بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » چطور توی سفر، چمدون مناسبی انتخاب کنیم ؟
چمدان سفر
گوناگون

چطور توی سفر، چمدون مناسبی انتخاب کنیم ؟

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ 13۰3,228

زمانی که برای سفر آماده میشیم نیازه مقدمات زیادی رو فراهم کنیم و کارای  خاصی رو هم  برای داشتن سفری خاطره انگیز و بی دردسر انجام بدیم.

رزرو هتل، خرید بلیط، چکاپ خودرو و جمع کردن ساک و چمدون، از اون دسته کارهایی هستن که باید قبل سفر انجام بدیم تا هیچ جای سفر با مشکلی بر نخوریم و بهترین سفر رو تجربه کنیم.

بیشتر کارها و نیازهایی که بالا گفته شد رو میشه قبل سفر انجام داد و با خیال راحت راهی جاده شد اما چیزی که تمام طول مسیر و سفر با ما همراهه، ساک و چمدون لباس و وسایل شخصی ماست که از اهمیت خاصی برخورداره و اگه درست انتخاب نشه می تونه توی سفر مارو با مشکلات زیادی مواجه کنه.

اگه قصد سفر دارین و نمیدونین چجوری باید برای سفرتون یه چمدون مناسب رو انتخاب کنین، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه شده تا راههای انتخاب درست یک چمدون رو به شما نشون بدیم.

چمدان سفر

 

توی انتخاب چمدون باید این موضوع رو بدونید که هیچ چمدون واحد و مشخصی نیست که نیاز همه مسافر ها رو بتونه برطرف کنه و هر مسافری نسبت به مدت و مقصدی که قصد سفر به اونجا رو داره، باید چمدون خودش رو انتخاب کنه.

بخاطر اینکه توی سفر های هوایی معمولا وزن چمدون همراه هر مسافر مهمه و هر کسی فقط میتونه ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم بار به قسمت بار هواپیما تحویل بده، پس باید چمدونی رو انتخاب کنید که وزن زیادی نداشته باشه.

از قدیم گفتن بهتره توی سفر نصف اون چه که فکر میکنی لباس و دو برابر اونی که احساس می کنی نیازه پول همرات باشه، پس اگه زمان سفر شما زیاد نبوده و نیاز نیست که وسایل شخصی و لباس زیادی همراه  داشته باشین، پس حتما در انتخاب چمدون به ابعاد اون هم توجه کنین و از چمدونی با سایز کوچیکتر و جمع و جور استفاده کنین.

تا جایی که می تونین برای انتخاب چمدون، اون هایی رو انتخاب کنین که قابلیت تغییر سایز و ابعاد رو دارن تا در صورتی که لازم شما اضافه و کم شد، بتونین به راحتی چمدون رو هم تغییر سایز بدین تا کمتر دست و پا گیر باشه.

چمدان سفر

 

ساک دستی و یا چمدونی رو انتخاب کنین که حتی با داشتن ابعاد کوچیک، جادار باشه و شما بتونین بیشترین استفاده رو از فضای داخلی و به اصطلاح جیب های اون بکنین و لوازم بیشتری رو با یک چمدون کوچیک حمل کنین.

اگه می خواین تمام طول سفر خودتون بار سنگینی با خودتون حمل نکنین بهتره از ساک و چمدون های چرخ دار استفاده کنین تا بتونین راحت اونا رو روی زمین کشیده و خیلی راحت تر حملشون کنین.

قبل خرید چمدون حتما دقت کنین که چی دارین انتخاب می کنین و فقط پول به قشنگی اون ندید چون قرار نیست این چمدون و ساک فقط همین سفر رو با شما همراه باشن و شما باید بتونین سفر های زیادی رو با این چمدون برین . پس حتما چمدونی بخرین که دووم خوبی داشته باشه و همراه مناسبی برای سفر های شما بحساب بیاد. در غیر این صورت شما با انتخاب یه چمدونی که دوام کمتری داره حتی امکان داره نتونین یک سفر رو هم به پایان برسونین.

چمدان سفر

 

با اینکه گفته شد که گول ظاهر چمدون رو نخورین و به دووم و کیفیتش توجه کنین اما موقع خرید اون بهتره یه سری موارد رو هم رعایت کنین؛ چون کارمندای هتل و نیروهای فرودگاه و پرواز شمارو از روی ظاهر و چمدون دستتون قضاوت می کنن و در صصورتی که چمدون شیکی دست شما باشه به شما خدمات بهتری ارائه می کنن. پس چمدون های با دووم و قشنگ بخرین و  به چمدون های سیاه نه بگین. چون رنگی بودن چمدون شما توی سف باعث میشه که شما زمانی که دارین اونو حمل می کنین روحیه شاد تری پیدا کنین و همیشه سرحال باشین.

در آخر هم باید بگیم که پول خودتون رو با خرید چمدون ارزون دور نریزین چون این جور چمدون ها فقط نصف یک سفر لوازم شمارو حمل می کنن و باقی سفر شما باید هم لوازم و هم چمدون رو باهم حمل کنین.

چمدان سفر

 

پس برای خرید چمدون خوب هزینه خوب هم پرداخت کنین و توی تمام سفرهاتون ازش استفاده کنین.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×