بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران
best place for selfi 5
گوناگون

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران

۲۳ آبان ۱۳۹۷ 8۰1,586

با کوچک شدن دوربین های عکاسی در حد یک لنز کوچک و قرار گرفتن آنها در گوشی های موبایل، همه افراد به نوعی عکاس شده و بی تردید می توان گفت که کمتر کسی وجود دارد که تا کنون از خود عکسی را ثبت نکرده است. امروزه شاهد ظهور پدیده ای جدید در عکاسی به نام سفلی هستیم که تمام افراد بویژه گردشگران با سفر به نقاط گوناگون اقدام به ثبت عکس های شخصی به روش سلفی کرده و اینگونه خاطرات خود را جاودان می کنند.اما در ایران مکان هایی وجود داشته که برای گرفتن سلفی نسبت به سایر نقاط از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار بوده و می توان عکس های سلفی ویژه ای را در این بهترین مکان ها به ثبت رساند.

اگر می خواهید عکس های سلفی منحصر به فرد و زیبایی را از خود بگیرید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران همراه باشید.

مقاله مرتبط : “عکاسی موبایل : بهترین نکته ها و آموزش”

مقاله مرتبط : ” مکان های دیدنی محبوب در میان گردشگران خارجی”

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران

پل طبیعت تهران

پل طبیعت یک پل زیبا با جذابیت های و چشم انداز های زیبا از شهر تهران و اطراف آن بوده و می توان از روی این پل چهره ای زیبا از تهران را مشاهده کرده و از این مناظر برای ثبت تصاویر و سلفی های بی نظیری بهره برد. پل طبیعت به قدری زیبا و جذاب است که می توان گفت بیشتر ساکنین تهران و نیز مسافرانی که به این شهر سفر می کنند برای گرفتن سلفی و بهره مندی از تفریحات آن به این مکان سر می زنند.

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران

برج آزادی تهران

برج آزادی به نوعی نماد تهران به شمار آمده و در ایران و همچنین خارج از مرز های کشور بنایی شناخته شده و نام آشنا است. این برج که در وسط میدان آزادی شهر تهران قرار دارد، به یکی از اصلی ترین محل ها برای سلفی گرفتن توسط گردشگران و مسافرانی که به تهران سفر می کنند بدل شده است. مجسمه برج آزادی تنها سوژه و محل برای سلفی گرفتن گردشگران در این مکان نبوده و این افراد از پله های برج بالا رفته تا از بلندای آن سلفی با ازدهام و شلوغی شهر نیز به ثبت برسانند.

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران

حمام سلطان امیر احمد کاشان

حمام سلطان امیر احمد کاشان یک بنای تاریخی در این شهر بوده که در گذشته دور کاربری به عنوان حمام داشته امروزه به یک موزه بدل شده و به عنوان یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی ایران بشمار می آید. معماری و تزئینات زیبای این حمام بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن شناخته شود. علاوه بر معماری زیبا و چشم نواز، این حمام از پشت بامی بی نظیر برخوردار بوده که به دلیل دارا بودن سقف های طاقی شکل و مزائیک کاری های زیبا می توان از آن به عنوان بهترین مکان برای گرفتن سلفی نام برد.

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران

خانه بروجردی های کاشان

خانه تاریخی بروجردی ها یکی از جلوه های معماری ایرانی و از آثار تاریخی شهر کاشان با مساحت ۱۷۰۰ مترمربع و زیر بنا ۱۰۰۰ مترمربع در محله سلطان میر احمد خیابان علوی واقع گردیده است این خانه تاریخی که از نظر طرح معماری و تزئینات از نفیس ترین آثار تاریخی کشور محسوب میشود، یکی از خانه های مسکونی اعیان نشین دوره قاجار بوده و اکنون محل اداره میراث فرهنگی کاشان است. خانه بروجردی های کاشان به دلیل برخورداری از جاذبه ها و تزئینات بی نظیر به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن بشمار می آید.

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران
مسجد نصیرالملک شیراز نماد معماری ایرانی اسلامی میباشد

مسجد نصیرالملک شیراز

مسجد نصیرالملک شیراز نماد معماری ایرانی اسلامی بوده و به عنوان یکی از زیباترین مسجد ایران و جهان بشمار می آید. در این مسجد به دلیل وجود رنگهایی زیبا و بی نظیر و ورود نور از پنجره های رنگی شاهد بوجود آمدن مناظر زیبایی از ترکیبب و رنگ و نور بوده و می توان در آن بهترین و زیبا ترین سلفی ها را گرفت. این مسجد ترکیب زیبایی از رنگ و نور بوده و در هر زمان از روز می توان شاهد پدیدار شدن تصویری جدید و زیبا در آن بود.

بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن در ایران
کال جنی طبس دره اسرار آمیزی بوده که با افسانه جن و پری ها گره خورده

کال جنی طبس

کال جنی طبس دره اسرار آمیزی بوده که با افسانه جن و پری ها گره خورده و یکی از جاذبه های حیرت انگیز طبس به شمار می رود. این دره که در ۳۵ کیلومتری شهر طبس قرار گرفته یکی از رازآلودترین مناطقی است که می توانید در این شهر ببینید. در دل دیواره های بلند دره، تونل ها و خانه های قدیمی وجود دارند که قدمت آن ها به دوره ساسانیان باز می گردد و زمانی محل زندگی زرتشتان منطقه بوده و امروز به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سلفی گرفتن بشمار می آیند.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×