» اخبار اقامت ۲۴ » هدیه ۱۰۰ هزار تومانی رزرو هتل در اقامت ۲۴
کد تخفیف رزرو هتل در اقامت 24
اخبار اقامت ۲۴

هدیه ۱۰۰ هزار تومانی رزرو هتل در اقامت ۲۴

۲۷ مهر ۱۳۹۶ 13۲1,840

سامانه ملی رزرواسیون امکان اقامتی کشور، اقامت ۲۴، مشتریان خود را با ازرشترین و ماندگارترین سرمایه خود دانسته و همواره برای رضایتمندی آنان در تلاش و تکاپو است.

کد تخفیف رزرو هتل

از دیدگاه مدیران این مجموعه، رضایت مندی مشتریان و همراهان این سامانه، همواره در اولویت بوده و سیاست گذاری های آنان نیز بر این اساس پیش می رود؛ به همین منظور و برای قدردانی از همراهی مخاطبان همیشگی خود، در تمام اوقات سعی کرده با فراهم سازی و ایجاد راهکارهایی در خور شأن مشتریان، منافع مادی را کنار گذاشته و شرایطی برای خشنودی آنان ایجاد کنند.

 

کد تخفیف رزرو هتل در اقامت 24

این بار نیز مانند همیشه، طرحی برای سپاس از همراهی مشتریان و دریافت کنندگان خدمات اقامت ۲۴ تدوین گردیده که به شرح ذیل می باشد.

 

کد تخفیف رزرو هتل در اقامت 24

کد تخفیف یکصد هزار تومانی برای کسانی که حتی یکبار از خدمات سامانه اقامت ۲۴ استفاده کرده و در سفر، محل اقامت خود را از طریق این سامانه رزرو کرده اند، در نظر گرفته شده است.

این مشتریان، می توانند با مراجعه به سامانه رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ و با ورود به حساب کاربری خود، کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی را به راحتی دریافت کرده و از این تخفیف برای رزرو خود بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که این کد تخفیف تنها برای رزرو های دو شب به بالا امکان استفاده داشته و تا پایان پاییز اعتبار دارد و می توان از آن تا پایان این زمان استفاده کرد.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که تا به حال از خدمات اقامت ۲۴ استفاده نکرده اید ، میتوانید با مراجعه به لینک ” راهنمای رزرو هتل با اقامت ۲۴ ” با این سایت و نحوه رزرو هتل در آن، بیشتر آشنا شده و در سفرهای آتی خود، به راحتی هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و از هدایا و تخفیف های ارزنده ای که برای مشتریان وفادار اقامت ۲۴ در نظر گرفته شده بهره ببرید .

امید که سامانه رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، بتواند با این هدیه هرچند کوچک، قدردان همراهی شما عزیزان باشد.

منتظر دیگر هدایای متفاوت اقامت ۲۴ باشید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. Shahi

    سایت شما عالی
    فقط ای کاش برای مشتریان ثابت تخفیفات بیشتری برای رزرو در نظر بگیرید

  2. Shahi

    سایت شما عالی
    فقط ای کاش برای مشتریان ثابت تخفیفات بیشتری برای رزرو در نظر بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×