بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » رئیس جامعه هتلداران کشور از عملکرد سامانه اقامت ۲۴ می گوید
اقامت 24
اخبار اقامت ۲۴

رئیس جامعه هتلداران کشور از عملکرد سامانه اقامت ۲۴ می گوید

۵ مهر ۱۳۹۶ 9۰1,447

رئیس جامعه هتل داران ایران گفت: اقامت ۲۴ مبتکر و اولین دارنده مجوز رسمی فعالیت در حوزه رزرواسیون آنلاین اماکن اقامتی کشور است.

جمشید حمزه‌زاده، در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقامت ۲۴ اظهارکرد: در بحث توسعه گردشگری، بخصوص توسعه سفر، یکی از ارکان اصلی، فراهم سازی اماکن اقامتی است.

وی تصریح کرد: به منظور جذب گردشگر خارجی و نیز توسعه گردشگری داخلی، باید زیر ساخت های لازم برای احداث، نوسازی و بهسازی هتل های استاندارد فراهم شود.

اقامت 24

رئیس جامعه هتل داران کشور با اشاره به برخی از موانع و مواردی که دلیل اصلی افزایش نرخ ارئه خدمات در هتل های کشور می شوند، افزود: این افزایش نرخ ارائه خدمات، متاسفانه کاهش میزان سفر را به همراه دارد و این خود ضربه بزرگی به صنعت گردشگری کشور وارد می کند.

وی در خصوص ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران داخلی و گردشگران خارجی، ابراز کرد: بی شک ایجاد بستر مناسب به منظور فراهم سازی امکان برنامه ریزی سفر، یکی از اصلی ترین و مهمترین راه های خدمت به صنعت گردشگری و گردشگران است.

حمزه زاده با اشاره به قدمت و سابقه بالای اقامت ۲۴ در ارائه خدمات به گردشگران، عنوان کرد: سامانه رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ ، مبتکر و اولین دارنده مجوز رسمی فعالیت در حوزه رزرواسیون آنلاین اماکن اقامتی کشور است و تا کنون توانسته بهترین ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به عصر حاضر که دنیا فن آوری و تکنولوژی است، وجود سامانه اقامت ۲۴ برای سلامت عملکرد مجموعه هتل داران لازم بوده، زیرا این مجموعه به توسعه سفر، افزایش ضریب اشغال هتل ها و اماکن اقامتی و حتی کاهش حجم ترافیک کلان شهر ها کمک بسزایی می کند.

رئیس جامعه هتلداران کشور از عملکرد سامانه اقامت ۲۴ ابراز رضایت کامل کرده و گفت: پیشنهاد کرده برای رزرو هتل و مراکز اقامتی، گردشگران از سامانه های غیر مجاز و بدون مجوز استفاده نکرده زیرا عملکرد این سامانه ها غیر قانونی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، متاسفانه امکان پیگیری وجود ندارد و تنها خود گردشگر دچار سختی می گردد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×