بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان بوشهر » بوشهر » ۱۰+ بهترین رستوران های بوشهر؛ رستوران های معروف و سنتی
بهترین رستوران های بوشهر
بوشهر

۱۰+ بهترین رستوران های بوشهر؛ رستوران های معروف و سنتی

۲ آبان ۱۴۰۲ 19۲3,670

رستوران های بوشهر و خوردن غذاهای دریایی در شهری که رو به روی خلیج همیشگی فارس قرار گرفته یکی از همان انتخاب هایی است که می توانند لذت سفر به خطه گرم و دلنشین جنوب کشورمان را چند برابر کند. رستوران های بوشهر درست به اندازه جاذبه های گردشگری بوشهر تنوع دارند و با هر نوع سلیقه و ذائقه ای کاملا سازگار بوده و انتخابی عالی برای تمام اعضای خانواده خواهند بود. برای داشتن لحظات به یادماندنی در رستوران های بوشهر با اقامت ۲۴  همراه باشید.

رستوران میداف بوشهر

معروف ترین رستوران های بوشهر؛ تجربه ای به یاد ماندنی

برای معرفی رستوران های بوشهر ابتدا از معروف ترین گزینه ها که از گذشته تا امروز جایگاه مناسبی در این حوزه داشته اند شروع میکنیم، چون این محبوبیت بدون شک بی دلیل نبوده نیست و قطعا انتخاب خوبی خواهند بود.

رستوران میداف

تفاوتی ندارد که عاشق غذاهای سنتی و ایرانی باشید یا دلتان بخواهد در طول سفر دقایقی را در کافی شاپ دنج و رو به دریا سپری کنید، در هر صورت رستوران میداف می تواند گزینه ی خوبی باشد. این رستوران که در مجموع شامل ۳ طبقه می باشد، محیطی مناسب برای امتحان کردن غذاهای دریایی مانند میگو سوخاری است و اکثر افراد نیز به همین خاطر آن را انتخاب میکنند.  به طور خلاصه می توان رستوران میداف را به این صورت تعریف کرد: چشم انداز زیبا و رو به خلیج، طعم عالی نوشیدنی ها و عطر و طعم غذاهای دریایی و جنوبی.

آدرس: بوشهر، مسیر ساحلی جفره

رستوران قوام بوشهر

رستوران قوام

در بین رستوران های بوشهر، به همان اندازه که میداف طرفدار دارد، قوام هم با منوی غذاهای دریایی متنوع و موقعیت جغرافیایی مناسب محبوب است. در این رستوران علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه می توانید دقایقی را در فضایی آرام و قدیمی آن که یادگاری از ۱۵۰ سال قبل می باشد سپری کنید. هیچ چیز به اندازه ی ساحل گردی و لذت بردن از آبهای روان و پاک خلیج بعد از خوردن غذاهای ناب ایرانی نمی تواند حالتان را خوش کند و این یکی دیگر از مزایای قوام می باشد. البته حواستان به قیمت غذا باشد، چون نسبت به سایر رستوران های بوشهر کمی بالاست.

آدرس: شهر قدیمی، میدان بشکوه، خیابان خلیج فارس

رستوران اسطوره

رستوران اسطوره که فاصله ی کمی با گاندو دارد، یکی دیگر از مکان های مناسب برای خوردن غذاهای دریایی و ایرانی به شمار می آید و با توجه به نظرات افرادی که تا بحال لذت خوردن غذا در این رستوران را تجربه کرده اند، در بین انواع کباب و استیک، هیچ کدام به اندازه ی غذاهای دریایی نمی تواند لذت بخش باشد. لازم به ذکر است که این رستوران فضایی کاملا آرام داشته و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است.

آدرس: بوشهر، ابتدای خیابان مطهری

علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، گزینه های دیگری نیز در لیست رستوران های بوشهر به چشم می خورند که هر کدام شرایط مناسبی دارند. اطلاعات این رستوران ها عبارتند از:

رستوران خلیج فارس: خیابان خلیج فارس، روبروی بوستان سیادت

رستوران نخلستان: خیابان مطهری، جنب بانک کشاورزی

رستوران هزار و یک شب: خیابان هلالی، چهار راه ملاصدرا

رستوران های بین المللی بوشهر؛ طعم لذیذ غذاهای خارجی

تجربه ی طعم های مختلف که شما را با حال و هوا و فرهنگ غذایی سایر کشور آشنا کند، یکی از بهترین تجربیاتی می باشد که در طول سفر بدست می آورید. اما همیشه لازم نیست برای آشنایی با فرهنگ غذایی مناطق مختلف به آن جا سفر کنید و فقط لازم است تا برای مثال یکی از رستوران های بوشهر که منوی بین المللی ارائه می دهند را انتخاب و غذاهای متنوعی را سفارش دهید. در ادامه چند نمونه از رستوران های بین المللی بوشهر را معرفی می کنیم.

رستوران گاندو

بعید به نظر میرسد که در بین اعضای یک خانواده، حداقل یک نفر عاشق غذاهای ایتالیایی و پیتزا های خوشمزه نباشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به بوشهر سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم به رستوران گاندو بروید و یک پرس پاستا یا پیتزا سفارش دهید و از ثانیه ثانیه ی سفر لذت ببرید.

