای بندرعباس براحتی به آن بروید و لحظات خوشی را سپری نمایید.

آدرس: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان

رستوران بادگیران

رستوران بادگیران یک مجموعه ی بی نظیر با دکوراسیون عالی، فضای باز با آبنمای زیبا، غذاهای عالی و متنوع ایرانی و بین المللی، نوشیدنی های سرد و گرم و کیک و دسرهای با کیفیت می باشد. نوع معماری و سبک پذیرایی و بخش های مختلف این مجموعه شرایط مناسبی را برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی فراهم نموده است. این مجموعه ی گردشگری شامل رستوران های سنتی و مدرن می باشد و هر کدام شرایط ایده آلی را برای خوردن غذا در کنار درختان نخل و استخر و رقص آبنما فراهم نموده است.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

رستوران امپراطور بندرعباس

این رستوران چندمنظوره است و دارای فضای سالنی و همچنین فضای باز می‌باشد که می‌تواند در روزها و شبهای خنک بندرعباس گزینه خوبی باشد. در این رستوران می‌توانید هم از فضای سنتی و غذاهای آن استفاده کنید و هم از فضای مدرن و منو کافی شاپی آن که شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، دسر و … می‌شود. در رستوران امپراطور غذاهای مختلف و خوشمزه‌ای سرو می‌شود از جمله انواع کباب‌ها، پیتزا، غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و غذاهای سنتی که قلیه ماهی این رستوران بسیار زبانزد می‌باشد و طرفداران زیادی دارد.

آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر.

رستوران هتل هما بندرعباس

یکی از رستوران‌های مدرن و شیک بندرعباس رستوران هتل همای این شهر می‌باشد. کیفیت غذایی رستوران‌های این هتل پنج ستاره بسیار بالاست و منوی آن شامل انواع غذاهای دریایی می‌باشد. به جز غذاهای دریایی غذاهای دیگر این رستوران مانند شیشلیک نیز بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند.

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس.

علاوه بر رستوران‌هایی که به آن اشاره کردیم، رستوران های ستاره و آلا تی تی نیز می توانند انتخاب های مناسب و ایده آلی برای خوردن غذاهای ناب و خوشمزه در طول سفر باشند.

بهترین رستوران های بندرعباس

گران ترین رستوران های بندرعباس

افراد زیادی هستند که غذا خوردن در رستوران های لاکچری و گران قیمت را میپسندند و در طول سفر به هر نقطه از دنیا به دنبال گران ترین ها هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می کنیم دو رستوران روژه و سامکو را در سفر به بندرعباس از دست ندهید.

رستوران ایتالیایی روژه

همان طور که از نام رستوران روژه مشخص است، این رستوران بین المللی بوده و منوی غذاهای ایتالیایی را برایتان ارائه خواهد داد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی و البته قیمت ها هم کمی بالاتر از بقیه رستوران ها می باشد.

آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، چهار راه پردیس به سمت طلوع، پلاک ۱

رستوران سامکو

رستوران سامکو غذاهای دریایی متنوع و متفاوت با چیزی که در سایر رستوران ها خورده اید را با دیزاین منحصر به فرد ارائه می دهد. در این رستوران می توانید سس های بسیار متفاوت و خوشمزه ای را در کنار ماهی های کباب شده استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۷/۵ - (۲۰ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. محسن

    کلن بندرعباس از لحاظ خدمات هتلینگ ضعیف ترین و از لحاظ میزان هزینه اخذ شده بالاترین در ایران که چه عرض کنم خاورمیانه هست.

  2. رضا

    سلام
    رستوران امپراطور بندرعباس اصلا اونچه که در سایت وجود دارد نیست، سرویس دهی صفر ومنوی فقط فست فود بی کیفیت، متاسفانه من یه مهمان خارجی داشتم که حسابی شرمنده شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×