بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار گردشگری » هتل های مشهد، آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر
رزرو هتل
اخبار گردشگری

هتل های مشهد، آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر

۲۴ آبان ۱۳۹۶ 11۰1,490

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۲۰ هتل، متشکل از مجموعه‌های یک تا پنج ستاره، به‌طور کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران آماده‌شده‌اند.

رزرو هتل

محمد قانعی در گفتگو با خبرنگار اقامت ۲۴، با اشاره به این‌که تمامی هتل‌های مشهد آمادگی پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) را در ایام پایانی ماه صفر دارند، ابراز کرد: با توجه به این موضوع که در این ایام، شاهد حجم بسیار زائر و مسافر در شهر مشهد هستیم و این شهر، شلوغ‌ترین زمان خود را هر ساله در این ایام تجربه می‌کند، تعداد ۲۲۰ هتل، متشکل از مجموعه‌های یک تا پنج ستاره به‌طور کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران آماده‌شده‌اند.

وی افزود: به‌منظور ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، از دهم ماه صفر سال جاری، بازرسی‌های متداول از تمامی هتل‌ها به عمل آمده و در صورت مشاهده هرگونه ایراد، سعی بر رفع آن شده است. همچنین لازم به ذکر است این بازرسی‌ها تا چند روز پس از شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه بیشتر هتل‌های مشهد دارای ظرفیت آزاد برای پذیرایی از مهمانان دهه پایانی صفر هستند، تصریح کرد: با توجه به گزارش‌ها، روند رزرو در بیشتر هتل‌های مشهد به‌صورت عادی بوده و اکثر این مجموعه‌ها دارای ظرفیت آزاد، برای پذیرایی از مسافران در این ایام هستند.

وی عنوان کرد: هیچ‌گونه افزایش نرخی در این ایام به هتل‌ها اعلام‌نشده و هزینه اقامت به همان ترتیب نرخ نامه قبلی محاسبه می‌گردد. همچنین در این ایام، هتل‌ها، تخفیف‌های ویژه ای را نیز برای مهمانان اعمال می‌کنند.

قانعی ادامه داد: مهمانان و مسافران، در صورت مشاهده هرگونه دریافت هزینه بیشتر از نرخ نامه، می‌توانند موضوع را به اطلاع اتحادیه هتلداران رسانده تا در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه به آن رسیدگی شده و کارشناسان مربوطه با حضور در محل، مطالبه حق مهمان را انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت هتل‌های مشهد نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیان کرد: در ۲ روز پایانی ماه صفر سال ۹۵، هتل‌های مشهد اشغال ۷۵ درصدی را شاهد بودند، اما با توجه به افزایش ظرفیت و نیز کاهش تقاضا و رزرو، تاکنون حدود ۴۲ درصد اشغال ظرفیت را داشته که پیش‌بینی می‌شود این مقدار نهایت تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با ابراز اینکه، هیچ‌گونه نظارتی بر مراکز اقامتی غیرمجاز صورت نمی‌گیرد، اضافه کرد: با توجه به دارا بودن ظرفیت خالی برای اقامت در مراکز دارای مجوز فعالیت، پیشنهاد کرده مسافران و مهمانان از اماکن اقامتی غیرمجاز برای اسکان در هیچ زمانی استفاده نکنند، زیرا به دلیل نبودن نظارت بر این اماکن، از کیفیت بسیار نامناسبی برخوردار بوده و در صورت وقوع هرگونه مشکل، شکایات مسافران قابل‌پیگیری نیست.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×