آدرس: بوشهر، میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، جنب مجتمع تجاری زیتون

گرگور

اگر به دنبال این هستید تا در زیباترین چشم انداز و فضایی دلنشین و رو به دریا، در دل خطه ی جنوب ایران طعم غذاهای آسیای شرقی را بچشید، هیچ چیز به اندازه ی رستوران گرگور نمی تواند شما به هدفتان برساند. در این رستوران، انواع غذاهای دریایی و همچنین غذاهای متنوع مخصوص گیاهخواران، به سبک و شیوه ی آسیای شرقی تهیه و سرو میشود. پیشنهاد می کنیم این رستوران را مخصوصا برای سفرهای رمانتیک و دو نفره تان از دست ندهید.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی خلیج فارس، غرب استادیوم شهید بهشتی

رستوران بل پاسی بوشهر

رستوران بل پاسی بوشهر

رستوران بل پاسی بیشتر از اینکه یک رستوران باشد، یک مجموعه ی بی نظیر از رستوران بین المللی، ایرانی، فست فود و کافی شاپ می باشد که برای هر کدام یکی از پنج طبقه را اختصاص داده است. منوی غذاهای ایتالیایی این رستوران شهرت زیادی داشته و شرایط ایده آلی را برای تمام گروه های سنی و با سلایق مختلف فراهم نموده است

آدرس: بلوار چمران، نبش جفره

علاوه بر سه  مورد ذکر شده، رستوران سن مارکو نیز یکی از رستوران های بین المللی بوشهر می باشد که محیط لوکس و شیکی دارد و تنوع بالایی در منوی غذایی آن به چشم میخورد. این رستوران روبروی پارک تی وی در خیابان ششم بوشهر واقع شده است.

رستوران سن مارکو

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بوشهر که فضایی شیک و مدرن دارد رستوران سن مارکو می‌باشد. این رستوران شناخته شده انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی بوشهری و فرنگی را سرو می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده است این رستوران مشتریان ثابتی داشته باشد.

پرسنل رستوران سن مارکو بوشهر بسیار مجرب و خوش برخورد می‌باشند. محیط رستوران دنج و امروزی است و از دکوراسیون و طراحی مدرن برخوردار است. میز و صندلی‌های شیک این رستوران بسیار راحت می‌باشند و فضای رستوران بسیار آرام و دلنشین است.

آدرس: بوشهر، خیابان ششم بهمن، رو‌به‌روی پارک تی وی، طبقه اول.

رستوران های سنتی بوشهر؛ تجربه خوش سفر

در اینکه رستوران های لوکس و مدرن امروزی شرایط خوبی را برای پذیرایی فراهم میکنند هیچ شکی نیست، اما واقعیت این است که اغلب ما ایرانی ها عاشق نشستن روی نیمکت های چوبی و خوردن یک وعده غذای ایرانی هستیم. به همین خاطر است که در بین رستوران های بوشهر، گزینه هایی که محیط سنتی خود را حفظ کرده اند طرفداران همیشگی و زیادی دارند. از معروف ترین رستوران های سنتی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران سنتی خاتم بوشهر

رستوران سنتی خاتم

رستوران خاتم برخلاف سایر رستوران های معروف بوشهر، از مرکز شهر فاصله دارد اما فضای آرام و سنتی و برخورد خوب کارکنان و کیفیت مطلوب غذاهای آن، باعث شده است تا اغلب مسافران یک وعده ی نهار یا شام را در آن سپری کنند. کباب و غذاهای دریایی و ناب ایرانی در منوی این رستوران به چشم میخورد.

آدرس: بوشهر، کمربندی خلیج فارس، بعد از تقاطع ولیعصر

رستوران بریانی خواجو بوشهر

بریانی پل خواجو

برای اینکه بتوانید بریانی های خوشمزه و معروف اصفهان را در جنوب ایران و در بوشهر نوش جان کنید، می توانید به رستوران سنتی بریانی پل خواجو بروید و در فضایی کاملا سنتی و دلنشین بهترین ها را تجربه کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، کوی شغاب

سه رستوران سنتی معروف بوشهر که در ادامه ذکر می شوند، هر کدام مزایای خاص خود را داشته و شرایط ایده آلی را برایتان در طول سفر فراهم خواهند کرد.

رستوران و سفره خانه شونشین: بوشهر، خیابان نواب صفوی، خیابان دشتستان

سفره خانه سنتی تاره: بوشهر، خیابان ساحلی، روبروی پارک تلویزیون، ابتدای کوچه سنگ فرش

رستوران سنتی و کافه ستاره: خیابان ساحلی، روبروی پارک تلویزیون یا سیادت

جمع بندی

برای اینکه لذت سفر به بوشهر و گپ و گفت زدن با مردم خونگرم این خطه از سرزمین ما دو چندان شود، توصیه می کنیم حتما طعم لذیذ غذاهای بوشهری را بچشید. به همین دلیل در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های بوشهر به همراه رستوران های سنتی آن را به همراه آدرس معرفی کردیم تا کار شما را راحتتر کرده باشیم.

البته نباید از این موضوع هم غافل شد که بخش بزرگی از تجربه خوش شما از سفر به این شهر جنوبی کشورمان، به انتخاب هتل مناسب وابسته است. پس اگر می خواهید لیستی از هتل های بوشهر را به همراه قیمت مشاهده کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید، اقامت ۲۴ مثل همیشه بهترین ها را آماده کرده است.

سؤالات متداول

برای خوردن غذاهای دریایی بوشهر به کدام رستوران برویم؟

رستوران های گرگور، قوام، اسطوره، خاتم و میداف را پیشنهاد می کنیم.

بهترین رستوران های سنتی بوشهر کدام هستند؟

رستوران های خاتم و خواجو از جمله رستوران های سنتی درجه یک بوشهر هستند.

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. امیر

    از اطلاعاتتون خیلی استفاده کردم. اما ببخشید، در سطر سوم ذائقه صحیح است، نه ضائقه. عذرخواهی می کنم.

    • سبحان واحدی

      سلام و درود به شما کاربر گرامی ممنون از دقت بسیار خوب شما و تشکر بابت اینکه اطلاع دادید اشتباه تایپی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×